R17

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Dunlop Winter Sport 5 205/50 R17 93 H 511 zł ZOBACZ Przedsiębiorstwo zapoczątkowało swoją produkcję w 1888 roku. John Boyd Dunlop opatentował wynalezione poprzez siebie pneumatyczne opony rowerowe. Rok później wyższość nowej formy ogumienia zademonstrował cyklista Willie Hume, który na wyekwipowanym w nią rowerze wygrał wszystkie wyścigi, w których startował; wieści o jego sukcesach sprawiły, że nowo otwarta fabryka opon firmy Dunlop musiała od razu rozszerzyć swoją produkcję. Mimo iż patent Dunlopa anulowano już po dwóch latach, gdy wyszło na jaw, iż 43 lata wcześniej opatentował ją inny Szkot, Robert William Thomson, w ostatniej dekadzie XIX wieku przedsiębiorstwo otworzyło filie w USA i kontynentalnej Europie, a także fabrykę w Australii. Na początku XX wieku w zakładach Dunlop rozpoczęła się produkcja opon samochodowych. Więzi przedsiębiorstwa ze światem sportu objęły i sporty motorowe – opony Dunlop powiozły wielu kierowców rajdowych po zwycięstwo, miały też swój udział w biciu rekordów prędkości lądowej. Naukowcy z przedsiębiorstwa Dunlop nieprzerwanie polepszali technologie produkcji i testowali zachowanie opon w różnych warunkach drogowych, dzięki temu w 1962 roku laboratoria przedsiębiorstwa wykryły przyczynę utraty przyczepności na mokrych nawierzchniach: aquaplaning. Wkrótce potem jej fabryki rozpoczęły produkcję opon z nowatorskim bieżnikiem, którego niezwykła jak na owe czasy produktywność w odprowadzaniu wody zrewolucjonizowała światowy rynek ogumienia. W historii przedsiębiorstwa zapisały się także dziesiątki innych innowacji. Nowej generacji opony letnie i zimowe firmy Dunlop stworzone w technice RunOnFlat, zezwalają na przejechanie choćby 80 km z prędkością do 80 km/h w przypadku utraty powietrza.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 93
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Dunlop SP Winter Sport 3D 235/65 R17 104 H 502,98 zł ZOBACZ Dunlop SP WINTER SPORT 3D zalety: znakomite prowadzenie na suchej nawierzchninadzwyczajna przyczepność na mokrych i suchych drogachniepodatność na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę prawidłowe prowadzenie w każdych warunkach pogodowychznakomite prowadzenie na suchej nawierzchni.Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogachniepodatność na zjawisko aquaplaningu korzystne prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem rozmaitym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D nieprzeciętnie radzi sobie na każdym typu nawierzchni w trakcie zimy. doskonałe prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D wykorzystano technologię Dunlop Touch Technology. Polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D kreuje jednakowy obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. wyśmienita przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, zapewniając wyśmienitą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na udoskonalenie przyczepności wpływa również równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. odporność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ momentalnego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, znacznie rozszerzając oporność na zjawisko aquaplaningu. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego postępowania. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje nad wyraz korzystną przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.mocne strony wyśmienita stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. System różnych lamelek. Pogoda zimą może być wyjątkowo różnorodna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Rozmaite typy lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, przypasowane do najróżniejszych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i postępowe reagowanie.atuty pokaźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 104
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Bridgestone Blizzak DM-V2 235/65 R17 108 S 558,83 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma szeroki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie stosowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: BRIDGESTONE Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 235 Profil opony: 65 Indeks szybkości: S-180KMH Opory toczenia: F Przyczepność na mokrej nawierzchni: F Średnica obręczy [cal]: R17 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Bridgestone
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 108
  • Indeks prędkości S
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni F
Continental ContiWinterContact TS 860 225/45 R17 91 H 502 zł ZOBACZ Maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach zimowych dla samochodów klasy kompaktowej i średniej. technologia Cool Chili™ zapewnia najwyższą wydajność hamowania w każdych zimowych warunkach Liquid Layer Drainage™ skraca drogę hamowania na oszronionej i oblodzonej nawierzchni technologia Snow Curve⁺ udoskonala bezpieczeństwo jazdy w zakrętach na ośnieżonych drogach Nowo opracowana technika Cool Chili™ obejmuje maksymalizującą trakcję mieszankę krzemionkową, która gwarantuje rewelacyjną przyczepność i tym samym wyraźnie wydajność hamowania. Dzięki żywicom polepszającym zimowe i rozciągliwej matrycy polimerowej opona WinterContact™ TS 860 zachowuje elastyczność przy każdej pogodzie zimą, a także bezpiecznie przenosi siły powstające podczas hamowania na mokrą, oblodzoną i ośnieżoną nawierzchnię. Nowy, skomplikowany układ kanalików lameli Multi Channel Sipe Design pomaga nieustannie odprowadzać wodę z powierzchni styku opony z nawierzchnią, ulepszając efektywność hamowania na oblodzonych i oszronionych drogach. Pionowe kanaliki lameli wspierają kanaliki poziome w odprowadzaniu wody, następnie kanaliki poziome kierują wodę do głównego rowka bieżnika. W ten sposób system Liquid Layer Drainage™ eliminuje niebezpieczeństwo w sytuacjach, gdy sprawność hamowania pogorszy się z powodu topniejącego lodu — ciekła warstwa pomiędzy oponą i lodem jest usuwana z powierzchni styku. Konsekwencją jest doskonała produktywność hamowania, pozwalająca szybciej zatrzymać pojazd. Nowa struktura rowków 3D opony WinterContact™ TS 860 o wyższej przyczepności wspomaga wgryzanie się opony w ośnieżoną nawierzchnię, zwłaszcza w zakrętach. Śnieg zostaje skompresowany nie tylko w głównym rowku bieżnika, lecz także w całej rowkowanej strukturze ściany opony o wyższej przyczepności – w ponad 1000 punktów na całym profilu. Technika SnowCurve⁺ pozwala oponie przenosić wyższe siły boczne i w ten sposób lepszą ogólną przyczepność w trakcie pokonywania zakrętów. źródło: https://www.continental-opony.pl
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Uniroyal MS Plus 77 215/60 R17 96 H 424 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma wielki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: UNIROYAL Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 215 Profil opony: 60 Indeks szybkości: H-210KMH Opory toczenia: F Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R17 Poziom hałasu: 71 dB
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 215
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 96
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Uniroyal MS Plus 77 235/65 R17 108 V 485 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a stosowanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma znaczny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: UNIROYAL Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 235 Profil opony: 65 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: F Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R17 Poziom hałasu: 71 dB
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 108
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Continental ContiWinterContact TS 850P 225/50 R17 98 H 532 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "dane technicznE" Opony CONTINENTAL ContiWinterContactTM TS 850 to opony zimowe dedykowane do samochodów średnich i kompaktowych. Nowość koncernu Continental dużo pionierskich rozwiązań technicznych. W typowych warunkach zimowych oferuje jeszcze lepszą przyczepność, niżeli jej poprzedniczka.charakteryzuje ją także krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni, udoskonalone prowadzenie, większy przebieg oraz redukcja oporów toczenia. Aby opony były bardziej bezpieczne, produktywne i przyjazne środowisku inżynierowie w firmie Continental z pasją dbają o wszystkie elementy konstrukcyjne opon zimowych. Trafne hamowanie i prowadzenie w warunkach zimowychDuża liczba bloków i lameli udoskonala przyczepność, a także hamowanie na śniegu i lodzie. równocześnie rozszerzona liczba krawędzi ulepszone przenoszenie sił poprzecznych w trakcie pokonywania zakrętów, lub zmiany pasa przy obszernej szybkości. Zapewnia to znakomite prowadzenie i wspaniałą przyczepność nawet w skrajnie skomplikowanych warunkach. Krótka droga hamowania na lodzieZwiększona pełna długość lameli ulepszone odprowadzanie wody i tym samym zdecydowaną udoskonalenie przyczepności na lodzie – efekt wycieraczki. Dzięki czemu Twój samochód zatrzyma się szybciej. wygodna jazda i poprawa oporu toczeniaUżycie twardszego wypełniacza wraz z dodatkowym wzmocnieniem stopki ulepszone przenoszenie sił bocznych. Dodatkowo adekwatna elastyczność ściany bocznej zmniejsza stratę energii w trakcie uginania. na skutek czego opona gwarantuje bardziej wygodną jazdę, lepsze prowadzenie, a także zmniejszenie oporów toczenia. NATYCHMIASTOWA wysyłkaPRZEDPŁATA- KOSZT DOSTAWY 0złPOBRANIE - KOSZT DOSTAWY 9zł Producentem i gwarantem jakości opon jest marka: ContinentalGrupa Continental została założona w roku 1871 w Hanowerze w Niemczech. obecnie zajmuje czwarte miejsce w światowym rankingu producentów opon, posiadając około 6% udziałów w rynku.Grupa Continental obecna jest na całym świecie. Jej obroty w roku 2008 osiągnęły poziom 6,5 miliarda euro, a wynik finansowy netto wyniósł 656 milionów euro.Continental ma solidną pozycję na rynku europejskim, jeśli chodzi o produkcję opon do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. zadowala się renomą ze względu na gamy opon zimowych i wysoką jakość swoich produktów.Niemiecka grupa ma 26 zakładów. Na koniec roku 2008 zatrudniała ponad 56 000 pracowników w 14 krajach.Wśród innowacji, które przyniosły rozgłos marce, można wymienić opnę M+S („mud + snow", błoto i śnieg) i oponę o ultrawysokich osiągach ContiSportContact Vmax, pierwszą oponę homologowaną do prędkości przekraczających 360 km/h.W roku 2008 grupa Continental przeznaczyła 222 miliony euro na badania naukowe i rozwój, co stanowiło 3,4% jej obrotów.Pozostałe linie produktów Continental to opony do motocykli, samochodów ciężarowych, maszyn budowlanych i rolniczych, a także rowerów.Oprócz opon Continental produkuje inne części montowane w samochodach nowych, plasując się w tej branży na piątym miejscu w rankingu światowym....
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 98
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
Dunlop Winter Sport 5 225/45 R17 91 H 432 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma wielki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie stosowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wskazany adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Atrybuty: Sezon: ZIMOWA Producent: DUNLOP Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 225 Profil opony: 45 Indeks szybkości: H-210KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R17 Poziom hałasu: 70 dB
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Yokohama W.drive V905 225/65 R17 102 H 450 zł ZOBACZ Yokohama W.drive V905 225/65R17 102H opona osobowa SUV zimowa Opony znamionuje idealna sterowalność i rewelacyjne hamowanie w zimowych warunkach. Nowa opona zimowa dla aut osobowych i SUV. Zagwarantuje rewelacyjną sterowalność i nieprzeciętne parametry hamowania na każdym typu nawierzchni. Umożliwia szybką i bezpieczną jazdę w zimowych warunkach. ROWKI WZDŁUŻNE I POPRZECZNE O zróżnicowanYCH KĄTACH; Poprawa stabilności pojazdu podczas takich manewrów jak skręcanie i wychodzenie z poślizgu. wielkie ROWKI SKOŚNE; znakomity drenaż na śniegu, błocie i mokrej nawierzchni. Ochrona przed aquaplanningiem dzięki rozwiązaniu See-Through – rowków biegnących przez całą szerokość opony. OPTYMALNY POZIOM SZTYWNOŚCI; Poprawa osiągów na sniegu i lodzie dzięki maksymalizacji powierzchni styku. Zmaksymalizowany efekt krawędziowania bez utraty sztywności bloków bieżnika. Dwa warianty lamelek stosowny poziom sztywności. MIKROLAMELKI; adekwatne osiągi na śniegu i lodzie już od samego początku używania opony. MAKSYMALNA liczba KRAWĘDZI I optymalnY STOSUNEK ROWKÓW I WYPUSTEK BIEŻNIKA; Poprawa przyczepności i trakcji na nawierzchniach pokrytych śniegiem i lodem, dzięki zmaksymalizowanemu efektowi krawędziowania. W zależności od rozmiaru, liczba krawędzi wzrosła średnio o 26% w kontraście do V902. Optymalny stosunek rowków i wypustek bieżnika pozostał osiągnięty dzięki nowej, 72-stopniowej konstrukcji, ulepszającej pewność prowadzenia jednocześnie na suchym śniegu, jak i na błocie pośniegowym. NOWY PROFIL; Zmaksymalizowana powierzchnia styku poprawia przyczepność na śniegu i lodzie. Długa i wąska strefa styku ulepsza trakcję na ośnieżonej nawierzchni i gwarantuje prawidłowe zachowanie opony w kontakcie z wodą. MIESZANKA OBUDOWANA KRZEMIONKĄ; Obudowana krzemionką mieszanka gwarantuje wyśmienite osiągi w szerszym zakresie temperatur oraz mniejsze zużycie paliwa dzięki niskim oporom toczenia. OLEJEK POMARAŃCZOWY; polepsza miękkość opony, rozszerzając jej powierzchnię kontaktu z nawierzchnią. Polepsza osiągu zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni.
  • Producent Yokohama
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 102
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Dunlop Winter Sport 5 225/55 R17 101 V 581 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obszerny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: DUNLOP Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 225 Profil opony: 55 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R17 Poziom hałasu: 69 dB
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 101
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Continental ContiWinterContact TS 850P 215/65 R17 99 H 663 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma szeroki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyszczególniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Atrybuty: Sezon: ZIMOWA Producent: CONTINENTAL Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 215 Profil opony: 65 Indeks szybkości: H-210KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R17 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 215
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 99
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Dunlop SP Winter Sport 4D 225/50 R17 94 H 604,79 zł ZOBACZ Dunlop SP WINTER SPORT 4D zalety: kompozycja oszczędzająca paliwoperfekcyjne zachowanie na zimowych drogachKontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni znakomite prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych nadzwyczajne zachowanie na zimowych drogach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie.konstrukcja oszczędzająca paliwo. doskonałe zachowanie na zimowych drogach SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych zapewniająca genialne prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie nieszablonowa kompozycja bieżnika oraz pokaźna liczba chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, poprawia zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika powiększają przyczepność podczas przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie W oponie SP Winter Sport 4D użyto kierunkowe rowki, które prędkie odprowadzanie wody i uniemożliwiają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o bardzo wysokiej przyczepności gwarantuje krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.budowa oszczędzająca paliwo Dzięki lekkiej konstrukcji i użytym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 podczas jazdy. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest ekspresowo odprowadzana spod powierzchni opony, zniżając ryzyko aquaplaningu.zalety Niższe ryzyko aquaplaningu. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego postępowania. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje niezwykle dobrą przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty znakomite hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich szybkościach.atuty doskonała stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. System lameli 4D. W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na mnóstwo klocków, co powiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli zagwarantuje genialną przyczepność poprzeczną na śniegu.zalety doskonałe prowadzenie na zakrętach, choćby na śniegu. Rowki bieżnika w zarysie litery V. Rowki bieżnika w kształcie litery V, w połączeniu z podstawowymi rowkami bieżnika, tworzą rozbudowaną sieć kanalików, służącą do chwytania śniegu leżącego na jezdni. Rezultatem jest poprawa parametry trakcyjnych i przyczepności.. Ulepszone prowadzenie na śniegu. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni. System rozmaitych lamelek. Pogoda zimą może być nad wyraz najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Rozmaite warianty lameli stosowane w oponach Dunlop, dostosowane do najróżniejszych typów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Mieszanka z użytecznymi polimerami. Polimery użyteczne zastosowane w mieszance bieżnika poprawiają parametry opony w niskich temperaturach, zwiększając przyczepność do nawierzchni w zimowych warunkach.mocne strony doskonała przyczepność w niskich temperaturach. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.zalety znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. technika Foam-In-Tire (FIT) Powstawanie hałasu w środku pojazdu wynika z następujących, głównych przyczyn: Hałas powstający przez wiatr (wywołany poprzez strumienie powietrza przy osiąganiu wysokich szybkości) Odgłos silnika Hałas toczenia opony: Odgłosy bieżnika/uderzeń klocków bieżnika. Zwany ponadto jako „Airpumping" lub „groove resonance". Efekt polega na pęcznieniu rowków opony w trakcie nabierania wody do bieżnika i na ich poluzowaniu, przy odprowadzaniu wody. Wahania w strukturze opony / karkasu. Foamin Tire (FIT) Hałas toczenia opony „Dlaczego stosuje się w oponie technologię Foam?" Hałas toczenia opony jest przenoszony w głównej mierze poprzez: Fale dźwiękowe przenoszone przez powietrze Wibracje mechaniczne przenoszone przez zawieszenie pojazdu Jednym z największych źródeł powstawania dźwięku jest tzw. wnęka rezonansowa, który w formie wibracji mechanicznych jest przenoszony poprzez zawieszenie pojazdu. technologia Foam Tire „Jak działa technologia Foam?" technika Po nagrzaniu się opony od we wnętrzu, na jej powierzchni nakłada się tworzywo piankowe. Pozwala na to znaczną redukcję poziomu hałasu toczenia opony. Sposób działania Eliminacja szczytów rezonansowych Efekt: Redukcja poziomu hałasu wewnątrz pojazdu o kilka dB. Wrażenie zmniejszenia emisji hałasu toczenia opony o połowę. zalety: ciekawa cenowo stabilne działanie przez cały czas użytkowania opony Pozwala z łatwością uniknąć szkodliwego wpływu na: przebieg, opór toczenia, odporność przy uzyskiwaniu wysokich prędkości. W tym momencie technika jest przystępna w oponach letnich i zimowych. W późniejszym czasie będzie dostępna także w oponach całorocznych i Runflat. w sytuacji uszkodzenia, da się ją naprawić Wpływ opony na odczuwanie hałasu Hałas toczenia przenoszony jest za pośrednictwem dwóch mechanizmów: za pomocą fal przenoszonych przez powietrze („fale dźwiękowe"): (Faliste) cząsteczki powietrza są zmuszane do drgań. za pomocą fal powstałych w danej konstrukcji („wibracje mechaniczne"): Wibracje są przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu. Ze względu na drgania opony, największy udział w powstawaniu hałasu we wnętrzu pojazdu mają wibracje. Są one przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu do jego wnętrza („wibracje mechaniczne") wykorzystane tutaj metody są prostsze i bardziej sprawne w zaimplementowaniu ich bezpośrednio w oponie, niżeli w innych elementach pojazdu, jak np. W podwoziu albo karoserii. Rozwiązanie W jaki sposób ograniczyć wibracje opony? Skutecznym rozwiązaniem może być montaż pasa piankowego po wewnętrznej stronie opony, który pomaga widocznie zredukować hałas toczenia opony. Redukcja wibracji w najwyższych punktach choćby o 11 dB(A) pozwala na to zmniejszenie hałasu wewnątrz pojazdu nawet o 3-4 dB(A) To oznacza,we wnętrzu pojazdu hałas będzie o połowę niższy, jak przy jeździe na normalnej oponie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 94
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Michelin Pilot Alpin PA4 235/55 R17 103 V 669 zł ZOBACZ Michelin Pilot Alpin PA4 Korzyści: obszerniejsze bezpieczeństwoobszerniejsza mobilnośćLepsze panowanie nad pojazdem dodatkowo doświadczenie MICHELIN w zakresie trwałości i oszczędności paliwa. większe bezpieczeństwo Hamuj o 3 metry krócej na mokrej drodze i o 4 metry krócej na drodze zaśnieżonej pokaźniejsza mobilność pokaźniejsza trakcja na zaśnieżonej i oblodzonej drodze Lepsze panowanie nad pojazdem Lepsze panowanie nad pojazdem we wszystkich warunkach drogowych zimą. Plus doświadczenie MICHELIN w zakresie trwałości i oszczędności paliwa. technologia: zadziorna rzeźba bieżnikaStabiliGripHelio Compound 3GRidge N Flex dane prawne:(1) średnio, w kontraście do opony poprzedniej generacji. Na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Automotive w 2012 r. Na oponach w rozmiarze 245/40 R 18 V.(2) przeciętnie, w porównaniu do opony poprzedniej generacji (panowanie nad pojazdem na mokrej i zaśnieżonej nawierzchni i przyczepność poprzeczna na mokrej, zaśnieżonej i oblodzonej nawierzchni). Na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Automotive w 2012 r. Na oponach w rozmiarze 245/40 R 18 V.(3) nawet o 74% więcej w kontraście do opony poprzedniej generacji.(4) nawet o 135% więcej w kontraście do opony poprzedniej generacji.(5) Patent Michelin.
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 103
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Dunlop SP Winter Sport 3D 185/50 R17 86 H 543,40 zł ZOBACZ mocne strony: idealne prowadzenie na suchej nawierzchninadzwyczajna przyczepność na mokrych i suchych drogachniepodatność na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę dobre prowadzenie w każdych warunkach pogodowychperfekcyjne prowadzenie na suchej nawierzchni.Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogachwytrzymałość na zjawisko aquaplaningu dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem najróżniejszym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D idealnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni podczas zimy. wyśmienite prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technikę Dunlop Touch Technology. Poprawia ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D stwarza jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. idealna przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, gwarantując rewelacyjną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na poprawę przyczepności wpływa na dodatek równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. oporność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ momentalnego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, pokaźnie powiększając oporność na zjawisko aquaplaningu. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego innowacyjnania. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo prawidłową przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty świetne hamowanie i przyspieszanie, szeroka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.mocne strony genialna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. System zróżnicowanych lamelek. Pogoda zimą może być wyjątkowo najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Rozmaite typy lameli użytkowane w oponach Dunlop, przypasowane do przeróżnych typów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i nowoczesne reagowanie.zalety widocznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 185
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 86
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E

 

 

R17
5 (100%) 1 vote