• Producent: Giorgio Armani
  • Kategoria: Wody toaletowe dla mężczyzn
  • Pojemność: 30 ml

Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme - puryzm w jego najbłyskotliwiejszej formie. Ten męski zapach, wprowadzony w 1996 roku stał się już klasykiem: Acqua Di Gio to aromatyczne perfumy wyprodukowane przez gwiazdorskiego perfumiarza José Morillasa.

Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme odzwierciedla wolność dwóch żywiołów - wiatru i wody. Cytrusowe zapachy, delikatne kwiaty i korzenne esencje tworzą morski charakter Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme.

Jeśli jesteś fanem męskich, lecz niezbyt natarczywych perfum, ten zapach jest nadzwyczajny dla Ciebie. Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme ma świeży, aromatyczny zapach, który można podzielić na rozmaite nuty zapachowe.

Naturalny jak woda Na nutę głowy składają się esencje owocowe, takie jak mandarynka i pomarańcza bergamota. Dla udanej nuty serca Morillas wybrał jaśmin, różę i rozmaryn, aby stworzyć harmonijną kompozycję kwiatowo-ziołową.

Nuta podstawowa to aromatyczny dębowy mech, ambra i piżmo. Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme nie jest prowokacyjną eksplozją zapachu, ale przekonuje swoją naturalnością i purystyczną elegancją. Flakon został w dodatku zaprojektowany tak, by pasował do tematu zapachu: prosty, przejrzysty i o naturalnym wyglądzie szkła mlecznego.

Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme jest również dostępny z szeroką linią pielęgnacyjną. Dezodorant w sztyfcie albo sprayu, woda po goleniu lub balsam po goleniu, żel pod prysznic i żel do ciała są tego częścią i pozwalają na całościowe doznania zapachowe.

Giorgio Armani odnosi sukcesy od lat 70-tych XX wieku. We współpracy z L’Oréal sprzedał kilka nad wyraz lubianych perfum w ciągu ostatnich dziesięcioleci, w tym oczywiście liczne męskie zapachy Giorgio Armani, takie jak Armani Code, Emporio czy opisane tutaj perfumy Acqua Di Gio.

Motyw perfumeryjny wolności i wody został też znakomicie zrealizowany w powiązanym spocie reklamowym. Głównym aktorem kampanii Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme jest niemiecki model Lars Burmeister.

Spot przedstawia piękność i uwodzenie w połączeniu z tematem wody, w którym należycie wytrenowane ciało Burmeistera przemierza burzliwe wody.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody toaletowe dla mężczyzn

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki