R15

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Dunlop SP Sport BluResponse 195/65 R15 91 H 203 zł ZOBACZ Dunlop Sp Sport Bluresponse 195/65R15 91H opona letnia osobowa etykieta; ( B, A, 1), 68dB ) Dunlop Sp Sport Bluresponse ( TECHNOLOGIE ) 1. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. mocne strony; ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa oporność na aquaplaning. 2. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie. atuty; Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, świetna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni. 3. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie. zalety; widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. 4. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje wyjątkowo dużo informacji o drodze.. zalety; lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. 5. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest niezwykle niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach. atuty; Wysoka wytrzymałość na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. 6. Ochraniacz Felgi (MFS) System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową. atuty; chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. 7. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach. mocne strony; wspaniała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. znakomite atrybuty na mokrej nawierzchni; Opona Sport BluResponse mieści specjalną mieszankę polimerową, zapewniającą nad wyraz prawidłową przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Obfite centralne rowki bieżnika błyskawicznie usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu. Krótka droga hamowania; Klocki bieżnika zezwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do prędkiej, dynamicznej jazdy, te dodatkowo wzmocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania. konstrukcja obniżająca zużycie paliwa; Dunlop Sport BluResponse cechuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość wyprodukowanego ciepła, co pozwala zmniejszyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką*. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie**. Niski poziom hałasu; Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego. *W porównaniu ze średnimi osiągami czterech głównych konkurentów i poprzedniczki. Rozmiar opon: 205/55R16 91V; samochód testowy: VW Golf; miejsce: Mireval (FR), Papenburg (D) i Garching (D); raport nr 76249744 **Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku dośredniego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy średniej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – ale nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, rozmiaru opon, ciśnienia w oponach i atrybuty pojazdu. Wartość bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o przeciętne ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska (www.energy.eu)
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Hankook K120 Ventus V12 Evo2 195/50 R15 82 V 260,30 zł ZOBACZ Hankook Ventus V12 Evo 2 K120 ekstremalna jazda dzięki zaawansowanej technologii Opona zaprojektowana dla kierowców szanujących wyrażać własny i gwarantująca doskonałe rezultaty w trakcie jazdy sportowej. właściwości Wzór bieżnika Wskaźnik zbieżnościKierowca może sprawdzić ustawienie zbieżności kół poprzez skontrolowanie stanu zużycia opon na zewnątrz i we wnętrzu. Wyrzut wodyWyrzut wody to funkcja skutecznego przyspieszenia usuwania wody ze środka do ściany rowka głównego. System chłodzenia Przyspiesza odprowadzanie wody i polepsza rozprowadzanie ciepła przy wysokich szybkościach. Niewidoczna technologia specyficzna technologia konstrukcji końcówki elementu bocznego obniża hałas dzięki zastosowaniu niewidocznej technice. Skośne krawędzie wspierają bloki w trakcie jazdy i powstawania hałasu. Skośne krawędzie redukują uderzenia. innowacyjne rozwiązania ograniczające hałas Zmniejszenie hałasu poprzez zastosowanie pokaźniejszej liczby rowków. (wykorzystanie 5 rowków)Zoptymalizowanie odstępu między blokami średnimi. (optymalizacja rowka M) technika mieszankizastosowanie nowego polimeru styrenu z grupą funkcjonalną polepsza mieszankę chemiczną. Struktura opony Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności Poprawiona przyczepność na suchej/mokrej nawierzchni i mniejsze opory w trakcie toczenia. znaczna powłoka pasa stalowego ulepszone prowadzenie na nawierzchni suchej/mokrej. Osnowa poliestrowa o wysokiej gęstości lepsza sztywność oraz wytrzymałość ściany bocznej. Wypełniacz stopki o wysokiej sztywności ulepszona sterowność i parametry prowadzenia. konkretna jednowłóknowa drutówka lepsza jednolitość oraz ułatwiony montaż opony.
  • Producent Hankook
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Dębica PASSIO 2 195/65 R15 91 T 215,70 zł ZOBACZ Dębica Passio 2 195/65R15 91T opona letnia osobowa etykieta ( E, C, 2)), 71dB ) Dębica Passio 2 - nowa opona letnia z Dębicy Dębica, 18 marzec 2008 r. -- marka Oponiarska Dębica S.A. Wprowadza na rynek oponę letnią Dębica Passio 2. Nowa opona z Dębicy jest następczynią Passio - najpopularniejszej opony letniej w Polsce. Dębica Passio 2 to w pełni nowa konstrukcja, która zagwarantuje o 20% ulepszone przebiegi w porównaniu z poprzedniczką*. Poprawia na dodatek osiągi niemal we wszelkich parametrach, przede wszystkim w zakresie bezpieczeństwa, czyli prowadzenia i hamowania na mokrej nawierzchni, a także niepodatności na aquaplaning. Dzięki czemu Dębica Passio 2 genialnie sprawdza się zwłaszcza na polskich drogach, w samochodach kompaktowych, przeciętnych i niewiele znaczących. Nowa Passio zapewnia precyzję kierowania oraz wygodę i bezpieczeństwo jazdy dla całej rodziny. "Dębica to marka od lat ciesząca się dużą sympatią wśród polskich kierowców, o czym świadczą wyniki prestiżowych rankingów. Konsumenci są gotowi rekomendować opony firmy Dębica, ponieważ proponują one najkorzystniejszą jakość w stosunku do ceny i są wytworzone specjalnie z myślą o nich i ich rodzinach. Postępowe rozwiązania, bezpieczeństwo i trwałość za dostępną cenę - te parametry wywołują, że Dębica Passio 2 ma szansę powtórzyć sukces swej poprzedniczki i stać się lubianym wyborem dla samochodów rodzinnych w wielu krajach świata" - powiedział Krzysztof Ziajor, Kierownik marki Dębica w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A. Postępowe rozwiązania wykorzystane w Passio 2, takie jak trafna pozycja klocków, a także kontur opony, odpowiadające za rozkład ciśnienia i zrównoważony odcisk opony, zapewniają bardziej równomierną pracę lepsze przebiegi. Dokładny układ bieżnika nie tylko zniża zużycie opony, ale wpływa także na przyczepność, co przekłada się na krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. W nowej Dębicy Passio 2 wykorzystano świeże, faliste klocki bieżnika, które powiększają łączną długość krawędzi, co przyczynia się do ulepszonej przyczepności przy hamowaniu na mokrej nawierzchni. Wzmocniona kompozycja opony - karkas oraz bloki w strefie barkowej - polepszają kontrolę kierowcy nad pojazdem, przy równoczesnym zachowaniu wysokiego komfortu jazdy. Łączniki w centralnym bloku konsolidujeją bloki w głównych żebrach i powodują, że bieżnik jest nieelastyczniejszy. W rezultacie powierzchnia bieżnika jest w stałym kontakcie z drogą, nawet podczas mocnego skręcania. Podłużne spore rowki Dębica Passio 2 pozwalają w przystępny sposób odprowadzać wodę, rozszerzając niepodatność na aquaplaning, a zwiększona liczba promieniowych rowków udoskonala skuteczność usuwania wody ze strefy barkowej opony. "Głównymi założeniami przy tworzeniu Dębica Passio 2 było osiągnięcie ulepszonych przebiegów bez utraty parametrów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, a także przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. W ten sposób powstała nowa opona, przypasowana do oczekiwań kupujących, dla których właśnie te części okazały się najważniejsze w badaniach. Jestem przekonany, iż Dębica Passio 2 osiągnie sukces przynajmniej taki jak jej poprzedniczka i będzie modna wśród polskich i europejskich kierowców" - powiedział Leszek Szafran, Dyrektor ds. Handlowych firmy Oponiarskiej Dębica S.A. Nowa Dębica Passio 2 jest przystępna w 12 kluczowych wymiarach, co pokrywa 80% potrzeby w segmencie opon standardowych letnich w Polsce. Nowa opona stworzona w Dębicy będzie sprzedawana niemal w całej Europie.
  • Producent Dębica
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Continental ContiPremiumContact 2 195/50 R15 82 T 236,06 zł ZOBACZ Continental ContiPremiumContact 2 195/50R15 82T opona letnia osobowa etykieta; ( E, B, 2)), 71dB ) DOT(0511) ostatnia sztuka Nowa opona letnia ContiPremiumContact 2 wyznacza świeże standardy produktywności hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Jej szczególną cechą są rowki 3D o postępowej geometrii krawędzi, które zapewniają dużą stabilność bloków bieżnika choćby w skrajnych sytuacjach na drodze. Opracowując nową oponę letnią zaprojektowaną specjalnie dla samochodów klasy średniej i wyższej inżynierowie z producenta Continental położyli nacisk na poprawienie parametrów oporności na aquaplaning, zwiększenie precyzji kierowania i stabilności jazdy i obniżenie poziomu szumów toczenia. Połączenie niepowtarzalnego konturu opony z III generacją mieszanki silikonowej zaowocowało rozszerzeniem przebiegów nowej opony CPC 2. Dla nowej ContiPremiumContact 2 inżynierowie z koncernu Continental zaprojektowali nowy typ nacięć bieżnika 3D, które dzięki swoim spadzistym i płaskim bokom podnoszą bezpieczeństwo jazdy na mokrej i suchej nawierzchni. "Spadziste boki rowków bieżnika działają podobnie jak wycieraczka do szyb, która rozdziela warstwę wody i w ten sposób gwarantują oponie bezpośredni kontakt z nawierzchnią";, wyjaśnia dr Frank Walloch, projektant nowej opony letniej. UWAGA!! Continental ContiPremiumContact 2 to opona asymetryczna. Zgodnie z zaleceniami producenta powinna być ona zamontowana na auto zgodnie z informacją "inside" oraz "outside" umieszczoną na boku opony. W wypadku modelu Continental ContiPremiumContact 2 nie występuje podział na opony prawe i lewe. Wzór bieżnika ContiPremiumContact 2 różni się wyglądem w zależności od wymiaru opon. Opony w mniejszych wymiarach mają mniejszą ilość rowków. W rozmiarze 195/45R16 występują wersje G3 (z trzema rowkami bieżnika) i G4 (z czterema rowkami bieżnika)
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Pirelli CINTURATO P4 185/65 R15 88 T 406 zł ZOBACZ Pirelli P4 Cinturato 185/65R15 88T opona letnia osobowa (MO) etykieta ( F, E, 3))), 71dB ) DOT Cinturato™ P6 to opona tworzona przez Pirelli, ze szczególna troska o: - Bezpieczenstwo - Charakter ekologiczny - Wartość dla kierowcy Choc od za każdym razem, zapewnienie najwyzszego komfortu jazdy bylo jedna z glównych cech opon Pirelli. Trzy ikony symbolizujace Eko-charakterystyke, umieszczone na scianie bocznej Cinturato™ P6 podkreslaja kompatybilnosc opony ze srodowiskiem naturalnym. NISKIE ZUŻYCIE PALIWA: niskie opory toczenia ograniczaja zuzycie paliwa, co na skutek czego prowadzi do oszczedności dla kierowcy i zmniejszenia emisji CO2 do atmosfery. CZYSTE POWIETRZE: nowy skład mieszanki bieżnika nie posiada wysoko-aromatycznych substancji olejowych, które uwalniają się pod wpływem eksploatacji opony i potencjalnie mogą szkodzić środowisku naturalnemu. DŁUGIE PRZEBIEGI: dłuższe przebiegi opon to rzeczywista oszczędność dla kierowcy. Wydłużenie trwałości opon oznacza zmniejszenie produkcji, a tym samym oszczedności w zakresie zużycia surowców, wody i energii koniecznych do produkcji. Jest to jednoznaczne takze ze ewidentnie mniejsza emisja szkodliwych substancji, powstających w procesie produkcji, jak i z ograniczeniem problemu zagospodarowania zużytych opon. Wzór bieżnika; - Asymetryczny wzór bieżnika, wyrózniają obwodowo biegnące kanały, produktywnie odprowadzające wodę z nawierzchni drogi, na styku z opona.- obszerne bloki bieznika, z profilowanymi zlobieniami zapewniaja wysmienita trakcje i skuteczne hamowanie równocześnie na mokrych, jak i suchych nawierzchniach.- stabilny, srodkowy pas bieznika utrzymuje staly kontakt opony z nawierzchnia drogi, gwarantujac stabilnosc prowadzenia pojazdu, choćby przy duzych predkosciach.- progresywny sklad mieszanki bieznika przyczynia sie do ograniczenia strat energii, a na skutek czego do oszczednosci z zuzyciu paliwa.Szerokosc: 145 do 205Srednica: 14" do 16"linia techniczna: 50 do 65Indeks predkosci: T, H, VWyposazenie podstawowe:Seat i Volkswagen.
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 185
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 88
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Goodyear Efficientgrip Performance 195/65 R15 91 H 206 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a stosowanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obszerny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wskazany adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: OSOBOWA atrybuty: Sezon: LETNIA Producent: GOODYEAR Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 195 Profil opony: 65 Indeks szybkości: H-210KMH Opory toczenia: B Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R15 Poziom hałasu: 68 DB
  • Producent Goodyear
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Uniroyal Rainsport 3 195/50 R15 82 H 182 zł ZOBACZ Uniroyal Rainsport 3 Opona RainSport 3 zostaa wyposaona w bienik o strukturze wzorowanej na skrze rekina. Ten specjalny wariant bienika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza j z powierzchni opony, zapewniajc w ten sposb najwyszy poziom ochrony przed aquaplaningiem. ponadto zastosowanie licznych krawdzi tncych bienika zagwarantuje doskona przyczepno. w konsekwencji skraca si droga hamowania zarwno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Bienik opony RainSport 3 zapewnia słuszne waciwoci w kontakcie z nawierzchni, ograniczajc straty energii wywoływane tarciem. wynikiem s nisze opory toczenia na kadej nawierzchni, a także wyduone przebiegi. Budowa i parametry Uniroyal Rainsport 3 Doskonaa ochrona przed aquaplaningiem UFS (Ultimate Flow Structure):Zoptymalizowana struktura wzoru bienika zapewniajca szybkie odprowadzanie wody.SST (Shark Skin Technology):Tumienie turbulencji wody na powierzchni kanau bienika. Krtka droga hamowania na mokrej nawierzchni Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni Wicej krawdzi trzymajcych:Krawdzie trzymajce zwikszaj przyczepno do powierzchni drogi. RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie duych si w czasie hamowania dziki lepszemu wypenianiu poprzez mieszank bienika porowatej struktury nawierzchni. szczególnie dobra przyczepno na suchej i mokrej nawierzchni podczas pokonywania zakrtw FCC (Fast Curve Configuration): Dua sztywno poprzeczna blokw barkowych bienika redukuje odksztacenia wpywajc na lepsze przenoszenie si bocznych. elastyczne w kierunku wzdunym bloki barkowe:duży odcisk bienika dziki trafnemu przypasowaniu blokw barkowych do powierzchni drogi. Niski poziom haasu poprzez cay okres eksploatacji opony GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom haasu w caym zakresie czstotliwoci i regularne zuycie. Asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody marka Uniroyal przy projektowania modelu RainSport 3 opracowaa „asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody", ktry czy w sobie zalety koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeby.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Goodyear EXCELLENCE 195/65 R15 91 H 279 zł ZOBACZ Opona Excellence proponuje bezpieczeństwo, komfort oraz osiągi i łatwość prowadzenia na najwyższym poziomie.użyty w mieszance polimer, który klei się do nawierzchni, powoduje, że opona nieprzeciętnie przylega i łatwo hamuje na mokrej nawierzchni, a zarazem oferuje precyzję prowadzenia i równomierne zużycie dzięki progresywnej nakładce spiralnej. Niższy poziom hałasu jest skutkiem specjalnego rozmieszczenia klocków bieżnika.Dzięki tylu zaletom producenci montują tę oponę w wielu modelach samochodów.ElementDziałanieKorzyśćNajlepiej sprawdzająca się na mokrej nawierzchni mieszanka krzemionkowaLepsza przyczepność do każdej nawierzchni dzięki nowym polimeromWysoka jakość prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchniStabilizatory barkoweniesprężystiejsze klocki zewnętrzne usprawniają przenoszenie obciążenia podczas skomplikowanych manewrów i zachowanie panowaniaPrzyczepność podczas pokonywania zakrętówJazda z dużą szybkościąKrótsza droga hamowania w nagłych sytuacjachprogresywna nakładka spiralnaZoptymalizowany rozkład nacisku na całej powierzchni stykustaranna sterownośćRównomierne zużycieSpecjalne rozmieszczenie klockówopatentowane rozmieszczenie klocków optymalizujące akustykęUstawione pod kątem ostrym klocki centralne zniżają odbicie oponyZmniejszenie wewnętrznego i zewnętrznego skażenia akustycznego
  • Producent Goodyear
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 66
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Dunlop SP Sport BluResponse 195/55 R15 85 H 315 zł ZOBACZ zalety: Oszczędność paliwa.genialne trzymanie na mokrym.Komfort jazdy. Opis opony: PRZYCZEPNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW. O 2,8 metra krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.O 3 metry krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu ze średnią konkurencji.O 30% obszerniejsza oszczędność paliwa w porównaniu z poprzedniczką.Niski poziom hałasu. perfekcyjne cechy na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse gromadzi specjalną mieszankę polimerową, zapewniającą wyjątkowo prawidłową przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Obfite centralne rowki bieżnika momentalnie usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu. Krótka droga hamowania Klocki bieżnika zezwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do prędkiej, intensywnej jazdy, te dodatkowo usztywnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania. kompozycja zmniejszająca zużycie paliwa Sport BluResponse znamionuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość wytworzonego ciepła, co pozwala ograniczyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do średniego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy średniej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – lecz nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, wymiaru opon, ciśnienia w oponach i atrybuty pojazdu. Wartość bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o średnie ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.atuty genialna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest bardzo oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka oporność na aquaplaning, lepszy kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i obszerniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza niepodatność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także gwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 85
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 67
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Continental ContiEcoContact 5 185/65 R15 88 T 237 zł ZOBACZ Bezpieczna i przyjazna dla środowiska: ContiEcoContact 5 Połączenie krótkiej drogi hamowania na mokrych i suchych drogach z niskim oporem toczenia od dawna stanowiło problem dla producentów opon. Nowa ContiEcoContact 5 likwiduje tę trudność. Inżynierowie koncernu Continental dokonali bowiem przełomu technicznego i konstrukcyjnego w zakresie wszystkich części składowych opony. Pionierski jest: karkas, mieszanka, kontur opony i wzór bieżnika.Opór toczenia jest konsekwencją odkształceń opony jakie występują w trakcie jazdy. Konflikt pomiędzy oporem toczenia i prowadzeniem wynika z konstrukcji opony. Użyta mieszanka wpływa na niskie opory toczenia i krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Kontur opony zwiększa osiągane przebiegi, a wzór bieżnika ulepsza charakterystykę hamowania w deszczu. Suma tych wszelkich korzyści powoduje, że nowa opona Continental odznacza się lepszymi osiągami i bardziej stabilną charakterystyką prowadzenia. detaly techniczne Bezpieczna i przychylna dla środowiska.Zoptymalizowane opory toczenia dla zmniejszenia zużycia paliwa.Połączenie wielu pionierskich rozwiązań konstrukcyjnych sprawia, iż nowa opona letnia ContiEcoContact 5 proponuje użytkownikom szczególnie niski opór toczenia oraz bezpieczną charakterystykę jazdy. Opór toczenia został obniżony łącznie o 20%0osiągane przebiegi wydłużono o 12% a krótką drogę hamowania, z których słynęła jej poprzedniczka jeszcze skrócono. Inżynierom z Continental udało się udowodnić, iż dalszy postęp w branży oponiarskiej jest możliwy - pod warunkiem, że wszystkie części opony są precyzyjnie dobrane do wyodrębnionego celu. Opona Continental ContiEcoContact 5 łączy w sobie oszczędność surowców, ekonomiczne zużycie paliwa i krótką drogę hamowania.Krótsza i bezpieczniejsza droga hamowania na mokrym.Skład mieszanki bieżnika współczesnej opony samochodowej decyduje o wielu jej własnościach. Jedną z najważniejszych jest dobra przyczepność na mokrych drogach – co najczęściej negatywnie wpływa na opór toczenia. Chemicy pracujący dla firmy Continental byli zdeterminowani żeby rozwiązać ten problem. Dlatego również w letniej oponie ContiEcoContact 5 zastosowali mieszankę, która obniża opór toczenia o 5% i zarazem jeszcze bardziej skraca drogę hamowania opony. Jak tego dokonali? W wyniku wielu badań i doświadczeń uzyskali model innowacyjnych łańcuchów polimerowych, jeszcze mocniej wiążących krzemiany w związkach chemicznych. Zniża on wewnętrzny ruch chemicznych elementów mieszanki a poprzez to powiększa przyczepność na mokrych drogach. Dzięki czemu udało się znacznie zniżyć opór toczenia, przy jednoczesnym skróceniu drogi hamowania wporównaniu z poprzednim modelem naturalnej opony.optymalne prowadzenie na suchych i mokrych nawierzchniachWzór bieżnika opony ma także wpływ na opór toczenia i charakterystykę hamowania na mokrych drogach. Problem stanowi zmniejszenie deformacji bieżnika na powierzchni przylegania. By to uzyskać, inżynierowie w blokach bieżnika zastosowali cienkie lamele działające w czasie jazdy niczym wycieraczki na mokrych drogach. Podczas kontaktu z nawierzchnią drogi momentalnie usuwają warstwę wody, z którą blok ma kontakt i wywołują tym samym krótką, bezpieczną drogę hamowania.Mniejsza utrata energii przy prawidłowej charakterystyce prowadzenia. Inżynierowie pracujący nad konstrukcją nowej ContiEcoContact 5 postawili sobie za cel zmniejszenie o co najmniej 6% oporu toczenia powstałego na skutek odkształceń. Poszukując nowych rozwiązań, skupili się na ścianie bocznej i stopce opony. Ważne było, by poziom bezpieczeństwa - mający istotne znaczenie dla szybkich manewrów w niebezpiecznych sytuacjach - nie został obniżony. Dlatego konstruktorzy opracowali zmieniony profil drutówki wytworzony z twardszego materiału, usztywniającego oponę i zniżającego deformację w obrębie stopki. Z kolei nową mieszankę zastosowano w ścianie bocznej opony, umożliwiając tym samym zmniejszenie grubości wykorzystanego w tym miejscu materiału produkcyjnego - a dzięki czemu masy opony. Rezultatem tych działań jest powstanie pionierskiej konstrukcji, w której poszczególne części świetnie ze sobą współgrają. Opona jest bardziej rozciągliwa w części ściany bocznej, nie trwoniąc przy tym korzystnej charakterystyki prowadzenia.zalety Zoptymalizowane opory toczenia dla zmniejszenia zużycia paliwaKrótsza i bezpieczna droga hamowania na mokrymadekwatne prowadzenie na suchych i mokrych nawierzchniach wyprodukowana do samochodów klasy średniej i kompaktowych. genialna do bezpiecznej i oszczędnej jazdy. Producent Continental proponuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o stosownych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Zoptymalizowane opory toczenia pozwalają obniżyć zużycie paliwa. Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony użyte m. In. W modelach: Audi A3, BMW Series 3 i Peugeot 1007.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 185
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 88
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Bridgestone Turanza T001 Evo 195/65 R15 91 H 240,51 zł ZOBACZ Bridgestone – największy firma wyrobów gumowych i opon na świecie. Producent pozostała założona w 1931 roku przez Shōjirō Ishibashiego w mieście Kurume w Japonii. Nazwa Bridgestone pochodzi z dosłownego tłumaczenia z języka japońskiego na angielski nazwiska założyciela, a następnie przestawienia i połączenia wyrazów. Nazwisko Ishibashi oznacza stone bridge (kamienny most) co po przestawieniu i połączeniu daje nazwę producenta. Bridgestone jest największym producentem opon na świecie. Zajmuje trzecie miejsce wśród przedsiębiorstw na rynku Ameryki Północnej, przegrywając wyłącznie z pozostałą pierwszą dwójką z "obfitej Trójcy" producentów ogumienia, tj.: Michelin i Goodyear Tire and Rubber Company. firmy opon wykonane przez koncern Bridgestone: Bridgestone, Firestone, Dayton, Seiberling, Road King, Gillette, Peerless, FireStop. Oprócz opon Bridgestone produkuje: części samochodowe (koła gumowe, części tłumiące hałas, amortyzatory), przemysłowe wyroby gumowe (pasy transmisyjne, bębny gumowe, odbijacze portowe, pokrycia dachowe, izolacje), produkty chemiczne (pianki i materiały budowlane), artykuły sportowe (rowery, piłki i kije golfowe, piłki tenisowe, deski surfingowe, buty) (wyroby te stanowią około 20 procent sprzedaży przedsiębiorstwa). Koncern posiada 59 fabryk ogumienia. Europejska centrala Bridgestone funkcjonuje od roku 1990, koordynując pracę 20 firm handlowych, 2 wyłącznych dystrybutorów, 8 fabryk oraz Centrum technicznego w Rzymie i Europejskiego Toru Testowego.
  • Producent Bridgestone
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Continental ContiVanContact 200 205/65 R15 99 T 380 zł ZOBACZ Continental ContiVanContact 200 Skrócona droga hamowania. Inwestycja w bezpieczeństwo - ContiVanContact™ 200 ContiVanContact™ 200 to specjalistka od transportu, zaprojektowana do korzystania w Europie Zachodniej i Centralnej. Dzięki odpowiednim rowkom i lamelom w strefie środkowej zapewnia bezpieczeństwo w trakcie jazdy i hamowania na mokrej nawierzchni. Makro-bloki i wytrzymały środek bieżnika wywołują skrupulatne prowadzenie choćby przy ciężkich ładunkach. dodatkowo zredukowany o 15% opór toczenia obniża zużycie paliwa (w porównaniu z poprzednim modelem). Od początku produkcji Contnental proponuje 10 rozmiarów o średnicy od 15 do 16 cali i indeksie szybkości do 210km/h. mocne strony: Bezpieczna podróż dzięki krótszej drodze hamowania na mokrej nawierzchniBezpieczne prowadzenie w każdej sytuacji, choćby przy obfitym obciążeniuZmniejszone opory toczenia polepszają wydajność opony Bezpieczna podróż dzięki krótszej drodze hamowania na mokrej nawierzchni. Dzięki ""efektowi wycieraczki"" znacznie polepsza się odprowadzanie wody gwarantujące bezpieczne hamowanie na mokrej nawierzchni. Bezpieczne prowadzenie w każdej sytuacji, nawet przy dużym obciążeniu. ulepszony kontakt z drogą i większa stabilność i sztywność bieżnika skutkuje stosownym prowadzeniem. znacznie ograniczone opory toczenia to niższe zużycie paliwa i ulepszona wydajność. Specjalna krzemionkowa mieszanka gwarantuje mniejsze straty energii podczas deformacji opony. Efekt: ograniczone opory toczenia i lepsza efektywność.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 99
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu dostawczy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Kleber Dynaxer HP3 195/65 R15 91 H 274 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a używanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obfity wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyszczególniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: OSOBOWA cechy: Sezon: LETNIA Producent: KLEBER Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 195 Profil opony: 65 Indeks szybkości: H-210KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R15 Poziom hałasu: 69 dB
  • Producent Kleber
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R15
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array

 

 

R15
5 (100%) 1 vote