le monde est beau woda toaletowa 50ml # dostawa gratis od 350 zł !!! # marki Kenzo

chwilowy brak towaru

  • Producent: Kenzo
  • Kategoria: Wody toaletowe dla kobiet
  • Nuta zapachowa: cedr
  • Pojemność: 50 ml

Początki marki Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, by zająć się na własny rachunek projektowaniem mody.

W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami żeńskimi swojej firmy, a trzy lata później również perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i nieodgadnione nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszystkich innych do tej pory znanych registrów.

Tak jak projektowane poprzez Kenzo ubrania wyróżniają się swoim fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi poprzez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, z reguły nawiązującym do form roślinnych.

Taki właśnie jest m. In. Niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę bezkompromisową, będącą dalekim echem konturu ciała damskiego.

Zawartość flakonu, na rynku nadal popularna od 2006 roku, jest kompilacją wszelkich zapachów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, lecz nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie również kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych.

Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki. Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kombinacji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe aromaty róży, gardenii i magnolii.

Na tym jednak nie koniec: maliny i jednakowo różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w jednakowo nietuzinkowym flakonie: jego ascetyczny , a także dekoratywny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei charakterystyczne dla firmy Kenzo.

Elementem zaskoczenia jest rodzaj wybranego kwiatu: czerwonego, finezyjnego maku. Plakaty reklamujące perfumy zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami.

To atrakcyjny sen i przesłanie w jednym...

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody toaletowe dla kobiet

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki