Testery zapachów dla kobiet

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Carolina Herrera Good Girl Woda Perfumowana 80ml TESTER + GRATIS, 89FA-108C9 269 zł ZOBACZ pachnidła Carolina Herrera | marka nosi nazwę po założycielce, popularnej wenezuelskiej projektantce mody, Carolinie Herrera. Pierwsze pachnidła firmy pojawily się na rynku osiem lat po założeniu producenta – w 1988 r. Największą sławę zyskały perfumy nazwane *(537–212). Jeśli jesteś interesujący, co oznaczają te cyfry, jest to numer kierunkowy do Manhattanu w Nowym Jorku, który Caroline dosłownie pokochała i w końcu się tam przeprowadziła. Oprócz wód toaletowych, Carolina Herrera proponuje także dezodoranty, mleczka do ciała, żele pod prysznic, wody po goleniu i inne produkty kosmetyczne. W produkcji aromatów biorą udział najlepsi perfumiarze na świecie, jak Alberto Morillas, Rosendo Mateu czy Ann Gottlieb. Perfumy Carolina Herrera opisywane są jako zmysłowe i kompleksowe, a zarazem świeże i optymistyczne. Zawierają ekstrakty z kwiatu jaśminu, bułgarskiej rózy, orchidei, kwiatu pomarańczy i wielu innych roślin czy drzew. Wśród ważnych składników są na dodatek drzewo sandałowe i cedr. Carolina Herrera to synonim luksusu, elegancji i ponadczasowości. Wyrazem tego są dodatkowo opakowania.Na przykład kolekcja 212 moze pochwalić się oryginalnymi flakonami w postaci różnokolorowych (srebrna, złota, różowa ) „kapsułek“. Ponadto, firma angażuje się w sporo projektów charytatywnych – na przykład bierze energiczny udział w walce z rakiem piersi. Marka Carolina Herrera na pewno zainteresuje tych wszelkich, którzy lubią orientalne i drzewne aromaty, chcą wypróbować oryginalne kosmetyki jednej z najlepszych projektantek, która ubierała samą Jacqueline Kennedy Onassis, a ponadto są ambitni i wymagający. Skład Głowa migdały, kawa Serce tuberoza, jaśmin Podstawa kakao, fasola Tonka Testery są pełnowartościowym produktem w opakowaniu technologicznym, czasami nie mają korka. Ze względów strategii reklamowej większość producentów stosuje trwalsze, bardziej skondensowane aromaty o przedłużonej trwałości. Jednocześnie testery są oferowane w niższych cenach. Do każdego zamówienia próbka perfum gratis
  • Producent Carolina Herrera
  • Pojemność 80
Burberry Sport 75ml W Woda toaletowa Tester 82,53 zł ZOBACZ perfumy Burberry Burberry to pełnia brytyjskiego stylu, kryjąca w eleganckich trenczach symbol wymyślnia i pełnię dobrego, arystokratycznego smaku. Na kartach historii tej najsłynniejszej angielskiej marki najważniejszy rok datuje się na 1856, kiedy Thomas Burberry, 21-letni uczeń sukiennik otworzył skromny sklepik konfekcji w Basingstoke, Hampshire. Pierwsze sukcesy przychodziły mu szybko, a zawdzięczał to unikatowej jakości dzianin i wyśmienitemu wykonaniu swych projektów, zyskując grono szacownych i niezwykłą popularność wśród tamtejszej elity. Kultowy emblemat kratki jest dzisiaj jednym z najszczególniej rozpoznawalnych symboli w świecie mody w pełni odzwierciedlając jej niezaprzeczalną świetność.Pierwsze pachnidła Burberry zostały wylansowane na rynku w 1981. Orientalno-drzewny "Burberry for Men" stał się flagowym aromatem producenta. Dziesięć lat później pozostał zaprojektowany bardzo kobiecy, świeży i finezyjny, kwiatowo-pudrowy zapach "Society", który otrzymał prestiżową nagrodę FiFi. Triumf aromatów Burberry to tradycyjny fason uosabiający równocześnie progresywny brytyjski szyk, o eleganckim i zniewalającym charakterze łączącym nowoczesność i jakość.pachnidła Burberry to szlachetne nuty owiane nutą tajemnicy. producent Burberry zawsze zabiegała o stworzenie czegoś, co zachwyca wszystkie zmysły, o uchwycenie światła promienistej kobiecości w zapachu, namiętnego romansu, naturalnego spektakularna i żywej energii. Jako wszechobecna ikona wśród mody, Burberry doczekała się choćby rekomendacji od Rodziny Królewskiej. Copyright © E-Glamour.pl
  • Producent Burberry
  • Pojemność 75
Prada la femme woda perfumowana 100 ml tester dla kobiet 260,90 zł ZOBACZ Początki znanego dziś na całym świecie domu mody Prada były związane z Mediolanem. Tam właśnie swój śladowy sklepik z wyrobami skórzanymi w 1913 otworzyli dwaj bracia: Mario i Martino Prada, którzy dość błyskawicznie zdecydowali się na wybór nazwy dla swego przedsiębiorstwa odtąd znanego jako Fratelli Prada. W asortymencie znalazły się rękawiczki, torby i walizki, które do dziś stanowią ważną część asortymentu. Gdy w 1919 bracia Prada dostąpili zaskakującego zaszczytu i zostali wybrani jako dostawcy dworu królewskiego oznaczało to rozwój przedsiębiorstwa i wzrost jego prestiżu. Temu wyróżnieniu Prada zawdzięcza także prawo do stosowania symbolu królewskich węzłów domu Savoye. Prawdziwie ekscytująca okazała się być jednak epoka Prady, gdy przedsiębiorstwo w trzecim pokoleniu przejęła w swe ręce Muccia Prada w 1978 roku. Wylansowane poprzez nią połyskujące czarne torebki nie tylko rozsławiły producenta Prada, lecz też zmieniły jej oblicze. Produkty o raczej klasycznym charakterze stopniowo ustąpiły miejsca wyszukanym szykownym kreacjom, jak czarny plecak z nylonu Pocone, dzięki którym Prada pozostała przyjęta w poczet firm o randze światowej. Dziś Prada to nie tylko torebki z najwyższych półek, lecz też finezyjne buty, ubrania i cała gama akcesoriów włącznie z nie mniej pożądanymi okularami tej firmy. Zainteresowani znajdą także w sklepach Prady komórki i smartphony. Stosunkowo niedawno do programu towarów dołączyły także perfumy. W 2004 pojawiły się na rynku perfumy o nazwie identycznej z domem mody. W 2006 roku pojawił się także ich męski odpowiednik „Prada Man". Ostatnimi nowościami na rynku okazała się być linia perfum żeńskich „Infusion", która doczekała się wielu wariantów: obok „Infusion d'Iris" wyszukamy także „Infusion de Fleur d'Oranger", „Infusion de Tubereuse", „Infusionde Vetiver" oraz dla mężczyzn: „Infusion d'Homme".Warto także wspomnieć o lubianych kreacjach „Amber" i linii „Candy". Ta ostatnia kreacja z 2011 roku doskonale oddaje charakter wielu towarów tej firmy: jest wyszukanym aromatem w luksusowym, ekstrawaganckim opakowaniu. Wylansowała je Daniela Andrier, komponując ten zapach na bazie zdecydowanych aromatów piżma, styraksu, wanilii i karmelu. Odpowiednio do tego orientalnego zapachu wybrano flakon: cylinder o smukłych proporcjach i niebanalnym rozwiązaniu kolorystycznym. Podczas gdy dno flakonu jest zabarwione na czerwono, jego wnętrze wypełnia ciepła żółć perfum. Całości dopełnia opaska w ostrym różowym odcieniu w górnej części flakonu oraz złote dodatki: dekoracyjny napis i dozownik w zarysie płaskiego kapelusza. Reklamowy spot z Lea Seydoux uzmysławia jednoznacznie, że te perfumy są asygnowane tylko dla kobiet samoświadomych, które wiedzą, czego chcą i które bez zastanowienia po to sięgają.
  • Producent Prada
  • Pojemność 100
Paco rabanne ultraviolet, woda perfumowana, 80ml, tester (w) 140,90 zł ZOBACZ Jak niemało innych drogich stylizacji z wyższej półki perfumy marki Paco Rabanne sporo łączy ze światem mody i Paryżem. Paco Rabanne, właściwie Francisco Rabaneda-Cuervo, z pochodzenia Baskijczyk, z początkiem ostatniej wojny znalazł schronienie wraz z matką w Paryżu. Dość szybko odnalazł tam stosowne drzwi do świata Haute Couture, po części dzięki swej matce krawcowej z zawodu, a po części dzięki umiejętności rysowania, czym dorabiał sobie w czasie studiów architektury u Givenchy i innych projektantów mody. Pierwszą własną kolekcję zaprojektował w 1966 roku, która okazała się być sporym sukcesem. Zasłynął on m. In. Z kostiumów dla Jane Fondy w filmie „Barbarella". Marka wywodzącą się od jego imienia momentalnie uzyskała popularność i odergrała znaczną rolę w kształtowaniu stylu lat sześćdziesiątych. W Paryżu dom mody Paco Rabanne znany był z prowokacji na pokazach mody, które stale jako pierwsze odbywały się z towarzyszeniem muzyki i często przypominały szczegółowo przygotowane przedstawienia. Osobiste zainteresowania Rabanne futuryzmem znalazły przeniesienie w jego projektach ubrań, do których realizacji stosował niejednokrotnie niekonwencjonalne materiały, jak metale, plastik i papier. Pomysł, który się wtedy narodził, na sukienkę naszywane metalowe aplikacje, stał się swego typu jego ulubionym motywem, który do dziś pojawia się w kolejnych kolekcjach. Po aktywnym progresywnym początkowym okresie Rabanne zaczął się w miarę upływu lat wycofywać z dynamicznego udziału z interesu, aby po latach powrócić z nową pasją dla perfum...! Black XS to stanowczo udana kreacja kobiecych perfum, której przypisuje się charakter kwintesencji kobiecości. Szczególnym polem do popisu okazały się jednak być dla Rabanne pachnidła męskie, jak One Milion i Invictus. Wszystkie serie obejmujące każdorazowo także perfumowane kosmetyki wyśmienicie sprzedają się i znalazły wyjątkowo pozytywny oddźwięk za nieszablonową oryginalność i jakość. Symbolizują to już ich ekstrawaganckie flakony, które posiadają charakter obiektów kolekcjonerskich. Black XS to utrzymany w konwencji stylistycznej rockowej krągły fioletowy flakon ze szklaną delikatną różą i metalicznym napisem. One Milion to ni mniej ni więcej jak złota sztabka, podczas gdy Invictus to platynowe trofeum.
  • Producent Paco Rabanne
  • Pojemność 80
Dior Jadore L Or Essence de Parfum Woda perfumowana 40 ml spray TESTER 267,56 zł ZOBACZ Christian Dior pozostał urodzony dnia 21 stycznia 1905 w Granville w Normandii. Był synem majętnego producenta nawozów. Od wczesnych lat interesował się projektowaniem, marząc o zawodzie architekta. Dzięki namowom ojca, chcącego żeby syn był dyplomatą rozpoczął naukę w elitarnej Ecole des Sciences Politiques. W 1928 roku jego ojciec przeznaczył dużą kwotę pienieżną, żeby Dior mógł otworzyć galerię sztuki. Aczkolwiek postawił jeden szczególnie widoczny warunek - nazwisko Dior nie mogło widnieć na drzwiach. W galerii wystawiano obrazy m.in. Pablo Picassa. Wkrótce jednak, rodzina zaczeła posiadać problemy finansowe, co przyczyniło się jeszcze do zamknięcia galerii. Christian Dior zaczął projektować kapelusze i suknie dla kilku domów mody. Jego projekty zdobyły powszechne uznanie i pojawiły się w dziale mody w magazynie Figaro. Za sprawą wybuchu II wojny światowej, Dior pozostał powołany do służby wojskowej, jednak tuż po kapitulacji zatrudnił się u projektanta Luciena Lelonga, projektując ubrania dla niemieckiej elity przebywającej w Paryżu. Po wojnie, Dior dostał zlecenie mające na celu odświeżenie marki Philippe et Gaston, marki odzieżowej będącej własnością Marcela Boussaca. Boussac zaufał intuicji Diora, że społeczeństwo po wojnie potrzebowało wprowadzenia nowego stylu. Rzeczywiście, wystawna, zgrabna sylwetka i falujące spódnice Diora momentalnie stały się wyznacznikiem mody na światowych salonach. W 1946 roku Christian Dior postanowił założyć własny dom mody zatrudniający 85 pracowników i znajdujący się przy Avenue Montaigne 30. Rok później miał miejsce pokaz jego samodzielnej, pierwszej kolekcji. Christian Dior od razu stał się najmocniej modnym i lubianym projektantem mody. Jego nazwisko było znane na całym świecie, a wybitne osobistości korzystające z jego talentu to min. Marlene Dietrich, księżniczka Margaret i księżna Windsoru. Krótko poźniej, razem z Serg Heftler Louiche założyl producenta Christian Dior Perfume. Na rynek pozostały wprowadzone pierwsze wytworne perfumy - Miss Dior.
  • Producent Dior
  • Pojemność 40