Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Eric Worre

chwilowy brak towaru

  • Producent: Onepress
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788324685462
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Eric Worre
  • Wydawnictwo: Onepress
  • Ilość stron: 120
  • Rok wydania: 2014

Otwórz się na świeże możliwości zawodowe.
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać widocznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą wytwarzającym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

klienci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. Marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, żeby wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ nieprzeciętnie wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa wydajniej niżeli jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!

Ten wyczerpujący przewodnik nauczy Cię:

  • znajdowania prospektów,
  • zapoznawania ich ze swym produktem albo ofertą,
  • prezentowania swojego towaru,
  • utrzymywania kontaktu z prospektami,
  • pomagania im w zostaniu klientami lub dystrybutorami,
  • wspierania ich na początku współpracy,
  • rozwijania swojego zespołu w ramach spotkań,
  • i wielu innych umiejętności.

7 kroków do perfekcji w marketingu wielopoziomowym MLM


Recenzje:

Z marketingiem sieciowym swoją przygodę można zacząć za każdym razem i w każdym momencie życia. Podobnie było właśnie u autora tego poradnika. Pracował w nieruchomościach i kiedy znalazł się na zakręcie życiowym, pojawiła się szansa właśnie takiego biznesu. Na początku nie chciał, wahał się, lecz gdy zobaczył, że jego ojciec z ochotą zainwestuje, zdecydował się i on zdobyć pieniądze i wejść do interesu.

Nie myślcie sobie dzisiaj, że marketing sieciowy to taka „żyła złota", to po prostu ulepszony pomysł na inwestowanie i zarabianie pieniędzy niżeli inne, również stresujący i ryzykowny, lecz z innej strony kiedy na to popatrzymy, to zobaczymy, że wszystko teraz przechodzi właśnie na marketing sieciowy, wszystko dzieje się w sieci, w Internecie. Sam autor uświadamia nas, zgadzam się z nim kompletnie, iż pogodzić musimy się także z tym,chociaż kochany książki papierowe, to powoli przechodzić zaczynamy na wersje elektroniczne, może nie będzie to rewolucja, która zaskoczy nas dziś czy jutro, ale z biegiem lat i czasu w końcu to nadejdzie. Jeżeli korzystnie się temu przyjrzycie, to stwierdzicie, iż mimo wszystko, mimo Waszego sprzeciwu jakobyście nadzwyczaj kochali książki, to ta zmiana w końcu nadejdzie, a dzieje się to już tylko, iż powoli.

W książce już na samym początku znajdziecie rozróżnienie pracowników na: niebieskie kołnierzyki – to pracownicy fizyczni, białe kołnierzyki – to osoba wykonująca dany zawód z danymi umiejętnościami, handlowcy – osoby o nad wyraz stresującym zawodzie, które prawie codziennie zaczynają pracę od zera, konwencjonalni przedsiębiorcy, oraz inwestorzy.

Tak, jest prawdą, że musimy przestawić się na nową gospodarkę, która dzisiaj wszystkie sprawy, cały marketing załatwiać będzie i przenosić do sieci.

Książka napisana łatwym i przystępnym językiem, czyta się prawidłowo, a i w samym autorze już od początku znajdujemy bratnią duszę, która wcale nie chce się tutaj wymądrzać, iż odkryła sposób na pieniądze. Autor po prostu uświadamia nam jaka jest rzeczywistość i jak ona wyglądać będzie w przyszłości. Dodatkowo twarda oprawa dodaje książce wykwintnego wyglądu, a mała liczba stron bez dwóch zdań nikogo nie zniechęci, wręcz zachęci do przeczytania.

prawidłoweRecenzje.pl (2016-08-24)

Ukazała się książka amerykańskiego króla MLM-ów - Erica Worre.
Erie zaczynał swoją karierę pod koniec lat 80. Miał 23 lata, zero oszczędności i ledwo wiązał koniec z końcem. Oferta pracy w marketingu sieciowym wydawała mu się gwiazdką z nieba, okazało się jednak, że nie jest to wcale takie proste, jak oczekiwał. Jego pierwszą grupą klientów byli znajomi ojca. Po trzech miesiącach źródło się wyczerpało, a dochody znacząco spadły. Był młody, mało doświadczony i marzył o znacznych dochodach, osiąganych niewielkim kosztem. Momentem rewolucyjnym w jego karierze był udział w jednej z firmowych konferencji. Odkrył, iż najlepsi sprzedawcy w jego organizacji, którzy tego dnia występowali na scenie, traktują marketing sieciowy w sposób fachowy. Stali się ekspertami w tej dziedzinie. Erie postanowił, iż pójdzie ich śladem i zamiast być kiepskim sprzedawcą, zostanie ekspertem od marketingu sieciowego. Ponieważ był wyjątkowo konsekwentnym młodzieńcem, dopiął swego.
Po 25 latach doświadczeń i licznych sukcesów podzielił się swoim przepisem na sukces w książce Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym. Pokazuje w niej metody na poszukiwanie potencjalnych klientów i partnerów biznesowych, umawianie spotkań, prezentacje, zapraszanie i wdrażanie do współpracy. Książka ma wymiar szczególnie praktyczny i potężny. Największym sukcesem Erica była budowa międzynarodowej firmy dystrybucyjnej, której sieć sprzedaży liczyła 500 tys. Dystrybutorów w 60 krajach. W 2009 r. Erie przeszedł na „emeryturę" i od tej pory zajmuje się głównie wystąpieniami publicznymi i szkoleniami z zakresu marketingu sieciowego.
Prowadzi też internetową stronę treningową networkmarketingpro.com, którą regularnie odwiedza 300 tys. Osób z całego świata. Jednym z największych odkryć Erica był fakt, iż najlepsi ludzie w MLM to nie „rekiny" polujące

Gazeta Ubezpieczeniowa (2014-07-08)


Spis treści:

Wprowadzenie (11)

1. Marketing sieciowy nie jest idealny... Jest po prostu ulepszonY (15)

2. Jeśli chcesz się zająć marketingiem sieciowym, zajmij się nim profesjonalnie (29)

Pozerzy (29)
Amatorzy (29)
3. Jak w każdym zawodzie, musisz zdobyć pewne umiejętności (35)

4. Umiejętność 1. Znajdowanie prospektów (39)

5. Umiejętność 2. Objaśnianie prospektom produktu albo okazji (45)

Zasada pierwsza (50)
Zasada druga (50)
Zasada trzecia (51)
Zasada czwarta (51)
Krok pierwszy: śpiesz się (52)
Krok drugi: powiedz komplement (53)
Krok trzeci: przekaż zaproszenie (54)
Krok czwarty: "czy gdybym?" (57)
Krok piąty: potwierdzenie pierwsze - deklaracja terminu (59)
Krok szósty: potwierdzenie drugie - potwierdzenie terminu (60)
Krok siódmy: potwierdzenie trzecie - umówienie się na kolejną rozmowę (61)
Krok ósmy: zakończ rozmowę (61)
6. Umiejętność 3. Prezentowanie prospektom produktu albo okazji (65)

7. Umiejętność 4. Podtrzymywanie kontaktu z prospektami (71)

Zasada pierwsza: kontynuacją jest zrobienie tego, co zapowiedziałeś (71)
Zasada druga: ekspozycje służą tylko do tego, by załatwić kolejne ekspozycje (72)
Zasada trzecia: rekrutacja wymaga średnio od czterech do sześciu ekspozycji (75)
Zasada czwarta: skondensuj ekspozycje dla uzyskania udoskonalonych rezultatów (76)
Pytania i wątpliwości (76)
Kiedy prospekci nie wierzą w swoje umiejętności (78)
Kiedy ludzie nie wierzą w marketing sieciowy (79)
8. Umiejętność 5. Przekształcanie prospektów w klientów lub dystrybutorów (83)

9. Umiejętność 6. Wspieranie nowego dystrybutora (89)

Rozmowa o planie działania - część pierwsza (90)
Rozmowa o planie działania - część druga (90)
Rozmowa o planie działania - część trzecia (92)
Rozmowa o planie działania - część czwarta (93)
Rozmowa o planie działania - część piąta (94)
10. Umiejętność 7. Promowanie spotkań (95)

11. Wszystko, co wartościowe, wymaga czasu (101)

Formuła 1/3/5/7 (102)
Jak się uczyć (103)
Zachowuj się tak jak ludzie sukcesu (103)
Nauka (104)
Filmy (105)
Materiały online (105)
Spotkania (105)
Uważaj na wszystko, co może Cię rozproszyć (106)
Działaj (106)
Nauczanie (108)
Znajomości (109)
12. To się opłaca (111)

Kariera, którą sobie stworzysz (111)
Wolność, którą będziesz się radować (112)
Ludzie, na których wpłyniesz (113)
Ludzie, których poznasz (113)
Miejsca, które zwiedzisz (114)
Sprawy, na rzecz których możesz działać (115)
Człowiek, którym się staniesz (117)
O autorze (119)

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki