R18

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Michelin Latitude Alpin LA2 265/60 R18 114 H 821 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma spory wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie stosowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: MICHELIN Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 265 Profil opony: 60 Indeks prędkości: H-210KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R18 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 265
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 114
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Pirelli SottoZero 3 225/45 R18 91 H 685,52 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma duży wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 225 Profil opony: 45 Indeks prędkości: H-210KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R18 Poziom hałasu: 71 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Dunlop Winter Sport 5 235/50 R18 101 V 644,69 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma znaczny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: DUNLOP Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 235 Profil opony: 50 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R18 Poziom hałasu: 70 dB
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 101
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Michelin Pilot Alpin PA4 245/45 R18 100 V 818,36 zł ZOBACZ Michelin Pilot Alpin PA4 Korzyści: większe bezpieczeństwopokaźniejsza mobilnośćLepsze panowanie nad pojazdem dodatkowo doświadczenie MICHELIN w zakresie trwałości i oszczędności paliwa. obszerniejsze bezpieczeństwo Hamuj o 3 metry krócej na mokrej drodze i o 4 metry krócej na drodze zaśnieżonej obszerniejsza mobilność pokaźniejsza trakcja na zaśnieżonej i oblodzonej drodze Lepsze panowanie nad pojazdem Lepsze panowanie nad pojazdem we wszelkich warunkach drogowych zimą. Plus doświadczenie MICHELIN w zakresie trwałości i oszczędności paliwa. technologia: agresywna rzeźba bieżnikaStabiliGripHelio Compound 3GRidge N Flex informacje prawne:(1) średnio, w porównaniu do opony poprzedniej generacji. Na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Automotive w 2012 r. Na oponach w rozmiarze 245/40 R 18 V.(2) średnio, w porównaniu do opony poprzedniej generacji (panowanie nad pojazdem na mokrej i zaśnieżonej nawierzchni, a także przyczepność poprzeczna na mokrej, zaśnieżonej i oblodzonej nawierzchni). Na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Automotive w 2012 r. Na oponach w wymiarze 245/40 R 18 V.(3) nawet o 74% więcej w kontraście do opony poprzedniej generacji.(4) choćby o 135% więcej w porównaniu do opony poprzedniej generacji.(5) Patent Michelin.
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Dunlop SP Winter Sport 4D 245/50 R18 104 V 545 zł ZOBACZ Dunlop SP WINTER SPORT 4D zalety: budowa oszczędzająca paliwoświetne zachowanie na zimowych drogachKontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni wyśmienite prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych doskonałe zachowanie na zimowych drogach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie.kompozycja oszczędzająca paliwo. nieprzeciętne zachowanie na zimowych drogach SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych gwarantująca znakomite prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie unikatowa konstrukcja bieżnika, a także spora ilość chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, poprawia zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika powiększają przyczepność w trakcie przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie W oponie SP Winter Sport 4D zastosowano kierunkowe rowki, które prędkie odprowadzanie wody i uniemożliwiają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o wyjątkowo wysokiej przyczepności gwarantuje krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.budowa oszczędzająca paliwo Dzięki lekkiej konstrukcji, a także użytym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 podczas jazdy. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia nad wyraz dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy. Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest błyskawicznie odprowadzana spod powierzchni opony, zniżając ryzyko aquaplaningu.zalety Niższe ryzyko aquaplaningu. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego typu i wyekwipowanych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego nowoczesnania. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia nad wyraz dobrą przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty świetne hamowanie i przyspieszanie, spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.zalety nieprzeciętna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. System lameli 4D. W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na mnóstwo klocków, co rozszerza siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli gwarantuje genialną przyczepność poprzeczną na śniegu.mocne strony genialne prowadzenie na zakrętach, nawet na śniegu. Rowki bieżnika w profilu litery V. Rowki bieżnika w zarysie litery V, w połączeniu z podstawowymi rowkami bieżnika, tworzą rozbudowaną sieć kanalików, służącą do chwytania śniegu leżącego na jezdni. Rezultatem jest poprawa atrybuty trakcyjnych i przyczepności.. Udoskonalone prowadzenie na śniegu. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zapewnia obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nieprzeciętna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni. System zróżnicowanych lamelek. Pogoda zimą może być bardzo zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Najróżniejsze warianty lameli stosowane w oponach Dunlop, dostosowane do zróżnicowanych wariantów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Mieszanka z ergonomicznymi polimerami. Polimery funkcjonalne użyte w mieszance bieżnika ulepszają właściwości opony w niskich temperaturach, powiększając przyczepność do nawierzchni w zimowych warunkach.zalety znakomita przyczepność w niskich temperaturach. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i postępowe reagowanie.zalety pokaźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. technologia Foam-In-Tire (FIT) Powstawanie hałasu wewnątrz pojazdu wynika z następujących, głównych przyczyn: Hałas powstający poprzez wiatr (wywołany poprzez strumienie powietrza przy osiąganiu wysokich prędkości) Odgłos silnika Hałas toczenia opony: Odgłosy bieżnika/uderzeń klocków bieżnika. Zwany na dodatek jako „Airpumping" albo „groove resonance". Efekt polega na pęcznieniu rowków opony w trakcie nabierania wody do bieżnika, a także na ich poluzowaniu, przy odprowadzaniu wody. Wahania w strukturze opony / karkasu. Foamin Tire (FIT) Hałas toczenia opony „Dlaczego stosuje się w oponie technologię Foam?" Hałas toczenia opony jest przenoszony zwykle poprzez: Fale dźwiękowe przenoszone poprzez powietrze Wibracje mechaniczne przenoszone przez zawieszenie pojazdu Jednym z największych źródeł powstawania dźwięku jest tzw. wnęka rezonansowa, który w formie wibracji mechanicznych jest przenoszony przez zawieszenie pojazdu. technika Foam Tire „Jak działa technologia Foam?" technika Po nagrzaniu się opony od we wnętrzu, na jej powierzchni nakłada się tworzywo piankowe. Pozwala na to znaczną redukcję poziomu hałasu toczenia opony. Sposób działania Eliminacja szczytów rezonansowych Efekt: Redukcja poziomu hałasu wewnątrz pojazdu o kilka dB. Wrażenie zmniejszenia emisji hałasu toczenia opony o połowę. mocne strony: atrakcyjna cenowo zrównoważone działanie poprzez cały czas stosowania opony Pozwala łatwo uniknąć krzywdzącego wpływu na: przebieg, opór toczenia, solidność przy uzyskiwaniu wysokich szybkości. W tym momencie technologia jest przystępna w oponach letnich i zimowych. W późniejszym czasie będzie dostępna dodatkowo w oponach całorocznych i Runflat. w sytuacji uszkodzenia, da się ją naprawić Wpływ opony na odczuwanie hałasu Hałas toczenia przenoszony jest za pośrednictwem dwóch mechanizmów: przy pomocy fal przenoszonych poprzez powietrze („fale dźwiękowe"): (Faliste) cząsteczki powietrza są zmuszane do drgań. za pomocą fal powstałych w danej konstrukcji („wibracje mechaniczne"): Wibracje są przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu. Ze względu na drgania opony, największy udział w powstawaniu hałasu wewnątrz pojazdu posiadają wibracje. Są one przenoszone przez konstrukcję pojazdu do jego wnętrza („wibracje mechaniczne") wykorzystane tutaj metody są prostsze i bardziej efektywne w zastosowaniu ich bezpośrednio w oponie, niżeli w innych elementach pojazdu, jak np. W podwoziu lub karoserii. Rozwiązanie W jaki sposób ograniczyć wibracje opony? Skutecznym rozwiązaniem może być montaż pasa piankowego po wewnętrznej stronie opony, który pomaga znacznie zredukować hałas toczenia opony. Redukcja wibracji w najwyższych punktach nawet o 11 dB(A) umożliwia to zmniejszenie hałasu wewnątrz pojazdu nawet o 3-4 dB(A) To oznacza,w środku pojazdu hałas będzie o połowę niższy, jak przy jeździe na normalnej oponie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 104
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Hankook i*cept Evo 2 W320 215/45 R18 93 V 485,97 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma szeroki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Atrybuty: Sezon: ZIMOWA Producent: HANKOOK Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 215 Profil opony: 45 Indeks szybkości: Y-300KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R18 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Hankook
  • Szerokość przekroju 215
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 93
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
Continental ContiWinterContact TS 830P 255/40 R18 99 V 609 zł ZOBACZ Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium. Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i pokaźna liczba lameli z krawędziami powiększającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach. Lepsza trakcja na śniegu szeroka liczba bloków i lameli w częściach grzbietowych opony kreuje zbiór krawędzi zwiększających przyczepność co w konsekwencji daje lepszą trakcję na śniegu. obszerne przebiegi Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków, a także nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami. Najważniejsze właściwości: Niezwykła siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogachLepsza trakcja na śnieguduże przebiegi Continental oferuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o słusznych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Unikatowa siła hamowania na lodzie i śniegu. Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony użyte m. In w modelach.: Audi A1/A3/A6/A8, BMW Series 1/3/5/6 i Porsche 911/Macan/Panamera.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 99
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Continental ContiWinterContact TS 830P 225/45 R18 95 V 685 zł ZOBACZ Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu. Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i duża ilość lameli z krawędziami zwiększającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.Lepsza trakcja na śniegu pokaźna liczba bloków i lameli w częściach grzbietowych opony tworzy zbiór krawędzi zwiększających przyczepność co w konsekwencji daje udoskonaloną trakcję na śniegu.spore przebiegi Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków oraz nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami. Zasada działania systemu SSR: W przeciwieństwie do charakterystycznych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na usztywnionych, samonośnych bocznych ściankach. Uniemożliwiają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi, a także felgą i uniemożliwiają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Usztywnione ścianki boczne opon SSR zezwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni oraz wagi samochodu. Opony SSR rodzaju run-flat oferują kluczowe atuty: Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje przenośny nawet w przypadku opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży także punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności podmiany przebitej opony na koło zapasowe. Kompatybilne ze typowymi felgami przystępny montaż pozwala na oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 95
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Dunlop SP Winter Sport 3D 235/55 R18 100 H 646 zł ZOBACZ Dunlop SP WINTER SPORT 3D mocne strony: świetne prowadzenie na suchej nawierzchniwspaniała przyczepność na mokrych i suchych drogachoporność na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę korzystne prowadzenie w każdych warunkach pogodowychwyśmienite prowadzenie na suchej nawierzchni.Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogachoporność na zjawisko aquaplaningu korzystne prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem różnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D perfekcyjnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni w trakcie zimy. genialne prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D użyto technikę Dunlop Touch Technology. Udoskonala ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D tworzy jednakowy obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. idealna przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, gwarantując świetną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na ulepszenie przyczepności wpływa na dodatek równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. odporność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ błyskawicznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, znacznie zwiększając wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia nad wyraz dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego innowacyjnania. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje bardzo dobrą przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.zalety wspaniała stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. System najróżniejszych lamelek. Pogoda zimą może być nad wyraz rozmaita. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Najróżniejsze typy lameli używane w oponach Dunlop, dostosowane do przeróżnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają sprawnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i postępowe reagowanie.atuty istotnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Nokian WR A4 245/45 R18 100 V 629,62 zł ZOBACZ Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technologii Functional Performance Siping niezwykle jednostajne i wyważone zachowanie przy obszernych prędkościach Najwyższy komfort Najważniejsze innowacje: Functional Performance Siping. udoskonalona przyczepność zimą, większa precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w eleganckim wzorze bieżnika ma staranny kształt i dokładnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na nadzwyczajną przyczepność i perfekcyjne prowadzenie. Nieelastyczny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej oraz dostosowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i wygodnie toczyć się w różnorodnych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej. Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany poprzez konkretne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane przez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni efektywny przy różnym skręcie kół, rozszerzając przyczepność na śniegu (także topniejącym),, a także pozwala zachować obszerniejszą kontrolę. Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, nadzwyczajna odporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która posiada kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", gwarantuje idealną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka ulepsza stabilność w trakcie jazdy i trwałość opony. Olej rzepakowy „canola" zagwarantuje odporność na rozerwanie. Dzięki niej opona jest stanowczo wytrzymała na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego gwarantuje idealną przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe właściwości niezależnie od temperatury i przebiegu. Arcytrudnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa. Groove Lifts. Idealne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które zwiększają sztywność i ulepszają prowadzenie. Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak wyjątkowo koniecznej przyczepności na drogach w zimie. Gwarantują one zawsze dobrą przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie. technologia Nokian Tyres Coanda. wydajna ochrona przed aquaplaningiem. Wykrzywiona forma bloków bieżnika o profilu rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Idealna oporność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana nawet pomimo stopniowego zużywania się opony. technika Silent Sidewall. obszerniejszy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem aktywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i zapobiega przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu. Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa wytrzymałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, powiększając odporność okolic stopki. Ta innowacja równie sprawnie ogranicza hałas w środku pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu. Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki usprawniają eliminowanie śniegu i błota pośniegowego.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa B
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
Dunlop Winter Sport 5 255/45 R18 103 V 976 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma szeroki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Atrybuty: Sezon: ZIMOWA Producent: DUNLOP Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 255 Profil opony: 45 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R18 Poziom hałasu: 70 dB
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 103
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
Falken HS 449 225/40 R18 92 V 571 zł ZOBACZ atrybuty: Indeks nośności i szybkości: 92V-240KMH XLOpory toczenia: FPrzyczepność na mokrej nawierzchni: CZewnętrzny hałas (dB): 72 dBZewnętrzny hałas (klasa): 2Termin realizacji: 2_3 Śnieg, lód, błoto, sól i żwir, a ponadto warstawa wody na nawierzchni drogi - warunki zaliczane do najtrudniejszych dla opon zimowych. Z każdym rokiem wzrasta popularność opon zimowych i kryteria kierowców wobec ich parametrów. Obecnie każdy kierowca dokonując wyboru opon zimowych, w pierwszej kolejności oczekuje możliwie najwyższego bezpieczeństwa dla siebie jak i swej rodziny. Inżynierowie firmy FALKEN podjęli się tego wyzwania i opracowali w całości nową oponę zimową — HS449. Gruntowne testy na „zimowej”, najistotniej na północ wysuniętej japońskiej wyspie Hokkaido potwierdziły, że opony HS449 poradzą sobie we wszelkich warunkach zimowych i są trafne dla rynku europejskiego. Nowa mieszanka krzemionki zagwarantuje pokaźniejsza stabilność podczas jazdy, w szczególności na zakrętach, nawet przy dużej szybkości. Ulepszona trakcja połączona z perfekcyjną skutecznością sprawdza się wspaniale w każdych warunkach. W bieżniku 449 zredukowano na dodatek poziom hałasu opony dla adekwatnego komfortu jazdy.
  • Producent Falken
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 92
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Falken HS 449 245/45 R18 100 V 530 zł ZOBACZ właściwości: Indeks nośności i prędkości: 100V-240KMH XL RFTRocznik (CSV): DOT2015Opory toczenia: FPrzyczepność na mokrej nawierzchni: CZewnętrzny hałas (dB): 70 dBZewnętrzny hałas (klasa): 2 Śnieg, lód, błoto, sól i żwir, a na dodatek warstawa wody na nawierzchni drogi - warunki zaliczane do najtrudniejszych dla opon zimowych. Z każdym rokiem wzrasta popularność opon zimowych oraz wymagania kierowców wobec ich parametrów. Aktualnie każdy kierowca dokonując wyboru opon zimowych, w pierwszej kolejności oczekuje osiągalnie najwyższego bezpieczeństwa dla siebie jak i swej rodziny. Inżynierowie producenta FALKEN podjęli się tego wyzwania i opracowali w całości nową oponę zimową — HS449. Gruntowne testy na „zimowej”, najmocniej na północ wysuniętej japońskiej wyspie Hokkaido potwierdziły, że opony HS449 poradzą sobie we wszelkich warunkach zimowych i są adekwatne dla rynku europejskiego. Nowa mieszanka krzemionki gwarantuje obszerniejsza stabilność w trakcie jazdy, w szczególności na zakrętach, choćby przy znacznej szybkości. Lepsza trakcja połączona z wyśmienitą produktywnością sprawdza się genialnie w każdych warunkach. W bieżniku 449 zredukowano dodatkowo poziom hałasu opony dla słusznego komfortu jazdy.
  • Producent Falken
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Nexen Winguard Sport 2 245/50 R18 104 V 457 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a stosowanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obszerny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Atrybuty: Sezon: ZIMOWA Producent: NEXEN Klasa: BUDGET Szerokość opony: 245 Profil opony: 50 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R18 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Nexen
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 104
  • Indeks prędkości V
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Firestone Winterhawk 3 225/45 R18 95 V 449 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obfity wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: FIRESTONE Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 225 Profil opony: 45 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R18 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Firestone
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 95
  • Indeks prędkości V
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Continental ContiWinterContact TS 830P 245/45 R18 100 V 701 zł ZOBACZ Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu. Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i pokaźna ilość lameli z krawędziami powiększającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.Lepsza trakcja na śniegu spora ilość bloków i lameli w częściach grzbietowych opony kreuje zbiór krawędzi powiększających przyczepność co w rezultacie daje udoskonaloną trakcję na śniegu.spore przebiegi Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków i nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami. Zasada działania systemu SSR: W przeciwieństwie do charakterystycznych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na umocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Uniemożliwiają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi i felgą i zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Usztywnione ścianki boczne opon SSR pozwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni oraz wagi samochodu. Opony SSR rodzaju run-flat oferują kluczowe atuty: Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje mobilny choćby w przypadku opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży też punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności wymiany przebitej opony na koło zapasowe. Kompatybilne ze typowymi felgami nieskomplikowany montaż zezwala na oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Yokohama W.drive V905 245/50 R18 100 V 597,80 zł ZOBACZ Yokohama W.drive V905 245/50R18 100V opona osobowa zimowa Opony cechuje rewelacyjna sterowalność i nieprzeciętne hamowanie w zimowych warunkach. Nowa opona zimowa dla aut osobowych i SUV. Zapewnia nadzwyczajną sterowalność i wyśmienite właściwości hamowania na każdym rodzaju nawierzchni. Zezwala na szybką i bezpieczną jazdę w zimowych warunkach. ROWKI WZDŁUŻNE I POPRZECZNE O najróżniejszYCH KĄTACH; Poprawa stabilności pojazdu podczas takich manewrów jak skręcanie i wychodzenie z poślizgu. spore ROWKI SKOŚNE; idealny drenaż na śniegu, błocie i mokrej nawierzchni. Ochrona przed aquaplanningiem dzięki rozwiązaniu See-Through – rowków biegnących przez całą szerokość opony. OPTYMALNY POZIOM SZTYWNOŚCI; Poprawa osiągów na sniegu i lodzie dzięki maksymalizacji powierzchni styku. Zmaksymalizowany efekt krawędziowania bez utraty sztywności bloków bieżnika. Dwa typy lamelek stosowny poziom sztywności. MIKROLAMELKI; adekwatne osiągi na śniegu i lodzie już od samego początku stosowania opony. MAKSYMALNA ilość KRAWĘDZI I optymalnY STOSUNEK ROWKÓW I WYPUSTEK BIEŻNIKA; Poprawa przyczepności i trakcji na nawierzchniach pokrytych śniegiem i lodem, dzięki zmaksymalizowanemu efektowi krawędziowania. W zależności od rozmiaru, ilość krawędzi wzrosła przeciętnie o 26% w porównaniu do V902. Słuszny stosunek rowków i wypustek bieżnika został osiągnięty dzięki nowej, 72-stopniowej konstrukcji, polepszającej pewność prowadzenia jednocześnie na suchym śniegu, jak i na błocie pośniegowym. NOWY PROFIL; Zmaksymalizowana powierzchnia styku ulepsza przyczepność na śniegu i lodzie. Długa i wąska strefa styku udoskonala trakcję na ośnieżonej nawierzchni i zagwarantuje poprawne zachowanie opony w kontakcie z wodą. MIESZANKA OBUDOWANA KRZEMIONKĄ; Obudowana krzemionką mieszanka zagwarantuje doskonałe osiągi w szerszym zakresie temperatur oraz mniejsze zużycie paliwa dzięki niskim oporom toczenia. OLEJEK POMARAŃCZOWY; udoskonala miękkość opony, rozszerzając jej powierzchnię kontaktu z nawierzchnią. Ulepsza osiągu równocześnie na suchej, jak i mokrej nawierzchni.
  • Producent Yokohama
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R18
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C

 

 

R18
5 (100%) 1 vote