R13

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Uniroyal Rainexpert 3 155/80 R13 79 T 142 zł ZOBACZ Uniroyal RainExpert 3 155/80R13 79T opona letnia osobowa etykieta; ( E, B, 2)), 70dB) "Komfort i bezpieczeństwo w każdym calu" genialna ochrona przed aquaplaningiem i wysoki komfort jazdy. genialna niepodatność na aquaplaning.Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.Niskie opory toczenia na każdym typu nawierzchni. perfekcyjna oporność na aquaplaning. Nowa opona Uniroyal RainExpert 3 pozostała wyposażona w bieżnik o strukturze wzorowanej na skórze rekina. Ten specjalny typ bieżnika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza ją z powierzchni opony. Oznacza to najwyższy poziom ochrony przed aquaplaningiem. Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. zastosowanie licznych krawędzi tnących bieżnika zagwarantuje świetna przyczepność.w efekcie skraca się droga hamowania równocześnie na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Niskie opory toczenia na każdym rodzaju nawierzchni. Bieżnik opony Uniroyal RainExpert 3 gwarantuje adekwatne właściwości w kontakcie z nawierzchnią, ograniczając straty energii wywoływane tarciem.efektem są niższe opory toczenia na każdej nawierzchni i wydłużone przebiegi. Asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody. Opracowaliśmy „asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody", który łączy w sobie zalety koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeźby, ale nie ma ich wad! Bionika: najnowsze technologie uczą się od natury. W celu zmniejszenia oporów przepływu wody, a tym samym poprawy produktywności opony RainExpert 3, przyjrzeliśmy się bliżej strukturze powierzchni skóry rekina. Funkcjonalność: Przepływ wody po gładkiej powierzchni wywołuje turbulencję. Turbulencja wody za każdym razem rozszerza opory przepływu. Dzięki zastosowaniu struktury skóry rekina uzyskano przepływ wody prawie bez turbulencji. użycie: W oponie RainExpert 3 struktura skóry rekina pozostała wykorzystana w kanałach obwodowych bieżnika: Korzyści: W oponie RainExpert 3 wykorzystaliśmy efekt skóry rekina w celu szybszego usuwania wody z kanałów bieżnika dzięki obniżeniu jej turbulencji. RainExpert 3 zamontowana poprawnie na samochodzie: Opona RainExpert 3 wyposażona jest w zoptymalizowany pod katem odprowadzania wody asymetryczny wzór bieżnika, który różni się od wzoru kierunkowego.w trakcie konstrukcji opony należy zwrócić uwagę na oznaczenia na ścianie bocznej opony: Aquaplaning - puste przestrzenie Powierzchnia styku bieżnika z nawierzchnią to jedyny element łączący samochód z drogą. Wielkość powierzchni styku różni się kształtem w zależności od wielkości opony. Przy oponach do samochodów kompaktowych – ślad pozostawiany przez oponę – wygląda mniej więcej tak i jest w wymiarze rąk. Najważniejszym czynnikiem w ochronie przed aquaplaningiem są wolne przestrzenie w styku z nawierzchnią, które pozwalają odprowadzać wodę. Liczba pustych przestrzeni uzależniona jest wyłącznie od wymiaru rowków bieżnika. Zasada funkcjonowania wolnych przestrzeni:Im pokaźniejsza liczba wolnych przestrzeni, tym więcej wody może zostać odprowadzone, a ochrona przed aquaplaningiem jest efektywniejsza. Poza wolnymi przestrzeniami, struktura bieżnika ma znaczący wpływ na produktywność ochrony przed aquaplaningiem. Podstawowa zasada funkcjonalności: im krótsza jest droga którą musi przebyć woda w celu jej usunięcia, tym sprawniejsza jest ochrona przed aquaplaningiem. Dłuższe i bardziej strome rowki są skuteczniejsze: Długie i strome rowki bieżnika umieszczone na zewnętrznym barku opony RainExpert 3 zapewniają odprowadzanie wody do barku jak także do wielkiego hydrodynamicznego, asymetrycznego rowka znajdującego się w środkowej części opony. jednocześnie kierunek rotacji opony RainExpert 3 nie wpływa na efektywność aquaplaningu.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 155
  • Wysokość profilu 80
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 79
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Dębica PASSIO 2 165/70 R13 79 T 159 zł ZOBACZ Dębica Passio 2 165/70R13 79T opona letnia osobowa etykieta ( F, C, 2)), 69dB ) Dębica Passio 2 - nowa opona letnia z Dębicy Dębica, 18 marzec 2008 r. -- producent Oponiarska Dębica S.A. Wprowadza na rynek oponę letnią Dębica Passio 2. Nowa opona z Dębicy jest następczynią Passio - najpopularniejszej opony letniej w Polsce. Dębica Passio 2 to w całości nowa budowa, która zapewnia o 20% udoskonalone przebiegi w porównaniu z poprzedniczką*. Ulepsza też osiągi niemal we wszelkich parametrach, przeważnie w zakresie bezpieczeństwa, czyli prowadzenia i hamowania na mokrej nawierzchni oraz wytrzymałości na aquaplaning. Dzięki temu Dębica Passio 2 wyśmienicie sprawdza się zwłaszcza na polskich drogach, w samochodach kompaktowych, przeciętnych i znikomych. Nowa Passio zapewnia precyzję kierowania i wygodę i bezpieczeństwo jazdy dla całej rodziny. "Dębica to marka od lat ciesząca się dużą sympatią wśród polskich kierowców, o czym świadczą wyniki prestiżowych rankingów. Konsumenci są gotowi rekomendować opony producenta Dębica, ponieważ oferują one najkorzystniejszą jakość w stosunku do ceny i są wytwarzane specjalnie z myślą o nich i ich rodzinach. Innowacyjne rozwiązania, bezpieczeństwo i solidność za przystępną cenę - te właściwości powodują, iż Dębica Passio 2 ma szansę powtórzyć sukces swojej poprzedniczki i stać się popularnym wyborem dla samochodów rodzinnych w wielu krajach świata" - powiedział Krzysztof Ziajor, Kierownik firmy Dębica w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A. Innowacyjne rozwiązania użyte w Passio 2, takie jak słuszna pozycja klocków i kontur opony, odpowiadające za rozkład ciśnienia i zrównoważony odcisk opony, gwarantują bardziej równomierną pracę lepsze przebiegi. Staranny układ bieżnika nie tylko obniża zużycie opony, lecz wpływa także na przyczepność, co przekłada się na krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. W nowej Dębicy Passio 2 użyto nowe, faliste klocki bieżnika, które zwiększają łączną długość krawędzi, co przyczynia się do udoskonalonej przyczepności przy hamowaniu na mokrej nawierzchni. Wzmocniona konstrukcja opony - karkas, a także bloki w strefie barkowej - ulepszają kontrolę kierowcy nad pojazdem, przy równoczesnym zachowaniu wysokiego komfortu jazdy. Łączniki w centralnym bloku konsolidujeją bloki w głównych żebrach i powodują, iż bieżnik jest sztywniejszy. Na skutek czego powierzchnia bieżnika jest w stałym kontakcie z drogą, choćby podczas potężnego skręcania. Podłużne pokaźne rowki Dębica Passio 2 pozwalają w przystępny sposób odprowadzać wodę, zwiększając oporność na aquaplaning, a powiększona ilość promieniowych rowków poprawia produktywność usuwania wody ze strefy barkowej opony. "Głównymi założeniami przy tworzeniu Dębica Passio 2 było osiągnięcie ulepszonych przebiegów bez utraty parametrów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. W ten sposób powstała nowa opona, przypasowana do oczekiwań klientów, dla których właśnie te komponenty okazały się najważniejsze w badaniach. Jestem przekonany, że Dębica Passio 2 osiągnie sukces przynajmniej taki jak jej poprzedniczka i będzie lubiana wśród polskich i europejskich kierowców" - powiedział Leszek Szafran, Dyrektor ds. Handlowych marki Oponiarskiej Dębica S.A. Nowa Dębica Passio 2 jest przystępna w 12 kluczowych wymiarach, co pokrywa 80% potrzeby w segmencie opon standardowych letnich w Polsce. Nowa opona wyprodukowana w Dębicy będzie sprzedawana niemal w całej Europie. Dębica, 18 marzec 2008 r. -- producent Oponiarska Dębica S.A. Wprowadza na rynek oponę letnią Dębica Passio 2. Nowa opona z Dębicy jest następczynią Passio - najpopularniejszej opony letniej w Polsce. Dębica Passio 2 to kompletnie nowa kompozycja, która gwarantuje o 20% ulepszone przebiegi w porównaniu z poprzedniczką*. Ulepsza też osiągi niemal we wszelkich parametrach, w głównej mierze w zakresie bezpieczeństwa, czyli prowadzenia i hamowania na mokrej nawierzchni, a także oporności na aquaplaning. Dzięki temu Dębica Passio 2 nadzwyczajnie sprawdza się zwłaszcza na polskich drogach, w samochodach kompaktowych, średnich i małych. Nowa Passio zapewnia precyzję kierowania oraz wygodę i bezpieczeństwo jazdy dla całej rodziny. "Dębica to producent od lat ciesząca się dużą sympatią wśród polskich kierowców, o czym świadczą wyniki prestiżowych rankingów. Konsumenci są gotowi rekomendować opony producenta Dębica, ponieważ proponują one najkorzystniejszą jakość w stosunku do ceny i są wytwarzane specjalnie z myślą o nich i ich rodzinach. Progresywne rozwiązania, bezpieczeństwo i trwałość za dostępną cenę - te cechy powodują, że Dębica Passio 2 ma szansę powtórzyć sukces swej poprzedniczki i stać się lubianym wyborem dla samochodów rodzinnych w wielu krajach świata" - powiedział Krzysztof Ziajor, Kierownik marki Dębica w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A. Nowoczesne rozwiązania zastosowane w Passio 2, takie jak stosowna pozycja klocków i kontur opony, odpowiadające za rozkład ciśnienia i zrównoważony odcisk opony, gwarantują bardziej równomierną pracę lepsze przebiegi. Staranny układ bieżnika nie tylko zniża zużycie opony, lecz wpływa także na przyczepność, co przekłada się na krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. W nowej Dębicy Passio 2 wykorzystano nowe, faliste klocki bieżnika, które powiększają łączną długość krawędzi, co przyczynia się do udoskonalonej przyczepności przy hamowaniu na mokrej nawierzchni. Wzmocniona budowa opony - karkas i bloki w strefie barkowej - polepszają kontrolę kierowcy nad pojazdem, przy równoczesnym zachowaniu wysokiego komfortu jazdy. Łączniki w centralnym bloku konsolidujeją bloki w głównych żebrach i wywołują, iż bieżnik jest sztywniejszy. W efekcie powierzchnia bieżnika jest w stałym kontakcie z drogą, nawet w trakcie solidnego skręcania. Podłużne pokaźne rowki Dębica Passio 2 pozwalają w łatwy sposób odprowadzać wodę, powiększając odporność na aquaplaning, a powiększona liczba promieniowych rowków udoskonala sprawność usuwania wody ze strefy barkowej opony. "Głównymi założeniami przy tworzeniu Dębica Passio 2 było osiągnięcie ulepszonych przebiegów bez utraty parametrów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo oraz przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. W ten sposób powstała nowa opona, dopasowana do oczekiwań klientów, dla których właśnie te części okazały się najważniejsze w badaniach. Jestem przekonany, że Dębica Passio 2 osiągnie sukces przynajmniej taki jak jej poprzedniczka i będzie lubiana wśród polskich i europejskich kierowców" - powiedział Leszek Szafran, Dyrektor ds. Handlowych marki Oponiarskiej Dębica S.A. Nowa Dębica Passio 2 jest przystępna w 12 kluczowych rozmiarach, co pokrywa 80% potrzeby w segmencie opon standardowych letnich w Polsce. Nowa opona produkowana w Dębicy będzie sprzedawana niemal w całej Europie.
  • Producent Dębica
  • Szerokość przekroju 165
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 79
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony Array

 

 

R13
5 (100%) 1 vote