• Producent: Mt biznes
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788382311228
  • Autor: Liker Jeffrey K.
II WYDANIE UAKTUALNIONE I zwiększONE – mieści świeże BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został uzupełniony o nowe modele wspierające innowacje i jakość w twojej firmie. To uaktualnione i poprawione wydanie nadal koncentruje się na 14 zasadach zarządzania, dzięki którym książka stała się tak popularna,zawiera także świeże studia przypadku równocześnie z obszaru produkcyjnego, jak i usługowego. Pokazuje zrewidowany model 4P i nową generację systemów lean, które wykorzystują technikę, by wspierać ludzi i procesy. To wydanie mieści wszystko, czego potrzebujesz, by twoja firma zmieniła się w światowej klasy innowatora i zdobyła przewagę konkurencyjną w coraz bardziej nieprzewidywalnym otoczeniu biznesowym by w bliskiej przyszłości stała się rentowna, jednostajna i osiągała coraz lepsze wyniki. Guru zarządzania i pionier ciągłego doskonalenia – Jeffery K. Liker przedstawia zrewidowany model rozwoju producenta, w którego centrum znajduje się myślenie naukowe. Wyjaśnia użytkowany poprzez Toyotę i inne wiodące przedsiębiorstwa proces kształtowania naukowego nastawienia u liderów i pracowników, który zamiast na teoretyzowanie i formułowanie założeń stawia na głęboką obserwację i eksperymentowanie. Liker zagląda do tego, co kryje się pod powierzchnią wielu programów Lean Six Sigma, i demonstruje, jak zgrać doskonałość operacyjną ze strategią biznesową dzięki rozwojowi ludzi, którzy pomagają swoim zespołom sprostać pozornie niemożliwym wyzwaniom. Zdradza, jak kreować kulturę ciągłego uczenia się, a także środowisko, które nie tylko akceptuje zmianę, lecz wręcz się za nią opowiada. Droga Toyoty. II wydanie dostarcza informacji, wnikliwych spostrzeżeń i inspiracji, dzięki którym można przyśpieszyć procesy, ograniczyć straty i poprawić jakość i samodzielnie opracować swoją własną drogę ku ciągłemu doskonaleniu. *** 2022 to w Polsce perfekcyjny rok dla miłośników ciągłego doskonalenia. W krótkim czasie na naszym rynku ukazały się dwie kultowe pozycje z tego obszaru: dopełnienie trylogii Masaakiego Imai Strategia Kaizen i uaktualnione wydanie bestselleru Jeffreya K. Likera Droga Toyoty. Jeffrey Liker, koncentrując się na kultowych 14 zasadach zarządzania, uzupełnia swoje dzieło o świeże studia przypadku z obszarów produkcyjnych i usługowych. Przytaczając Taiichiego Ohno i Masaakiego Imai – klasyków ciągłego doskonalenia – przypomina, że podstawą tej sztuki jest ustanowienie standaryzowanych procesów (Zasada 5). Doskonałe kompendium wiedzy dla menedżerów chcących zastosować możliwości tkwiące w Lean/Kaizen dla rozwoju własnych organizacji. - Mariusz Bryke, CEO KAIZEN Institute Poland Zasady i praktyki Toyoty odegrały fundamentalną rolę w Starbucks, a mogą sprawdzić się w każdej firmie, także z obszaru sprzedaży detalicznej i usług. Nowe wydanie Drogi Toyoty, pełne przykładów spoza obszaru produkcyjnego, powinno być lekturą obowiązkową każdego współczesnego lidera biznesowego. - Scott Heydon, były wiceprezes ds. Strategii globalnej w Starbucks Coffee Company Droga Toyoty Jeffa Likera jest już od dawna niesłychanym klasykiem, który zabiera nas w podróż do wnętrza kultury i systemu zarządzania Toyoty. Uaktualnione wydanie powinno być obowiązkową lekturą dla każdego, kto pragnie ukształtować myślących, pełnych pasji ludzi, wytwarzających prawdziwie wybitną organizację w jakiejkolwiek branży. - John Shook, były menedżer w Toyocie i były dyrektor naczelny Lean Enterprise Institute Nie da się tak naprawdę skopiować rozwiązań Toyoty, ale można naśladować naukowy sposób opracowywania rozwiązań i w ten sposób wydeptać własną ścieżkę. Zasady systemu zarządzania Toyoty pozwalają firmie dotrzymywać kroku zmieniającemu się otoczeniu i spełniać potrzeby klientów lepiej aniżeli konkurencja. Droga Toyoty Jeffa Likera sadza cię w pierwszym rzędzie, byś mógł poprawnie przyjrzeć się temu, jak Toyota rozwija naukowy sposób myślenia i mobilizuje kreatywny potencjał swoich ludzi. Będziesz zaskoczony tym, jak dużo możecie osiągnąć ty i twój zespół! - Mike Rother, autor bestsellerów Toyota kata i Toyota Kata Practice Guide *** Jeffrey K. Liker to profesor emeritus inżynierii przemysłowej i operacyjnej Uniwersytetu Michigan, a także prezes marki konsultingowej Liker Lean Advisors. Jego artykuły i książki zdobyły trzynaście nagród Shingo za doskonałość badań. Został wprowadzony do galerii sław Association of Manufacturing Excellence (towarzystwo doskonałości produkcyjnej), jest również członkiem Shingo Academy. Tytuł Droga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej producenta produkcyjnej świata wyd. 2022 Autor Jeffrey K. Liker Tłumacz Dorota Gasper Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382311228 ISBN 9788382311228 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes ilość stron 552 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 2

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki