• Producent: Difin
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788382702712
  • Autor: Wawrzyniak Agata
  • Wydawnictwo: Difin
  • Ilość stron: 252

Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z zastosowaniem modelowania i symulacji wieloagentowej oraz przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Autorkę.

W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów, a także przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu.

Przedstawiono także konsumpcję i proces zakupowy w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji i ekonomii behawioralnej. Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak na dodatek teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej.

Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów i przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu. Tytuł Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów Autor Agata Wawrzyniak Wydawnictwo Difin EAN 9788382702712 ISBN 9788382702712 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Ekonomia liczba stron 252 Format 16x23x1.2 cm Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.427 kg

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki