Zawieszenie samochodu

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Piasta tylna Shimano FH-M475 36H 8/9/10 rz czarna 6 śrub 80,99 zł ZOBACZ Piasta tylna Shimano FH-M475 Piasta Shimano FH-M475 jest nad wyraz popularną i sprawdzoną konstrukcją. Dedykowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock lecz może byćużytkowana w rowerach z hamulcami rodzaju V-Brake oraz kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Można ją stosować w większości typów rowerów m.in.: górski, crossowy lub trekkingowy. Korpus piasty stworzony jest z aluminium. Posiada łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelkami stykowymi. Piasta wyekwipowana jest w zacisk, który zezwala na szybki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Najważniejsze atrybuty artykułu: Producent: ShimanoModel: FH-M475dostosowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowychŁożyska: kulkowo - stożkowe Uszczelnienia: stykoweKorpus: aluminiumZacisk: dźwignia stalowa oś stalowaSzerokość montażowa: 135 mm standard mocowania tarczy: 6 śrub ilość otworów na szprychy: 36 Srednica osi: 10 mm Srednia waga artykułu: 455 g + zacisk 85 g Kolor: czarny matowy użyte technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są doskonale płynne obroty i dłuższa żywotność. kanon MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB (6 bolts kanon) Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest wyjątkowo popularnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza przede wszystkim jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.
  • Producent Shimano
Piasta tylna Shimano Deore FH-T610 V-Brake 36H 8/9/10 rz czarna 95,99 zł ZOBACZ Piasta tylna Shimano Deore FH-T610Piasta Shimano FH-T610 jest bardzo popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do rowerów turystycznych lecz także crossowych i górskich. Przeznaczona jest do współpracy z hamulcami typu V-Brake, a jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Dla zmniejszenia wagi korpus piasty został wytwarzany z aluminium. Ma ona jeszcze wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zaimplementowaniu tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują bardzo lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyposażona jest w lekki i mocny zacisk, który zezwala na szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi. Najważniejsze parametry artykułu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: DeoreModel: FH-T610dopasowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowychŁożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkoweUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminiumZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 135 mmliczba otworów na szprychy: 36 Srednica osi: 10 mm Srednia waga produktu: 370 g + zacisk 64 g Kolor: czarny połyskUwagi: Piasty mogą mieć zarysowania lub obicia spowodowane dostawą w opakowaniach zbiorczych.użyte technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego skutkiem są wyśmienicie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zniżając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Piasta tylna Shimano Deore FH-M525 36H 8/9/10 rz czarna 6 śrub 100,99 zł ZOBACZ Piasta tylna FH-M525Piasta Shimano FH-M615 jest bardzo popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do wielu różnych typów rowerów ale także i stylów jazdy od cross country do trailu. Asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy na 6 śrub lecz może byćwykorzystywana w rowerach z hamulcami rodzaju V-Brake. Jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został wykonany z anodowanego aluminium. Ma ona ponadto wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zaimplementowaniu tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują szczególnie lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyekwipowana jest w lekki i konkretny zacisk, który umożliwia szybki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Najważniejsze cechy towaru: Producent: Shimano Grupa osprzętu: DeoreModel: FH-M525przystosowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowychŁożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: tuleja wewnętrznaKorpus: aluminiumanodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 135 mmkanon mocowania tarczy: 6 śrub ilość otworów na szprychy: 36 Srednica osi: 10 mm Srednia waga towaru: 440 g + zacisk 65 g Kolor: czarny matowy wykorzystane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego skutkiem są idealnie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. standard MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB (6 bolts standard) Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest niezwykle lubianym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza na ogół jest montowana przy pomocy śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.
  • Producent Shimano
Shimano Piasta tylna alivio fh-m4050 8/9/10rz 32h czarna centerlock (4524667591269) 90,90 zł ZOBACZ Piasta tylna FH-M4050 CenterLock Piasta Shimano FH-M4050 jest istotnie udaną konstrukcją. Grupa Alivio to rewelacyjny wstęp do bardziej mistrzowskiego kolarstwa. Dzięki zaawansowanym technologiom z wyższych grup w bardziej przystępnych cenach, jest nieraz wybierana poprzez rowerzystów oczekujących ulepszonych osiągów od swych rowerów. Wybierana jest nie tylko do rowerów turystycznych lecz także crossowych i górskich. przeznaczona jest do współpracy z hamulcami tarczowymi, a jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Dla zmniejszenia wagi korpus piasty pozostał stworzony z aluminium. ma ona ponadto wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zaimplementowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują nad wyraz lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta zaopatrzona jest w lekki i mocny zacisk, który umożliwia prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Najważniejsze parametry produktu: Producent: ShimanoGrupa osprzętu: AlivioModel: FH-M4050dopasowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowychŁożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkoweUszczelnienie: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminiumZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 146 mmstandard mocowania tarczy: Center Lockilość otworów na szprychy: 32 Średnica osi: 10 mm przeciętna waga towaru: 381 g + zacisk 77 g Kolor: czarnyzastosowane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE(Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się pokaźniejszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego rezultatem są nieprzeciętnie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak również zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Shimano deore mtb hb-m6000 piasta czarny 32 otworów 2018 piasty mtb (4524667392705) 62,90 zł ZOBACZ Piasta przednia HB-M6000 Piasta Shimano HB-M6000 jest szczególnie popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do wielu różnych typów rowerów lecz także i stylów jazdy od cross country do trailu. dedykowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock.Piasta również współpracuje z rowerami mającymi hamulce typu V-Brake. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty pozostał tworzony z anodowanego aluminium. posiada ona także wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują niezwykle lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyekwipowana jest w lekki i potężny zacisk, który umożliwia prędki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi. Najważniejsze parametry produktu: Producent: ShimanoGrupa osprzętu: DeoreModel: HB-M6000Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkoweUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 100 mmstandard mocowania tarczy: CenterLock ilość otworów na szprychy: 32 Średnica osi: 9 mm Kolor: czarny Waga: 180 g + zacisk 60 gwykorzystane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE(Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki produktywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego rezultatem są wspaniale płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK(Center Lock) System mocowania tarczy CENTER LOCK upraszcza montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania oraz pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze przez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Dodatkowo, bezpieczne mocowanie poprzez wypusty powiększa precyzję i sztywność równocześnie poprawiając sprawność hamowania.
  • Producent Shimano
Shimano Deore MTB HB-M6000 Piasta czarny 36 otworów 2018 Piasty MTB 62,90 zł ZOBACZ Piasta przednia HB-M6000 Piasta Shimano HB-M6000 jest wyjątkowo popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do wielu najróżniejszych typów rowerów ale także i stylów jazdy od cross country do trailu. asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock.Piasta również współpracuje z rowerami posiadającymi hamulce typu V-Brake. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został produkowany z anodowanego aluminium. posiada ona dodatkowo wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują nad wyraz lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyekwipowana jest w lekki i solidny zacisk, który pozwala na szybki montaż / demontaż koła bez wykorzystania narzędzi. Najważniejsze parametry towaru: Producent: ShimanoGrupa osprzętu: DeoreModel: HB-M6000Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkoweUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 100 mmstandard mocowania tarczy: CenterLock ilość otworów na szprychy: 36 Średnica osi: 9 mm Kolor: czarny Waga: 180 g + zacisk 60 g zastosowane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE(Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są nadzwyczajnie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK(Center Lock) System mocowania tarczy CENTER LOCK ułatwia montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania, a także pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze poprzez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. W dodatku, bezpieczne mocowanie poprzez wypusty zwiększa precyzję i sztywność równocześnie ulepszając wydajność hamowania.
  • Producent Shimano
Piasta tylna deore xt fh-m756 36h 8/9/10 rz czarna 6 śrub marki Shimano 167,99 zł ZOBACZ Piasta tylna FH-M756Piasta Shimano FH-M756 jest wyjątkowo zrównoważoną, solidną i mocną konstrukcją. Dzięki szczególnie wyokiej klasy skośnym łożyskom kulkowo - stożkowym zabezpieczonych uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. Technologie te ograniczają jeszcze do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi kołnierze piaty zostały nawiercone, a dla poprawienia trwałości korpus został produkowany z anodowanego aluminium oraz został dostosowany do konstrukcji tarcz hamulcowych w standardzie 6 śrub. Piasta także współpracuje z hamulcami typu V-Brake. Bębenek jest on kompatybilny z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Piasta wyposażona jest w lekki i konkretny zacisk, który pozwala na prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Wybierają ją głównie rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność pozwala na montaż w rowerach rodzaju crossowego czy turystycznego. Najważniejsze cechy artykułu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore XTModel: FH-M756dopasowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowychŁożyska: skośne kulkowo - stożkoweKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSzerokość montażowa: 135 mmstandard mocowania tarczy: 6 śrub liczba otworów na szprychy: 36 Srednica osi: 10 mm Srednia waga produktu: 407 g + zacisk 65 g Kolor: czarny matowywykorzystane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są świetnie płynne obroty i dłuższa żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zniżając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. kanon MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB (6 bolts standard) Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest szczególnie modnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza w głównej mierze jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.
  • Producent Shimano
Shimano Piasta tylna acera fh-t3000 32h 8/9/10 rz czarna 70,99 zł ZOBACZ Piasta tylna FH-T3000Piasta Shimano FH-T3000 należąca do odświeżonej grupy Acera to doskonały wybór na początek przygody z rowerami. Zgodnie z filozofią firmy o przenikaniu technologii, z biegiem czasu, z wyższych do niższych grup, grupa Acera zbliżyła się do swojego starszego rodzeństwa.Wybierana jest nie tylko do rowerów turystycznych ale także crossowych i górskich. dedykowana jest do współpracy z hamulcami typu V-Brake, a jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi.Dla zmniejszenia wagi korpus piasty został stworzony z aluminium. Ma ona w dodatku wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami kontaktowymi. Piasta zaopatrzona jest w lekki i solidny zacisk, który umożliwia szybki montaż / demontaż koła bez wykorzystania narzędzi. Najważniejsze parametry artykułu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: AceraModel: FH-T3000dostosowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowychŁożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkoweUszczelnienie: kontaktoweKorpus: aluminiumZacisk: dźwignia i oś stalowaSzerokość montażowa: 135 mmliczba otworów na szprychy: 32 Średnica osi: 10 mm średnia waga produktu: 380 g + zacisk 85 g Kolor: czarnyużyte technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się pokaźniejszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są rewelacyjnie płynne obroty i dłuższa żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zniżając potrzebę konserwacji, jak też zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Shimano Piasta przednia deore hb-t610 v-brake 32h czarna (4524667988298) 50,99 zł ZOBACZ Piasta przednia HB-T610Piasta Shimano HB-T610 jest niezwykle popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do rowerów turystycznych ale także crossowych i górskich. Dedykowana jest do współpracy z hamulcami rodzaju V-Brake. Dla zmniejszenia wagi korpus piasty został wytwarzany z aluminium. Posiada ona ponadto wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zaimplementowaniu tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują nad wyraz lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta zaopatrzona jest w lekki i konkretny zacisk, który pozwala na szybki montaż / demontaż koła bez wykorzystania narzędzi. Najważniejsze atrybuty towaru: Producent: Shimano Grupa osprzętu: DeoreModel: HB-T610Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkoweUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminiumZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 100 mmliczba otworów na szprychy: 32 Srednica osi: 9 mm Srednia waga produktu: 150 g + zacisk 59 g Kolor: czarny lśnieniezastosowane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są wyśmienicie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Timken Piasta koła przedniego jeep grand cherokee 1999-2004 499 zł ZOBACZ Piasta koła przedniego światowego lidera w tworzeniu wysoko zaawansowanych technicznie łożysk producenta TIMKEN - USA ( jakość oryginału ) do samochodu Jeep Grand Cherokee 1999-2004 wszystkie wersje silnikowe cena za 1 szt pasuje NA PRAWĄ i NA LEWĄ STRONĘ Stock Code 52098679AD; 52098679; 52098679AB; 52098679AC; 513159Manufacturar The Timken Company The Timken Company jest światowym liderem w produkcji wysoko innowacyjnych technologicznie łożysk, stali stopowych oraz powiązanych komponentów i zespołów. Technologie i produkty marki Timken pojawiają się praktycznie wszędzie tam, gdzie porusza się sprzęt albo przekazywany jest napęd. Wykorzystanie wiedzy o kontroli sił tarcia i przenoszenia napędu powoduje, iż produkty kupujących działają płynniej, szybciej i bardziej efektywnie.Charakterystyka firmy Timken- Timken zadowala się zaufaniem kupujących od ponad 100 lat- Timken jest jedną z firm obecnych na światowej liście Fortune 500- Od lat dwudziestych ubiegłego wieku marka należy do 250 największych korporacji przemysłowych w Stanach Zjednoczonych, a od 1922 jest notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych- Timken ma 9 ośrodków naukowo-badawczych w Ameryce-Północnej, Europie i Indiach- Timken ma 52 zakłady i 103 biura handlowe, centra obsługi klienta i centra dystrybucji w 28 krajach na sześciu kontynentach- Timken ma własne stalownie na całym świecie- Timken zatrudnia 20 000 osób na całym świecie- Timken nagradzany jest ponad 300 wyróżnieniami rocznie...
  • Producent TIMKEN
Piasta przednia deore hb-m525 6 śrub 32h czarna marki Shimano 75,99 zł ZOBACZ Piasta przednia HB-M525Piasta Shimano HB-M525 jest niezwykle popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do wielu zróżnicowanych typów rowerów lecz także i stylów jazdy od cross country do trailu. Przeznaczona jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy na 6 śrub. Piasta na dodatek współpracuje z rowerami mającymi hamulce rodzaju V-Brake. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został wyprodukowany z anodowanego aluminium. Ma ona jeszcze wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowe, a dzięki zaimplementowaniu tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują wyjątkowo lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyposażona jest w lekki i solidny zacisk, który zezwala na prędki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi. Najważniejsze atrybuty towaru: Producent: Shimano Grupa osprzętu: DeoreModel: HB-M525Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: tuleja wewnętrznaKorpus: aluminiumanodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 100 mmkanon mocowania tarczy: 6 śrub liczba otworów na szprychy: 32 Srednica osi: 9 mm Kolor: czarny matowy użyte technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są doskonale płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. kanon MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB (6 bolts standard) Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest wyjątkowo modnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza najczęściej jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.
  • Producent Shimano

 

 

Zawieszenie samochodu
5 (100%) 1 vote