• Producent: Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788323353188

Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do cyklu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację i użytkowanie okazji z kształtowaniem przewagi konkurencyjnej.

Monografia koncentruje się na przedsiębiorczości strategicznej w kontekście niepokaźnych i przeciętnych przedsiębiorstw. "Podjęta w monografii tematyka przedsiębiorczości strategicznej (PS) jako koncepcji rozwoju nieznacznych i przeciętnych przedsiębiorstw (MŚP) to atrakcyjny, aktualny i ważny problem badawczy.

PS stanowi unikatowe połączenie procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego z budową przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora MŚP. Potwierdza to przeprowadzony przez Autora rzetelny, wyczerpujący, a przy tym bardzo czytelny systematyczny przegląd literatury (oparty na bazach Scopus i Web of Science, z wykorzystaniem oprogramowania MAXQDA)".

Z recenzji dr hab. Anny Adamik, prof. PŁ "Książkę oceniam niezwykle wysoko. Jest to publikacja, która wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym. Może zainteresować badaczy problematyki przedsiębiorczości i zarządzania, nauczycieli akademickich i studentów, jak również autorów publikacji naukowych.

Będzie cennym uzupełnieniem obecnej na rynku oferty z tego zakresu". Z recenzji dr. Hab. Jacka Pasiecznego, prof. UW Jacek Gancarczyk - doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, adiunkt w Instytucie Przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Jego działalność badawcza i publikacyjna koncentruje się na przedsiębiorczości, niepokaźnych i średnich przedsiębiorstwach i klastrach przemysłowych. Ma doświadczenie w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych (EU, USA, Japonia), jednocześnie jako partner, jak i koordynator.

Jest członkiem European Council for Small Business and Entrepreneurship (ECSB). Tytuł Przedsiębiorczość strategiczna. Jako koncepcja... Autor Jacek Gancarczyk Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego EAN 9788323353188 ISBN 9788323353188 Kategoria Literatura, Biznes liczba stron 286 Format 235x158 mm Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki