Kenzo Flower by Kenzo Eau de Lumière 100 ml woda toaletowa

chwilowy brak towaru

  • Producent: Kenzo
  • Kategoria: Wody toaletowe dla kobiet
  • Pojemność: 100 ml

Początki marki Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, by zająć się na własny rachunek projektowaniem mody.

W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami damskimi swojej firmy, a trzy lata później dodatkowo perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i enigmatyczne nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszelkich innych do tej pory znanych registrów.

Tak jak projektowane przez Kenzo ubrania wyróżniają się swoim fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi przez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, na ogół nawiązującym do form roślinnych.

Taki właśnie jest m. In. Niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę minimalistyczną, będącą dalekim echem konturu ciała damskiego.

Zawartość flakonu, na rynku nadal popularna od 2006 roku, jest kombinacją wszystkich aromatów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, lecz nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie również kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych.

Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki. Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kompilacji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe zapachy róży, gardenii i magnolii.

Na tym jednak nie koniec: maliny i tak samo różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w równie nietuzinkowym flakonie: jego minimalistyczny , a także dekoracyjny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei standardowe dla marki Kenzo.

Elementem zaskoczenia jest wariant wybranego kwiatu: czerwonego, finezyjnego maku. Plakaty reklamujące perfumy zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami.

To atrakcyjny sen i przesłanie w jednym...

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody toaletowe dla kobiet

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki