Galakta gra posiadłość szaleństwa: przerażające podróże 14+ (5902259205029)

chwilowy brak towaru

  • Producent: GALAKTA
  • Kategoria: Gry planszowe
rozszerzenie z nowymi badaczami, kaflami mapy i scenariuszami przygód

W scenariuszu Morderstwo na pokładzie Stargazer Majestic, macie rewelacyjną okazję, by wyruszyć w transatlantycką podróż na pokładzie sterowca. Spokojny wyjazd zostanie jednak nagle przerwany, kiedy usłyszysz krzyki dochodzące z dołu. Sprawdzając kajuty odkryjecie, iż jeden z pasażerów został zabity. W tym samym momencie, grom przecina niebo, a deszcz zaczyna bombardować statek. Cokolwiek się tu wydarzyło, nie było zwykłym przestępstwem. To musi być działanie mrocznej siły.

Trzeci scenariusz, Ukryta głębia, zabierze Was na pokład RMS Morgany, gdzie zastaliście zatrudnieni do przeprowadzenia dochodzenia w sprawie przerażających doniesień dotyczących statku. Liniowiec stał się miejscem serii tragicznych wypadków, a w dodatku krążą plotki o nienaturalnych morskich stworzeniach. Po czterech dniach na morzu, jak przeważnie macie zamiar zejść pod pokład, kiedy z nóg ścina Was podmuch mocnej eksplozji. Co do licha się stało? Czy to było zaplanowane? Gdy załoga wpadnie w panikę, skąd będziecie wiedzieć komu zaufać?

Wraz z ostatnim scenariuszem, Przerażające Podróże wprowadzają zupełnie nową mechanikę w formie kart Tożsamości, które reprezentują sekretną przynależność każdego gracza. W czasie gry w Ukrytą głębię z trzema lub obszerniejszą ilością śledczych, każdy z Was dostaje kartę Tożsamości, którą musicie trzymać w sekrecie przed resztą zespołu. Wykorzystując podobną mechanikę co znany z gry podstawowej stan Obłąkany, świeże karty zasiewają ziarno nieufności, potencjalnie zwracając członków zespołu przeciwko sobie i zmuszając graczy do bycia podejrzliwym wobec ludzi, którym powierzają swoje życie.

Większość z Was będzie po prostu zwykłym człowiekiem, próbującym uciec w łodziach ratunkowych z tak wieloma ocalałymi jak to osiągalne. Musicie być jednak ostrożni, ponieważ niektórzy z Was mogą nie być tymi, za kogo się podają: dostając inną kartę Tożsamości można wcielić się w rolę Hybrydy Istot z Głębin. Posiadacz tej zmienionej tożsamości nie wygrywa w normalny sposób. Zamiast tego, jego celem jest działanie na szkodę śledztwa i trzymanie w tajemnicy przed światem sekretów swojego ludu. Celem Hybrydy jest dotarcie do szalup ratunkowych z ludźmi i uniemożliwienie im dotarcia do brzegu. Jeśli jednak rozbitków będzie zbyt wielu, z łatwością wykorzystają swoją przewagę liczebną żeby pokonać Hybrydę Istot z Głębin.

Niezależnie od tego, po której stronie staniecie, musicie być ostrożni, żeby nie popaść w paranoję próbując odróżnić przyjaciół od wrogów. Czy będziecie mogli żyć ze świadomością, że Wasze pochopne decyzje mogą kosztować życie niewinnych sojuszników?

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja.

Zawartość pudełka:
  • instrukcja
  • karty
  • figurki
  • kafelki mapy
  • żetony i widoczniki
dopełniające informacje:
  • ilość graczy: 1-5 osoby
  • Wiek: od 14 lat
  • Czas gry: ok. 120 -180 minut
  • Wydawca: Galakta
  • Wydanie: polskie
  • Instrukcja: polska

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Gry planszowe

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki