• Producent: Versace
  • Kategoria: Wody toaletowe dla mężczyzn
  • Pojemność: 100 ml

Versace pour Homme – świeży zapach poprzez cały dzień Versace pour Homme to pobudzająco męski zapach, który będzie uwodził kobiety korzennym aromatem. Mężczyzna, który nosi Versace pour Homme, jest silny i pewny siebie.

Nuta głowy jest odświeżająco lekka, a składa się na nią delikatna nerola, bergamotka i świeże limonki. Kwiatowa kombinacja z geranium i hiacyntów, a także intensywnej szałwii i solidnego cedru, tworzą nutę serca zapachu Pour Homme Versace.

Korzenne połączenie bursztynu, tonkowca i piżma rozwija się w nucie podstawowej. Szkło, z którego wyprodukowano flakon połyskuje subtelną niebieską barwą, dzięki temu wygląda szlachetnie i elegancko. Srebrne zamknięcie i srebrna moneta z emblematem Versace w bulwiastej środkowej części nadają kanciastej szklanej butelce oryginalny charakter.

Ten flakon idealnie oddaje świeżość męskich zapachów. Versace pour Homme to męski zapach dla progresywnego, aktywnego pana, który zawsze z energią realizuje swoje cele. Versace pour Homme dla pewnych siebie mężczyzn Gwiazda perfumiarstwa Alberto Morillas, odpowiedzialny za zapachy Bvlgari Blv, Pleasures marki Estee Lauder oraz The One marki Calvin Klein, kreował również niektóre zapachy męskie Versace, w tym Versace pour Homme z roku 2008.

Do jego najnowszych stylizacji zapachowych zalicza się Scarlett firmy Cacharel i Flower firmy Kenzo. Twarzą kampanii reklamowej jest model Michael Gstoettner z Austrii. Sesja fotograficzna kampanii reklamowej została zrealizowana poprzez peruwiańskiego fotografa Mario Testino, który współpracował już przy kampaniach Valentino, Calvina Kleina i Hugo Bossa.

W palecie produktów firmy Versace pour Homme znajduje się woda toaletowa, woda po goleniu, dezodorant w sztyfcie i żel pod prysznic. Versace pour Homme to odważny, świeży zapach męski, który jest trwały i powinien znajdować się w każdym zestawie perfum.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody toaletowe dla mężczyzn

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki