flower by kenzo eau de lumiere woda toaletowa 50 ml dla kobiet marki Kenzo

chwilowy brak towaru

  • Producent: Kenzo
  • Kategoria: Wody toaletowe dla kobiet
  • Pojemność: 50 ml
Początki firmy Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, aby zająć się na własny rachunek projektowaniem mody. W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami damskimi swej producenta, a trzy lata później także perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i zagadkowe nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszystkich innych do tej pory znanych registrów. Tak jak projektowane poprzez Kenzo ubrania wyróżniają się swym fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi poprzez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, głównie nawiązującym do form roślinnych. Taki właśnie jest m. In. Niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę surową, będącą dalekim echem konturu ciała żeńskiego. Zawartość flakonu, na rynku nadal modna od 2006 roku, jest kombinacją wszystkich zapachów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, ale nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie na dodatek kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych. Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki. Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kompozycji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe aromaty róży, gardenii i magnolii. Na tym jednak nie koniec: maliny i równie różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w równie nietuzinkowym flakonie: jego minimalistyczny , a także dekoracyjny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei charakterystyczne dla marki Kenzo. Elementem zaskoczenia jest rodzaj wybranego kwiatu: czerwonego, delikatnego maku. Plakaty reklamujące pachnidła zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami. To efektowny sen i przesłanie w jednym...

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody toaletowe dla kobiet

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki