od 157,79 PLN
oszczędzasz do 51%
Flower by Kenzo – nieporównanie kwiatowy Jeśli lubisz kwiatowe i owocowe, długofalowe zapachy, Flower żeby Kenzo jest właśnie dla Ciebie. Nuta głowy Kenzo Flower charakteryzuje się zapachem mandarynki i czarnej porzeczki w połączeniu z rabarbarem.
Zapach rabarbaru jest słabo wyczuwalny w Kenzo Flower żeby Kenzo,zagwarantuje zielony akcent. Nuta głowy Kenzo Flower jest orzeźwiająca i spokojna. I właśnie w taki sposób przechodzi w nutę serca Flower żeby Kenzo.
Zapachy kwiatowe, których nie można pominąć to piwonia, konwalia i jaśmin. Pomimo swego mocno kwiatowego charakteru, Flower żeby Kenzo w nucie serca nie jest ani zbyt słodki, ani duszny. Progresywna kompozycja zapachowa Nuta serca Flower żeby Kenzo jest subtelna i wyszukana.
Przejście nuty serca w nutę podstawową Flower by Kenzo przynosi zapach, w którym dominują piżmo, herbata i wanilia. Zapachy kobiece Kenzo są wyjątkowo kobiece i delikatne. Prostokątny flakon jest nad wyraz ekstrawagancki i gustowny.
firma Kenzo została założona przez japońskiego projektanta mody Kenzo Takada. W 1970 roku narodziła się producent modowa, która aktualnie międzynarodową sieć butików i jest obecna ekskluzywnym sektorze sprzedaży detalicznej.
W asortymencie Kenzo znajdują się równocześnie drogie ubrania Prêt-á-porter, jak i akcesoria i perfumy dla panów i pań. Od 1993 r. Firma należy do francuskiej grupy LVMH, a od 1999 r. Jest prowadzona bez udziału swojego założyciela Takady.
Kenzo dla pań to pierwszy zapach wprowadzony poprzez markę w 1988 r. W 2000 r. Flower żeby Kenzo zmodyfikowany przez hiszpańskiego perfumiarza Alberto Morillasa pojawił się po raz pierwszy na rynku, a wkrótce potem wprowadzono kolejne rodzaje tego zapachu.
L'Eau Pour Femme jako żeński zapach i Kenzo L'Eau Pour Homme były ostatnimi zapachami opracowanymi przez japońską wytwórnię.