Pozostałe opony

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Bridgestone R 630 ( 175 R14C 99/98R 8PR ) (3286347752216) 418 zł ZOBACZ Bridgestone – największy firma wyrobów gumowych i opon na świecie. Producent pozostała założona w 1931 roku przez Shōjirō Ishibashiego w mieście Kurume w Japonii. Nazwa Bridgestone pochodzi z dosłownego tłumaczenia z języka japońskiego na angielski nazwiska założyciela, a następnie przestawienia i połączenia wyrazów. Nazwisko Ishibashi oznacza stone bridge (kamienny most) co po przestawieniu i połączeniu daje nazwę marki. Bridgestone jest największym producentem opon na świecie. Zajmuje trzecie miejsce wśród przedsiębiorstw na rynku Ameryki Północnej, przegrywając wyłącznie z pozostałą pierwszą dwójką z "dużej Trójcy" producentów ogumienia, tj.: Michelin oraz Goodyear Tire and Rubber Company. marki opon wyprodukowane poprzez koncern Bridgestone: Bridgestone, Firestone, Dayton, Seiberling, Road King, Gillette, Peerless, FireStop. Oprócz opon Bridgestone produkuje: części samochodowe (koła gumowe, komponenty tłumiące hałas, amortyzatory), przemysłowe wyroby gumowe (pasy transmisyjne, bębny gumowe, odbijacze portowe, pokrycia dachowe, izolacje), produkty chemiczne (pianki i materiały budowlane), artykuły sportowe (rowery, piłki i kije golfowe, piłki tenisowe, deski surfingowe, buty) (wyroby te stanowią około 20 procent sprzedaży przedsiębiorstwa). Koncern ma 59 fabryk ogumienia. Europejska centrala Bridgestone funkcjonuje od roku 1990, koordynując pracę 20 firm handlowych, 2 wyłącznych dystrybutorów, 8 fabryk oraz Centrum technologicznego w Rzymie i Europejskiego Toru Testowego.
  • Producent Bridgestone
sp sport maxx gt ( 265/40 zr21 zr xl osłona felgi (mfs), b ) marki Dunlop 1224 zł ZOBACZ Dunlop SP Sport Maxx GT nieprzeciętna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę doskonała przyczepność na suchej nawierzchniskrupulatne prowadzenie i reagowanie na właściwości nawierzchniWysoka stabilność w trakcie prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów nadzwyczajna przyczepność na suchej nawierzchni dzięki wyścigowej technice Opona Sport Maxx GT akcentuje się idealną przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika użyto sadzy stosowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie udoskonala przyleganie do suchej nawierzchni i skuteczność hamowania.staranne prowadzenie i reagowanie na właściwości nawierzchni technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka innowacyjnych funkcji, które dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika sprawia rozszerzenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co ulepsza skrupulatność prowadzenia i liczba danych przekazywanych poprzez oponę do kierowcy.Wysoka stabilność w trakcie szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów Opona Sport Maxx GT zachowuje swój zarys przy wysokich szybkościach, co poprawia jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia nad wyraz dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego nowoczesnania. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje szczególnie prawidłową przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Nanocząsteczki. Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając na skutek czego wyśmienitą przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony idealna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, staranne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.mocne strony znakomita stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna budowa bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest nad wyraz niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie doskonałe utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka odporność na aquaplaning, ulepszony kontakt z jezdnią, pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i obszerniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa oporność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.atuty istotnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania i powiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, perfekcyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.
  • Producent Dunlop
Duro opony przemysłowe (traktorki, melexy, wózki golfowe, widlak Duro di5005 16x6.50-8 4pr tl (4713224177361) 99,90 zł ZOBACZ Opis: Opona ogrodnicza DURO DI 5005 TURF jest wytrzymałą oponą z bieżnikiem typu trawnikowego, o bardziej otwartej konstrukcji, ulepszającej przyczepność, bez powodowania ubytków w podłożu. Kompozycja i wykorzystany w oponie bieżnik, gwarantują jej niepodatność na przebicie wyższą, w przypadku większości opon dwuwarstwowych, będących na wyposażeniu fabrycznym oraz sprzętów ogrodowych. Opis: traktorki ogrodowe, kosiarki samojezdne, mini quady, przyczepki i pojazdy typu melex Przeznaczenie: Opona Duro DI5005 jest oponą do kosiarek samojezdnych, traktorków ogrodowych, mini quady, przyczepek i pojazdy rodzaju melex. O DURO: Międzynarodowy koncern powstały w 1945 roku. Ma kapitał ponad 88 mln USD, zatrudnia 3700 pracowników. Posiada fabryki na Tajwanie, w Tajlandii i w Chinach oraz swoje filie m.in w USA, Hong-Kongu i Singapurze. Koncern produkuje aktualnie pełne spektrum dętek oraz opon, począwszy od rowerowych, poprzez skuterowe, motocyklowe, quadowe, samochodowe osobowe, dostawcze i ciężarowe, aż do urządzeń przemysłowych, wózków widłowych i gokartów. Koncern produkuje opony klasy ekonomicznej wyższej, a producent DURO wywodzi się od słowa angielskiego DURABLE, oznaczającego wytrzymałość i wytrzymałość. Nazwa zobowiązuje, dlatego produkty DURO znane są z wytrzymałości i przedłużonej żywotności w stosunku do artykułów konkurencji. Ponadto nad wyraz atrakcyjna cena powoduje, iż zainteresowanie klientów oponami firmy DURO bezustannie rośnie. Warto posiadać DURO w swej ofercie! Pamiętaj: DURO. Daje przewagę!
  • Producent DURO opony przemysłowe (traktorki, melexy, wózki golfowe, widlak

 

 

Pozostałe opony
5 (100%) 1 vote