Dunlop SP Sport Maxx GT 235/50 R18 97 V Ocena produktu:

od 695,90 PLN

oszczędzasz do 13%

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 235
  • Wysokość profilu: 50
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks prędkości: V
  • Indeks nośności: 97
  • Poziom emisji hałasu: 70 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
nadzwyczajna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę





  • świetna przyczepność na suchej nawierzchni

  • staranne prowadzenie i reagowanie na parametry nawierzchni

  • Wysoka stabilność w trakcie szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów





RUNONFLAT

technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h.



WYSOKA STABILNOŚĆ w trakcie szybkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW

Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich prędkościach, co poprawia jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.



skrupulatnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA właściwości NAWIERZCHNI

technika Dunlop Touch Technology łączy kilka nowoczesnych funkcji, które staranne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika sprawia zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co polepsza precyzyjność prowadzenia i liczba danych przekazywanych poprzez oponę do kierowcy.



perfekcyjnA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technice

Opona Sport Maxx GT eksponuje się perfekcyjną przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika zastosowano sadzy stosowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie polepsza przyleganie do suchej nawierzchni i efektywność hamowania.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i gwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, doskonała stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona lepsze prowadzenie i obszerniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa oporność na aquaplaning.



PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI

Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania oraz rozszerza jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.mocne strony perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie; wyśmienite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.



BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.atuty widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.mocne strony wspaniała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



RUNONFLAT

Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego postępowania.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.



MIESZANKA KRZEMIONKOWA

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje bardzo korzystną przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie; obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest wyjątkowo oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie rewelacyjne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka niepodatność na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



NANOCZĄSTECZKI

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy używanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając w konsekwencji nieprzeciętną przyczepność na mokrych i suchych drogach.zalety perfekcyjna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, staranne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.



żródło:https://www.dunlop.eu


Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki