Niższe zużycie paliwa i długie przebiegi. zastosowanie nowej generacji komponentów pozwoliło na zmniejszenie całkowitej wagi opony o 5%*, poprzez co poprawiły się wskaźniki oporów toczenia, a dzięki optymalnemu rozłożeniu nacisku opona zużywa się równomiernie.
Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Nowa rzeźba bieżnika uwydatnia się podwójnymi szerokimi rowkami obwodowymi, wielkimi kanalikami poprzecznymi oraz wieloma krawędziami, które przecinają powierzchnię wody i „atakują" podłoże, usprawniając hamowanie na mokrej nawierzchni.
Wyższa niepodatność na aquaplaning. postępowa konstrukcja uniemożliwia gromadzeniu się wody przed oponą, co pozwala uniknąć aquaplaningu (poślizgu hydrodynamicznego).
przyjazna dla środowiska. nieelastyczniejsza rzeźba bieżnika obniża opory toczenia, dzięki czemu emisja CO2 jest niższa, a jednorodne zużycie opony oznacza jej dłuższą eksploatację i mniejszą ilość odpadów.