R21

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Michelin Latitude Alpin LA2 295/35 R21 107 V 1310 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obszerny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie stosowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: MICHELIN Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 295 Profil opony: 35 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 75 dB
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 295
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 107
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 75
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Dunlop SP Winter Sport 4D 275/30 R21 98 W 1359 zł ZOBACZ Dunlop SP WINTER SPORT 4D mocne strony: kompozycja oszczędzająca paliwoznakomite zachowanie na zimowych drogachKontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni znakomite prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych rewelacyjne zachowanie na zimowych drogach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie.kompozycja oszczędzająca paliwo. doskonałe zachowanie na zimowych drogach SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych zapewniająca nadzwyczajne prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie wyjątkowa kompozycja bieżnika oraz obfita liczba chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, ulepsza zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika powiększają przyczepność podczas przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie W oponie SP Winter Sport 4D zastosowano kierunkowe rowki, które prędkie odprowadzanie wody i zapobiegają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o wyjątkowo wysokiej przyczepności gwarantuje krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.kompozycja oszczędzająca paliwo Dzięki lekkiej konstrukcji oraz użytym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 podczas jazdy. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy. Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest prędko odprowadzana spod powierzchni opony, ograniczając ryzyko aquaplaningu.zalety Niższe ryzyko aquaplaningu. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego innowacyjnania. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje bardzo dobrą przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, obfita przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.zalety wyśmienita stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. System lameli 4D. W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na mnóstwo klocków, co zwiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli gwarantuje rewelacyjną przyczepność poprzeczną na śniegu.mocne strony nieprzeciętne prowadzenie na zakrętach, choćby na śniegu. Rowki bieżnika w zarysie litery V. Rowki bieżnika w profilu litery V, w połączeniu z podstawowymi rowkami bieżnika, tworzą rozbudowaną sieć kanalików, służącą do chwytania śniegu leżącego na jezdni. Efektem jest poprawa cechy trakcyjnych i przyczepności.. Ulepszone prowadzenie na śniegu. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nieprzeciętna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. System najróżniejszych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Różnorodne rodzaje lameli stosowane w oponach Dunlop, przypasowane do zróżnicowanych wariantów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Mieszanka z poręcznymi polimerami. Polimery praktyczne użyte w mieszance bieżnika poprawiają cechy opony w niskich temperaturach, powiększając przyczepność do nawierzchni w zimowych warunkach.mocne strony rewelacyjna przyczepność w niskich temperaturach. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.zalety istotnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. technologia Foam-In-Tire (FIT) Powstawanie hałasu w środku pojazdu wynika z następujących, głównych przyczyn: Hałas powstający przez wiatr (wywołany poprzez strumienie powietrza przy osiąganiu wysokich szybkości) Odgłos silnika Hałas toczenia opony: Odgłosy bieżnika/uderzeń klocków bieżnika. Zwany również jako „Airpumping" albo „groove resonance". Efekt polega na pęcznieniu rowków opony w trakcie nabierania wody do bieżnika, a także na ich poluzowaniu, przy odprowadzaniu wody. Wahania w strukturze opony / karkasu. Foamin Tire (FIT) Hałas toczenia opony „Dlaczego stosuje się w oponie technikę Foam?" Hałas toczenia opony jest przenoszony z reguły poprzez: Fale dźwiękowe przenoszone przez powietrze Wibracje mechaniczne przenoszone poprzez zawieszenie pojazdu Jednym z największych źródeł powstawania dźwięku jest tzw. wnęka rezonansowa, który w formie wibracji mechanicznych jest przenoszony poprzez zawieszenie pojazdu. technika Foam Tire „Jak działa technika Foam?" technika Po nagrzaniu się opony od wewnątrz, na jej powierzchni nakłada się tworzywo piankowe. Umożliwia to wyraźną redukcję poziomu hałasu toczenia opony. Sposób działania Eliminacja szczytów rezonansowych Efekt: Redukcja poziomu hałasu we wnętrzu pojazdu o kilka dB. Wrażenie zmniejszenia emisji hałasu toczenia opony o połowę. mocne strony: interesująca cenowo jednostajne działanie przez cały czas używania opony Pozwala prosto uniknąć krzywdzącego wpływu na: przebieg, opór toczenia, odporność przy uzyskiwaniu wysokich szybkości. W tym momencie technika jest dostępna w oponach letnich i zimowych. W późniejszym czasie będzie przystępna w dodatku w oponach całorocznych i Runflat. w przypadku uszkodzenia, da się ją naprawić Wpływ opony na odczuwanie hałasu Hałas toczenia przenoszony jest za pośrednictwem dwóch mechanizmów: za pomocą fal przenoszonych poprzez powietrze („fale dźwiękowe"): (Faliste) cząsteczki powietrza są zmuszane do drgań. przy pomocy fal powstałych w danej konstrukcji („wibracje mechaniczne"): Wibracje są przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu. Ze względu na drgania opony, największy udział w powstawaniu hałasu w środku pojazdu mają wibracje. Są one przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu do jego wnętrza („wibracje mechaniczne") zastosowane tutaj metody są prostsze i bardziej wydajne w zaimplementowaniu ich bezpośrednio w oponie, niż w innych elementach pojazdu, jak np. W podwoziu lub karoserii. Rozwiązanie W jaki sposób zmniejszyć wibracje opony? Skutecznym rozwiązaniem może być montaż pasa piankowego po wewnętrznej stronie opony, który pomaga istotnie zredukować hałas toczenia opony. Redukcja wibracji w najwyższych punktach nawet o 11 dB(A) pozwala na to zmniejszenie hałasu w środku pojazdu choćby o 3-4 dB(A) To oznacza,we wnętrzu pojazdu hałas będzie o połowę niższy, jak przy jeździe na normalnej oponie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 30
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 98
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Pirelli Scorpion Ice & Snow 325/30 R21 108 V 2513 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obfity wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 325 Profil opony: 30 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 74 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 325
  • Wysokość profilu 30
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 108
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 74
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Vredestein Wintrac Xtreme S 295/35 R21 107 Y 1036 zł ZOBACZ Vredestein Wintrac Xtreme S cechy progresywna technologia lamelekLamelki wytworzone w technologii ISLT (Internal Sipe Locking Technology)Dwa istotnie wielkie rowki wzdłużneRzeźba bieżnika i ściana boczna opracowane poprzez GiugiaroIndeksy szybkości H, V i YOpony z podwójną osnową i wytrzymałym opasaniem Korzyści Proste lamelki: trafna trakcja i krótka droga hamowaniaZygzakowate lamelki: dodatkowa przyczepność na zakrętachwspaniała trakcja i precyzja prowadzenia bez względu na warunkiwyśmienite odprowadzanie wody, nawet przy niezwykle szerokiej szerokości oponyNiski poziom hałasuSportowy wygląd i aktywne, zdecydowane linieOpona dobrana do prędkości jazdy do 300 km/hdedykowane ponadto do samochodów typu SUV Opona zimowa Wintrac xtreme S klasy Ultra High Performance pozostała zaprojektowana z myślą o sprostaniu nieprzewidywalnym warunkom pogodowym najzimniejszej pory roku. W sytuacji opon Wintrac xtreme S maksimum bezpieczeństwa przy jeździe po śniegu i lodzie jest czymś równie oczywistym, jak zapewnienie korzystnej przyczepności i precyzji prowadzenia. Dotyczy to także niezaśnieżonych, zamarzniętych nawierzchni, które są typowo spotykanymi warunkami drogowymi zimą. Dzięki zaimplementowaniu technice ISLT (Internal Sipe Locking Technology) model Wintrac xtreme S na nowo definiuje charakterystykę opony zimowej najwyższej klasy. Technika ta pozwala na ograniczenie deformacji lamelek bieżnika do minimum. Efektem tego jest rewelacyjna stabilność kierunkowa i obszerniejsza precyzja prowadzenia. Daje to kierowcy genialne poczucie bezpieczeństwa przy dużych szybkościach. Opony Wintrac xtreme S z indeksem prędkości Y powstały we współpracy z Giugiaro i są przystępne w bogatej gamie wymiarów, co czyni z nich dobry wybór dla najszybszych i najmocniej wytwornych samochodów.
  • Producent Vredestein
  • Szerokość przekroju 295
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 107
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Nokian WR SUV 3 265/40 R21 105 V 774,44 zł ZOBACZ wspaniałe atrybuty jezdne na śniegu i błocie pośniegowymOpona Nokian WR SUV w zmiennych warunkach zimowych w Polsce czuje się jak u siebie i zapewnia nadzwyczajną przyczepność zimą i znakomite parametry jezdne. Zimowa opona Nokian WR SUV 3 chroni przed aquaplaningiem i aquaplaningiem na błocie pośniegowym, a także pozwala uniknąć wszystkich niespodzianek, jakie niesie ze sobą zima. Opona ta płynnie się toczy i zapewnia precyzyjne prowadzenie, jak także równowagę na śniegu, błocie pośniegowym i na suchych nawierzchniach.Nowy symetryczny bieżnik kierunkowy opony Nokian WR SUV 3, liczne nacięcia lameli i zimowa mieszanka gumowa na bazie krzemionki do samochodów SUV o wielkiej mocy istotnie stabilne atrybuty jezdne i dobrą przyczepność choćby przy wysokich szybkościach. Z kolei innowacje takie jak system Snow Claws perfekcyjną przyczepność na śniegu i lodzie – był to cel specjalny, który postawiono sobie przy projektowaniu tej opony. Nieszablonowy wzór bieżnika i polerowane rowki poprzeczne pomagają pousuwać niebezpieczny aquaplaning i aquaplaning na błocie pośniegowym.unikatowy wzór bieżnika – świetne prowadzenieBieżnik opon SUV High Performance optymalizuje prowadzenie pojazdu i parametry zabezpieczające przed aquaplaningiem i aquaplaningiem na błocie pośniegowym. Wzdłużne żebro środkowe stabilizuje jazdę na wszelkich powierzchniach, zwłaszcza przy dużych prędkościach. Poza logicznym i wyważonym prowadzeniem opona Nokian WR SUV 3 precyzyjnie się zatrzymuje i lekko toczy, dzięki temu kierowca oszczędza paliwo i broni środowisko.Stabilizatory na blokach bieżnika obok żebra środkowego i żeber wzdłużnych dopełniającą sztywność w nieprzystępnych i zmiennych warunkach, w jakich eksploatuje się samochody SUV. Trójwymiarowe lamele blokujące, rozciągające się od barku do barku, polepszają prowadzenie opon zimowych Nokian na zakrętach i podczas wymijania. W przeciwieństwie do lameli prostej lamela blokująca 3D wspomaga blok bieżnika wtedy, gdy się otwiera, co zagwarantuje mechanizm blokujący, który jest w nią zaimplementowany.innowacyjny system Snow Claws – słuszna przyczepność na śnieguSpecjalne „pazurki" systemu Snow Claws są wycięte w rowkach wzdłużnych i poprzecznych bloków bieżnika, by zapewnić niezbędną przyczepność na drogach w warunkach zimowych. Mocno wbijają się w powierzchnię na miękkim śniegu i na miękkim podłożu. Pokaźna ilość lameli w blokach bieżnika zagwarantuje rezerwę przyczepności na dni deszczowe. Opona Nokian WR SUV 3 momentalnie reaguje na ruchy kierownicy, z łatwością się ją prowadzi na suchych i mokrych nawierzchniach, jest także bezusterkowa podczas prędkiego skręcania albo zmiany pasa ruchu na oblodzonej drodze.dopasowana mieszanka bieżnika maksymalizuje przyczepność i wytrzymałośćnieelastyczna zimowa mieszanka na bazie krzemionki do samochodów SUV, przypasowana do zmiennych warunków i znacznych prędkości, zapewnia nieprzeciętną przyczepność zimą i niepodatność na ścieranie we wszelkich temperaturach. Przyczepność na mokrych nawierzchniach jest optymalizowana przez dużą zawartość krzemionki w mieszance, która bezawaryjnie reaguje na wzrost i spadek temperatury. ARAMID BOCZNE ŚCIANY – Wytrzymałe jak nigdy wcześniej Opony firmy Nokian Tyres z technologią aramidowych ścian bocznych oferują Ci dopełniające bezpieczeństwo i wytrzymałość na wymagających nawierzchniach i w złych warunkach pogodowych. Nieporównywalnie wytrzymałe ściany boczne są bardzo oporne na zużycie i przecięcia. Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają bok opony, dzięki czemu jest ona w stanie jeszcze lepiej znosić uderzenia.Ten sam materiał stosuje się w lotnictwie i w przemyśle zbrojeniowym. Z powodzeniem stosowany jest w kamizelkach kuloodpornych.Aramid chroni opony firmy Nokian Tyres. Opony Nokian Tyres bronią życie.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 265
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 105
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Continental ContiWinterContact TS 850P 315/40 R21 115 V 1240 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a używanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma znaczny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: CONTINENTAL Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 315 Profil opony: 40 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: B Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 75 dB
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 315
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 115
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa B
  • Poziom emisji hałasu 75
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Michelin Latitude Alpin LA2 275/45 R21 110 V 1108,40 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obfity wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyszczególniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Atrybuty: Sezon: ZIMOWA Producent: MICHELIN Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 275 Profil opony: 45 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 110
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Hankook i*cept Evo 2 W320 295/35 R21 107 V 886 zł ZOBACZ Hankook i*cept evo² (W320) Zoptymalizowany asymetryczny wzór bieżnika przeznaczony do jazdy w każdych warunkach zimowych Zoptymalizowany wzór bieżnika pomaga skutecznie „wgryźć się" oponom w śnieg i zwiększa ich przyczepność. właściwości Wzór bieżnika Bieżnik ulepszający przyczepność na śniegu Ukośny wzór bieżnika zapewnia pokaźniejsze tarcie na śliskiej nawierzchni. Genialne zachowanie opony na śniegu dzięki optymalizacji kąta ukośnych rowków. Zygzakowaty rowek trakcyjny udoskonala atrybuty trakcyjne na śniegu, a także jakość hamowania poprzez zwiększenie punktu krzyżowania. Zimowe lamele 3D słuszną pracę w zimowych warunkach, minimalizując ruch bloków na mokrych i ośnieżonych drogach. Szczeliny chwytne zapewnia doskonałe pokonywanie zakrętów dzięki dolnym szczelinom. obfity bark zagwarantuje najkorzystniejszą pracę opony i udoskonala przyczepność dzięki szerszym blokom barku w porównaniu z klasycznymi oponami. Zoptymalizowany blok sześcienny poprzez podzielenie ukośnego bloku półrowkami uzyskano ulepszoną rozciągliwość oraz zoptymalizowany obszar kontaktu opony z podłożem w trakcie pokonywania zakrętów. Dzięki czemu poprawiło się też zachowanie opony na mokrej i ośnieżonej nawierzchni. znaczne rowki wodne udoskonalone zachowanie na mokrej nawierzchni dzięki 30% szerszym rowkom w porównaniu z wcześniejszymi produktami. Pochylenie na wodę zapewnia wspaniałą pracę opony na mokrej nawierzchni przez rozszerzenie pola przekroju poprzecznego. Struktura opony element krzemionkowy zapewniający wyśmienitą przyczepność udoskonalone parametry trakcyjne na śniegu i w deszczu, a także mniejszy opór toczenia. umocnione opasanie jednolitej pełnej warstwy pokrywającej nieprzeciętna odporność bieżnika. duża powłoka stalowego opasania zapewnia słuszną sztywność bieżnika lepszą pracę całej opony. Uwzględnienie wyjątkowo twardego wypełnienia stopki poprawia kontrolę nad kołami i sterowność. Ultra wytrzymałe drutówki ulepszają jednorodność oraz wytrzymałość stopki.
  • Producent Hankook
  • Szerokość przekroju 295
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 107
  • Indeks prędkości V
Michelin PILOT ALPIN PA4 285/30 R21 100 W 1794 zł ZOBACZ MICHELIN PILOT ALPIN PA4 285/30R21 100W (XL)Michelin Pilot Alpin PA4 to następca Michelin Pilot Alpin PA3. Opona skierowana jest do sportowych samochodów z silnikami o szerokiej mocy. Opona została skonstruowana według najnowszej technologii Ridge-n-Flex, która łączy przygotowany na jazdę zimową bieżnik z miękką mieszanką tworzywa (tzw. Helio Compound 3D). W kontraście do poprzednika Pilot Alpin PA4 ma pokaźniejszą o 74% liczbę krawędzi i o 135% więcej lameli. Lamele pozostały tworzone w technologii StabiliGrip, która daje im pokaźniejszą głębokość i ułożenie pod zróżnicowanym kątem, co skutkuje najwyższym poziomem motoryczności bez względu na promień skrętu kierownicy. Technika ta jest także gwarancją prawidłowego i prędkiego odprowadzania wody spod opony. Michelin Pilot Alpin produkowany jest z tworzywa bazującego na krzemionce i oleju słonecznikowym, które zachowuje elastyczność także przy niskiej temperaturze i dzięki temu osiąga prawidłową przyczepność na mokrej, zaśnieżonej i oblodzonej powierzchni.KORZYŚCI:pokaźniejsze biezpieczeństwo- Hamuj o 3 metry krócej na mokrej drodze i o 4 metry krócej na drodze zaśnieżonej.pokaźniejsza mobilność- obszerniejsza trakcja na zaśnieżonej i oblodzonej drodze.Lepsze panowanie nad pojazdem- lepsze panowanie nad pojazdem we wszelkich warunkach drogowych zimą.Plus doświadczenie Michelin w zakresie trwałosći i oszczędności paliwa technika:agresywna rzeźba bieżnika- Bieżnik z licznymi krawędziami i obszerniejszą liczbą lameli. Korzyści: lepsza trakcja i hamowanie na śniegu i lodzie.StabiliGrip- Głębokie, usytuowane pod różnymi kątami trójwymiarowe lamele gwarantujące: - więcej krawędzi dla obszerniejszej trakcji - przełamywanie warstwy wody i odsączanie nawierzchni pod oponą - większą stabilność klocków bieżnika Korzyści: przyczepność i precyzja toru jazdyHelio Compound 3G- 3-cia generacja mieszanki gumowej Helio Compound. Nowa mieszanka gumy z dodatkiem krzemionki i oleju słonecznikowego dla lepszej elastycznośći w niskich temperaturach. Korzyść: pokaźniejsza przyczepność na mokrej nawierzchni, śniegu i lodzie.Ridge N Flex- zestaw technice dla pokaźniejszej przyczepności na zimowych drogach i pokaźniejszej precyzji prowadzenia.
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 285
  • Wysokość profilu 30
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 75
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Continental ContiWinterContact TS 850P 255/40 R21 102 V 1143 zł ZOBACZ Continental WinterContact™ TS 850 P 255/40R21 102V opona zimowa 4X4 SUV etykieta; ( B, C, 2)), 73dB ) wytworzona aby budzić uznanie zimą. Opona do samochodów klasy średniej, luksusowych i SUV-ów. Lepsza trakcja na śniegu dzięki wzorowi S-GRIP z dużą liczbą rozmieszczonych wzdłużnie bloków i lameliPoprawione prowadzenie na śniegu dzięki nowej koncepcji lameli PrecisionPlusLepsze prowadzenie na suchej nawierzchni dzięki technologii PowerSipes, pokaźniejszej sztywności bieżnika i nowej koncepcji ścian bocznychKrótsza droga hamowania dzięki blokującej strukturze bieżnika ActiveBand lepsza trakcja na śniegu. Dzięki bezprecedensowej koncepcji PrecisionPlus i technologii S-Grip, opona WinterContact™ TS 850 P jest przygotowana na każdą drogę i każde warunki. genialne prowadzenie na suchej nawierzchni. niepowtarzalny wzór bieżnika gwarantuje precyzyjniejsze przenoszenie poleceń kierowcy zwłaszcza przy przyspieszaniu i wchodzeniu w zakręty. Krótsza droga hamowania. technologia ActiveBand znacząco skraca drogę hamowania równocześnie na mokrej jak i suchej nawierzchni. Do pobrania; informacje produktowe PDF 851 KB Etykieta UE na opony Wartości oznaczenia opon na Etykietach Unii Europejskiej zależą od wymiaru opon. Wartości etykiet dla kolejnych rozmiarów opon umieszczone pozostały w w opisach poszczególnych opon albo można je znaleźć klikając na Wyszukiwarke etykiet i wpisując rozmiar poszukiwanej opony. Aby uzyskać więcej danych o etykietach zapraszamy tutaj. Paleta artykułów 16" 17" 18" 19" 20"
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 102
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Goodyear UltraGrip PERFORMANCE 2 255/50 R21 106 H 1456 zł ZOBACZ Odnosząca zwycięstwa w wielu testach zimowa opona do szybkich samochodów Pewna przyczepność na śliskich, zimowych drogach.prawidłowe prowadzenie na mokrych i suchych drogach.Wysoka wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu.Cicha i wygodna jazda. Pewna przyczepność na śliskich zimowych drogachOpona UltraGrip Extreme nadzwyczajnie spisuje się w każdych zimowych warunkach. Mieszanka zastosowana w bieżniku utrzymuje przyczepność do nawierzchni nawet w silnym mrozie. Zygzakowane rowki wycięte w klockach na całym obwodzie bieżnika ułatwiają przyspieszanie i wjeżdżanie pod górę. Technologia Adaptive SipeGrip rozszerza przyczepność i zdolność hamowania na jezdniach pokrytych ubitym śniegiem i lodem.korzystne prowadzenie na mokrych i suchych drogachUltraGrip Performance 2 to opona o wysokich osiągach. Cały czas zachowuje słuszną sztywność, gwarantując pewność prowadzenia na mokrych i suchych nawierzchniach. Centralna strefa bieżnika zagwarantuje bezustanny kontakt z podłożem, zwiększając precyzję sterowania na suchych drogach.Niższe ryzyko aquaplaninguRowki bieżnika w profilu litery V momentalnie usuwają wodę z powierzchni opony, ułatwiając kontrolowanie pojazdu na drodze w czasie deszczu czy odwilży.Cicha i komfortowa jazdaCiesz się ciszą i spokojem jazdy dzięki układowi klocków bieżnika, który minimalizuje hałas emitowany poprzez oponę.
  • Producent Goodyear
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 106
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 67
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Pirelli SottoZero 3 285/30 R21 100 W 1961,96 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma szeroki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 285 Profil opony: 30 Indeks szybkości: W-270KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 75 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 285
  • Wysokość profilu 30
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Vredestein Wintrac Xtreme S 275/45 R21 110 V 928 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a stosowanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma pokaźny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyznaczony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: VREDESTEIN Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 275 Profil opony: 45 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 70 dB
  • Producent Vredestein
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 110
  • Indeks prędkości V
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Pirelli Scorpion Winter 295/35 R21 107 V 1836 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma szeroki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wskazany adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 295 Profil opony: 35 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 73 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 295
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 107
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Pirelli Scorpion Winter 265/40 R21 105 V 1263 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma spory wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Właściwości: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 265 Profil opony: 40 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 73 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 265
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 105
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
Pirelli Scorpion Ice & Snow 285/35 R21 105 V 1787 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma wielki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie stosowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 285 Profil opony: 35 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 74 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 285
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 105
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 74
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Yokohama W.drive V905 295/40 R21 111 V 1005,98 zł ZOBACZ Opis koncernu: Yokohama to jeden z gigantów nie tylko japońskiego, lecz i całego globalnego rynku oponiarskiego. Jest siódmym największym producentem ogumienia na świecie, koncernem z blisko stuletnią historią i bogatymi tradycjami. Yokohama produkuje opony do samochodów osobowych, sportowo-terenowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów oraz do samolotów. Opony tworzone są w 12 fabrykach (6 w Japonii, 2 w USA, a także po jednej w Chinach, Wietnamie, Tajlandii i Filipinach). Klasa jakościowa opony: Są to opony należące do klasy Premium, czyli najwyższej klasy jakościowej. użycie: Opona zimowa asygnowana do samochodów osobowych. rodzaj bieżnika: W Drive V905 posiada kierunkowy wzór bieżnika. Charakterystyka: W Drive V905 dzięki progresywnemu kierunkowemu bieżnikowi rewelacyjnie odprowadza śnieg i wodę. Opona gwarantuje wyjątkowo dobre prowadzenie na ośnieżonej i mokrej drodze, ale dzięki specjalnej konstrukcji zapewnia korzystne osiągi dodatkowo na suchej nawierzchni. Mieszanka wzbogacona w krzemionkę i olej pomarańczowy, że guma zachowuje rozciągliwość w każdej temperaturze. Poprzez zmniejszenie masy opony, zredukowano opory toczenia, a tym samym zużycie paliwa. atuty: -Dobra przyczepność -Mniejsze zużycie paliwa -korzystne odprowadzanie wody i błota pośniegowego
  • Producent Yokohama
  • Szerokość przekroju 295
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 111
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 74
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C

 

 

R21
5 (100%) 1 vote