chwilowy brak towaru
perfekcyjne parametry na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse mieści specjalną mieszankę polimerową, gwarantującą bardzo dobrą przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Pokaźne centralne rowki bieżnika szybko usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.
Klocki bieżnika zezwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do szybkiej, dynamicznej jazdy, te na dodatek usztywnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.
kompozycja obniżająca zużycie paliwa Sport BluResponse cechuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą liczba wyprodukowanego ciepła, co pozwala zniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.
Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do przeciętnego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy średniej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – ale nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, rozmiaru opon, ciśnienia w oponach i atrybuty pojazdu. Cena bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o przeciętne ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.zalety rewelacyjna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest bardzo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie perfekcyjne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka wytrzymałość na aquaplaning, udoskonalony kontakt z jezdnią, pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza wytrzymałość na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej starannie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, rewelacyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na staranniejsze i innowacyjne reagowanie.mocne strony znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.