Continental ContiSportContact 3 275/40 R18 99 Y

chwilowy brak towaru

  • Producent: Continental
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 275
  • Wysokość profilu: 40
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 99
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 73 dB
  • Efektywność paliwowa: F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

ekstremalnie sportowa, bezkompromisowo bezpieczna: Nowa opona ContiSportContact 3

Jednym z podstawowych wymogów stawianych oponom do samochodów sportowych jest precyzja kierowania. Gwarantuje ona, iż samochód zachowuje korzystną przyczepność na drodze podczas jazdy z pokaźnymi prędkościami i przy wykonywaniu gwałtownych manewrów, kiedy to opony poddawane są działaniu solidnych sił.

Asymetryczne żebra bieżnika nowej opony ContiSportContact 3 pozostały tak zaprojektowane, by mogły radzić sobie z tymi siłami. Na suchej drodze nowe żebra bieżnika gwarantują niezwykłe osiągi podczas hamowania, a także precyzję kierowania. To oznacza skrócenie drogi hamowania. Na mokrej drodze niepowtarzalna budowa kanałów bieżnika lepsze odprowadzanie wody, rozszerzając oporność na aquaplaning.

detaly techniczne

Nowość:

  • Asymetryczne żebra bieżnika.
  • Żebra bieżnika gwarantują krótszą drogę hamowania. Podczas hamowania działają siły wzdłużne. Te siły są przenoszone poprzez żebra bieżnika, które zachowują dużą sztywność wzdłużną. Konsekwencją jest krótka droga hamowania.
  • Asymetria powiększa precyzję kierowania. W trakcie pokonywania zakrętów albo zmiany pasa ruchu na żebra bieżnika od strony zewnętrznej działają siły poprzeczne. Zakrzywione brzegi stabilizują poprzecznie żebra bieżnika i redukują ich deformację wynikającą z działania tych sił, powiększając równocześnie precyzję kierowania.

atuty:

  • obszerna precyzja kierowania.
  • Skrócona droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
  • znakomite zabezpieczenie przed aqualaningiem.

Zasada działania systemu SSR:

W przeciwieństwie do standardowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na umocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Uniemożliwiają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi oraz felgą i zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Usztywnione ścianki boczne opon SSR umożliwiają kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, poprzez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni, a także wagi samochodu.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki