chwilowy brak towaru
Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.
Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.
Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i znaczna ilość lameli z krawędziami powiększającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu
szeroka liczba bloków i lameli w częściach grzbietowych opony wytwarza zbiór krawędzi rozszerzających przyczepność co na skutek czego daje lepszą trakcję na śniegu.
spore przebiegi
Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków i nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.
Zasada działania systemu SSR:
W przeciwieństwie do charakterystycznych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na umocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi, a także felgą, a także uniemożliwiają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Umocnione ścianki boczne opon SSR umożliwiają kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni, a także wagi samochodu.
Opony SSR typu run-flat oferują kluczowe atuty:
Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje mobilny choćby w sytuacji opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży też punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności zamiany przebitej opony na koło zapasowe. Kompatybilne ze typowymi felgami prosty montaż umożliwia oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa.