Dodge

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Klocki hamulcowe tylne BREMBO Dodge Challenger SRT Hellcat Scat Pack 547 zł ZOBACZ Oryginalne BREMBO tylne klocki hamulcowe do samochodu DodgeChallenger SRT-8 6,1 V8 2008-2010Challenger Hellcat 6,2 V8 2015-2019Challenger SRT 6,4 V8 2011-2019Challenger Scat Pack 6,4 V8 2015-2019 wartość za kpl ZESTAWY HAMULCOWE BREMBO użytkowanE SĄ DO wszystkich SPORTOWYCH MODELI SRT, SCAT PACK, a także HELLCAT CO ŚWIADCZY O ICH skutecznOŚCI Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem stosownego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo stanowią najlepsze rozwiązanie pod względem wydajności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic ekologicznych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najkorzystniejsze pod kątem efektywności, bezusterkowości i trwałości.technika węglowo-ceramicznaBrembo za każdym razem było pionierem w wykorzystywaniu prekursorskich materiałów, dzięki temu stale poprawia osiągi i wytrzymałość swoich artykułów. Włókna węglowe były użytkowane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, powiększając wytrzymałość na korozję i trwałość. Aby opracować najlepsze osiągalne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku technologiczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wyprodukowano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją producenta jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad innowacyjnymi materiałami mogącymi znaleźć użycie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza komponenty układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche. Oryginał dla:BOSCH BP1053CENTRIC 105.05921CENTRIC 105.10530CENTRIC 105.10531CENTRIC 106.05920CENTRIC 106.05921CENTRIC 106.10530CENTRIC 300.10530CHRYSLER 5174327AACHRYSLER 5174327ABCHRYSLER 5174327ACCHRYSLER 68003610ABCHRYSLER 68034993AACHRYSLER 68144223AACHRYSLER 68144432AAFMSI 7831-D1270FMSI 7831-D592FMSI 7958-D1053FMSI 8805-D1053FMSI 8805-D1270FORMULA E109-1053-0GM 25940439GM 89047744HAWK HB194X.570HAWK HB194X.665JAGUAR C2C24016JAGUAR C2C8361JAGUAR MXD2750AAMIGHTY D810MONROE DX592APERF FRICT 1053.10PRO-MAX 11-1270PRO-MAX 11-592RAYBESTOS PGD1053MRAYBESTOS PGD592AMRAYBESTOS PGD592MRAYBESTOS SGD1053MVOLVO 30645136-0VOLVO 30683274-0VOLVO 30683858-0WAGNER MX1053WAGNER MX1270WAGNER MX592WAGNER MX592AWAGNER QC1053WAGNER QC1270WAGNER SX1053WAGNER ZX1053WAGNER ZX1270WAGNER ZX592...
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Dodge
Klocki hamulcowe przednie zacisk 2 tłoki dodge challenger !! marki Brembo 249 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe świetnej producenta BREMBO dwu-tłoczkowych zacisków hamulcowych (tarcze o średnicy 345mm) do samochodu Dodge Challenger 2009-2019 wszystkie wersje silnikowe exc. SRT cena za 1 kpl!!! do tarcz o średnicy 345mm!!!!!! UWAGA nie pasują do zacisków jedno-tłoczkowych oraz cztero-tłoczkowych (BREMBO) producent Brembo jest niekwestionowanym liderem na świecie w produkcji tarcz hamulcowych, zacisków i kompletnych układów hamulcowych. Dzięki swej specjalistycznej wiedzy Brembo produkuje wszystkie części od tarcz hamulcowych dla najpopularniejszych modeli na rynkach europejskim, amerykańskim i japońskim po systemy hamulcowe asygnowane do najszczególniej prestiżowych i ekskluzywnych modeli na świecie.Najwyższy poziom techniczny i niezawodność artykułów Brembo są efektem zintegrowanego cyklu produkcyjnego, który obejmuje każdą fazę cyklu wytwórczego: od badań, rozwoju i testowania po odlewanie i obróbkę skrawaniem.Determinacja i ciągłe poświęcenie badaniom i rozwijowi, akcentuje producenta Brembo, jako czołową markę w tym przemyśle i pozwala jej wybijać się jako niezawodnych i trwałych składników dla najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów na świecie. To właśnie powoduje, że Brembo jest dostawcą pionierskich układów hamulcowych zaprojektowanych i wyprodukowanych specjalnie dla najmocniej elitarnych i pożądanych modeli w każdej klasie.Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem słusznego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo są wzorcem efektywności, trwałości i niezawodności oraz proponują nieporównywalny komfort hamowaniaKlocki hamulcowe Brembo stanowią najlepsze rozwiązanie pod względem efektywności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic organicznych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najlepsze pod kątem produktywności, bezawaryjności i trwałości.technika węglowo-ceramiczna Brembo za każdym razem było pionierem w wykorzystywaniu pionierskich materiałów, dzięki czemu stale polepsza osiągi i wytrzymałość swoich towarów. Włókna węglowe były używane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, zwiększając oporność na korozję i odporność. Aby opracować najkorzystniejsze możliwe produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku techniczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wytwarzano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją firmy jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad progresywnymi materiałami mogącymi znaleźć zastosowanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza elementy układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche....
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Dodge
Klocki hamulcowe przednie dodge caravan 16'' 2001-2007 !! marki Brembo 175 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe nieprzeciętnEJ marki BREMBO DO SAMOCHODÓW Z TARCZAMI Z TYŁU - KOŁA 16" oraz 17" Dodge Caravan / Grand Caravan 2001-2007 wszystkie wersje silnikowe cena za 1 kplpl = 4 klocki!!! UWAGA NIE PASUJĄ DO SAMOCHODÓW Z BĘBNAMI Z TYŁU!!! firma Brembo jest niekwestionowanym liderem na świecie w produkcji tarcz hamulcowych, zacisków i kompletnych układów hamulcowych. Dzięki swojej specjalistycznej wiedzy Brembo produkuje wszystkie części od tarcz hamulcowych dla najpopularniejszych modeli na rynkach europejskim, amerykańskim i japońskim po systemy hamulcowe asygnowane do najistotniej prestiżowych i wytwornych modeli na świecie.Najwyższy poziom technologiczny i bezawaryjność towarów Brembo są skutkiem zintegrowanego procesu produkcyjnego, który obejmuje każdą fazę procesu wytwórczego: od badań, rozwoju i testowania po odlewanie i obróbkę skrawaniem.Determinacja i ciągłe poświęcenie badaniom i rozwijowi, podkreśla markę Brembo, jako czołową firmę w tym przemyśle i pozwala jej wybijać się jako bezusterkowych i trwałych komponentów dla najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów na świecie. To właśnie powoduje, że Brembo jest dostawcą prekursorskich układów hamulcowych zaprojektowanych i tworzonych specjalnie dla najbardziej wytwornych i pożądanych modeli w każdej klasie.Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem optymalnego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo są wzorcem sprawności, trwałości i bezusterkowości oraz proponują nieporównywalny komfort hamowaniaKlocki hamulcowe Brembo stanowią najlepsze rozwiązanie pod względem efektywności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic naturalnych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najlepsze pod kątem efektywności, niezawodności i trwałości.technika węglowo-ceramiczna Brembo zawsze było pionierem w wykorzystywaniu pionierskich tworzyw, dzięki czemu stale poprawia osiągi i trwałość swoich produktów. Włókna węglowe były używane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, zwiększając oporność na korozję i wytrzymałość. Aby opracować najlepsze możliwe produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku techniczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Tworzono kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją marki jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad postępowymi materiałami mogącymi znaleźć zastosowanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza elementy układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche. zamiennik dla:AC-DELCO 17D857MAIMCO SPM857SAUTOSPEC 24-857-02AXXIS FRIC 45-08570MBOSCH BP857CENTRIC 106.08570CHRYSLER 5019803AACHRYSLER 5019804AAFEDERATED MD857FMSI 7733-D857FORMULA E109-0857-0HAWK HB374X.700MIGHTY MD857MONROE DX857MORSE MKD857NAPA AE-7733-MPERF FRICT 0857.20PRO-MAX 11-857RAYBESTOS PGD857CRAYBESTOS PGD857MSATISFIED CL857SATISFIED CL857QWAGNER MX857...
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Dodge
Klocki hamulcowe przednie zacisk 2 tłoki Dodge Charger BREMBO!! 249 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe nieprzeciętnej marki BREMBO dwu-tłoczkowych zacisków hamulcowych (tarcze o średnicy 345mm) do samochodu Dodge Charger 2006-2019 wszystkie wersje silnikowe exc. SRT wartość za 1 kpl!!! do tarcz o średnicy 345mm!!!!!! UWAGA nie pasują do zacisków jedno-tłoczkowych i cztero-tłoczkowych (BREMBO) marka Brembo jest niekwestionowanym liderem na świecie w tworzeniu tarcz hamulcowych, zacisków i kompletnych układów hamulcowych. Dzięki swojej specjalistycznej wiedzy Brembo produkuje wszystkie komponenty od tarcz hamulcowych dla najpopularniejszych modeli na rynkach europejskim, amerykańskim i japońskim po systemy hamulcowe przeznaczone do najbardziej prestiżowych i wytwornych modeli na świecie.Najwyższy poziom technologiczny i bezusterkowość produktów Brembo są rezultatem zintegrowanego cyklu produkcyjnego, który obejmuje każdą fazę cyklu wytwórczego: od badań, rozwoju i testowania po odlewanie i obróbkę skrawaniem.Determinacja i ciągłe poświęcenie badaniom i rozwijowi, eksponuje firmę Brembo, jako czołową firmę w tym przemyśle i pozwala jej wybijać się jako bezawaryjnych i trwałych części dla najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów na świecie. To właśnie powoduje, że Brembo jest dostawcą pionierskich układów hamulcowych zaprojektowanych i wykonanych specjalnie dla najszczególniej ekskluzywnych i pożądanych modeli w każdej klasie.Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem adekwatnego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo są wzorcem sprawności, trwałości i bezawaryjności i proponują nieporównywalny komfort hamowaniaKlocki hamulcowe Brembo stanowią najlepsze rozwiązanie pod względem produktywności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic naturalnych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najkorzystniejsze pod kątem produktywności, bezusterkowości i trwałości.technika węglowo-ceramiczna Brembo za każdym razem było pionierem w użytkowaniu prekursorskich materiałów, dzięki temu stale ulepsza osiągi i wytrzymałość swoich towarów. Włókna węglowe były użytkowane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, powiększając odporność na korozję i trwałość. Aby opracować najlepsze osiągalne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku technologiczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wytwarzano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją firmy jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad postępowymi materiałami mogącymi znaleźć zastosowanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza elementy układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche....
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Dodge
Klocki hamulcowe przednie BREMBO zacisk 1 tłok Dodge Challenger 219 zł ZOBACZ Przednie klocki hamulcowe świetnej firmy BREMBO jednotłoczkowych zacisków do samochodu Dodge Challenger 2009-2019cena za 1 kpl do tarcz o średnicy 320 mm - zaciski jednotłoczkowe NIE PASUJĄ DO ZACISKÓW DWUTŁOCZKOWYCH NIE PASUJĄ DO WERSJI SRT Zamiennik dla:BOSCH BC1056CARQUEST BXD1056HCENTRIC 105.1056CHRYSLER 5174001ABCHRYSLER 5174001ACFMSI 7962-D1056MONROE CX1056Performance Friction 1056.2Pro-Max Brakes 10-1056RAYBESTOScPGD1056CWAGNERcPD1056WAGNER QC1056 producent Brembo jest niekwestionowanym liderem na świecie w produkcji tarcz hamulcowych, zacisków i kompletnych układów hamulcowych. Dzięki swojej specjalistycznej wiedzy Brembo produkuje wszystkie elementy od tarcz hamulcowych dla najpopularniejszych modeli na rynkach europejskim, amerykańskim i japońskim po systemy hamulcowe asygnowane do najszczególniej prestiżowych i wytwornych modeli na świecie.Najwyższy poziom techniczny i bezusterkowość produktów Brembo są rezultatem zintegrowanego procesu produkcyjnego, który obejmuje każdą fazę procesu wytwórczego: od badań, rozwoju i testowania po odlewanie i obróbkę skrawaniem.Determinacja i ciągłe poświęcenie badaniom i rozwojowi, uwydatnia firmę Brembo, jako czołową producenta w tym przemyśle i pozwala jej wybijać się jako bezawaryjnych i trwałych części dla najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów na świecie. To właśnie powoduje, że Brembo jest dostawcą pionierskich układów hamulcowych zaprojektowanych i produkowanych specjalnie dla najmocniej wytwornych i pożądanych modeli w każdej klasie.Połączenie wysokiej jakości klocków hamulcowych i tarcz jest podstawowym warunkiem adekwatnego działania każdego systemu hamowania.Klocki hamulcowe Brembo są wzorcem efektywności, trwałości i bezawaryjności oraz proponują nieporównywalny komfort hamowaniaKlocki hamulcowe Brembo stanowią najkorzystniejsze rozwiązanie pod względem skuteczności, komfortu i trwałości. Są zrobione z wielu związków chemicznych: od żywic ekologicznych, do klocków spiekanych i węglowo-ceramicznych.Krótka charakterystyka klocków Brembo:- Skrócona do minimum droga hamowania w każdych warunkach.- Homologacja wg norm ECE - R90 z oznakowaniem umożliwiającym identyfikację.- Wszystko, co najlepsze pod kątem wydajności, bezusterkowości i trwałości.technika węglowo-ceramiczna Brembo za każdym razem było pionierem w użytkowaniu innowacyjnych materiałów, dzięki temu stale ulepsza osiągi i odporność swych artykułów. Włókna węglowe były wykorzystywane od lat 70 w przemyśle kosmicznym, a od lat 80 w sporcie. Na początku XXI wieku zagościły w układach hamulcowych samochodów sportowych, redukując masę, skracając drogę hamowania, zwiększając niepodatność na korozję i wytrzymałość. Aby opracować najlepsze osiągalne produkty, w 2003 r. Powołano Brembo Ceramic Brake Systems SpA z siedzibą w Parku techniczno-Naukowym „Kilometro Rosso" w Stezzano. Było to joint venture Brembo i Daimler Chrysler AG zajmujące się rozwojem i produkcją węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Po wycofaniu się Daimlera ze spółki Brembo zaczęło współpracę z SGL Group, z którym w 2009 r. Wytwarzano kolejną spółkę: Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes. Misją firmy jest produkcja i popularyzacja węglowo-ceramicznych tarcz hamulcowych. Średniookresowy cel to zaangażowanie w badania nad nowoczesnymi materiałami mogącymi znaleźć wykorzystanie w konstrukcji hamulców. Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes zatrudnia około 350 osób w dwóch ośrodkach (w Stezzano i w Meitingen w Niemczech) i dostarcza części układów hamulcowych takim klientom, jak: Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Ferrari, General Motors, Lamborghini i Porsche....
  • Producent brembo
  • Marka pojazdu Dodge
Bendix Klocki hamulcowe tylne dodge stratus coupe 2001-2005 !!! 179 zł ZOBACZ Kpl. Tylnych klocków hamulcowych doskonałej producenta BENDIX - made in USA do samochodu Dodge Stratus Coupe (2-door) 2001-2005 wartość za 1 kpl!!! nie pasują do Convertible!!! Zamennik dla:AC-DELCO 17D383AIMCO PF383AIMCO SPF383SAUTOSPECIALTY 24-383-01AUTOSPECIALTY 25-383-02BECK/ARNLEY 082-1341BECK/ARNLEY 087-1341BECK/ARNLEY 088-1341DBECK/ARNLEY 088-1341MBOSCH BC383CARQUEST BD383CARQUEST GD383CENTRIC 105.0383CENTRIC 105.03831CENTRIC 106.0383CENTRIC 106.03831CHRYSLER MB407659CHRYSLER MB857335CHRYSLER MB857336CHRYSLER MR129433CHRYSLER MR129537CHRYSLER MR129579CHRYSLER MR205144CHRYSLER MR389578CHRYSLER MR389580CHRYSLER MR569780Federated Auto Parts CD383FMSI 7272-D383Formula Blue E110-0383-0Hawk Performance Friction HB367X.585ITM 17-23062DITM 17-23062MITM 17-23062SITM 17-23062SMITM D3062DITM D3062MITM D3062SITM D3062SMLUCAS GIRLING GP3062MIDAS BP1412MIGHTY D383MITSUBISHI BD383MITSUBISHI MB407659MITSUBISHI MB857335MITSUBISHI MB857336MITSUBISHI MR129433MITSUBISHI MR129537MITSUBISHI MR129579MITSUBISHI MR205144MITSUBISHI MR389578MITSUBISHI MR389580MITSUBISHI MR569780MITSUBISHI MZ690010MITSUBISHI MZ690166MONROE CX383Morse Brake Products D383NAPA (BRAKE) AE-7272NAPA (BRAKE) AS-7272NAPA (BRAKE) S-7272Pro-Max Brakes 10-383RAYBESTOS ATD383CRAYBESTOS PGD383CSATISFIED BRAKE PRODUCTS CL383SATISFIED BRAKE PRODUCTS CL383QSATISFIED BRAKE PRODUCTS D383SATISFIED BRAKE PRODUCTS MD383SATISFIED BRAKE PRODUCTS PR383WAGNER PD383...
  • Producent Bendix
  • Marka pojazdu Dodge
Roadhouse Klocki hamulcowe przednie rh tarcze 320mm dodge charger 249 zł ZOBACZ Przednie klocki jednotłoczkowych zacisków hamulcowych firmy Road House do samochodu Dodge Charger 2006-2019 wartość za 1 kpl do tarcz o średnicy 320 mm - zaciski jednotłoczkowe NIE PASUJĄ DO ZACISKÓW DWUTŁOCZKOWYCH NIE PASUJĄ DO WERSJI SRT Zamiennik dla:BOSCH BC1056CARQUEST BXD1056HCENTRIC 105.1056CHRYSLER 5174001ABCHRYSLER 5174001ACFMSI 7962-D1056MONROE CX1056Performance Friction 1056.2Pro-Max Brakes 10-1056RAYBESTOScPGD1056CWAGNERcPD1056WAGNER QC1056 dane O PRODUKCIE:Wszystko zaczęło się w latach 90., gdy precyzowane były dyrektywy Komisji Europejskiej, co do wymagań stawianych producentom elementów hamulcowych w kwestii materiałów ściernych, ekologii, efektywności hamowania, a w szczególności określono czas ich obowiązywania.Producent, który najwcześniej dostrzegł konieczność dostosowania technologii do dopiero powstających wymagań dokonywał niemal milowego kroku w stosunku do standardów obowiązujących w latach 90. Jedną z takich pierwszych marek był ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. Na zapotrzebowania nowej technologii, niezrównanej wcześniej w segmencie aftermarktu. Czym tak wyjątkowo RH wyprzedziło konkurętów?Podejście do nowej formuły ujęto w kilku punktach:- jakość- kompleksowość- przystępność- serwis- marketing RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych całkowicie pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły elementy ekologiczne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy włóknin kewlaru i wolasonitu i wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Użycie tak specyficznych materiałów wymusiło użycie nowej technice formowania i obróbki okładzin.dzięki temu uzyskano możliwość komponowania szerokiego spektrum mieszanek ciernych przeznaczonych do potężnego samochodu, a równocześnie zgodnych z wymogimi OE. Ten typ mieszanek nosi nazwę techniczną PREMIX i aktualnie poza segmentem OE stosuje je jedynie kilku producentów.Okładziny te można rozpoznać po wyraźnych jasnych plamkach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Golfa III, inny do Vectry C, a inny do Mercedesa klasy S. Jednak wszyscy użytkownicy posiadają pełną gwarancję korzystania z oryginalnego artykułu. Jednak materiał cierny to nie wszystko. Przy tak zawansowanym procesie ich uzyskiwania, pozostałe części klocka hamulcowego posiadają znaczne znaczenie. precyzyjnie wycięta płyta mocująca daje precyzyjność wymiarów, a także w pełni płaską powierzchnię. RH wyśmienicie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć między płytą mocującą, a materiałem ciernym.Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu zapobiec należy zapewnić stosowne spoiwo na ich styku. RH wypracowało spoiwa, które rozszerzają opór na ścinanie okładziny klocków o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny komponent to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje komponentów zawieszenia przenoszonych na klocek. Końcowym etapem produkcji jest obróbka grzewcza tzw. Wypalanie = scorching.W zasadzie każdy wie,proces ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów powstałych w procesie technologicznym co sprawia likwidację efektu „ płynięcia-poślizgu’’ podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Jednak większość z nich przeprowadza ten cykl powierzchniowo ze względu na koszty i czas.ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tę metodę, ale na „ wskroś", co zapewnia efektywność hamowania w całym okresie wykorzystywania klocka. obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach zmodyfikowali ten proces odróbki cieplnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi 1 tony. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie zapewniająca jeszcze lepsze właściwości technologiczne.Jednak każda producent posiadająca aspirację do bycia liderem w swoim segmencie musi mieć maksymalnie szeroką ofertę. w sytuacji RH to dodatkowo szczęki hamulcowe oraz zestawy naprawcze szczęk SUPER PRECISION KIT tzw. SPK.SPK zawierają w zestawie szczęki, cylinderki, sprężynki montażowe oraz rozpieraki. Są one niezmiernie chwalone poprzez mechaników. W 100% prawidłową naprawę, a równocześnie pozwalają zaoszczędzić dużo czasu na warsztacie.Kolejną linią występująca w ofercie RH są tarcze hamulcowe. I w tym przypadku widoczne jest specjalne podejście producenta ukierunkowane na jakość. Dynamiczne procesy zachodzące podczas hamowania jak wysoka temperatura dochodząca do 600 stopni C, warunki atmosferyczne i mechaniczne stawiają wysokie wymogi tarczom hamulcowym.Dlatego RH wykorzystuje w procesie produkcyjnym - na etapie odlewni - żeliwo modyfikowane zapewniające wysokie właściwości pracy jak odporność na wysokie temperatury, odkształcenia i ścieranie. jednocześnie odlewy sprawdzane są pod kontem mikrograficznej jednorodności oraz zgodności ze specyfikacją żeliwa. W dalszym procesie staranna obróbka mechaniczna zapewnia pożądane wymiary i parametry. W końcowym etapie tarcze poddawane są szczegółowym testom i badaniom. Na pełnowymiarowym dynamometrycznym stole pomiarowym, tarcza przechodzi program testów, który składa się z 100 cykli podwójnego wykorzystania hamulców.Przy masie odpowiadającej pełnemu obciążeniu pojazdu i 80% szybkości maksymalnej, tarcza osiąga temperaturę 750C. Następnie ta sama tarcza zostaje poddana procedurze testu na odporność, wykonując kolejnych 50 hamowań przy prędkości początkowej 100 km/h. Gdy po przeprowadzeniu dwóch dyno-testów tarcza nie nosi oznak zniszczenia ostatnie badania przeprowadzane są na pojeździe. mają one za zadanie zweryfikowanie jej ścieralności i zgodności z parametrami OE. Następnie nanoszone są: znak firmowy RH, nr katalogowy, znak towarowy odlewu i typ dokumentu. Dopiero tak produkowana i oznakowana tarcza daje gwarancję bezusterkowego wykorzystywania. W ostatnim miesiącu doszedł nowy składnik uzupełniający ofertę RH w postaci czujników klocków hamulcowych, a całkowitą ofertę uzupełniają okładziny do pojazdów użytkowych. Części hamulcowe a przepisy ECE R-90ECE R-90 to europejskie rozporządzenie obejmujące standaryzację klocków hamulcowych, które weszło w życie w Europie z dniem 31 marca 2001. Od 1 maja 2004 wszelkie części, które nie spełniają opisanych w niej norm jakości nie mogą być sprzedawane na obszarze UE. Rozrost rynku i rozpowszechnianie najróżniejszych marek w segmencie klocków hamulcowych spowodowało powstanie konieczności wprowadzenia szeregu przepisów kontrolujących standardy jakości części związanych z bezpieczeństwem. Przepisy te określają jakość towarów hamujących, zwłaszcza efektywność i drogę hamowania. Narzucają konieczność wykonania szeregu testów drogowych i laboratoryjnych,, a także tak znikomych rzeczy jak sposób oznakowania czy zapakowania w pudełka. certyfikat jakości przyznawany jest indywidualnie dla każdego klocka hamulcowego i jest kosztownym procesem pod względem inwestycji ze strony producenta. Oczywiście przepisy zakładają pewien przedział, w jakim mogą mieścić się badane części. Stąd też dwa produkty spełniające w/w normy będą miały różnorodną jakość. Z myślą właśnie o tych nowych przepisach powstała marka ROADHOUSE a wysokie wyniki uzyskiwane podczas testów stawiają ją na równi z produktami OE. A jak to wygląda w praktyce?Otóż na rynku motoryzacyjnym pod tym względem panuje prawdziwa „wolna amerykanka" przepisy są jednak nikt ich nie egzekwuje. Poza uznanymi markami od lat obecnymi na rynku występuje cała gama brendów pochodzenia z reguły chińskiego.Klocki takie głównie nie noszą żadnych znaków certyfikacji lub posiadają podrobiony znak europejski E1 z jakimś ciągiem cyfr. Łatwo takie produkty rozpoznać gdyż takie same ciągi znaków można odczytać na zróżnicowanych klockach. Jest to niedopuszczalne, gdyż numer dokumentu nadawany jest indywidualnie dla każdej części. Z reguły jednak z powodu niewiedzy klocki takie pakowane są w pudełka bez zabezpieczenia umożliwiającego stwierdzenie czy dokonano wcześniejszego otwarcia. Jest to błahostka, ale ściśle określona przez przepisy....
  • Producent RoadHouse
  • Marka pojazdu Dodge

 

 

Dodge
5 (100%) 1 vote