Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.
Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.
Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i pokaźna ilość lameli z krawędziami powiększającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu
pokaźna liczba bloków i lameli w częściach grzbietowych opony generuje zbiór krawędzi zwiększających przyczepność co w rezultacie daje udoskonaloną trakcję na śniegu.
duże przebiegi
Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków oraz nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.
Zasada działania systemu SSR:
W przeciwieństwie do standardowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na umocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Uniemożliwiają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi oraz felgą i uniemożliwiają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Usztywnione ścianki boczne opon SSR zezwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, poprzez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni, a także wagi samochodu.
Opony SSR rodzaju run-flat oferują kluczowe atuty:
Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje przenośny nawet w sytuacji opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży także punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności podmiany przebitej opony na koło zapasowe. Kompatybilne ze charakterystycznymi felgami łatwy montaż pozwala na oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa.