Kenzo Flower by Kenzo woda perfumowana dla kobiet 100 ml + do każdego zamówienia upominek.

chwilowy brak towaru

  • Producent: Kenzo
  • Kategoria: Wody perfumowane dla kobiet
  • Pojemność: 100 ml

Początki marki Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, by zająć się na własny rachunek projektowaniem mody.

W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami żeńskimi swojej marki, a trzy lata później jeszcze perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i nieodgadnione nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszelkich innych do tej pory znanych registrów.

Tak jak projektowane przez Kenzo ubrania wyróżniają się swym fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi poprzez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, przeważnie nawiązującym do form roślinnych.

Taki właśnie jest m. In. Niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę minimalistyczną, będącą dalekim echem konturu ciała kobiecego.

Zawartość flakonu, na rynku nadal lubiana od 2006 roku, jest kompilacją wszelkich zapachów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, lecz nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie ponadto kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych.

Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki. Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kombinacji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe aromaty róży, gardenii i magnolii.

Na tym jednak nie koniec: maliny i jednakowo różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w jednakowo nietuzinkowym flakonie: jego ascetyczny i ozdobny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei typowe dla firmy Kenzo.

Elementem zaskoczenia jest wariant wybranego kwiatu: czerwonego, finezyjnego maku. Plakaty reklamujące pachnidła zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami.

To błyskotliwy sen i przesłanie w jednym...

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody perfumowane dla kobiet

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki