R20

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Nokian WR SUV 4 275/40 R20 106 V 899 zł ZOBACZ NOKIANWR SUV 4NIE DAJ SIĘ ZIMIENie daj się złapać w pułapki, które zastawia zima.nowe opony zimowe Nokian WR SUV 4 dla modeli SUV i Crossover powstały z myślą o bezpieczeństwie i niezawodności. Zostały opracowane we współpracy z kierowcami SUV z Europy Środkowej i najkorzystniejsze realne osiągi, przyczepność i sterowność w ulewnym deszczu, na śniegu i błocie pośniegowym. Mocna, wytrzymała budowa w połączeniu z technologią Aramidowych ścian bocznych gwarantuje stabilność i chroni oponę przed skutkami uderzeń oraz przecięciem.najkorzystniejszE DO JAZDY PO ŚNIEGU: TESTY TÜV SÜD.nadzwyczajnA STEROWNOŚĆ NA MOKREJ NAWIERZCHNI, ŚNIEGU I BŁOCIE POŚNIEGOWYM.MAKSYMALNA STABILNOŚĆ I KOMFORT JAZDY.arcytrudnA odporność.OFICJALNIE ZATWIERDZONE DO użytkowania W ZIMIE.POLECAMY TE OPONY też DLA POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH I HYBRYDOWYCH!NIE DAJ SIĘ ZŁAPAĆ W PUŁAPKI, KTÓRE ZASTAWIA ZIMA.nowe Nokian WR SUV 4 powstały z myślą o zimowych warunkach w Europie Środkowej, gdzie opony muszą radzić sobie z każdą osiągalną pogodą. Wyśmienite parametry jezdne w deszczu, na śniegu i błocie pośniegowym pozwalają cieszyć się jazdą nie bacząc na kaprysy przyrody.technika ARAMIDOWEJ ŚCIANY BOCZNEJ NOKIAN TYRES.unikatowa solidność.Materiał gumowy ściany bocznej posiada skrajnie trwałe odcinkowe włókna aramidowe. Ten materiał jest znany z branży samolotowej i zbrojeniowej. Włókna aramidowe zastosowane do budowy ściany bocznej opony Nokian Tyres sprawiają iż jest ona mocniejsza, a także bardziej oporna na uszkodzenia i przecięcia.NAGRODY I RECENZJE PRASOWE1.MIEJSCEOFF ROAD MAGAZIN 9/2018GermanyNokian WR SUV 4 235/60 R 18wspaniała skuteczność na ośnieżonej i oblodzonej nawierzchni opon WR SUV 4 czyni je najszczególniej uniwersalnymi na rynku. Według magazynu opony Nokian Tyres są jedynymi, które gwarantują przyczepność na stałym, wysokim poziomie w rozmaitych warunkach pogodowych. Świeże WR SUV 4 charakteryzują się najwyższymi współczynnikami w zakresie hamowania i przyśpieszenia, jednocześnie na ośnieżonej jak i suchej nawierzchni.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 106
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Dunlop SP Winter Sport 3D 275/45 R20 110 V 1076 zł ZOBACZ Dunlop SP WINTER SPORT 3D atuty: wyśmienite prowadzenie na suchej nawierzchninadzwyczajna przyczepność na mokrych i suchych drogachwytrzymałość na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę prawidłowe prowadzenie w każdych warunkach pogodowychdoskonałe prowadzenie na suchej nawierzchni.Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogachwytrzymałość na zjawisko aquaplaningu dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem przeróżnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D znakomicie radzi sobie na każdym typu nawierzchni podczas zimy. wspaniałe prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technologię Dunlop Touch Technology. Udoskonala ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D kreuje jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. znakomita przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje elastyczność w niskich temperaturach, zapewniając doskonałą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na udoskonalenie przyczepności wpływa w dodatku równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. odporność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ niezwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, znacznie zwiększając odporność na zjawisko aquaplaningu. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego progresywnania. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje szczególnie korzystną przyczepność niezwykle na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.mocne strony świetna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być wyjątkowo przeróżna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Przeróżne rodzaje lameli użytkowane w oponach Dunlop, dostosowane do zróżnicowanych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na dokładniejsze i postępowe reagowanie.atuty widocznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 110
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Nokian WR SUV 3 315/35 R20 110 V 966,30 zł ZOBACZ genialne parametry jezdne na śniegu i błocie pośniegowymOpona Nokian WR SUV w zmiennych warunkach zimowych w Polsce czuje się jak u siebie i zapewnia wspaniałą przyczepność zimą i nadzwyczajne atrybuty jezdne. Zimowa opona Nokian WR SUV 3 broni przed aquaplaningiem i aquaplaningiem na błocie pośniegowym i pozwala uniknąć wszystkich niespodziewanek, jakie niesie ze sobą zima. Opona ta płynnie się toczy i zagwarantuje staranne prowadzenie, jak dodatkowo równowagę na śniegu, błocie pośniegowym i na suchych nawierzchniach.Nowy symetryczny bieżnik kierunkowy opony Nokian WR SUV 3, liczne nacięcia lameli i zimowa mieszanka gumowa na bazie krzemionki do samochodów SUV o znacznej mocy niezwykle zrównoważone parametry jezdne i korzystną przyczepność nawet przy wysokich szybkościach. Z kolei innowacje takie jak system Snow Claws perfekcyjną przyczepność na śniegu i lodzie – był to cel specjalny, który postawiono sobie przy projektowaniu tej opony. Wyjątkowy wzór bieżnika i polerowane rowki poprzeczne pomagają usunąć niebezpieczny aquaplaning, a także aquaplaning na błocie pośniegowym.wyjątkowy wzór bieżnika – rewelacyjne prowadzenieBieżnik opon SUV High Performance optymalizuje prowadzenie pojazdu i właściwości zabezpieczające przed aquaplaningiem i aquaplaningiem na błocie pośniegowym. Wzdłużne żebro środkowe stabilizuje jazdę na wszystkich powierzchniach, zwłaszcza przy sporych prędkościach. Poza logicznym i wyważonym prowadzeniem opona Nokian WR SUV 3 skrupulatnie się zatrzymuje i lekko toczy, dzięki czemu kierowca oszczędza paliwo oraz chroni środowisko.Stabilizatory na blokach bieżnika obok żebra środkowego i żeber wzdłużnych dodatkową sztywność w niełatwych i zmiennych warunkach, w jakich eksploatuje się samochody SUV. Trójwymiarowe lamele blokujące, rozciągające się od barku do barku, poprawiają prowadzenie opon zimowych Nokian na zakrętach i podczas wymijania. W przeciwieństwie do lameli prostej lamela blokująca 3D wspomaga blok bieżnika wtedy, gdy się otwiera, co gwarantuje mechanizm blokujący, który jest w nią wbudowany.nowoczesny system Snow Claws – stosowna przyczepność na śnieguSpecjalne „pazurki" systemu Snow Claws są wycięte w rowkach wzdłużnych i poprzecznych bloków bieżnika, aby zapewnić niezbędną przyczepność na drogach w warunkach zimowych. Potężnie wbijają się w powierzchnię na miękkim śniegu i na miękkim podłożu. Duża liczba lameli w blokach bieżnika zapewnia rezerwę przyczepności na dni deszczowe. Opona Nokian WR SUV 3 prędko reaguje na ruchy kierownicy, z łatwością się ją prowadzi na suchych, a także mokrych nawierzchniach, jest także niezawodna w trakcie prędkiego skręcania albo zmiany pasa ruchu na oblodzonej drodze.dostosowana mieszanka bieżnika maksymalizuje przyczepność i trwałośćniesprężysta zimowa mieszanka na bazie krzemionki do samochodów SUV, dopasowana do zmiennych warunków i znacznych prędkości, zapewnia idealną przyczepność zimą i oporność na ścieranie we wszelkich temperaturach. Przyczepność na mokrych nawierzchniach jest optymalizowana przez dużą zawartość krzemionki w mieszance, która bezusterkowo reaguje na wzrost i spadek temperatury. ARAMID BOCZNE ŚCIANY – Wytrzymałe jak nigdy wcześniej Opony producenta Nokian Tyres z technologią aramidowych ścian bocznych proponują Ci dopełniające bezpieczeństwo i trwałość na wymagających nawierzchniach oraz w złych warunkach pogodowych. Nieporównywalnie wytrzymałe ściany boczne są stanowczo odporne na zużycie i przecięcia. Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają bok opony, dzięki temu jest ona w stanie jeszcze lepiej znosić uderzenia.Ten sam materiał stosuje się w lotnictwie i w przemyśle zbrojeniowym. Z powodzeniem wykorzystywany jest w kamizelkach kuloodpornych.Aramid chroni opony producenta Nokian Tyres. Opony Nokian Tyres chronią życie.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 315
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 110
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 75
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Continental ContiWinterContact TS 830P 295/40 R20 110 W 1231 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obfity wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Atrybuty: Sezon: ZIMOWA Producent: CONTINENTAL Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 295 Profil opony: 40 Indeks szybkości: W-270KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R20 Poziom hałasu: 75 dB
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 295
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 110
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 75
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Continental ContiWinterContact TS 850P 275/30 R20 97 W 1453 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma spory wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyznaczony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: CONTINENTAL Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 275 Profil opony: 30 Indeks szybkości: W-270KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R20 Poziom hałasu: 73 dB
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 30
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 97
  • Indeks prędkości W
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Bridgestone Blizzak LM-32 215/45 R20 95 V 1293 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma znaczny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: BRIDGESTONE Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 215 Profil opony: 45 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R20 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Bridgestone
  • Szerokość przekroju 215
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 95
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Michelin Latitude Alpin LA2 245/45 R20 103 V 1174 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma pokaźny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyznaczony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: MICHELIN Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 245 Profil opony: 45 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R20 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 103
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Yokohama W.drive V902B 245/40 R20 99 V 955 zł ZOBACZ Celebruj piękno zimy i inspiruj się żywiołamiOpony W.drive 902 firmy YOKOHAMA zostały skonstruowane specjalnie, aby zapewnić trakcję na pokrytych śniegiem drogach. Te opony zapewniające wysokie osiągi zachowują giętkość w niskich temperaturach i odznaczają się nieszablonową konstrukcją bieżnika, gwarantującą udoskonaloną trakcjęOpony zimowe W.drive 902 firmy Yokohama pobudzają emocję, przenosząc doznania z zimowej jazdy na nowy poziom.funkcjonalne wzory bieżników, wyjątkowe kształty lamel oraz wykorzystanie nowoczesnej mieszanki gumowej zapewniają wybitne osiągi na wszelkich rodzajach nawierzchni.adekwatne rozmieszczenie głównych wzdłużnych rowków umożliwia odpływ topniejącego śniegu i wody, a także utrzymanie maksymalnej powierzchni kontaktu opony na wszystkich rodzajach nawierzchni.Zoptymalizowana szerokość rowków pomiędzy klockami zezwala na odpływ topniejącego śniegu zapewniając dopełniającą przyczepność poprzez wzmocniony efekt krawędziowy.Oryginalny trójwymiarowy zarys lamel o polihedrylowej powierzchni gwarantuje wysokie osiągi na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni.powiększona gęstość lamel maksymalnie wzmacnia efekt krawędziowy na ośnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.Wskaźniki głębokości bieżnika na rowku głównym stanowią dodatkowe środki bezpieczeństwa.Mieszanka opon W.drive odpowiada szerokiemu zakresowi temperatur, zapewniając stosowne osiągi w przeróżnych warunkach zimowych."rozciągliwy polimer" utrzymuje miękkość i elastyczność w niskich temperaturach."Mikro Silika" o cząsteczkach mniejszych tradycyjna silika zachowuje sztywność i stabilność w wysokich temperaturach, poprzez mocne łączenie polimerów, pomimo,użyto polimerów miękkich.ZERUMA™ jest specjalnym dodatkiem, opracowanym poprzez YOKOHAMA,udoskonalającym dyspersję krzemionki w oponie.Mieszanka krzemowa ZERUMA™ obniża zależność od temperatury w porównaniu z tradycyjnym sposobem mieszania.Asymetryczny bieżnik o dużej sztywnościAsymetryczna kompozycja bieżnika o dużej sztywności zapewnia dobre jednostajnie osiągów na nawierzchniach suchych, mokrych oraz pokrytych śniegiem.W strefie wewnętrznej znajdują się bloki o przeciętnej sztywności i wydajne rowki, zapewniające trakcję na śniegu. W strefie zewnętrznej znajdują się bloku o obfitej sztywności, ułatwiające pokonywanie zakrętów na suchej nawierzchni. Trafnie wyrównane główne, proste rowki odprowadzają sprawnie śnieg, błoto i wodę, zachowując efektywnie maksymalną powierzchnię styku w szerokim zakresie nawierzchni. Zoptymalizowane rowki w nadlewie skutecznie odprowadzają śnieg i błoto, zwiększają trakcję dzięki powiększeniu efektu krawędziowego.Trójwymiarowe rowki wzdłużneRowki wzdłużne o oryginalnym trójwymiarowym profilu, z wielościenną powierzchnią, zapewniają wysokie osiągi na nawierzchniach suchych, mokrych i pokrytych śniegiem.duży obszar powierzchni powoduje, że bloki zachowują twardość i pozwala na im efektywne wzajemne podpieranie.zwiększona gęstość rowków wzdłużnych maksymalizuje efekt krawędziowy na pokrytych śniegiem i lodem nawierzchniach.Uniwersalna konstrukcja zużywalnego bieżnikaWskaźniki głębokości bieżnika na głównym rowku rozszerzają bezpieczeństwo, gwarantując informację.Opon, których pozostała głębokość bieżnika wynosi do 4 mm nie należy używać jako zimowych.Pozostałą głębokość bieżnika można sprawdzić przy pomocy płytek śnieżnych umieszczonych na głównym rowku.Wskaźnik "4 mm" i znak w kształcie strzałki umieszczone na ścianie bocznej informują o położeniu płytki śnieżnej.(* Ten wskaźnik 4mm jest dostępny jedynie dla opon W.drive)technika mieszanki dla szerokiego zakresu stref temperaturowychMieszanka opony W.drive jest adekwatna dla szerokiego zakresu stref temperaturowych, gwarantując stosowne osiągi w najróżniejszych warunkach zimowych. rozciągliwe polimery pokaźniejszą miękkość i sprężystość w niskich temperaturach.Mikrocząstki krzemionki posiadają mniejsze rozmiary klasyczna krzemionka i zachowują sztywność i stabilność w wysokich temperaturach, dzięki potężnym wiązaniom z polimerami, choćby jeśli wykorzystywane są miękkie polimery."ZERUMA™" to oryginalny środek procesowy firmy YOKOHAMA, udoskonalający dyspersję krzemionki w mieszance. Mieszanka krzemionkowa w ZERUMA™ ogranicza zależność od temperatury w porównaniu z klasycznym procesem mieszania.
  • Producent Yokohama
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 99
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 74
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
Pirelli Scorpion Winter 265/50 R20 111 H 1048,94 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a stosowanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma pokaźny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyszczególniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 265 Profil opony: 50 Indeks szybkości: H-210KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R20 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 265
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 111
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu SUV
Hankook i*cept Evo 2 W320A SUV 265/50 R20 111 V 939 zł ZOBACZ Hankook i*cept evo² (W320A) rewelacyjne parametry opon zimowych do samochodów z napędem 4x4 i SUV-ów Zoptymalizowany wzór bieżnika pomaga efektywnie wbić się w śnieg i poprawić atrybuty trakcyjne opon. cechy Wzór bieżnika Bieżnik poprawiający przyczepność na śniegu Ukośny wzór bieżnika zagwarantuje pokaźniejsze tarcie na śliskiej nawierzchni. Doskonałe zachowanie opony na śniegu dzięki optymalizacji kąta ukośnych rowków. Zygzakowaty rowek trakcyjny polepsza parametry trakcyjne na śniegu, a także jakość hamowania poprzez powiększenie punktu krzyżowania. Zimowe lamele 3D adekwatną pracę w zimowych warunkach, minimalizując ruch bloków na mokrych i ośnieżonych drogach. Szczeliny chwytne zagwarantuje nadzwyczajne pokonywanie zakrętów dzięki dolnym szczelinom. obszerny bark gwarantuje najkorzystniejszą pracę opony i polepsza przyczepność dzięki szerszym blokom barku w porównaniu z klasycznymi oponami. Zoptymalizowany blok sześcienny poprzez podzielenie ukośnego bloku półrowkami uzyskano lepszą elastyczność oraz zoptymalizowany obszar kontaktu opony z podłożem w trakcie pokonywania zakrętów. Dzięki temu poprawiło się jeszcze zachowanie opony na mokrej i ośnieżonej nawierzchni. szerokie rowki wodne udoskonalone zachowanie na mokrej nawierzchni dzięki 30% szerszym rowkom w porównaniu z wcześniejszymi produktami. Pochylenie na wodę gwarantuje idealną pracę opony na mokrej nawierzchni poprzez powiększenie pola przekroju poprzecznego. Struktura opony element krzemionkowy gwarantujący doskonałą przyczepność lepsze atrybuty trakcyjne na śniegu i w deszczu oraz mniejszy opór toczenia. wzmocnione opasanie jednolitej pełnej warstwy pokrywającej znakomita odporność bieżnika. szeroka warstwa stalowego opasania zagwarantuje adekwatną sztywność bieżnika lepszą pracę całej opony. Uwzględnienie wyjątkowo twardego wypełnienia stopki polepsza kontrolę nad kołami i sterowność. Ultra wytrzymałe drutówki udoskonalają jednorodność i odporność stopki.
  • Producent Hankook
  • Szerokość przekroju 265
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 111
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
Dunlop SP Winter Sport 3D 285/35 R20 100 V 1122 zł ZOBACZ atuty: doskonałe prowadzenie na suchej nawierzchninadzwyczajna przyczepność na mokrych i suchych drogachwytrzymałość na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę dobre prowadzenie w każdych warunkach pogodowychnadzwyczajne prowadzenie na suchej nawierzchni.Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogachwytrzymałość na zjawisko aquaplaningu dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem różnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D wspaniale radzi sobie na każdym typu nawierzchni podczas zimy. wspaniałe prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D wykorzystano technologię Dunlop Touch Technology. Poprawia ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D tworzy jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. wyśmienita przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje elastyczność w niskich temperaturach, zapewniając perfekcyjną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na udoskonalenie przyczepności wpływa dodatkowo równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. wytrzymałość na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ bezzwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, pokaźnie powiększając niepodatność na zjawisko aquaplaningu. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego progresywnania. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia bardzo korzystną przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie, obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.atuty perfekcyjna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być wyjątkowo różnorodna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Różnorodne rodzaje lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, przypasowane do najróżniejszych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i progresywne reagowanie.zalety znacznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 285
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Michelin Latitude Alpin LA2 295/40 R20 110 V 1160 zł ZOBACZ Michelin Latitude Alpin LA2 Opona przeznaczona do kompaktowych SUV i wielofunkcyjnych samochodów z napędem 4x4. Mobilność i pełne bezpieczeństwo. KORZYŚCI produktu: większe bezpieczeństwoobszerniejsza mobilnośćLepsze panowanie nad pojazdem pokaźniejsze bezpieczeństwoHamuj o 2 metry krócej na mokrej drodze i zaśnieżonej drodze i o 3 metry krócej na drodze oblodzonej.większa mobilnośćLepsza trakcja na zaśnieżonej i oblodzonej drodze.Lepsze panowanie nad pojazdem we wszelkich warunkach drogowych zimą. dodatkowo doświadczenie MICHELIN w zakresie trwałości i oszczędności paliwa. technika: zadziorna rzeźba bieżnikaStabiliGripHelio Compound 3GRidge N Flex dane prawne:(1) przeciętnie, w kontraście do opony poprzedniej generacji. W trakcie hamowania od 90 do 0 km/h na mokrej nawierzchni i od 50 do 0 km/h na drogach zaśnieżonych. Na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Automotive w 2012 r. Na oponach w wymiarze 235/65 R 17 H.(2) przeciętnie, w porównaniu do opony poprzedniej generacji. Na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Automotive w 2012 r. Na oponach w wymiarze 235/65 R 17 H.(3) średnio, w kontraście do opony poprzedniej generacji (panowanie nad pojazdem na mokrej i zaśnieżonej nawierzchni oraz przyczepność poprzeczna na mokrej, zaśnieżonej i oblodzonej nawierzchni). Na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Automotive w 2012 r. Na oponach w wymiarze 235/65 R 17 H.(4) nawet o 40% więcej w kontraście do opony poprzedniej generacji. (5) nawet o 75% więcej w kontraście do opony poprzedniej generacji.(6) Patent Michelin.
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 295
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 110
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 75
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Yokohama W.drive V902B 265/40 R20 104 V 1173 zł ZOBACZ Celebruj piękno zimy i inspiruj się żywiołamiOpony W.drive 902 marki YOKOHAMA pozostały skonstruowane specjalnie, żeby zapewnić trakcję na pokrytych śniegiem drogach. Te opony gwarantujące wysokie osiągi zachowują giętkość w niskich temperaturach i odznaczają się wyjątkową konstrukcją bieżnika, gwarantującą lepszą trakcjęOpony zimowe W.drive 902 marki Yokohama pobudzają emocję, przenosząc doznania z zimowej jazdy na nowy poziom.użyteczne wzory bieżników, unikatowe kształty lamel, a także zastosowanie zaawansowanej mieszanki gumowej zapewniają wybitne osiągi na wszelkich rodzajach nawierzchni.adekwatne rozmieszczenie głównych wzdłużnych rowków umożliwia odpływ topniejącego śniegu i wody i utrzymanie maksymalnej powierzchni kontaktu opony na wszelkich rodzajach nawierzchni.Zoptymalizowana szerokość rowków pomiędzy klockami umożliwia odpływ topniejącego śniegu zapewniając uzupełniającą przyczepność przez wzmocniony efekt krawędziowy.Oryginalny trójwymiarowy kształt lamel o polihedrylowej powierzchni zagwarantuje wysokie osiągi na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni.rozszerzona gęstość lamel maksymalnie wzmacnia efekt krawędziowy na ośnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.Wskaźniki głębokości bieżnika na rowku głównym stanowią dodatkowe środki bezpieczeństwa.Mieszanka opon W.drive odpowiada szerokiemu zakresowi temperatur, zapewniając trafne osiągi w rozmaitych warunkach zimowych."elastyczny polimer" utrzymuje miękkość i elastyczność w niskich temperaturach."Mikro Silika" o cząsteczkach mniejszych konwencjonalna silika zachowuje sztywność i stabilność w wysokich temperaturach, przez potężne łączenie polimerów, pomimo,zastosowano polimerów miękkich.ZERUMA™ jest specjalnym dodatkiem, opracowanym poprzez YOKOHAMA,poprawiającym dyspersję krzemionki w oponie.Mieszanka krzemowa ZERUMA™ zniża zależność od temperatury w porównaniu z konwencjonalnym sposobem mieszania.Asymetryczny bieżnik o wielkiej sztywnościAsymetryczna budowa bieżnika o szerokiej sztywności zapewnia korzystne stabilnie osiągów na nawierzchniach suchych, mokrych i pokrytych śniegiem.W strefie wewnętrznej znajdują się bloki o średniej sztywności i efektywne rowki, zapewniające trakcję na śniegu. W strefie zewnętrznej znajdują się bloku o dużej sztywności, ułatwiające pokonywanie zakrętów na suchej nawierzchni. Optymalnie wyrównane główne, proste rowki odprowadzają sprawnie śnieg, błoto i wodę, zachowując produktywnie maksymalną powierzchnię styku w szerokim zakresie nawierzchni. Zoptymalizowane rowki w nadlewie skutecznie odprowadzają śnieg i błoto, rozszerzają trakcję dzięki rozszerzeniu efektu krawędziowego.Trójwymiarowe rowki wzdłużneRowki wzdłużne o oryginalnym trójwymiarowym zarysie, z wielościenną powierzchnią, gwarantują wysokie osiągi na nawierzchniach suchych, mokrych i pokrytych śniegiem.wielki obszar powierzchni sprawia, iż bloki zachowują twardość i zezwala na im produktywne wzajemne podpieranie.rozszerzona gęstość rowków wzdłużnych maksymalizuje efekt krawędziowy na pokrytych śniegiem i lodem nawierzchniach.Uniwersalna kompozycja zużywalnego bieżnikaWskaźniki głębokości bieżnika na głównym rowku rozszerzają bezpieczeństwo, zapewniając informację.Opon, których pozostała głębokość bieżnika wynosi do 4 mm nie należy używać jako zimowych.Pozostałą głębokość bieżnika można sprawdzić przy pomocy płytek śnieżnych umieszczonych na głównym rowku.Wskaźnik "4 mm" i znak w kształcie strzałki umieszczone na ścianie bocznej informują o położeniu płytki śnieżnej.(* Ten wskaźnik 4mm jest dostępny wyłącznie dla opon W.drive)technologia mieszanki dla szerokiego zakresu stref temperaturowychMieszanka opony W.drive jest adekwatna dla szerokiego zakresu stref temperaturowych, zapewniając stosowne osiągi w najróżniejszych warunkach zimowych. elastyczne polimery większą miękkość i sprężystość w niskich temperaturach.Mikrocząstki krzemionki mają mniejsze rozmiary tradycyjna krzemionka i zachowują sztywność, a także stabilność w wysokich temperaturach, dzięki solidnym wiązaniom z polimerami, choćby jeśli użytkowane są miękkie polimery."ZERUMA™" to oryginalny środek procesowy marki YOKOHAMA, polepszający dyspersję krzemionki w mieszance. Mieszanka krzemionkowa w ZERUMA™ zniża zależność od temperatury w porównaniu z tradycyjnym procesem mieszania.
  • Producent Yokohama
  • Szerokość przekroju 265
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 104
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 74
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
Vredestein Wintrac Xtreme S 245/40 R20 99 Y 976 zł ZOBACZ Vredestein Wintrac Xtreme S parametry postępowa technika lamelekLamelki produkowane w technologii ISLT (Internal Sipe Locking Technology)Dwa stanowczo obszerne rowki wzdłużneRzeźba bieżnika i ściana boczna opracowane przez GiugiaroIndeksy szybkości H, V i YOpony z podwójną osnową i wytrzymałym opasaniem Korzyści Proste lamelki: optymalna trakcja i krótka droga hamowaniaZygzakowate lamelki: dodatkowa przyczepność na zakrętachświetna trakcja i precyzja prowadzenia bez względu na warunkidoskonałe odprowadzanie wody, nawet przy wyjątkowo pokaźnej szerokości oponyNiski poziom hałasuSportowy wygląd i energiczne, zdecydowane linieOpona przypasowana do prędkości jazdy do 300 km/hasygnowane jeszcze do samochodów rodzaju SUV Opona zimowa Wintrac xtreme S klasy Ultra High Performance została zaprojektowana z myślą o sprostaniu nieprzewidywalnym warunkom pogodowym najzimniejszej pory roku. W przypadku opon Wintrac xtreme S maksimum bezpieczeństwa przy jeździe po śniegu i lodzie jest czymś tak samo oczywistym, jak zapewnienie dobrej przyczepności i precyzji prowadzenia. Dotyczy to także niezaśnieżonych, zamarzniętych nawierzchni, które są typowo spotykanymi warunkami drogowymi zimą. Dzięki zaimplementowaniu technice ISLT (Internal Sipe Locking Technology) model Wintrac xtreme S na nowo definiuje charakterystykę opony zimowej najwyższej klasy. Technika ta pozwala na ograniczenie deformacji lamelek bieżnika do minimum. Rezultatem tego jest nadzwyczajna stabilność kierunkowa i większa precyzja prowadzenia. Daje to kierowcy idealne poczucie bezpieczeństwa przy znacznych szybkościach. Opony Wintrac xtreme S z indeksem szybkości Y powstały we współpracy z Giugiaro i są dostępne w bogatej gamie rozmiarów, co czyni z nich korzystny dobór dla najszybszych i najbardziej wytwornych samochodów.
  • Producent Vredestein
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 99
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Vredestein Wintrac Xtreme S 275/30 R20 97 Y 1034 zł ZOBACZ Vredestein Wintrac Xtreme S parametry postępowa technologia lamelekLamelki wytworzone w technice ISLT (Internal Sipe Locking Technology)Dwa nad wyraz wielkie rowki wzdłużneRzeźba bieżnika i ściana boczna opracowane przez GiugiaroIndeksy szybkości H, V i YOpony z podwójną osnową i wytrzymałym opasaniem Korzyści Proste lamelki: optymalna trakcja i krótka droga hamowaniaZygzakowate lamelki: dodatkowa przyczepność na zakrętachnieprzeciętna trakcja i precyzja prowadzenia bez względu na warunkiwyśmienite odprowadzanie wody, nawet przy wyjątkowo wielkiej szerokości oponyNiski poziom hałasuSportowy wygląd i intensywne, zdecydowane linieOpona dobrana do szybkości jazdy do 300 km/hprzeznaczone również do samochodów rodzaju SUV Opona zimowa Wintrac xtreme S klasy Ultra High Performance została zaprojektowana z myślą o sprostaniu nieprzewidywalnym warunkom pogodowym najzimniejszej pory roku. W sytuacji opon Wintrac xtreme S maksimum bezpieczeństwa przy jeździe po śniegu i lodzie jest czymś tak samo oczywistym, jak zapewnienie dobrej przyczepności i precyzji prowadzenia. Dotyczy to także niezaśnieżonych, zamarzniętych nawierzchni, które są zwykle spotykanymi warunkami drogowymi zimą. Dzięki zastosowaniu technologii ISLT (Internal Sipe Locking Technology) model Wintrac xtreme S na nowo definiuje charakterystykę opony zimowej najwyższej klasy. Technologia ta umożliwia ograniczenie deformacji lamelek bieżnika do minimum. Skutkiem tego jest doskonała stabilność kierunkowa i większa precyzja prowadzenia. Daje to kierowcy świetne poczucie bezpieczeństwa przy dużych szybkościach. Opony Wintrac xtreme S z indeksem prędkości Y powstały we współpracy z Giugiaro i są dostępne w bogatej gamie wymiarów, co czyni z nich korzystny dobór dla najszybszych i najbardziej wytwornych samochodów.
  • Producent Vredestein
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 30
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 97
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Vredestein Wintrac Xtreme S 245/35 R20 95 Y 1262 zł ZOBACZ Vredestein Wintrac Xtreme S cechy innowacyjna technologia lamelekLamelki wykonane w technice ISLT (Internal Sipe Locking Technology)Dwa szczególnie spore rowki wzdłużneRzeźba bieżnika i ściana boczna opracowane poprzez GiugiaroIndeksy szybkości H, V i YOpony z podwójną osnową i wytrzymałym opasaniem Korzyści Proste lamelki: trafna trakcja i krótka droga hamowaniaZygzakowate lamelki: dodatkowa przyczepność na zakrętachidealna trakcja i precyzja prowadzenia bez względu na warunkinieprzeciętne odprowadzanie wody, choćby przy niezwykle szerokiej szerokości oponyNiski poziom hałasuSportowy wygląd i energiczne, zdecydowane linieOpona dobrana do prędkości jazdy do 300 km/hdedykowane w dodatku do samochodów rodzaju SUV Opona zimowa Wintrac xtreme S klasy Ultra High Performance pozostała zaprojektowana z myślą o sprostaniu nieprzewidywalnym warunkom pogodowym najzimniejszej pory roku. W sytuacji opon Wintrac xtreme S maksimum bezpieczeństwa przy jeździe po śniegu i lodzie jest czymś tak samo oczywistym, jak zapewnienie korzystnej przyczepności i precyzji prowadzenia. Dotyczy to także niezaśnieżonych, zamarzniętych nawierzchni, które są na ogół spotykanymi warunkami drogowymi zimą. Dzięki zastosowaniu technice ISLT (Internal Sipe Locking Technology) model Wintrac xtreme S na nowo definiuje charakterystykę opony zimowej najwyższej klasy. Technika ta zezwala na ograniczenie deformacji lamelek bieżnika do minimum. Konsekwencją tego jest znakomita stabilność kierunkowa i obszerniejsza precyzja prowadzenia. Daje to kierowcy doskonałe poczucie bezpieczeństwa przy wielkich prędkościach. Opony Wintrac xtreme S z indeksem prędkości Y powstały we współpracy z Giugiaro i są przystępne w bogatej gamie rozmiarów, co czyni z nich prawidłowy wybór dla najszybszych i najszczególniej elitarnych samochodów.
  • Producent Vredestein
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R20
  • Indeks nośności 95
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E

 

 

R20
5 (100%) 1 vote