chwilowy brak towaru
Flower żeby Kenzo – niezrównanie kwiatowy Jeśli lubisz kwiatowe i owocowe, długookresowe zapachy, Flower by Kenzo jest właśnie dla Ciebie. Nuta głowy Kenzo Flower znamionuje się zapachem mandarynki i czarnej porzeczki w połączeniu z rabarbarem.
Zapach rabarbaru jest słabo wyczuwalny w Kenzo Flower by Kenzo,zapewnia zielony akcent. Nuta głowy Kenzo Flower jest orzeźwiająca i spokojna. I właśnie w taki sposób przechodzi w nutę serca Flower żeby Kenzo.
Zapachy kwiatowe, których nie można pominąć to piwonia, konwalia i jaśmin. Pomimo swojego konkretnie kwiatowego charakteru, Flower aby Kenzo w nucie serca nie jest ani zbyt słodki, ani duszny. Progresywna kompilacja zapachowa Nuta serca Flower żeby Kenzo jest subtelna i wyszukana.
Przejście nuty serca w nutę podstawową Flower żeby Kenzo przynosi zapach, w którym dominują piżmo, herbata i wanilia. Zapachy kobiece Kenzo są niezwykle kobiece i delikatne. Prostokątny flakon jest szczególnie ekstrawagancki i szykowny.
marka Kenzo została założona poprzez japońskiego projektanta mody Kenzo Takada. W 1970 roku narodziła się marka modowa, która obecnie międzynarodową sieć butików i jest obecna wytwornym sektorze sprzedaży detalicznej.
W asortymencie Kenzo znajdują się zarówno drogie ubrania Prêt-á-porter, jak i akcesoria i perfumy dla panów i kobiet. Od 1993 r. Firma należy do francuskiej grupy LVMH, a od 1999 r. Jest prowadzona bez udziału swojego założyciela Takady.
Kenzo dla kobiet to pierwszy zapach wprowadzony poprzez producenta w 1988 r. W 2000 r. Flower aby Kenzo zmieniony przez hiszpańskiego perfumiarza Alberto Morillasa pojawił się po raz pierwszy na rynku, a wkrótce potem wprowadzono kolejne typy tego zapachu.
L'Eau Pour Femme jako damski zapach i Kenzo L'Eau Pour Homme były ostatnimi zapachami opracowanymi poprzez japońską wytwórnię.