chwilowy brak towaru
Conti-Tube
Nowa oferta dętek Continental upraszcza znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie. Przyjazna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim wymiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak jeszcze zróżnicowanym rodzajom opon i stylom jazdy. Mnogość dętek pozwala na właściwy dobór: dętka charakterystyczna jest przystępna we wszystkich rozmiarach, oferuje najkorzystniejszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą, w trakcie gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
wymiar
Dętka pasuje do kół z oponami o rozmiarze w zakresie 28" - 29" x 1.75" - 2.5" (47/62-622).
W powyższym zakresie podana jest średnica kół do jakich dętka nadaje się, to jest 28/29" (ETRTO 622) i szerkość opon z jakimi jest kompatybilna: od 1.75" do 2.5" (ETRTO 47-62).
Przykłady wymiarów opon do których może zostać użyta:
28"/29" x 1.75" (47-622)
28"/29" x 1.9" (48-622)
28"/29" x 2.0" (50-622)
28"/29" x 2.1" (54-622)
28"/29" x 2.2" (55-622)
28"/29" x 2.3" (57-622)
28"/29" x 2.4" (60-622)
28"/29" x 2.5" (62-622)
Wentyl: presta o długości 42 mm.
Wentyle używane przez Continental posiadją specjalnie profilowaną nakrętkę stabilizującą wentyl w obręczyn.
Profilowanie nakrętki umożliwia ponadto montaż wentyla w obręczach posiadjących otwór o średnicy 8 mm (dedykowany dla wentyli samochodowych i dunlop).
Wentyle presta pompujemy przy użyciu dokładnie takich samych pompek co wentyle dunlop (rowerowe).
Średnica zewnętrzna zaworu: 6.5 mm
Średnia waga artykułu: 235 g
O systemie Unitube w dętkach Continental:
- Dętki wielorozmiarowe pasują do pokaźniejszej ilości rozmiarów opon tradycyjne dętki rowerowe.
- Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednakowej krągłości i powiększonej bezusterkowości trzonu wentyla.
- Każdy egzemplarz przechodzi szczególnie rygorystyczną kontrolę jakości.