Mężczyzna, który uderzy dziecko – Radosław Kotarski

KSIĄŻKA „MĘŻCZYZNA, KTÓRY UDERZY DZIECKO I INNE OPOWIADANIA” TO:

  • opowiadania, w których przecinają się ścieżki bohaterów,
  • złapanie odpowiedniej perspektywy,
  • spojrzenie na losy i potrzeby innych w inny sposób,
  • bliskie śledzenie losów, przeżyć i doświadczeń ludzi, których zwykle tylko mijamy,
  • fabularny debiut Radosława Kotarskiego,
  • świetny pomysł na prezent: to poruszające opowiadania wydane w twardej, ozdobnej oprawie.

Mężczyzna, który uderzy dziecko – Radosław Kotarski

49,99 

Na stanie

Ekspresowa dostawa już od 9,99 

Zrób zakupy za min. 175,00  i zgarnij darmową wysyłkę

49,99 

Na stanie

Opis

Codziennie mijasz ludzi, którzy w historii Twojego życia są niewiele znaczącym mignięciem, spieszącym się do swoich spraw. Jesz obok nich obiad w tej samej restauracji, zaledwie dwa stoliki dalej. Siedzisz z nimi w jednym samolocie. Przytrzymujesz im drzwi, wchodząc do budynku. Widzisz ich wieczorem jako zapalone światło w jakimś mieszkaniu.

Tacy ludzie to najwyżej statyści w Twoim filmie, w którym to Ty grasz główną rolę. Ale ci statyści, chociaż są ledwie mignięciami, prowadzą tak samo złożone życie jak Ty. Mają swoje pragnienia, dziwactwa, problemy, triumfy, ambicje i zmartwienia. Są pierwszoplanowymi bohaterami własnego życia.

To właśnie im poświęcone są opowiadania, które napisał Radosław Kotarski. To debiut fabularny autora bestsellerowych: „Włam się do mózgu”, „Inaczej’ oraz „Nic bardziej mylnego”. W zbiorze 15. opowiadań Radek pokazuje, co stałoby się, gdybyśmy przyjrzeli się bliżej tym ludziom i poznali ich historię. Może zatrzymanie się przy nich i popatrzenie z ich perspektywy nauczy nas czegoś o naszym życiu?

Uwielbiam gry, w których przechodzi się od razu do zabawy, nie poświęcając godzin na poznanie reguł. Otaczam się ludźmi, z którymi mogę z marszu iść na głębię, bez watowania konwersacji miałkim small talkiem. Lubię książki, które od pierwszych zdań biorą mnie za rękę i wprowadzają w środek akcji, obiecując szybki zwrot z zainwestowanego czasu. W tym przypadku jest to obietnica spełniona z nawiązką.
Marcin Prokop

Spis treści

  • Mężczyzna, który uderzy dziecko
  • Jej wojna
  • Barzo Milou
  • Kolorowa sukienka
  • Trzeba myśleć głową, Yuri
  • Jestem po prostu ciekawa
  • Kierownik sali
  • Mój niezastąpiony mąż
  • Zatopiona katedra
  • Protokół przesłuchania podejrzanego
  • Goryl w pończochach 
  • Groszkowe Porsche
  • Niepotrzebnie polizałeś te majtki
  • Krystian Breszkiewicz
  • Częściowo udane samobójstwo 
  • Posłowie
  • Podziękowania

Przykładowy rozdział

FAQ

Czy możliwa jest wysyłka książek za granicę?

Tak! W tym momencie realizujemy wysyłki zagraniczne do krajów Unii Europejskiej (z wyjątkiem Cypru i Malty).

Wysyłamy do krajów ze stref:

  • UE 1: Czechy, Litwa, Niemcy, Słowacja, Łotwa
  • UE 2: Austria, Belgia, Estonia, Holandia, Luksemburg, Słowenia, Węgry
  • UE 3: Cypr, Bułgaria, Chorwacja, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Włochy.

Wysyłki zagraniczne realizujemy tylko z opcją bezpiecznych płatności Przelewy24. Najwygodniej zapłacić kartą, Apple/Google Pay lub odnaleźć numer konta do wpłaty z konta zagranicznego.

Jak zamówić poza kraje Unii Europejskiej?

Rozwiązanie, które nieźle się tu sprawdza to złożenie i opłacenie zamówienia za pośrednictwem osoby mieszkającej w Polsce, np. członka rodziny lub przyjaciela. Wówczas sprawnie dostarczymy książkę temu zaufanemu pośrednikowi. Przesyłkę można wtedy odebrać podczas najbliższej wizyty lub poprosić o pomoc w przekazaniu na dowolny adres.

Czy mogę zapłacić za książki przy odbiorze przesyłki?

Jasne! Wystarczy wybrać opcję „Płatność przy odbiorze (za pobraniem)” podczas finalizowania zakupu. Kosztuje to dodatkowe 2,99 zł do ceny zamówienia.

Pamiętaj jednak, że niektóre książki oraz wszystkie ebooki są wyłączone z możliwości zakupu przy odbiorze. W takim przypadku podczas składania zamówienia po prostu nie pojawi się opcja wyboru przesyłki za pobraniem.

Chcę zamówić książkę z podpisem autora. Czy będzie taka możliwość?

Przy okazji premier książek organizujemy pulę egzemplarzy z autografem autora. To sposób na podziękowanie tym, którzy książkę kupują w pierwszej kolejności. Liczba egzemplarzy z autografem jest zależna od danego tytułu. O tym ile ich jest, piszemy na dedykowanej stronie książki.

Książki z autografami oferujemy do wyczerpania limitu, w kolejności od najwcześniej złożonego zamówienia. Dlatego nie warto zwlekać z zakupem – tym bardziej, że na książki naszego wydawnictwa nie oferujemy rabatów.

Czy mogę kupić książkę „Mężczyzna, który uderzy dziecko” w księgarniach?

Książka Radosława Kotarskiego „Mężczyzna, który uderzy dziecko i inne opowiadania” jest dostępna na tej stronie internetowej.

Można ją kupić także w stacjonarnych salonach Empik oraz na Empik.com. Data premiery książki w salonach Empik to 26 października 2022.

Czy będzie dostępny ebook lub audiobook książki „Mężczyzna, który uderzy dziecko”?

Ebook oraz audiobook książki Radosława Kotarskiego „Mężczyzna, który uderzy dziecko i inne opowiadania” będą dostępne w ofercie aplikacji Empik Go oraz w sklepie internetowym Virtualo od 25 października 2022.

Jak mogę zwrócić książkę?

Nasze książki bardzo rzadko do nas wracają. Jednak chcemy, aby nasi Czytelnicy byli w pełni zadowoleni ze swoich zakupów. Dlatego jeśli coś nie przypadnie Ci do gustu, to jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij do nas w bezpieczny sposób nieuszkodzony towar na adres zwrotów i reklamacji: 

Alt.pl/InPost Fulfillment,
Świerkowa 1AB,
05-850 Bronisze

Po otrzymaniu książki potwierdzimy otrzymanie przesyłki i przejdziemy do zwrotu pieniędzy za zakup. Dla przyspieszenia zwrotu warto napisać do nas o tej decyzji na sklep@alt.pl.

Więcej na ten temat można poczytać tutaj.

Czy planujecie obniżki cen?

Nie. Ceny książek naszego wydawnictwa Alt.pl i imprintu Altbuch są stałe. Nie ma na nie promocji. Okazjonalnie można znaleźć u nas rabat w postaci darmowej dostawy na książkę. Dlatego też nie warto zwlekać z zakupami.

Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem na konto albo kartą płatniczą?

Tak. Przyjmujemy wpłaty przez system szybkich płatności Przelewy24.

W ramach tego systemu można szybko i bezpiecznie zapłacić m.in. przez: BLIK, kartą Visa, kartą Mastercard, Apple Pay, Google Pay, błyskawicznym przelewem bankowym.

Można też wybrać metodę tradycyjnego przelewu (ikona czerwonego przekazu pocztowego z tytułem „Przelew tradycyjny”) – po wyborze tej opcji pojawi się odpowiedni numer konta do wysłania przelewu z Twojego banku.

Jeśli z jakiegoś powodu masz problem z płatnością, skontaktuj się z nami na sklep@alt.pl – na pewno pomożemy! 

Czy po złożeniu zamówienia dostanę jakieś potwierdzenie?

W przypadku prawidłowo złożonego zamówienia, dostaniesz od nas wiadomość z potwierdzeniem. Później nastąpi czas przygotowania i spakowania Twojej paczki. Nie musisz nic już robić.

Pamiętamy o Tobie i robimy wszystko, aby książki jak najszybciej ruszyły w podróż do adresata! 🙂 W momencie, gdy trafi w ręce kuriera, aby odbyć prostą drogę do Ciebie, dostaniesz dodatkowego maila z numerem przesyłki do monitorowania. Wtedy możesz spokojnie śledzić drogę paczki.

Czasami nasze wiadomości trafiają do folderu z mailami niechcianymi lub z jakiegoś tajemniczego powodu się nie wyświetlają, ale nie ma problemu – wystarczy napisać do nas i chętnie pomożemy.

W jakim czasie realizowana jest wysyłka książek?

Na bieżąco i najszybciej jak się da! Magazyn stale pracuje na pełnych obrotach. Więcej na ten temat piszemy tutaj: https://alt.pl/wysylka/

Czas realizacji zamówienia i wysyłki może się nieco wydłużyć w czasie większego zainteresowania książkami. Jesteśmy w stanie zrealizować dziennie „jedynie” kilka tysięcy przesyłek. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość w takich sytuacjach. Zamówienia realizujemy w kolejności – od najwcześniej złożonych.

Wysyłka będzie opóźniona także w sytuacji, gdy trwa okres przedsprzedaży książki. Wówczas można bez problemu składać zamówienia i zaklepać swoje miejsce na górze listy wysyłkowej. O terminie premiery i dacie planowanej wysyłki zamówień z przedsprzedaży poinformujemy na stronie książki i naszych mediach.

Jak długo trwa doręczenie paczki z książkami?

Zwykle książka powinna dotrzeć w Twe progi w ciągu 1 dnia roboczego od nadania paczki w magazynie. Zamówienia realizowane przez InPost (Paczkomat lub kurier) składane aż do 19:00 nadajemy jeszcze tego samego dnia. O trasie przesyłki będziemy informować na adres e-mail, który podasz w zamówieniu. Zauważ, że jest to czas samego dostarczenia przez kuriera, a nie całkowitej realizacji zamówienia. Więcej na ten temat można poczytać tutaj.

Do przesyłki nie była dołączona faktura! Kiedy ją otrzymam?

Faktury i dowody sprzedaży przesyłamy wyłącznie w formie elektronicznej, w momencie wysłania towaru lub w dniu przyjęcia płatności, a najpóźniej w czasie przewidzianym ustawą o VAT. Gdyby z jakiejś przyczyny faktura nie dotarła to prosimy o sprawdzenie folderu niechciane w poczcie elektronicznej lub kontakt z nami. Na pewno pomożemy!

Czy mogę prosić o specjalną dedykację od autora?

Realizowalibyśmy takie wyjątkowe prośby z dziką przyjemnością, ale jest to fizycznie niemożliwie.

Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?

Mamy proste narzędzie, które wymaga wpisania numeru zamówienia i adresu e-mail podanego w zamówieniu – zwrotnie otrzymacie następujące informacje:

– kiedy zamówienie zostało złożone
– jaki jest jego aktualny status
– numer przewozowy paczki i link do śledzenia, jeżeli paczka została już przygotowana lub wysłana
– książki jakie powinny znaleźć się w paczce.

Z narzędzia można skorzystać pod tym adresem: https://alt.pl/status/

Wpisz numer swojego zamówienia + adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Następnie naciśnij przycisk „Sprawdź status” i dowiesz się na jakim etapie znajduje się to zamówienie. (Skąd wziąć numer zamówienia? To ten numer z maila potwierdzającego zamówienie, np. 493215)

Szczegółowe wyjaśnienie statusów:

  • „Oczekujące na płatność” = zamówienie oczekujące na opłacenie i tym samym nieprzygotowane jeszcze przez nas do wysyłki. Opłać zamówienie, aby mogło ruszyć w dalszą drogę.
  • „W trakcie realizacji” = poprawnie opłacone zamówienie lub poprawnie przyjęte zlecenie wysyłki za pobraniem. Już niedługo będziemy realizować to zamówienie.
  • „Gotowe do fakturowania” = poprawnie przyjęte zamówienie opłacone z góry, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Przy tym statusie faktura/rachunek do zamówienia powinien już zameldować się na Twoim mailu. 
  • „Pakowane” = poprawnie przyjęte zamówienie, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Czas jego spakowania i wysyłki zależy od tego, czy zamówienie na tę książkę / te książki jest realizowane na bieżąco, oczekujemy na dodruk lub jest to zamówienie przedpremierowe z opóźnioną datą wysyłki. O datach wysyłek konkretnych tytułów informujemy na ich stronach internetowych. Zwykle zamówienie zostanie niezwłocznie spakowane i przekazane do dalszej realizacji.
  • „Spakowane, czeka na wysłanie” = poprawnie przyjęte zamówienie, zostało już spakowane i został mu przydzielony odpowiedni numer przesyłki. Za chwilę, zwykle jeszcze tego samego dnia roboczego, przesyłka zostanie przekazana do kuriera.
  • „Wysłane” = zamówienie już spakowane i przekazane w ręce kuriera. Towarzyszy mu numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić trasę przesyłki.
  • „W transporcie” = zamówienie jest w trakcie przewożenia przez firmę kurierską, jest wydane kurierowi do doręczenia lub umieszczenia w paczkomacie.
  • „Dostarczone” = zamówienie zostało szczęśliwie odebrane!
  • „Anulowane” = zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę lub gdy upłynął czas na dokonanie płatności. 
  • „Zamówienie przedpremierowe – opłacone (lub pobranie)” = zamówienie na książkę, której nie mamy obecnie w magazynie, bo trwa jej przedsprzedaż lub dodruk. O planowej dacie realizacji takich zamówień informujemy na stronie zamawianej książki. W momencie, gdy wydrukowana książka przyjdzie do magazynu, zamówienie zmieni status na „Pakowane”.
  • „Zwrócone do nadawcy” = nieodebrana przesyłka wraca lub już wróciła do naszego magazynu.
  • „Ebook wysłany” = prawidłowo złożone zamówienie na ebooka. To znak, że na adres mailowy podany przy zamówieniu wysłaliśmy już odpowiednie pliki z dostępem.

Mam inne pytanie. Gdzie uzyskam na nie odpowiedź?

Napisz wiadomość na adres sklep@alt.pl, a na pewno pomożemy!

Mam problem z zamówieniem. Co robić?

Zdecydowanie napisz do nas na adres sklep@alt.pl – na pewno pomożemy.

Nie znalazłem tu odpowiedzi na moje pytanie. Co mogę zrobić?

Zajrzyj do naszego F.A.Q. gdzie znajdziesz jeszcze więcej pytań i odpowiedzi. Jeśli to nie pomoże, zawsze możesz napisać do nas wiadomość na adres sklep@alt.pl, a na pewno pomożemy!

Dodatkowe informacje

Waga 0,380 kg
Wymiary 21,2 × 14,7 × 2,4 cm