• Producent: Prada
  • Kategoria: Wody toaletowe dla mężczyzn
  • Pojemność: 50 ml

Początki znanego dziś na całym świecie domu mody Prada były związane z Mediolanem. Tam właśnie swój minimalny sklepik z wyrobami skórzanymi w 1913 otworzyli dwaj bracia: Mario i Martino Prada, którzy dość ekspresowo zdecydowali się na wybór nazwy dla swego przedsiębiorstwa odtąd znanego jako Fratelli Prada.

W asortymencie znalazły się rękawiczki, torby i walizki, które do dziś stanowią ważną część asortymentu. Gdy w 1919 bracia Prada dostąpili zaskakującego zaszczytu i zostali wybrani jako dostawcy dworu królewskiego oznaczało to rozwój przedsiębiorstwa i wzrost jego prestiżu.

Temu wyróżnieniu Prada zawdzięcza także prawo do stosowania symbolu królewskich węzłów domu Savoye. Prawdziwie ekscytująca okazała się być jednak epoka Prady, gdy przedsiębiorstwo w trzecim pokoleniu przejęła w swe ręce Muccia Prada w 1978 roku.

Wylansowane poprzez nią lśniące czarne torebki nie tylko rozsławiły markę Prada, ale też zmieniły jej oblicze. Produkty o raczej klasycznym charakterze stopniowo ustąpiły miejsca wyszukanym szykownym kreacjom, jak czarny plecak z nylonu Pocone, dzięki którym Prada pozostała przyjęta w poczet firm o randze światowej.

Dziś Prada to nie tylko torebki z najwyższych półek, lecz też delikatne buty, ubrania i cała gama akcesoriów włącznie z nie mniej pożądanymi okularami tej marki. Zainteresowani znajdą także w sklepach Prady komórki i smartphony.

Stosunkowo niedawno do programu towarów dołączyły także pachnidła. W 2004 pojawiły się na rynku pachnidła o nazwie identycznej z domem mody. W 2006 roku pojawił się także ich męski odpowiednik „Prada Man".

Ostatnimi nowościami na rynku okazała się być linia perfum żeńskich „Infusion", która doczekała się wielu rodzajów: obok „Infusion d'Iris" odszukamy także „Infusion de Fleur d'Oranger", „Infusion de Tubereuse", „Infusionde Vetiver", a także dla mężczyzn: „Infusion d'Homme".Warto także wspomnieć o uwielbianych kreacjach „Amber" i linii „Candy".

Ta ostatnia kreacja z 2011 roku idealnie oddaje charakter wielu produktów tej marki: jest wyszukanym zapachem w elitarnym, ekstrawaganckim opakowaniu. Wylansowała je Daniela Andrier, komponując ten zapach na bazie zdecydowanych aromatów piżma, styraksu, wanilii i karmelu.

adekwatnie do tego orientalnego zapachu wybrano flakon: cylinder o smukłych proporcjach i atrakcyjnym rozwiązaniu kolorystycznym. W trakcie gdy dno flakonu jest zabarwione na czerwono, jego wnętrze wypełnia ciepła żółć perfum.

Całości dopełnia opaska w ostrym różowym odcieniu w górnej części flakonu, a także złote dodatki: dekoracyjny napis i dozownik w profilu płaskiego kapelusza. Reklamowy spot z Lea Seydoux uzmysławia jednoznacznie, iż te pachnidła są dedykowane wyłącznie dla pań samoświadomych, które wiedzą, czego chcą i które bez zastanowienia po to sięgają.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody toaletowe dla mężczyzn

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki