• Producent: Wyd.Uniwersytetu Gdańskiego
  • Kategoria: E-booki
  • ISBN: 9788378651482
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
  • Ilość stron: 247
  • Rok wydania: 2014

W książce ujęto nowe zjawiska telewizyjne (niekoniecznie oglądane w konwencjonalnie rozumianej telewizji stąd skupienie się w wielu tekstach na konwergencji mediów) w sposób niebanalny dla młodego widza i czytelnika.

Przedstawiono najpopularniejsze seriale telewizyjne oglądane poprzez młodych widzów na całym świecie, a także w Polsce (przy pomocy Internetu, w oryginalnej wersji językowej). Autorzy wybrali różnorodne tytuły i starali się zgłębić fenomen ich popularności, są to teksty eseistyczne, ale próbujące sięgać po narzędzia badawcze używane w pracy socjologicznej, kulturoznawczej.

Czytelnikiem docelowym są internauci w wieku 16-25, którzy oglądają kilka amerykańskich, brytyjskich seriali równocześnie, a poza ich oglądaniem angażują się w poszukiwanie danych, tworzenie fandomów, interpretowanie poszczególnych odcinków na blogach, forach internetowych, czy serwisach tematycznych.

Stąd sporo miejsca poświęcone zostało zjawisku widza sieciowego (drugoobiegowego, czyli internauty). Na polskim rynku ukazało się kilka podobnych publikacji cieszących się obfitym zainteresowaniem,niejednokrotnie zarzut wobec nich polegał na tym, iż pisali je doświadczeni autorzy nie potrafiący zgłębić np.

fenomenu seriali młodzieżowych. W przypadku poniższej publikacji autorzy skupili się na tych tytułach, które sami oglądają i stanowią dla nich widza docelowego.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii E-booki

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki