• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 195
  • Wysokość profilu: 50
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks nośności: 82
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
ulepszone cechy na mokrej i suchej nawierzchni dla aut miejskich





  • Krótsza droga hamowania na mokrych nawierzchniach

  • Lepsza trakcja na mokrych drogach

  • Poprawiona przyczepność i hamowanie na suchej drodze





PODWÓJNE, wielkie ROWKI OBWODOWE

Podwójne, znaczne rowki obwodowe pomagają w ulepszonym absorbowaniu wody z powierzchni drogi



KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA SUCHEJ NAWIERZCHNI

wielka ilość krawędzi bieżnika zapewnia szczególnie korzystną przyczepność i krótszą drogę hamowania



KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI

Lepsze przyleganie opony do mokrej nawierzchni dzięki nowej, zaokrąglonej konstrukcji\\



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje wyjątkowo dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.mocne strony wspaniała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, że opona lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.



BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.zalety znacznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna kompozycja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest szczególnie niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie nieprzeciętne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka niepodatność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



żródło:https://www.dunlop.eu

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony zimowe

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki