Pozostałe głośniki samochodowe

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Subwoofer VORDON TB-20R + Nawet 35% taniej! + Zamów z DOSTAWĄ JUTRO! + DARMOWY TRANSPORT!, 1_626762 149,99 zł ZOBACZ Tuba basowa Vordon TB-20R Najwyższy kanon car audio Najwyższy kanon Tuba basowa Vordon ze wzmacniaczem pozostała zaprojektowana do stosowania samochodowego, zgodnie z najwyższymi standardami car audio. Przeznaczenie jej pozwala na pracę w podwyższonej wilgotności (nie oznacza to wodoodporności). Membrana głośnika jest papierowa, dzięki temu bas jest „ciepły” i przyjemny dla ucha. Głośnik jest zabezpieczony przed uszkodzeniem mechanicznym stylową kratką z tworzywa. Membrana jest lekka i sztywna, wprawia ją w ruch dwuwarstwowa cewka nawinięta miedzianym drutem na aluminiowy karkas. Takie rozwiązanie zapewnia wysoką sprawność układu, niskie zniekształcenia i wysoką moc. Układ magnetyczny jest wentylowany. W procesie projektowania użyto wiedzę doświadczonych inżynierów elektroakustyki, zaopatrzonych w programy symulacyjne, a także najwyższej jakości aparaturę pomiarową. Konstrukcja głośnika jest trwała i bezpieczna, w pakiecie znajduje się pakiet niezbędnych przewodów, instrukcja z opisem podłączenia, i pasek z klamerką służący do przymocowania w wybranym miejscu. Działanie subwoofera Subwoofer emituje czysty i konkretny bas, choćby przy wysokim poziomie głośności. Tuba pracuje w paśmie 40-200Hz. Użyto tu rozwiązanie z tunelem bass-reflex, który stroi układ rezonansowy tak, aby zapewnić jak najniższe tłumienie basu, bez utraty jakości dźwięku. Wyśmienicie dostosowana obudowa z tunelem bass-reflex gwarantuje pełne wykorzystanie potencjału głośnika. W sytuacji typu bass-reflex, ciśnienie akustyczne jest sumą ciśnienia stworzonego poprzez bass-reflex (BR) i ciśnienia pochodzącego z membrany głośnika, przy uwzględnieniu przesunięcia fazowego między tymi ciśnieniami. Tunel BRmożna zatkać lub przesłonić, co poprawi jakość (szybkość ) basu, lecz może ograniczyć jego zasięg i dynamikę. Montaż i przygotowanie Subwoofera w samochodzie Każdy samochód posiada inną akustykę i rozmiary. Fale akustyczne z różnorodnych głośników nakładają się na siebie, może to wywoływać dodawanie się albo znoszenie fal w zależności od miejsca w samochodzie i częstotliwości. Dlatego najlepsze umiejscowienie subwoofera należy dobrać metodą prób i błędów, prowadząc odsłuch z miejsca kierowcy. Wzmacniacz jest wyposażony w filtr dolnoprzepustowy LPF (low-pass filter), z płynną regulacją pokrętłem w zakresie 40Hz-200Hz, z możliwością jego wyłączenia (przełącznik w pozycji LPF FULL). Dzięki konstrukcji tuby i rozwiązaniu bass-reflex, bas pozostaje głęboki i czysty, nawet przy wysokim poziomie głośności. Przy pierwszym podłączeniu najlepiej ustawić potencjometr wzmacniacza w pozycji „min”, następnie powoli powiększać głośność, aż do uzyskania mocy maksymalnej. Najmniejsze zniekształcenia uzyskuje się przy 80-90% mocy maksymalnej. Podłączenie subwoofera Przy podłączaniu subwoofera podstawową sprawą jest prawidłowe poprowadzenie zasilania. Głośnik podłącza się do zasilania wykorzystując trzy zaciski: +12V, GND i CON( REM). Im większa odległość tuby od akumulatora, tym grubsze kable należy wykorzystać i o jak najmniejszej oporności. Do zacisku +12V podłącza się przewód dodatni (+) z akumulatora (zabezpieczony odpowiednim bezpiecznikiem), zaś do GND masę (może być z karoserii). Przewód plusowy jest koloru czerwonego, a minusowy jest czarny. Najlepiej pociągnąć plus i minus bezpośrednio z akumulatora,niejednokrotnie można znaleźć masę przy śrubach w bagażniku. Do korzystnej pracy wzmacniacza niezbędne jest również pociągnięcie kabla sterującego. Jest on potrzebny, by włączać i wyłączać wzmacniacz, gdy nie słuchamy radia. Do zacisku CON(REM) podłącza się kabel REMOTE wychodzący z radia (wyjątkowo nieraz jest niebieski, albo niebieski z białym paskiem i oznaczony jako „remote”, służy on też do sterowania elektryczną anteną). Na tym kablu pojawia się +12V po włączeniu radioodtwarzacza. Przewodem RCA (tzw. „czinczami” – chinch) łączy się tubę z wyjściem z radia. Skrót RCA jest skrótem od nazwy marki Radio Corporation of America, i funkcjonuje jako powszechnie stosowany skrót opisujący ten typ kabli. Natężenie dzwięku Wejścia niskopoziomowe: 2xRCA(cinch) Wejścia/Wyjścia wysokopasmowe Częstotliwość Pasmo przenoszenia: (LPF) 20Hz-20kHz / Full 50hz-250Hz Zasilanie DC 12V
  • Producent Vordon
Vordon Subwoofer tb-30t + nawet 35% taniej! + zamów z dostawą jutro! + darmowy transport! 389 zł ZOBACZ Tuba basowa Vordon TB-30T Najwyższy kanon car audio Najwyższy standard Tuba basowa TB-30T ze wzmacniaczem pozostała zaprojektowana do użytkowania samochodowego, zgodnie z najwyższymi standardami car audio. Przeznaczenie jej zezwala na pracę w podwyższonej wilgotności (nie oznacza to wodoodporności). Membrana głośnika jest papierowa, dzięki czemu bas jest „ciepły” i błogi dla ucha. Głośnik jest zabezpieczony przed uszkodzeniem mechanicznym stylową kratką z tworzywa. Membrana jest lekka i niesprężysta, wprawia ją w ruch dwuwarstwowa cewka nawinięta miedzianym drutem na aluminiowy karkas. Takie rozwiązanie gwarantuje wysoką wydajność układu, niskie zniekształcenia i wysoką moc. Układ magnetyczny jest wentylowany. W procesie projektowania użyto wiedzę doświadczonych inżynierów elektroakustyki, wyekwipowanych w programy symulacyjne, a także najwyższej jakości aparaturę pomiarową. Konstrukcja głośnika jest trwała i bezpieczna, w zestawie znajduje się zestaw potrzebnych przewodów, instrukcja z opisem podłączenia, i pasek z klamerką służący do przymocowania w wybranym miejscu. Działanie subwoofera Subwoofer emituje czysty i solidny bas, nawet przy wysokim poziomie głośności. Tuba TB-30T pracuje w paśmie 40-200Hz. Użyto tu rozwiązanie z tunelem bass-reflex, który stroi układ rezonansowy tak, aby zapewnić jak najniższe tłumienie basu, bez utraty jakości dźwięku. Rewelacyjnie dobrana pokrywa z tunelem bass-reflex zapewnia pełne użycie potencjału głośnika. W przypadku typu bass-reflex, ciśnienie akustyczne jest sumą ciśnienia produkowanego poprzez bass-reflex (BR) i ciśnienia pochodzącego z membrany głośnika, przy uwzględnieniu przesunięcia fazowego między tymi ciśnieniami. Tunel BRmożna zatkać lub przesłonić, co poprawi jakość (szybkość ) basu, ale może ograniczyć jego zasięg i dynamikę. Montaż i przygotowanie Subwoofera w samochodzie Każdy samochód ma inną akustykę i wymiary. Fale akustyczne z różnorodnych głośników nakładają się na siebie, może to powodować dodawanie się lub znoszenie fal w zależności od miejsca w samochodzie i częstotliwości. Dlatego najlepsze umiejscowienie subwoofera należy dobrać metodą prób i błędów, prowadząc odsłuch z miejsca kierowcy. Wzmacniacz jest zaopatrzony w filtr dolnoprzepustowy LPF (low-pass filter), z płynną regulacją pokrętłem w zakresie 40Hz-200Hz, z możliwością jego wyłączenia (przełącznik w pozycji LPF FULL). Dzięki konstrukcji tuby i rozwiązaniu bass-reflex, bas pozostaje głęboki i czysty, choćby przy wysokim poziomie głośności. Przy pierwszym podłączeniu najlepiej ustawić potencjometr wzmacniacza w pozycji „min”, następnie powoli zwiększać głośność, aż do uzyskania mocy maksymalnej. Najmniejsze zniekształcenia uzyskuje się przy 80-90% mocy maksymalnej. Podłączenie subwoofera Przy przyłączaniu subwoofera podstawową sprawą jest poprawne poprowadzenie zasilania. Głośnik podłącza się do zasilania wykorzystując trzy zaciski: +12V, GND i CON( REM). Im obszerniejsza odległość tuby od akumulatora, tym grubsze kable należy wykorzystać i o jak najmniejszej wytrzymałości. Do zacisku +12V podłącza się kabel dodatni (+) z akumulatora (zabezpieczony odpowiednim bezpiecznikiem), zaś do GND masę (może być z karoserii). Kabel plusowy jest koloru czerwonego, a minusowy jest czarny. Najlepiej pociągnąć plus i minus bezpośrednio z akumulatora,niejednokrotnie można znaleźć masę przy śrubach w bagażniku. Do korzystnej pracy wzmacniacza konieczne jest także pociągnięcie kabla sterującego. Jest on konieczny, żeby włączać i wyłączać wzmacniacz, gdy nie słuchamy radia. Do zacisku CON(REM) podłącza się kabel REMOTE wychodzący z radia (bardzo nieraz jest niebieski, lub niebieski z białym paskiem i oznaczony jako „remote”, służy on też do sterowania elektryczną anteną). Na tym kablu pojawia się +12V po włączeniu radioodtwarzacza. Przewodem RCA (tzw. „czinczami” – chinch) łączy się tubę z wyjściem z radia. Skrót RCA jest skrótem od nazwy firmy Radio Corporation of America, i funkcjonuje jako powszechnie wykorzystywany skrót opisujący ten rodzaj kabli. Natężenie dzwięku Wejścia niskopoziomowe: 2xRCA(cinch) Wejścia/Wyjścia wysokopasmowe Częstotliwość Pasmo przenoszenia: (LPF) 20Hz-20kHz / Full 50hz-250Hz Zasilanie DC 12V
  • Producent Vordon
Vordon Subwoofer tb-20r+ + nawet 35% taniej! + zamów z dostawą jutro! + darmowy transport! 299,99 zł ZOBACZ Tuba basowa Vordon TB-20R+ Najwyższy kanon car audio Najwyższy standard Tuba basowa Vordon ze wzmacniaczem została zaprojektowana do wykorzystania samochodowego, zgodnie z najwyższymi standardami car audio. Przeznaczenie jej umożliwia pracę w podwyższonej wilgotności (nie oznacza to wodoodporności). Membrana głośnika jest papierowa, dzięki temu bas jest „ciepły” i błogi dla ucha. Głośnik jest zabezpieczony przed zniszczeniem mechanicznym stylową kratką z tworzywa. Membrana jest lekka i sztywna, wprawia ją w ruch dwuwarstwowa cewka nawinięta miedzianym drutem na aluminiowy karkas. Takie rozwiązanie gwarantuje wysoką efektywność układu, niskie zniekształcenia i wysoką moc. Układ magnetyczny jest wentylowany. W procesie projektowania użyto wiedzę doświadczonych inżynierów elektroakustyki, wyekwipowanych w programy symulacyjne, a także najwyższej jakości aparaturę pomiarową. Konstrukcja głośnika jest trwała i bezpieczna, w zestawie znajduje się zestaw koniecznych przewodów, instrukcja z opisem podłączenia,, a także pasek z klamerką służący do przymocowania w wybranym miejscu. Działanie subwoofera Subwoofer emituje czysty i potężny bas, nawet przy wysokim poziomie głośności. Tuba pracuje w paśmie 40-200Hz. Wykorzystano tu rozwiązanie z tunelem bass-reflex, który stroi układ rezonansowy tak, żeby zapewnić jak najniższe tłumienie basu, bez utraty jakości dźwięku. Perfekcyjnie dobrana pokrywa z tunelem bass-reflex zagwarantuje pełne wykorzystanie potencjału głośnika. W przypadku rodzaju bass-reflex, ciśnienie akustyczne jest sumą ciśnienia tworzonego przez bass-reflex (BR) i ciśnienia pochodzącego z membrany głośnika, przy uwzględnieniu przesunięcia fazowego między tymi ciśnieniami. Tunel BRmożna zatkać lub przesłonić, co poprawi jakość (prędkość ) basu, lecz może ograniczyć jego zasięg i dynamikę. Montaż i przygotowanie Subwoofera w samochodzie Każdy samochód ma inną akustykę i rozmiary. Fale akustyczne z różnorodnych głośników nakładają się na siebie, może to wywoływać dodawanie się lub znoszenie fal w zależności od miejsca w samochodzie i częstotliwości. Dlatego najkorzystniejsze umiejscowienie subwoofera należy dobrać metodą prób i błędów, prowadząc odsłuch z miejsca kierowcy. Wzmacniacz jest wyposażony w filtr dolnoprzepustowy LPF (low-pass filter), z płynną regulacją pokrętłem w zakresie 40Hz-200Hz, z możliwością jego wyłączenia (przełącznik w pozycji LPF FULL). Dzięki konstrukcji tuby i rozwiązaniu bass-reflex, bas pozostaje głęboki i czysty, choćby przy wysokim poziomie głośności. Przy pierwszym podłączeniu najlepiej ustawić potencjometr wzmacniacza w pozycji „min”, następnie powoli zwiększać głośność, aż do uzyskania mocy maksymalnej. Najmniejsze zniekształcenia uzyskuje się przy 80-90% mocy maksymalnej. Podłączenie subwoofera Przy podłączaniu subwoofera podstawową sprawą jest prawidłowe poprowadzenie zasilania. Głośnik podłącza się do zasilania wykorzystując trzy zaciski: +12V, GND i CON( REM). Im obszerniejsza odległość tuby od akumulatora, tym grubsze kable należy wykorzystać i o jak najmniejszej oporności. Do zacisku +12V podłącza się przewód dodatni (+) z akumulatora (zabezpieczony odpowiednim bezpiecznikiem), zaś do GND masę (może być z karoserii). Kabel plusowy jest koloru czerwonego, a minusowy jest czarny. Najlepiej pociągnąć plus i minus bezpośrednio z akumulatora,nieraz można znaleźć masę przy śrubach w bagażniku. Do poprawnej pracy wzmacniacza potrzebne jest też pociągnięcie kabla sterującego. Jest on potrzebny, aby włączać i wyłączać wzmacniacz, gdy nie słuchamy radia. Do zacisku CON(REM) podłącza się kabel REMOTE wychodzący z radia (wyjątkowo niejednokrotnie jest niebieski, lub niebieski z białym paskiem i oznaczony jako „remote”, służy on również do sterowania elektryczną anteną). Na tym kablu pojawia się +12V po włączeniu radioodtwarzacza. Przewodem RCA (tzw. „czinczami” – chinch) łączy się tubę z wyjściem z radia. Skrót RCA jest skrótem od nazwy marki Radio Corporation of America, i funkcjonuje jako powszechnie stosowany skrót opisujący ten typ kabli. Natężenie dzwięku Wejścia niskopoziomowe: 2xRCA(cinch) Wejścia/Wyjścia wysokopasmowe Częstotliwość Pasmo przenoszenia: (LPF) 20Hz-20kHz / Full 50hz-250Hz Zasilanie DC 12V
  • Producent Vordon
Subwoofer VORDON TB-20T + Nawet 35% taniej! + DARMOWY TRANSPORT! 289,98 zł ZOBACZ Tuba basowa Vordon TB-20T Najwyższy kanon car audio Najwyższy kanon Tuba basowa Vordon ze wzmacniaczem została zaprojektowana do użytkowania samochodowego, zgodnie z najwyższymi standardami car audio. Przeznaczenie jej pozwala na pracę w podwyższonej wilgotności (nie oznacza to wodoodporności). Membrana głośnika jest papierowa, dzięki temu bas jest „ciepły” i miły dla ucha. Głośnik jest zabezpieczony przed zniszczeniem mechanicznym stylową kratką z tworzywa. Membrana jest lekka i sztywna, wprawia ją w ruch dwuwarstwowa cewka nawinięta miedzianym drutem na aluminiowy karkas. Takie rozwiązanie zagwarantuje wysoką efektywność układu, niskie zniekształcenia i wysoką moc. Układ magnetyczny jest wentylowany. W procesie projektowania wykorzystano wiedzę doświadczonych inżynierów elektroakustyki, wyekwipowanych w programy symulacyjne, a także najwyższej jakości aparaturę pomiarową. Budowa głośnika jest trwała i bezpieczna, w komplecie znajduje się zestaw niezbędnych przewodów, instrukcja z opisem podłączenia, i pasek z klamerką służący do przymocowania w wybranym miejscu. Działanie subwoofera Subwoofer emituje czysty i konkretny bas, choćby przy wysokim poziomie głośności. Tuba pracuje w paśmie 40-200Hz. Użyto tu rozwiązanie z tunelem bass-reflex, który stroi układ rezonansowy tak, aby zapewnić jak najniższe tłumienie basu, bez utraty jakości dźwięku. Wspaniale dostosowana pokrywa z tunelem bass-reflex zapewnia pełne użycie potencjału głośnika. W przypadku rodzaju bass-reflex, ciśnienie akustyczne jest sumą ciśnienia produkowanego poprzez bass-reflex (BR) i ciśnienia pochodzącego z membrany głośnika, przy uwzględnieniu przesunięcia fazowego między tymi ciśnieniami. Tunel BRmożna zatkać lub przesłonić, co poprawi jakość (szybkość ) basu, lecz może ograniczyć jego zasięg i dynamikę. Montaż i przygotowanie Subwoofera w samochodzie Każdy samochód posiada inną akustykę i wymiary. Fale akustyczne z najróżniejszych głośników nakładają się na siebie, może to powodować dodawanie się lub znoszenie fal w zależności od miejsca w samochodzie i częstotliwości. Dlatego najkorzystniejsze umiejscowienie subwoofera należy dobrać metodą prób i błędów, prowadząc odsłuch z miejsca kierowcy. Wzmacniacz jest wyposażony w filtr dolnoprzepustowy LPF (low-pass filter), z płynną regulacją pokrętłem w zakresie 40Hz-200Hz, z możliwością jego wyłączenia (przełącznik w pozycji LPF FULL). Dzięki konstrukcji tuby i rozwiązaniu bass-reflex, bas pozostaje głęboki i czysty, nawet przy wysokim poziomie głośności. Przy pierwszym podłączeniu najlepiej ustawić potencjometr wzmacniacza w pozycji „min”, następnie powoli zwiększać głośność, aż do uzyskania mocy maksymalnej. Najmniejsze zniekształcenia uzyskuje się przy 80-90% mocy maksymalnej. Podłączenie subwoofera Przy przyłączaniu subwoofera podstawową sprawą jest dobre poprowadzenie zasilania. Głośnik podłącza się do zasilania wykorzystując trzy zaciski: +12V, GND i CON( REM). Im pokaźniejsza odległość tuby od akumulatora, tym grubsze kable należy zastosować i o jak najmniejszej wytrzymałości. Do zacisku +12V podłącza się kabel dodatni (+) z akumulatora (zabezpieczony odpowiednim bezpiecznikiem), zaś do GND masę (może być z karoserii). Kabel plusowy jest koloru czerwonego, a minusowy jest czarny. Najlepiej pociągnąć plus oraz minus bezpośrednio z akumulatora,często można znaleźć masę przy śrubach w bagażniku. Do poprawnej pracy wzmacniacza niezbędne jest też pociągnięcie kabla sterującego. Jest on potrzebny, by włączać i wyłączać wzmacniacz, gdy nie słuchamy radia. Do zacisku CON(REM) podłącza się kabel REMOTE wychodzący z radia (niezwykle często jest niebieski, lub niebieski z białym paskiem i oznaczony jako „remote”, służy on również do sterowania elektryczną anteną). Na tym kablu pojawia się +12V po włączeniu radioodtwarzacza. Kablem RCA (tzw. „czinczami” – chinch) łączy się tubę z wyjściem z radia. Skrót RCA jest skrótem od nazwy producenta Radio Corporation of America, i funkcjonuje jako powszechnie stosowany skrót opisujący ten rodzaj kabli. Natężenie dzwięku Wejścia niskopoziomowe: 2xRCA(cinch) Wejścia/Wyjścia wysokopasmowe Częstotliwość Pasmo przenoszenia: (LPF) 20Hz-20kHz / Full 50hz-250Hz Zasilanie DC 12V
  • Producent Vordon
Vordon Subwoofer tb-16r+ + darmowy transport! 249,99 zł ZOBACZ Tuba basowa Vordon TB-16R+ Najwyższy standard car audio Najwyższy standard Tuba basowa Vordon ze wzmacniaczem pozostała zaprojektowana do stosowania samochodowego, zgodnie z najwyższymi standardami car audio. Przeznaczenie jej zezwala na pracę w podwyższonej wilgotności (nie oznacza to wodoodporności). Membrana głośnika jest papierowa, dzięki czemu bas jest „ciepły” i błogi dla ucha. Głośnik jest zabezpieczony przed uszkodzeniem mechanicznym stylową kratką z tworzywa. Membrana jest lekka i sztywna, wprawia ją w ruch dwuwarstwowa cewka nawinięta miedzianym drutem na aluminiowy karkas. Takie rozwiązanie zagwarantuje wysoką skuteczność układu, niskie zniekształcenia i wysoką moc. Układ magnetyczny jest wentylowany. W procesie projektowania wykorzystano wiedzę doświadczonych inżynierów elektroakustyki, wyekwipowanych w programy symulacyjne oraz najwyższej jakości aparaturę pomiarową. Kompozycja głośnika jest trwała i bezpieczna, w zestawie znajduje się komplet potrzebnych przewodów, instrukcja z opisem podłączenia, i pasek z klamerką służący do przymocowania w wybranym miejscu. Działanie subwoofera Subwoofer emituje czysty i mocny bas, nawet przy wysokim poziomie głośności. Tuba pracuje w paśmie 40-200Hz. Wykorzystano tu rozwiązanie z tunelem bass-reflex, który stroi układ rezonansowy tak, by zapewnić jak najniższe tłumienie basu, bez utraty jakości dźwięku. Wyśmienicie dobrana obudowa z tunelem bass-reflex zagwarantuje pełne zastosowanie potencjału głośnika. W przypadku rodzaju bass-reflex, ciśnienie akustyczne jest sumą ciśnienia wytworzonego przez bass-reflex (BR) i ciśnienia pochodzącego z membrany głośnika, przy uwzględnieniu przesunięcia fazowego między tymi ciśnieniami. Tunel BRmożna zatkać lub przesłonić, co poprawi jakość (prędkość ) basu, ale może ograniczyć jego zasięg i dynamikę. Montaż i przygotowanie Subwoofera w samochodzie Każdy samochód ma inną akustykę i wymiary. Fale akustyczne z rozmaitych głośników nakładają się na siebie, może to wywoływać dodawanie się lub znoszenie fal w zależności od miejsca w samochodzie i częstotliwości. Dlatego najkorzystniejsze umiejscowienie subwoofera należy dobrać metodą prób i błędów, prowadząc odsłuch z miejsca kierowcy. Wzmacniacz jest zaopatrzony w filtr dolnoprzepustowy LPF (low-pass filter), z płynną regulacją pokrętłem w zakresie 40Hz-200Hz, z możliwością jego wyłączenia (przełącznik w pozycji LPF FULL). Dzięki konstrukcji tuby i rozwiązaniu bass-reflex, bas pozostaje głęboki i czysty, choćby przy wysokim poziomie głośności. Przy pierwszym podłączeniu najlepiej ustawić potencjometr wzmacniacza w pozycji „min”, następnie powoli zwiększać głośność, aż do uzyskania mocy maksymalnej. Najmniejsze zniekształcenia uzyskuje się przy 80-90% mocy maksymalnej. Podłączenie subwoofera Przy podłączaniu subwoofera podstawową sprawą jest korzystne poprowadzenie zasilania. Głośnik podłącza się do zasilania wykorzystując trzy zaciski: +12V, GND i CON( REM). Im obszerniejsza odległość tuby od akumulatora, tym grubsze kable należy wykorzystać i o jak najmniejszej odporności. Do zacisku +12V podłącza się przewód dodatni (+) z akumulatora (zabezpieczony odpowiednim bezpiecznikiem), zaś do GND masę (może być z karoserii). Przewód plusowy jest koloru czerwonego, a minusowy jest czarny. Najlepiej pociągnąć plus oraz minus bezpośrednio z akumulatora,często można znaleźć masę przy śrubach w bagażniku. Do dobrej pracy wzmacniacza niezbędne jest również pociągnięcie kabla sterującego. Jest on niezbędny, aby włączać i wyłączać wzmacniacz, gdy nie słuchamy radia. Do zacisku CON(REM) podłącza się przewód REMOTE wychodzący z radia (bardzo nieraz jest niebieski, lub niebieski z białym paskiem i oznaczony jako „remote”, służy on też do sterowania elektryczną anteną). Na tym kablu pojawia się +12V po włączeniu radioodtwarzacza. Przewodem RCA (tzw. „czinczami” – chinch) łączy się tubę z wyjściem z radia. Skrót RCA jest skrótem od nazwy producenta Radio Corporation of America, i funkcjonuje jako powszechnie używany skrót opisujący ten typ kabli. Natężenie dzwięku Wejścia niskopoziomowe: 2xRCA(cinch) Wejścia/Wyjścia wysokopasmowe Częstotliwość Pasmo przenoszenia: (LPF) 20Hz-20kHz / Full 50hz-250Hz Zasilanie DC 12V
  • Producent Vordon

 

 

Pozostałe głośniki samochodowe
5 (100%) 1 vote