Centrale telefoniczne

 

 

Nowości:

Prima NANO Centrala telefoniczna - Platan, DB8D-9052D 539,10 zł ZOBACZ nano Ważniejsze parametry modułowa kompozycja zezwalająca na luźny dobór rodzaju linii miejskich i wewnętrznychzintegrowany VoIP: możliwość obsługi do 8 kanałów VoIP (do 8 jednoczesnych rozmów),możliwość stworzenia do 8 kont miejskich VoIP,współpraca z Platan SIP trunkdo 8 portów wewnętrznych VoIP (do 8 telefonów VoIP)protokół VoIP: SIPkodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM tanie lub bezpłatne rozmowy do sieci komórkowej dzięki zintegrowanym kartom GSM; ułatwione wysyłanie i odbieranie sms-ów za pomocą programu Platan CTI; wysyłanie samoczynnych sms-ów o przekroczonym limicie bezpłatnych minut albo restarcie centrali;VEK (R) - Voipowy Eliminator Kosztów: dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IPfunkcja LCR - wyboru najtańszej drogi połączeniowejunikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka samoczynnie rozpoznaje wyodrębnione numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP Call Through - dzięki Primie nano rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj - centralka gotowa do wykorzystania po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymiMożliwość nagrywania rozmów wszystkich użytkowników, w tym choćby 10 jednocześnie (do 10 kanałów): Aplikacja Agent 001 - zarządzanie rozmowami nagranymi w Primie nano Prima nano Web Konfigurator - zarządzanie centralką poprzez przeglądarkę internetową: Prima nano Web Konfigurator - zarządzanie Primą poprzez oglądarkę internetową Rejestracja połączeń wychodzących i przychodzących, taryfikacja rozmów poprzez aplikację Grosikzobacz, Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych, a także w programie Platan CTIWspółpraca z komputerem przez program Platan CTI (dopełniające funkcje telefonu na ekranie komputera): Platan CTI - dane o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania, historia połączeń, odsłuchiwanie wiadomości z poczty głosowej i mnóstwo innych Zintegrowana, wewnętrzna Poczta GłosowaRejestracja połączeń z buforem w centraliMożliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie A do tego... Wszystkie cechy progresywnej centrali telefonicznej: Przykładowa organizacja ruchu telefonicznego w centrali Prima nano Platan Prima nano to oryginalna na skalę europejską centralka IP tej wielkości proponująca zintegrowane nagrywanie rozmów, pocztę głosową, taryfikację rozmów oraz obsługująca równocześnie linie VoIP, GSM, analogowe, jak i ISDN. Konfiguracja Jednostka bazowa centrali Prima nano 4 analogowe linie wewnętrzne2 uniwersalne sloty dla wyposażeń dodatkowych Jednostkę bazową centrali Prima nano można wyposażyć w dowolne karty wg poniższej tabeli. Sloty mogą pozostać nieobsadzone. Licencje na kanały i porty VoIP są niezależne od konfiguracji sprzętowej. + do 8 licencji na kanały VoIP dla połączeń miejskich i wewnętrznych+ do 8 licencji na wewnętrzne porty VoIP (do 8 telefonów VoIP) UWAGA: cena dotyczy zakupu jedynie jednostki bazowej (bez kart rozszerzeń)
  • Producent Platan
IPM-032 Centrala telefoniczna - Slican 984 zł ZOBACZ Świadczymy usługę instalacji tego towaru na terenie Polski. darmowa wycena i profesjonalna pomoc w doborze części. IP PBX serwer IPM-032 dzięki jednakowej progresywnej platformie IT, zapewnia tanią komunikację VoIP już od podstawowej wersji produktu. Serwer cechuje się rozciągliwością i modułowością. Do dyspozycji jest 6 albo 8 wolnych slotów, w których można zainstalować konieczne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA / E1, linie miejskie VoIP, GSM, Up / IP / SIP. Całość uzupełniają aplikacje własne i zewnętrzne, wytwarzając system taniej i bezpiecznej telekomunikacji dla firm nastawionych na sukces. Uwaga: Powyższa wartość obejmuje jedynie moduł bazowy bez kart wyposażeń i innych modułów w wersji naściennej parametry i zalety współpraca z telefonami systemowymi Slican Upo, IP i SIPwspółpraca z zestawem modułów CTI: PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI – aplikacje do pracy stacjonarnej i przenośnejotwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIP telefonia internetowa VoIPinnowacyjne zarządzanie i kontrola kosztówzintegrowany GSMsieciowanie po LAN / WANzintegrowane nagrywanie rozmówsterowanie urządzeniami zewnętrznymizasilanie rezerwowe (opcja)obudowa naścienna i RACK informacje sprzętowe Integracja Centrala telefoniczna IPM-032 jako składnik systemu teleinformatycznego: Centrala telefoniczna IPM-032 - integracja z aplikacjami komputerowymi: (PhoneCTI / WebCTI / XML / HOTELP/TAPI) Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican CTI wspiera pracę zespołową i kooperację. Stanowi komplet intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje rozbudowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i przystępności z wielu urządzeń. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dopełniającego serwera poza rozwiązaniami linii IPx Slican. W zestaw najnowszej generacji rozwiązań Slican CTI wchodzą: Slican PhoneCTI – rozbudowany komunikator, integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązania WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (przystępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najkorzystniejszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia klientowi książkę telefoniczną firmową i prywatną. Można je modyfikować w zależności od potrzeb. Z poziomu aplikacji można ustawiać przekierowania i powiadomienia, odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Wiąże wszystkie kontakty, zezwalając na wydajną i szybką komunikację.Slican WebCTI – przyjazna aplikacja dostępna przez przeglądarkę WWW, dzięki której można zdefiniować przeróżne zachowania telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone i pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI sygnalizuje klienta o stanie konta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak Slican PhoneCTI śledzić historie wszelkich kontaktów. Czaty, sms, rozmowy telefoniczne zorganizowane w czytelną historię, grupowane wg konsumentów, dat itp. Mogą stanowić dodatkowy składnik systemu CRM prowadzonego w firmie.Slican MobileCTI – mobilna wersja aplikacji Slican WebCTI – czyli wsparcie i zarządzanie swym "telefonem" z telefonu komórkowego. Otwarte protokoły użyte w centrali IPM-032 pozwalają na integrację z programami klasy CRM, aplikacjami hotelowymi lub zewnętrznymi aplikacjami email. Połączenie telefonii z zewnętrznymi bazami informacji lepsze i pełniejsze użycie danych związanych z obsługą klientów. Ułatwia codzienną komunikację, wspiera procesy sprzedażowe, upraszcza przepływ danych. Centrala telefoniczna IPM-032 z CRM – więcej danych, efektywniejsza komunikacja: połączenia telefoniczne z poziomu informacji kontaktowych w kartotece aplikacji CRM - kliknięcie w numer telefonu na ekraniemożliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmybillingi rozmów telefonicznych - kontrola kosztów, możliwość przypisania ich do projektu, kosztów obsługi klienta lub innych właściwych dla danej producentamożliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRMprzypisanie notatek tekstowych lub nagrań z centrali telefonicznej do kartoteki klienta Centrala telefoniczna IPM-032 z aplikacją hotelową – usprawnia funkcjonowanie i obsługę: obsługa zamków elektronicznych, domofonów, bram parkingowych realizowana przez recepcję albo inne służby hotelowe za pomocą telefonuobsługa statusu pokoi: posprzątany, awaria itp. (room-status)obsługa barków w pokojach: barek full, do uzupełnienia itp.nasłuch i nagrywanie – monitoring audio wybranych pomieszczeńnagrywanie - stała albo czasowa rejestracja rozmów i danych o połączeniach do i z recepcjiinterkom - system nagłaśniający i przywoławczy - wezwania, komunikaty recepcji TAPI - integracja centrali telefonicznej IPM-032 z MS Outlook: kontakty skategoryzowane w bazie MS Outlook są bezpośrednio zastosowane, starczy kliknąć okienko „Zatelefonuj"do współpracy i integracji z komputerem nie są potrzebne inne aplikacjekażde połączenie przychodzące, w bazie kontaktów powoduje wyświetlenie „wizytówki" tego kontaktu na ekranie komputera - dostęp do notatek, maili itp. Jest natychmiastowydzwoniąc do firm / osób z bazy kontaktów MS Outlook można korzystać z innych możliwości aplikacji Microsoft - zapisu rozmowy telefonicznej, połączeń do grupy kontaktów itp. Sieciowanie atuty sieciowania central IPM-032 w sieci IP: (protokoły VoIP: eSSL albo SIP 2.0) tworzenie sieci do 15 central / do 3999 abonentów (protokół extended Slican Smart Link)logowanie do 100 operatorów VoIPmożliwość wykorzystania do 64 kanałów VoIPsieciowanie w dodatku z centralami innych producentów (protokół SIP 2.0)sieciowanie tandemów - tworzenie sieci konwergentnejużycie funkcji centrali - Mobile Phone, CallBack, przenoszenie wywołań, przekazywanie połączeń, identyfikacja numerów CLIP itp.korzystanie z otwartych protokół CTIP (współpraca z WebCTI / PhoneCTI)korzystanie z otwartych protokół HOTELP (współpraca z aplikacjami hotelowymi)współpraca z aparatami systemu IP DECTzintegrowany interfejs Ethernet (LAN / WAN) umożliwiający zarządzanie lokalne i zdalnezdalny dostęp przez ISDN/ zdalne zarządzanie i serwisowanieniezależnie od ilości zlinkowanych central Slican, mogą one być zarządzane centralnie, przez jednego administratora z jednego stanowiskatransmisja głosu poprzez sieci IPredukcja kosztów telekomunikacyjnych dzięki integracji abonentów z różnorodnych lokalizacji w jedną sieć Więcej o sieciowaniu central Slican. Sieciowanie przez włączenie central IP PBX IPM-032 do sieci LAN / WAN. Centrala telefoniczna IPM-032 – jako serwer aplikacji i protokołów Centrala telefoniczna IPM-032 jako serwer protokołów CTIP, XML, HTTP, HOTELP, TAPI, a także EbdRECP umożliwia integrację z rozmaitymi aplikacjami innych producentów, gdzie wartością dodaną jest wdrożenie branżowego oprogramowania bez ponoszenia dodatkowych kosztów inwestycyjnych w sprzęt i inne urządzenia. Aplikacje firmowe Slican zaprojektowano z myślą o uniwersalności i przystępności z wielu sprzętów. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy IPx Slican. Narzędzia CTI Slican dostarczają kompleksowej komunikacji powiększając skuteczność biznesu i administracji w komunikacji wewnętrznej i poza siecią PBX. Kontrola kosztów Centrala telefoniczna IPM-032 zapewnia całkowitą kontrolę kosztów połączeń telefonicznych. Oferowane aplikacje dostarczają informacji post jak i online o generowanych kosztach połączeń, a rozwiązania poręczne zastosowane w centralach posiadają służyć optymalizacji wydatków ponoszonych w firmie na telefonię. kupujący posiadają do dyspozycji funkcjonalność LCR, a także aplikację Slican BillingMAN, których wykorzystanie daje wymierne korzyści i oszczędności. LCR (Least Cost Routing) jest rozwiązaniem telekomunikacyjnym, które umożliwia kierowanie przez centralę połączeń wychodzących do danej sieci operatora, bramki VoIP albo GSM przy jednoczesnym wyborze najtańszej drogi połączenia. System LCR może w dodatku wybierać połączenia w obszarze usług jednego operatora wybierając np. Spomiędzy rozmaitych taryf. Centrala IPM-032 w oparciu o dane od operatorów telekomunikacyjnych (taryfy zapisane w systemie) samodzielnie kieruje ruch na łącze, które obecnie obsługiwane jest za najniższą stawkę. W zależności od decyzji użytkownika i zasobów sieci możliwe jest zdefiniowanie ruchu międzynarodowego poprzez tanią sieć VoIP, a połączeń na komórki poprzez kartę GSM zainstalowaną w serwerze Slican. Połączenia pomiędzy abonentami firmowymi są wtedy wykonywane zgodnie z ofertą operatora w promocyjnej cenie albo nawet nieodpłatnie. Slican BillingMAN umożliwia rozliczanie połączeń na podstawie cenników i taryf właściwych dla każdego operatora, czy również indywidualnie zdefiniowanych przez właściciela centrali. Aplikacja nadzwyczajnie radzi sobie z rozliczaniem klasycznych planów taryfowych, jak i taryf sekundowych oraz opłat inicjacyjnych. Jej rozszerzona wersja BillingMAN.plus w dodatku wykonuje statystykę ilości generowanych połączeń i wynikajacą z tego analizę zajętości poszczególnych linii. Dzięki danym zestawionym w postaci tabel i wykresów błyskawicznie i wygodnie prezentowane są wyniki analizy. Raporty mogą być przygotowane z uwzględnieniem parametru czasowego − na dany dzień lub za dany okres, dla wybranej grupy numerów (np. Działu sprzedaży), jednego abonenta albo dla określonej kategorii połączeń – np. Międzynarodowych. Raporty mogą byćwytwarzane dla ruchu przychodzącego. Informacje uzyskane za pomocą modułu analizy mogą dać odpowiedź na pytanie, czy ruch telefoniczny w firmie jest poprawnie zorganizowany i jakie należy poczynić kroki, żeby go usprawnić. Dane te mogą być cenną wskazówką przy organizacji działów rodzaju Call Center, serwisów i innych służb, które muszą być za każdym razem przystępne dla kontrahentów. Organizacja pracy CALL CENTER Skuteczne dotarcie do klienta, jego produktywna i profesjonalna obsługa a także łatwość kontaktu klienta z firmą mają kluczowe znaczenie w strategii działalności progresywnej marki. Dobra organizacja pracy to podstawa dla prawidłowego funkcjonowania i rozwoju producenta. Dla działów Call Center niezwykle istotne jest zminimalizowanie czasu reakcji na połączenie przychodzące oraz szybkie załatwienie potrzeb kupujących. Centrala telefoniczna IPM-032 jest doskonałym rozwiązaniem, które pozwoli równiez nieznacznym firmom na stworzenie działu Call Center. Korzyści wynikające z wykorzystania centrali IPM-032 w działach Call Center: alternatywa dla kosztownych systemów wykonanych z myślą o rozbudowanych działach Call Centerrozciągliwe dostosowanie wielkości serwera do indywidualnych potrzeb danej markimożliwość integracji z zewnętrznymi, dodatkowymi aplikacjami polepszającymi organizację pracy działu Call Center Dzięki integracji centrali IPM-032 z aplikacjami Call Center użytkownik zyskuje między innymi: identyfikację numerów przychodzących i informacji rozmówcy przed podniesieniem słuchawkiszybki dostęp do danych powiązanych z klientem w systemie ERPdostęp do historii połączeń przychodzących, co ułatwia kontrolę procesu komunikacji z klientemkrystaliczną prezentację danychłatwe dodawanie nowych klientów do bazy Call Centerkomfortowy dostęp do billingów z podziałem na poszczególnych konsultantów i konsumentównagrywanie i archiwizację rozmów z klientami Call Centermożliwość sprężystej integracji dzięki otwartym protokołom z aplikacjami zewnętrznymi, zgodnie z wymogimi odbiorcy Korzyści z wykorzystania centrala telefonicznej IPM-032 dla rozwiązań Call Center: Infolinie INVENIO rozciągliwa nawigacja, przyjazna i pomocna dla klientów, którzy dzwonią do firmy albo petentów, którzy muszą skontaktować się z urzędem. Korzystanie z infolinii Slican INVENIO, sprawia, że klient nie musi odsłuchiwać długich zapowiedzi albo muzyki. INVENIO umożliwia prędkie połączenie z mocnym działem albo numerem wewnętrznym. dzięki INVENIO pracownicy firmy lub urzędu mogą być odciążeni od odbierania telefonów, nie wymagających osobistego kontaktudzięki INVENIO wszystkie połączenia przychodzące będą odebranedzięki INVENIO można obsłużyć jednocześnie kilka połączeń przychodzących na ten sam numerw każdej chwili, z każdego poziomu INVENIO dzwoniący może uzyskać połączenie z operatorem Infolinie INVENIO umożliwiają nagrywanie komunikatów, informacji albo odtworzenie muzyki dla oczekujących na połączenie kupujących. Może to być, np. Informacja o aktualnej promocji w hotelu, menu w restauracji, ważny komunikat w urzędzie. W dziale sprzedaży infolinie INVENIO mogą być zastosowane, np. Do obsługi konkursów czy akcji promocyjnych. Dzięki INVENIO konsumenci mogą być obsługiwani w kilku językach. Wybór języka komunikatów może być dokonany już na początku rozmowy. Infolinie Slican pozwalają na wyróżnienie najważniejszych konsumentów, przydzielając im tzw. Nr PIN VIP – który jest przywilejem priorytetowego połączenia telefonicznego z danym pracownikiem „opiekunem klientów VIP". W centrali IPM-032 można utworzyć do 99 różnorodnych infolinii łączyć je ze sobą tworząc rozbudowane systemy samoczynnych zapowiedzi. Przykładowe użycie infolinii INVENIO w centrali telefonicznej IPM-032: Najnowsze infolinie API – pozwalają zespoić dane przesyłane do centrali Slican IPM-032 z danymi z zewnętrznej bazy danych. Dla efektywnej organizacji pracy wystarczy centrala Slican IPM-032, a także baza informacji konsumentów marki. Bezawaryjna integracja pozwoli firmie na produktywną obsługę kupujących na najwyższym poziomie. Połączenia, które powinny trafić do oddziałów terenowych będą odrzucane. Przykład wykorzystania infolinii API w firmie doradczej: RecordMAN równocześnie w minimalnej, średniej i obszernej firmie, jakość obsługi klienta jest niezwykle ważna. Sporo firm i instytucji wymaga innowacyjnych rozwiązań umożliwiających nagrywanie i zarządzanie nagranymi rozmowami telefonicznymi. Slican RecordMAN jest pakietem aplikacji służących do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów Embedded Recording. RekordMAN składa się z dwóch aplikacji: RecordMAN.server – pozwala na pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku komputera sieci lokalnejRecordMAN.client – służy do wyszukiwania i odsłuchiwania ciekawych nas nagrań. Odtwarzanie i przefiltrowanie nagrań realne jest wg zróżnicowanych kryteriów Aplikacja zapewnia wysoką bezusterkowość, stanowczo w firmach lub instytucjach, w których nagrywane są wszystkie rozmowy telefoniczne. RecordMAN realizuje w centralach IPM-032 jednoczesne nagrywanie do 12 kanałówczas zarejestrowanych rozmów, ograniczony jest tylko objętością dysku, na którym są przechowywane pliki z nagraniamizapewnia rozbudowane narzędzia i filtry do wyszukiwania nagraństopniowanie uprawnień do pobierania i odsłuchu nagrań, ochrona przy pomocy haseł zagwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwaupraszcza pracę, odsłuchanie nagranych rozmów w danej firmie oraz ich wielokontekstowa analiza zezwala na szybką reakcję na sygnały płynące od klientówwspiera pracę jednostek administracji rządowej i samorządowej – rejestracja połączeń w centrach powiadamiania ratunkowego, w obsłudze petentów urzędu i innych Telekonferencje Korzystanie z telekonferencji oferowanych w centralach IPM-032 umożliwia jeszcze lepszą organizację pracy. Pracownicy nie muszą być odrywani od swych obowiązków wyjeżdżając w kilkudniowe delegacje. Po zakończeniu telekonferencji wracają do pracy i swych klientów. Telekonferencje Slican są tanim i trafnym rozwiązaniem dla firm. Centrala IPM-032 pozwala na korzystanie z telekonferencji zarówno dla abonentów centrali firmowej, jak i numerów zewnętrznych w tym GSM i IP. Telekonferencje upraszczają zarządzanie, przepływ informacji przez co optymalizują organizację pracy. Dostępne są rozwiązania konferencyjne dla 12 uczestników i możliwość prowadzenia nawet do 4 konferencji równocześnie. Telekonferencje zorganizujesz: używając telefonu systemowegoprogramując uczestników konferencji przy pomocy Slican ConfigMAN Telekonferencje Slican dostępne są również w trzech wersjach: GRUPY KONFERENCYJNE – adekwatne rozwiązanie telekonferencyjne dla abonentów, organizujących regularne konferencje, odbywające się w stałym składzie, modyfikowany w niewielkim stopniu. POKOJE KONFERENCYJNE – rozwiązanie dla rozproszonych organizacji, które mają potrzebę aranżacji telekonferencji ad hoc, a lista uczestników telekonferencji jest zmienna. KONFERENCJE PRYWATNE – przystępne są dla każdego użytkownika telefonu systemowego Slican (z wyjątkiem CTS-102.HT). Inicjator telekonferencji prywatnej staje się równocześnie jej managerem, może zaprosić do konferencji abonentów sieci wewnętrznej jak i zewnętrznej – w tym abonentów IP albo GSM.
  • Producent Slican
Ips-08.104 centrala telefoniczna - marki Slican 630 zł ZOBACZ Kompaktowa centrala telefoniczna z liniami GSM, VoIP i zintegrowanym nagrywaniem. Jednym słowem wyśmienite rozwiązanie komunikacyjne. IPS-08 może pracować jako samodzielna jednostka lub być fragmentem rozproszonej sieci telekomunikacyjnej - łącząc biura w najróżniejszych lokalizacjach w ramach pokaźniejszej sieci central Slican. Dostępne cztery modele o zróznicowanych możliwościach i funkcjach. Wymaga montażu i konfiguracji poprzez autoryzowanego partnera Slican. IPS-08 dzięki skutecznym rozwiązaniom może być stosowana jako centrala IP lub brama VoIP. Niewielkie rozmiary, typowy zasilacz sieciowy i przychylna konfiguracja urządzenia wywołują, iż jest ono uniwersalnym, a jednocześnie progresywnym narzędziem komunikacji. Centrale serii IPS-08 dzięki integracji z aplikacjami zewnętrznymi - programami klasy CRM, hotelowymi, pocztą elektroniczną, a także współpracy z uniwersalnym Komunikatorem CTI Slican - są w pełni wystarczalnym i uniwersalnym produktem, który spełnia potrzeby komunikacyjne każdej firmy i organizacji a ob sługa bramofonu DPH z telefonu komórkowego i małe koszty czynią np IPS-08.104 idealnym rozwiązaniem dla domków jednorodzinnych. parametry i atuty szybka konfiguracja - możliwość pobrania aplikacji Slican ConfigMAN do programowania i administrowania IPS-08współpraca z Komunikatorem CTI - PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI (telefon + komputer, smartphon)otwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIPsieciowanie eSSL (LAN / VAN) - możliwość sieciowania produktów kolekcji IPS-08 razem z innymi centralami Slican (modele IPS-08.100 i IPS-08.101)progresywne zarządzanie i kontrola kosztów - dobór najtańszej drogi połączenia (LCR) i aplikacja Slican BillingMANmożliwość ustalania limitów na połączenia dla poszczególnych użytkowników - Komunikator CTI Slicanzintegrowany VoIP - obsługa telefonii internetowejzintegrowany GSM - komfortowy slot karty SIM na zewnątrz pokrywy (modele IPS-08.101 i IPS-08.104)współpraca z telefonami systemowymi IP i telefonami SIP Slicanwspółpraca z bramofonami Slican serii DPHzintegrowane nagrywanie rozmów na karcie micro SD dzięki aplikacji Slican RecordMAN (modele IPS-08.100 i IPS-08.101)sterowanie urządzeniami zewnętrznymi czujnik / relay - automatyka sprzętów i inteligentne budynki bez wydatków na uzupełniające systemykomfortowy standardowy zasilacz sieciowy 12V, 1.2A, max. Zużycie mocy ~12 Wśladowe wymiary (191 mm x 111 mm x 36 mm), waga (300 g) i kompaktowa estetyczna pokrywa informacje sprzętowe * przez max liczba jednoczesnych połączeń rozumie się wszystkie połączenia wchodzące, wychodzące i wewnętrzne wykonywane jednocześnie, Uwaga: cena dotyczy modelu ITS-08.104, zestaw nie posiada anteny GSM
  • Producent Slican
PROXIMA Serwer IP PBX - Platan, D737-4569A 930 zł ZOBACZ Świadczymy usługę instalacji tego towaru na terenie Polski UWAGA: podana wartość dotyczy zakupu tylko jednostki bazowej bez kart powiększeń i licencji. W celu wyceny konfiguracji prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. cechy zastosowany VoIP – IP Gateway (IP GW), IP Extensions (IP EXT)Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z mistrzowskimi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiamizastosowane nagrywanie rozmówpostępowe rozwiązanie sprawdź, Kto Mówi - videorozmowy dla dowolnej liczby użytkownikówPełna dowolność numeracji wewnętrznej i usługZdalne i lokalne zarządzanie poprzez przeglądarkę internetowąPraca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku JavaZintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszelkich użytkownikówPZK® Program Zarządzania KosztamiStrefa Użytkownika przystępna poprzez oglądarkę internetowąZdalny dostęp dla instalatorów poprzez platformę mojacentrala.plZintegrowane karty GSM – tanie rozmowy do sieci komórkowychSterowanie urządzeniami zewnętrznymi - samoczynne lub z dowolnego telefonuWspółpraca z oprogramowaniem dla call centerNaso CC, dla firm taksówkarskichTaxi123, z oprogramowaniem hotelowymKompaktowa, grafitowa, uniwersalna obudowa do szafy RACK 19" (zaledwie 1U wysokości!) lub do powieszenia na ścianie Konfiguracja IP PBX Server Proxima to znikome urządzenie w obudowie do konstrukcji w szafie rackowej o wysokości zaledwie 1U. Po dołączeniu odpowiedniego uchwytu, obudowę można powiesić na ścianie. Do dyspozycji jest 7 uniwersalnych slotów, które umożliwają podłączenie: do 14 linii miejskich analogowychdo 16 łączy ISDN BRA (2B+D) - miejskie1 wyposażenie ISDN PRA (30B+D)do 28 linii wewnętrznych analogowychdo 12 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)do 400 portów VoIPdo 4 obsługiwanych kart SIM (portów GSM) Call center w serwerze Proxima schematy dzwonienia - NOWOŚĆ! - system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona ilość stopni i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie wymogi, z możliwością ustawienia max. Liczby oczekujących osób i/lub czasu kryteria - NOWOŚĆ! Kolejkowanie połączeń w IP PBX Serverze Proxima mistrzowskie nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych i miłe dla ucha melodie - NOWOŚĆ!choćby 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosowąInteligentna Dystrybucja Ruchu= skrupulatny wybór adresata: równomierna dystrybucja ruchu - UCD,połączenia wg specjalizacji,samoczynne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACDprzenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajętyczarne listy - tworzenie list niepożądanych numerów, z których wywołania są ignorowane albo obsługiwane w zdefiniowany sposób - NOWOŚĆ!statusy VIP - definiowanie numerów posiadających np. Pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie - NOWOŚĆ!Czas na Notatkę - definiowalny czas dedykowany dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie informacji do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania - NOWOŚĆ! samoczynna dystrybucja ruchu (ACD) i Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR)w IP PBX Serverze Proxima wbudowane nagrywanie rozmów wraz z aplikacją Agent 003 - NOWOŚĆ!możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi - NOWOŚĆ! Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003 globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów 128 jednostkowych książek telefonicznych pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowychwspółpraca z przeznaczonym oprogramowaniem Naso CC - proponującym progresywny system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Centerwspółpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich Taxi123 - NOWOŚĆ! PZK® Program Zarządzania Kosztami aplikacja Grosik - indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznychstatystyki rozmów w formie tablicarycznej oraz graficznej Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSMkarta I/O - NOWOŚĆ! - moduł audio i sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść)system 1000 jednostkowych kont rozliczeniowych do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do potężnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego) - NOWOŚĆ!bufor rozmów do 100.000 rekordów - NOWOŚĆ!system restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeńdo 1000 abonentów wirtualnychfunkcja ARS/LCR - samoczynny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów w 4 tablicach LCR. VEK® Voipowy Eliminator Kosztów: dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kartłatwa rozbudowa do choćby 100 telefonów IPunikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki poprzez VoIP Call Through w serwerze Proxima - rozmawiaj taniej z komórki poprzez VoIP
  • Producent Platan
Slican Ipl-256 centrala telefoniczna - 2100 zł ZOBACZ Świadczymy usługę instalacji tego produktu na terenie Polski. gratisowa wycena i profesjonalna pomoc w doborze składników. IP PBX serwer Slican IPL-256 to najnowszej generacji produkt, w którym użyto jednorodną platformę IT wykorzystującą technikę VoIP, GSM i TDM. Idealna jakość i sprężystość stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań sieciowych VoIP nawet do 1000 użytkowników. Centrale IPL-256 znamionują się łatwością konfigurowania i tworzenia systemów, a sieciowanie i integracja jeszcze nigdy nie były tak proste. właściwości i mocne strony współpraca z telefonami systemowymi Slican Upo, IP i SIPwspółpraca z pakietem Slican CTI: PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI – aplikacje do pracy stacjonarnej i mobilnejotwarte protokoły (HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIP) telefonia internetowa VoIPzaawansowane zarządzanie i kontrola kosztówzintegrowany GSMsieciowanie po LAN / WANzintegrowane nagrywanie rozmówsterowanie urządzeniami zewnętrznymizasilanie rezerwowe (opcja)obudowa naścienna i RACK dane sprzętowe Konfiguracja IP PBX serwer IPL-256 może składać się z jednej lub dwóch jednostek. W pierwszym przypadku za każdym razem jest to jednostka podstawowa typu MASTER, w drugim przypadku, za każdym razem jest to połączenie jednostki podstawowej typu MASTER i jednostki rodzaju SLAVE. W serwerze IPL-256 rodzaju MASTER-SLAVE (tzw. TANDEM) następuje fizyczne podwojenie jego obszerności.
  • Producent Slican
Slican Ips-08.101 centrala telefoniczna 996 zł ZOBACZ Kompaktowa centrala telefoniczna z liniami GSM, VoIP i zintegrowanym nagrywaniem. Jednym słowem świetne rozwiązanie komunikacyjne. IPS-08 może pracować jako samodzielna jednostka albo być fragmentem rozproszonej sieci telekomunikacyjnej - łącząc biura w różnych lokalizacjach w ramach większej sieci central Slican. Przystępne cztery modele o zróznicowanych możliwościach i funkcjach. Wymaga montażu i konfiguracji przez autoryzowanego partnera Slican. IPS-08 dzięki efektywnym rozwiązaniom może być wykorzystywana jako centrala IP albo brama VoIP. Znikome rozmiary, charakterystyczny zasilacz sieciowy i przychylna konfiguracja urządzenia powodują, że jest ono uniwersalnym, a równocześnie progresywnym narzędziem komunikacji. Centrale linii IPS-08 dzięki integracji z aplikacjami zewnętrznymi - programami klasy CRM, hotelowymi, pocztą elektroniczną i współpracy z uniwersalnym Komunikatorem CTI Slican - są w pełni wystarczalnym i uniwersalnym produktem, który spełnia potrzeby komunikacyjne każdej firmy i organizacji a ob sługa bramofonu DPH z telefonu komórkowego i znikome koszty czynią np IPS-08.104 idealnym rozwiązaniem dla domków jednorodzinnych. parametry i atuty szybka konfiguracja - możliwość pobrania aplikacji Slican ConfigMAN do programowania i administrowania IPS-08współpraca z Komunikatorem CTI - PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI (telefon + komputer, smartphon)otwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIPsieciowanie eSSL (LAN / VAN) - możliwość sieciowania artykułów serii IPS-08 razem z innymi centralami Slican (modele IPS-08.100 i IPS-08.101)progresywne zarządzanie i kontrola kosztów - wybór najtańszej drogi połączenia (LCR) i aplikacja Slican BillingMANmożliwość ustalania limitów na połączenia dla poszczególnych użytkowników - Komunikator CTI Slicanzintegrowany VoIP - obsługa telefonii internetowejzintegrowany GSM - komfortowy slot karty SIM na zewnątrz pokrywy (modele IPS-08.101 i IPS-08.104)współpraca z telefonami systemowymi IP i telefonami SIP Slicanwspółpraca z bramofonami Slican serii DPHzintegrowane nagrywanie rozmów na karcie micro SD dzięki aplikacji Slican RecordMAN (modele IPS-08.100 i IPS-08.101)sterowanie urządzeniami zewnętrznymi detektor / relay - automatyka maszyn i inteligentne budynki bez wydatków na dodatkowe systemykomfortowy typowy zasilacz sieciowy 12V, 1.2A, max. Zużycie mocy ~12 Wnieznaczne wymiary (191 mm x 111 mm x 36 mm), waga (300 g) i kompaktowa estetyczna pokrywa informacje sprzętowe * poprzez max ilość jednoczesnych połączeń rozumie się wszystkie połączenia wchodzące, wychodzące i wewnętrzne realizowane jednocześnie, Uwaga: cena dotyczy modelu ITS-08.101, pakiet nie posiada anteny GSM oraz karty microSD
  • Producent SLICAN
LIBRA Serwer PBX - Platan 1400 zł ZOBACZ Świadczymy usługę instalacji tego artykułu na terenie Polski UWAGA: podana wartość dotyczy zakupu tylko jednostki bazowej bez kart powiększeń i licencji. W celu wyceny konfiguracji prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu albo sześciu niezależnych jednostek. Do wyboru są w dodatku dwie wersje obudowy - RACK do konstrukcji w szafie teleinformatycznej, a także STD do powieszenia na ścianie. W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów, które łącznie umożliwają podłączenie: do 64 linii miejskich analogowychdo 128 łączy ISDN BRA (2B+D) - miejskiedo 8 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)do 720 linii wewnętrznych analogowychdo 128 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)do 400 portów VoIPdo 16 obsługiwanych kart SIM (portów GSM) W celu rozszerzenia sprężystości systemu, a także dobrania go do przeróżnych potrzeb użytkowników wprowadzonych pozostało 6 sterowników o najróżniejszych parametrach i możliwościach. PBX Server Platan Libra w wersji RACK - 2 jednostki W jednej jednostce PBX Servera Libra STD (pokrywa naścienna) można wykorzystać: do 64 analogowych linii miejskichdo 120 łączy ISDN BRA (2B+D) - miejskiedo 8 łączy ISDN PRA (30B+D)do 120 analogowych portów wewnętrznychdo 32 cyfrowych portów systemowychdo 400 portów VoIPdo 6 portów GSM. PBX Servery Libra w wersji STD mogą być jeszcze łączone światłowodem w pokaźniejsze systemy obejmujące do 6 jednostek, wówczas ich maksymalna konfiguracja jest taka sama, jak w wersji RACK. Integracja z sieciami IP Zintegrowany VoIP 400 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 384 kont miejskich)możliwość podłączenia do 6 kart VoIP64 (64 kanały VoIP każda) - NOWOŚĆ!protokół VoIP: SIP 2.0kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie przy wykorzystaniu łączy i kart VoIP: sieciowanie do pięciu serwerów Libra, niezależnie od typu pokrywyobsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym - NOWOŚĆ!możliwość wykorzystania do 60 kanałów VoIP dla zapewniania produktywnej łączności pomiędzy serweramiprostota wybierania numerów w ramach systemuużycie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp. Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie serwerów Libra z wykorzystaniem VoIP interfejs Libra Web - do konfiguracji przez oglądarkę internetowązdalny dostęp do serwerów Libra przez platformę mojacentrala.pl - NOWOŚĆ!praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Javagalwaniczna separacja jednostek - szerokopasmowa komunikacja światłowodowaniezależne systemy zasilania rezerwowego niepowtarzalne panele przyłączy krosowych porządkujące okablowanie serwera przy instalacji w szafach teleinformatycznychzintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnorodnym poziomom dostępu i złożonym hasłomwspółpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LANzarządzanie zdalne albo lokalne poprzez sieć ethernetzdalny dostęp poprzez modem ISDN, zastosowany modem analogowy oraz program offline LibraPCotwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center (w tym przeznaczonym oprogramowaniem Naso CC), oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich (np. Taxi123) oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowymwspółpraca z aparatami systemu IP DECTzabudowa w szafie RACK 19" (jedna jednostka - RACK 4U) lub możliwość powieszenia na ścianie wersji STD Libra Web i aplikacja Grosik
  • Producent Platan
Ips-08.100 centrala telefoniczna marki Slican 665 zł ZOBACZ Kompaktowa centrala telefoniczna z liniami GSM, VoIP i zintegrowanym nagrywaniem. Jednym słowem nieprzeciętne rozwiązanie komunikacyjne. IPS-08 może pracować jako samodzielna jednostka lub być fragmentem rozproszonej sieci telekomunikacyjnej - łącząc biura w najróżniejszych lokalizacjach w ramach większej sieci central Slican. Dostępne cztery modele o zróznicowanych możliwościach i funkcjach. Wymaga konstrukcji i konfiguracji poprzez autoryzowanego partnera Slican. IPS-08 dzięki produktywnym rozwiązaniom może być używana jako centrala IP lub brama VoIP. Niewielkie wymiary, charakterystyczny zasilacz sieciowy i przychylna konfiguracja urządzenia wywołują, że jest ono uniwersalnym, a równocześnie nowoczesnym narzędziem komunikacji. Centrale kolekcji IPS-08 dzięki integracji z aplikacjami zewnętrznymi - programami klasy CRM, hotelowymi, pocztą elektroniczną oraz współpracy z uniwersalnym Komunikatorem CTI Slican - są w pełni wystarczalnym i uniwersalnym produktem, który spełnia potrzeby komunikacyjne każdej producenta i organizacji a ob sługa bramofonu DPH z telefonu komórkowego i nieduże koszty czynią np IPS-08.104 nadzwyczajnym rozwiązaniem dla domków jednorodzinnych. właściwości i mocne strony szybka konfiguracja - możliwość pobrania aplikacji Slican ConfigMAN do programowania i administrowania IPS-08współpraca z Komunikatorem CTI - PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI (telefon + komputer, smartphon)otwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIPsieciowanie eSSL (LAN / VAN) - możliwość sieciowania artykułów linii IPS-08 razem z innymi centralami Slican (modele IPS-08.100 i IPS-08.101)progresywne zarządzanie i kontrola kosztów - wybór najtańszej drogi połączenia (LCR) oraz aplikacja Slican BillingMANmożliwość ustalania limitów na połączenia dla poszczególnych użytkowników - Komunikator CTI Slicanzintegrowany VoIP - obsługa telefonii internetowejzintegrowany GSM - wygodny slot karty SIM na zewnątrz obudowy (modele IPS-08.101 i IPS-08.104)współpraca z telefonami systemowymi IP i telefonami SIP Slicanwspółpraca z bramofonami Slican serii DPHzintegrowane nagrywanie rozmów na karcie micro SD dzięki aplikacji Slican RecordMAN (modele IPS-08.100 i IPS-08.101)sterowanie urządzeniami zewnętrznymi czujka / relay - automatyka maszyn i inteligentne budynki bez wydatków na dodatkowe systemykomfortowy standardowy zasilacz sieciowy 12V, 1.2A, max. Pobór mocy ~12 Wminimalne wymiary (191 mm x 111 mm x 36 mm), waga (300 g) i kompaktowa estetyczna pokrywa informacje sprzętowe * przez max liczba jednoczesnych połączeń rozumie się wszystkie połączenia wchodzące, wychodzące i wewnętrzne wykonywane jednocześnie, Uwaga: cena dotyczy modelu ITS-08.100, komplet nie mieści karty microSD
  • Producent SLICAN
Ipu-14 centrala telefoniczna - marki Slican 1059 zł ZOBACZ Serwer telekomunikacyjny Slican IPU-14 jest produktem, który znakomicie spełnia oczekiwania znikomych firm w zakresie postępowej i wielozadaniowej telekomunikacji. Zaimplementowana brama GSM, brama VoIP, możliwość nagrywania rozmów, czy bezpłatna aplikacja bilingowa Slican BillingMAN zapewnią tanią i wysokiej jakości łączność.Wymaga konstrukcji i konfiguracji poprzez autoryzowanego partnera Slican. małe wymiary kryją w sobie spore możliwości - cechy centrali są identyczne jak dla serwerów o obszernych objętościach adresowanych dla kilkuset abonentów. Teraz nawet drobne i przeciętne firmy mogą z IPU-14 korzystać ze zunifikowanych usług - integracji z aplikacjami CRM, hotelowymi, pocztą elektroniczną i innymi. Dodatkowo serwer ma 4 wolne sloty zezwalają na rozbudowę o dodatkowe porty abonenckie lub linie. Serwer może być zainstalowany na ścianie, zasilany jest typowym zasilaczem. parametry i zalety IPU-14-102 - choćby 64 abonentów IP (szczegółowe maksymalne objętości w tabeli poniżej)współpraca z Komunikatorem CTI - PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI - aplikacja na telefon, komputer i smartphon'aotwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIPsieciowanie eSSL - możliwość wykorzystania produktów kolekcji IPU-14 razem z innymi serwerami Slicanzaawansowane zarządzanie i kontrola kosztów - wybór najtańszej drogi połączenia (LCR) oraz aplikacja taryfikacyjna w cenie serwera - Slican BillingMANmożliwość ustalania limitów na połączenia dla poszczególnych użytkowników - Komunikator CTI Slicanzintegrowany VoIP - obsługa telefonii internetowejzintegrowany GSM - wysokiej jakości i tania łączność GSM w ramach sieci firmowejwspółpraca z telefonami systemowymi IP i telefonami SIP Slicanwspółpraca z bramofonami Slican kolekcji DPHsieciowanie po LAN / WANzintegrowane nagrywanie rozmów na karcie micro SD dzięki aplikacji Slican RecordMANsterowanie urządzeniami zewnętrznymi detektor / relay - automatyka sprzętów i inteligentne budynki bez wydatków na uzupełniające systemyenergooszczędność – nieduży pobór mocy - 22Wniepokaźne wymiary (310 mm x 210 mm x 55 mm), waga (1,60 kg) i kompaktowa estetyczna pokrywa informacje sprzętowe
  • Producent Slican
Slican Mac-6400 centrala telefoniczna - 5424 zł ZOBACZ MAC-6400 charakterystyka systemu: TELEKONFERENCJE- do 10 konferencji, których uczestnikami mogą być dowolni uczestnicy - wewnętrzni, zewnętrzni, GSM, ISDN czy IPPATHFINDER– samoczynne wyszukiwanie ścieżki zrealizowanego połączenia (dynamiczne trasowanie połączeń)INVENIO– funkcjonalność IVR (Interactive Voice Response) – interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzącychACD – Automatic Call Distribution - kierowanie ruchem przychodzącymEmbedded Recording – wielokanałowy system nagrywania rozmówuniwersalność VoIP - MAC-6400 może być jednocześnie klientem jak i serwerem VoIPpełna funkcjonalność routera, NAT, Firewallwewnętrzna brama IP- obsługa protokołów IP: SIP i IAX2 (kodeki G.711, G.729, GSM). Obsługa protokołów ip: sip, a także iax2 (kodeki g.711, g.729, gsm).>wewnętrzna brama GSM obsługująca znikome karty SIM dowolnego operatora GSM (900/1800). Wbudowane wewnętrzne bramy IP oraz GSM zapewniają wyższą jakość połączeń w kontraście do jakości uzyskiwanej poprzez zewnętrzne urządzenia.poczta głosowaprotokoły TAPI - integracja z aplikacjami zewnętrznymi, np. MS Outlookobsługa numeracji miejskiej jako wewnętrznejtaryfikacja połączeń wewnętrznych centraliLCR – Least Cost Routing – automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniaprywatna i firmowa książka telefonicznazapowiedzi systemoweuniwersalne sloty – dowolność w instalacji kart wyposażeńmodułowa konstrukcja serwera – możliwość konfiguracji od 1 do 4 półek (z wyjątkiem MAC-6400.EU-0SH)moduły systemu do montażu w stelażach i szafach 19 calowych lub obudowach Slicanmonitorowanie statusu centrali przystępne z firmowej sieci LAN i zdalnie – przez modem, a także Internetserwer wyekwipowany w zasilacz główny z wymuszonym obiegiem powietrza oraz zasilanie buforowe na 4 godziny pracymożliwość podłączenia dodatkowych zewnętrznych baterii akumulatorów bez konieczności zakupu i rozbudowy o dodatkowy interfejswspółpraca z cyfrowymi telefonami systemowymi SLICAN CTS-202 oraz CTS-102 (od wersji firmware 4.03)współpraca z bramofonami SLICAN współpraca z systemem Slican DECT-IPwspółpraca z oprogramowaniem Slican TelefonCTI (Computer Telephony Integration)zasilanie ~230 V;50 Hzwymiary 1 półka: (szer./wys./gł.) 19" x 4U x 260 mm Uwaga: cena obejmuje centralę w konfiguracji bazowej z 32 portami analogowymi
  • Producent Slican
Omnipcx office - alcatel marki Alcatel lucent 3630 zł ZOBACZ OmniPCX Office - Serwer telekomunikacyjny. Alcatel OmniPCX Office łączy w ramach jednego zestawu centralę abonencką (PBX) do realizacji usług głosowych oraz serwery komunikacyjne obsługujące standardy nowej generacji. System jest asygnowany dla niewielkich i przeciętnych firm, oferując im zaawansowane usługi telefoniczne - zarówno TDM jak i IP, współdzielony, bezpieczny i prędki dostęp do Internetu, pocztę elektroniczną i obsługę sieci LAN. To pierwszy system e-komunikacji, który pozwala firmom korzystać z zalet konwergencji głosu i danych, unikając równocześnie skomplikowanego cyklu wdrażania i integracji towarów pochodzących od przeróżnych producentów. Rozwiązanie to składa się z prekonfigurowanego serwera, umożliwiającego każdemu pracownikowi producenta wydajne korzystanie z komunikacji głosowej, przesyłania informacji, dostępu do Internetu i poczty elektronicznej, co w widocznym stopniu podnosi ich efektywność współpracy z klientami. Alcatel OmniPCX Office to rozwiązanie komunikacyjne nowej generacji, które usprawnia prowadzenie działalności biznesowej i jednocześnie pozwala zoptymalizować inwestycje IT. Łatwość obsługi Alcatel OmniPCX Office daje niepokaźnym i średnim firmom możliwość skoncentrowania się na prowadzeniu podstawowej działalności, eliminując konieczność poświęcania uwagi aspektom technicznym wdrożonego rozwiązania. OmniPCX to skonfigurowany fabrycznie serwer, integrujący całkowitą gamę usług komunikacyjnych: telefonię ("klasyczną" lub VoIP) automatyczny operator kontrolowany dostęp do Internetu serwer poczty elektronicznej telefonia bezprzewodowa DECT ochrona sieci (Firewall, Proxy, NAT) zaimplementowana aplikacja telefonii komputerowej - Pimphony zintegrowany serwer CTI (TAPI, CSTA) interfejsy do obsługi sieci lokalnych Ethernet LAN 10/100 Mb/s usługi sieciowe (DNS, DHCP) System obsługuje do 236 stanowisk roboczych. Dzięki zintegrowanej przełącznicy w standardzie RJ45 jest przypasowany do konstrukcji w szafach okablowania strukturalnego. Stosując koncepcję licencji programowych, w prosty sposób można zbudować rozwiązania z gotowych modułów, co zezwala na pełną kontrolę kosztów i prostą rozbudowę. Aparaty telefoniczne, które stanowią naturalne uzupełnienie oferty central telefonicznych wyekwipowane są w następujące funkcje: zestaw ikon zawiadamiających funkcje aparatu pokaźne, czytelne przyciski zestawy narzędzi do prostej konfiguracji funkcji klawiatura alfanumeryczna zezwalająca na intuicyjny dostęp do centralnej książki telefonicznej możliwość nieskomplikowanej rozbudowy liczby klawiszy doatkowe moduły: ISDN, Analog, V24, VoIP, DECT Najważniejsze parametry: Zintegrowany, a jednocześnie modułowy system udostępniający nowoczesne usługi telefonii tradycyjnej i IP, Internet, pocztę elektroniczną i obsługę sieci LAN minimalnym i średnim firmom w ramach pojedynczego, prostego w obsłudze i zarządzaniu systemu. Inteligentna i przychylna dla użytkownika komunikacja głosowa: rozwiązania do zarządzania połączeniami - odfiltrowanie i dystrybucja rozmów, wbudowana poczta głosowa, osobisty asystent, usługi CTI (computer-telephony integration - integracja telefonii z komputerem), wielki wybór terminali i interfejsów (analogowe, cyfrowe, IP, DECT i PC Softphone). Telefonia IP: głos może być przesyłany poprzez sieć IP LAN albo WAN, co redukuje w wielkim stopniu koszty połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Telefony Alcatel IP-Reflexes mogą być wykorzystywane równocześnie z telefonami cyfrowymi proponując identyczny poziom usług. Zintegrowane komponenty: serwer proxy, cache, IP VPN, poczty elektronicznej, intranetu i firewall udostępniają możliwość korzystania z bezpiecznego, w pełni kontrolowanego prędkiego dostępu do Internetu (ISDN, ADSL, linie dzierżawione). wbudowany serwer poczty elektronicznej pozwala na bezkosztowe korzystanie z poczty elektronicznej bez konieczności instalacji zewnętrznego, asygnowanego serwera LAN. Integracja poczty głosowej i elektronicznej w ramach ujednoliconego systemu wiadomości. Obsługa wszelkich charakterystycznych kupujących poczty elektronicznej (POP3/IMAP4) oraz możliwość dostępu do wiadomości głosowych i poczty elektronicznej z zastosowaniem przeglądarki internetowej. Zintegrowane rozwiązania i usługi LAN takie, jak: DHCP, DNS, serwer plików, ułatwiające wdrażanie i zarządzanie infrastrukurą sieci danych w firmie. Obsługa otwartych technologii i standardów. System wykorzystujący środowisko Linuxa. Obsługuje wszystkie standardy internetowe, a także komunikacji głosowej i transmisji danych. Najważniejsze korzyści: Specjalnie zaprojektowany dla niewiele znaczących i średnich firm nie mających wykwalifikowanych specjalistów IT. Optymalizuje inwestycje IT dzięki zastosowaniu konstrukcji "wszystko w jednym" i modułowej i skalowalnej architekturze. obniża koszty przez eliminację niepowiązanych ze sobą komponentów pochodzących od zróżnicowanych dostawców, w konsekwencji redukując wydatki związane z instalacją, integracją, utrzymaniem i szkoleniami. Łatwe w obsłudze rozwiązanie z przyjaznym dla użytkownika sposobem korzystania z usług telefonicznych, dostępu do Internetu, e-maila, systemu ujednoliconych wiadomości, a także z jednym interfejsem do administrowania wszystkimi elementami systemu. Modułowa, zwiększalna kompozycja umożliwiająca sprostanie wymaganiom stawianym poprzez producenta aktualnie i w przyszłości. kupujący mogą bez problemu przejść z klasycznej telefonii do telefonii IP, a także do konwergencji danych i głosu. Rozwiązanie przygotowane na wyzwania przyszłości dzięki wykorzystaniu systemu Linux i obsłudze głównych standardów. Specyfikacja szczegółowa
  • Producent Alcatel Lucent
Centrale telefoniczne
5 (100%) 1 vote