• Producent: Cedewu
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788375562507

W książce w sposób kompleksowy przedstawiono temat zarządzania miastem. Publikacja posiada zarówno analizy, jak i ergonomiczne wskazówki na temat m.in.: - przygotowywania, opracowywania i wdrażania strategii rozwoju lokalnego miasta; - polityki przestrzennej w mieście, w tym określania przestrzennych relacji miasta z otoczeniem; - działań upraszczających politykę podatkową, a także finansową w mieście; - sprawnego promowania miasta przy wykorzystaniu jego , a także wizerunku; - postępowego spojrzenia na miejskie inwestycje; - poprawnej polityki społecznej miasta; - warunków do prowadzenia produktywnej gospodarki komunalnej.

W książce poza konkretnymi propozycjami rozwiązań powoływane są liczne przykłady korzystnych,ponadto błędnych działań podjętych w miastach. Pomaga to w wyczerpującym opracowaniu propozycji działań w większości sfer ważnych dla miasta.

Niniejszy temat został ujęty pod względem ekonomicznym oraz prawnym. Tytuł Zarządzanie miastem. Studium ekonomiczne... Autorzy red. Maciej J. Nowak, Teodor Skotarczak Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788375562507 ISBN 9788375562507 Kategoria Literatura, Zarządzanie ilość stron 291 Rok wydania 2010 Oprawa broszurowa

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki