Program rachmistrz nexo (1 stanowisko) marki Insert Ocena produktu:

od 341,00 PLN

  • Producent: INSERT
  • Kategoria: Programy handlowo-księgowe
Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, asygnowany dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to mocne strony, które powodują, iż ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i wydajnie. Rachmistrz nexo został wyekwipowany w szereg rozbudowanych funkcji usprawniających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, poprzez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. Samoczynna dekretacja dokumentów oraz rozciągliwa obsługa finansów i rozrachunków. Rachmistrz nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego zestawu, w którego skład wchodzą także: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, Rewizor nexo – system finansowo-księgowy, Gratyfikant nexo – system kadrowo-płacowy, a także Gestor nexo – system zarządzania relacjami z klientami. Najważniejsze możliwości Rachmistrza nexo:
  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między przeróżnymi formami księgowości);
  • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_V7 i wcześniejszych plików JPK_VAT;
  • ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca stosowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji) oraz ewidencja wyposażenia i remanentów;
  • podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych, a także umów o pracę;
  • nowoczesny system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, przez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), do odliczeń i obniżek podatku związanych z przeróżnymi ulgami, w tym darowizny związanej z walką z COVID-19;
  • na potrzeby podatku zryczałtowanego obsługa nowej 15-procentowej stawki obowiązującej od 1 stycznia 2021;
  • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
  • obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
  • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu typowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line);
  • księgowy ślad rewizyjny, czyli możliwość analizowania działań użytkowników w głównych ewidencjach księgowych przez uprawnione osoby;
  • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, naliczanie różnic kursowych, integracja z zapisami księgowymi KPiR, a także z zapisami VAT;
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników;
  • rozliczanie podatku VAT plikiem JPK_V7, obowiązującym od października 2020;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik;
  • automatyczna dekretacja do KPiR lub EP, a także rejestrów VAT przy pomocy definiowalnych schematów;
  • integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
  • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
  • pokaźne wsparcie w generowaniu pliku JPK_V7 i jego obowiązkowej wysyłki do Ministerstwa Finansów;
  • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej albo na informatycznych nośnikach informacji;
  • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. Jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
  • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, Białej listy podatników, bazy aktywnych podatników VIES i rejestru kaucji gwarancyjnych;
  • komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. Umów w formacie PDF) - limit 1000 załączników.
Obsługa RODO:
  • cele i zgody na przetwarzanie informacji;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja).

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Programy handlowo-księgowe

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki