chwilowy brak towaru
Opony cechuje perfekcyjna sterowalność i nieprzeciętne hamowanie w zimowych warunkach.
Nowa opona zimowa dla aut osobowych i SUV. Zapewnia wyśmienitą sterowalność i rewelacyjne parametry hamowania na każdym typu nawierzchni. Umożliwia szybką i bezpieczną jazdę w zimowych warunkach.
ROWKI WZDŁUŻNE I POPRZECZNE O rozmaitYCH KĄTACH;
Poprawa stabilności pojazdu podczas takich manewrów jak skręcanie i wychodzenie z poślizgu.
spore ROWKI SKOŚNE;
wspaniały drenaż na śniegu, błocie i mokrej nawierzchni. Ochrona przed aquaplanningiem dzięki rozwiązaniu See-Through – rowków biegnących poprzez całą szerokość opony.
OPTYMALNY POZIOM SZTYWNOŚCI;
Poprawa osiągów na sniegu i lodzie dzięki maksymalizacji powierzchni styku. Zmaksymalizowany efekt krawędziowania bez utraty sztywności bloków bieżnika. Dwa typy lamelek optymalny poziom sztywności.
MIKROLAMELKI;
trafne osiągi na śniegu i lodzie już od samego początku wykorzystywania opony.
MAKSYMALNA ilość KRAWĘDZI I stosownY STOSUNEK ROWKÓW I WYPUSTEK BIEŻNIKA;
Poprawa przyczepności i trakcji na nawierzchniach pokrytych śniegiem i lodem, dzięki zmaksymalizowanemu efektowi krawędziowania. W zależności od rozmiaru, ilość krawędzi wzrosła średnio o 26% w porównaniu do V902. Optymalny stosunek rowków i wypustek bieżnika został osiągnięty dzięki nowej, 72-stopniowej konstrukcji, polepszającej pewność prowadzenia zarówno na suchym śniegu, jak i na błocie pośniegowym.
NOWY PROFIL;
Zmaksymalizowana powierzchnia styku ulepsza przyczepność na śniegu i lodzie. Długa i wąska strefa styku ulepsza trakcję na ośnieżonej nawierzchni i zapewnia korzystne zachowanie opony w kontakcie z wodą.
MIESZANKA OBUDOWANA KRZEMIONKĄ;
Obudowana krzemionką mieszanka zapewnia doskonałe osiągi w szerszym zakresie temperatur, a także mniejsze zużycie paliwa dzięki niskim oporom toczenia.
OLEJEK POMARAŃCZOWY;
udoskonala miękkość opony, rozszerzając jej powierzchnię kontaktu z nawierzchnią. Udoskonala osiągu równocześnie na suchej, jak i mokrej nawierzchni.