chwilowy brak towaru
Mechanizm korbowy FC-M371 44 x 32 x 22T 9 rz. 170 mm czarny
Mechanizm korbowy z grupy Altus dedykowany jest do obsługi napędów rowerowych 3 x 9 przełożeń.
Model FC-M371 jest dedykowany do rowerów górskich o przeróżnych rozmiarach kół.
ma tarcze z przełożeniami 44 x 32 x 22 zęby.
Współpracuje z osią suportu Shimano na kwadrat o długości 123 mm.
Producent: Shimano
Grupa produktowa: Altus
Model: FC-M371
Obsługiwana liczba przełożeń: 9 przełożeń
Największa zębatka: 44 zębów, stalowa
Środkowa zębatka: 32 zębów, stalowa
Najmniejsza zębatka: 22 zęby, stalowa
Długość ramienia: 170 mm
przeznaczona długość osi suportu: 123 mm
standard mocowania: Kwadrat (np. Shimano BB-UN26 lub BB-UN100)
Osłona łańcucha: TAK
Średnica gwintu do mocowania pedałów: 9/16"
Średnia waga towaru: 1000 g
W pakiecie: śruby M8
zastosowane technologie Shimano:
Zintegrowana konstrukcja tarcz SG-X, przednia przerzutka Wide Link oraz łańcuch HG. Te elementy współpracują ze sobą, by poprawić kontrolę nad łańcuchem w celu zapewnienia precyzji i bezusterkowości zmiany przełożeń z przodu, które są istotnie przydatne w przypadku arcytrudnej jazdy terenowej.
MEGA-9 LITE to lekkie pedałowanie z wydajnym napędem. System ten znamionują trzy cechy: optymalne przełożenie dla każdego rozmiaru koła - im obszerniejsze koło, tym obszerniejszy zakres kaset potrzebny do utrzymania lekkiego pedałowania. Innowacyjny system zmiany przedniego przełożenia - kombinacje przełożeń dopasowane do każdego wymiaru koła tak,ograniczyć liczbę korygujących zmian przełożeń z tyłu przy nieznacznej różnicy przełożeń z przodu. Poprawiony prześwit opony rozszerzający manewrowość - przekonstruowana przerzutka przednia dająca możliwość zmniejszenia rozstawu kół w ramie.
Przednia i Tylna Indeksowana Zmiana Przełożenia DUAL SIS - części systemu, takie jak mechanizm indeksowania zaimplementowany w dźwignię zmiany przełożenia, linka tylnej indeksowanej zmiany przełożenia SIS działająca bez tarcia i luźno pracująca tylna przerzutka, tworzą SHIMANO INDEX SYSTEM. Tylny indeksowany system zmiany przełożeń SIS został wykorzystany dodatkowo w przerzutce przedniej. Dzięki temu indeksowanemu systemowi zmiana przełożeń z przodu stała się łatwiejsza i komfortowojsza.