chwilowy brak towaru
Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technice Functional Performance Siping
stanowczo jednostajne i wyważone zachowanie przy obfitych szybkościach
Najwyższy komfort
Najważniejsze innowacje:Functional Performance Siping. ulepszona przyczepność zimą, obszerniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w gustownym wzorze bieżnika ma dokładny kształt i precyzyjnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na genialną przyczepność i znakomite prowadzenie. Niesprężysty bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej oraz dopasowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i wygodnie toczyć się w różnych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.
Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez potężne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane przez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni skuteczny przy rozmaitym skręcie kół, powiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym), oraz pozwala zachować obszerniejszą kontrolę.
Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, perfekcyjna odporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która mieści kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zapewnia nadzwyczajną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka polepsza stabilność podczas jazdy i solidność opony. Olej rzepakowy „canola" zapewnia wytrzymałość na rozerwanie. Dzięki niej opona jest stanowczo niepodatna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zagwarantuje nadzwyczajną przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe parametry niezależnie od temperatury i przebiegu. Arcytrudnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.
Groove Lifts. Nadzwyczajne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które powiększają sztywność i ulepszają prowadzenie.
Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak niezwykle niezbędnej przyczepności na drogach w zimie. Gwarantują one za każdym razem korzystną przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.
technika Nokian Tyres Coanda. efektywna ochrona przed aquaplaningiem. Wykrzywiona forma bloków bieżnika o profilu rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Idealna oporność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana choćby pomimo stopniowego zużywania się opony.
technika Silent Sidewall. pokaźniejszy komfort podczas jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy między ścianą boczną a bieżnikiem energicznie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i zapobiega przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych poprzez ścianę boczną do kabiny samochodu.
Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa odporność, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, zwiększając wytrzymałość okolic stopki. Ta innowacja równie efektywnie ogranicza hałas we wnętrzu pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.
Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki upraszczają likwidowanie śniegu i błota pośniegowego.