• Producent: Cedewu
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788381028394

Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. Mijają czasy, w których odbiorca wysokiej jakości usług publicznych.

obecnie w sercu efektywnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy, opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie, jednocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych.

Niniejsza książka posiada opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 60. XX wieku do lat współczesnych. Zostały w niej starannie przedstawione takie koncepcje jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administraction), świeże Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Menagement), czy też koncepcja Modernizującego się Zarządu (Reinventing Govenment).

W książce w rozbudowany sposób zostały opisane systemy zarządzania jakością w usługach publicznych, począwszy od norm ISO, modelu EFQM i podejścia TQM, a skończywszy na koncepcjach Strategicznej Karty Wyników i brytyjskiego systemu Best Value.

w dodatku, książka gromadzi opis implementacji poszczególnych systemów, z użyciem szeregu metod i narzędzi, sosowanych w zarządzaniu jakością. Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce i krajach wysoko rozwiniętych mogą być {pomocn|przydatn)e menedżerom administracji publicznej w Polsce w dokonywaniu pozytywnych zmian w swoich instytucjach.

Tytuł Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4 Autorzy Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewsk Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381028394 ISBN 9788381028394 Kategoria Literatura, Zarządzanie Liczba stron 190 Format 235x165 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki