Pozostałe akcesoria motocyklowe

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Luxury Interkom intercom motocykowy vnetphone v8 bluetooth nfc 499,99 zł ZOBACZ Interkom intercom motocykowy bluetooth na 2 kaski Interkom motocyklowy / rowerowy VNETPHONE V8 do kasku to jedno z najnowszych sprzętów od firmy VNETPHONE. Interkom zapewni luźną komunikacją między użytkownikami. Urządzenie można sparować ponadto z telefonem, nawigacją czy także odtwarzaczem muzycznym przez bluetooth. Dzięki temu możemy odsłuchiwać komendy nawigacji, radio czy również muzykę w bardzo komfortowy sposób. Model V8 posiada możliwość automatycznego odbierania telefonu. Możliwe jest dodatkowo oddzwanianie na ostatni numer czy także wybieranie numeru telefonu głosowo ( funkcjonalność zależna od modelu telefonu).Interkom VNETPHONE V8 może sparować ze sobą do 5 interkomów - nie tylko modeli V8 - z urządzeniem mogą zostać sparowane jeszcze interkomy innych firm ( 95% maszyn dostęnych na rynku ). W danym momencie 5 użytkowników może prowadzić rozmowę w trybie FULL DUPLEX.Zasięg INTERKOMU to 1200m ( wartość podawana poprzez producenta ) - zasięg ten według producenta osiągany jest w warunkach rewelacyjnych - osobiście sprawdziliśmy zasięg w granicach 450m-500m.właściwości - pakiet na 1 kask:- znaczny zasięg do 1200m wg producenta (~500m w naszych testach)- Możliwość sparowania łącznie 5 maszyn - Możliwość podłączenia nawigacji / telefonu / odtwarzacza muzycznego poprzez bluetooth- samoczynne odbieranie przychodzących połączeń- Pilot do dalnego sterowania przykręcany do kireownicy.- Radio FM- Możliwość odsłuchu komend nawigacji, muzyki czy też radia przez bluetooth- System redukcji szumów EDR, DSP,VOX- zastosowany mocny akumulator 550mAh - do 8h rozmów, 5 dni czuwania- Wodoodporna budowa IP65- transparentnie czysty dźwięk stereo (2 głośniki)- Sygnalizacja diodami LED- produkt fabrycznie nowy i oryginalnie zapakowany (wersja FULLBOX)- Polska dystrybucja i pełna gwarancja- W komplecie szczegółowa instrukcja w języku polskim - wersja książeczkowaInterkom V8 w komplecie posiada jeden mikrofon tzw. Hard na pałąku wynajdzie użycie w kaskach otwartych jak i zamkniętych.Mocowanie do kasku jest wyjątkowo proste - w komplecie znajduje się mocowań na klipsie. Do kasku mocujemy uchwyt i nakładamy na niego interkom. Montaż trwa dosłownie kilka chwil.
  • Producent Luxury
Ceramizer sp. z o.o. Ceramizer cm do silników czterosuwowych motocyklowych 69 zł ZOBACZ Ceramizer CMŸ do silników czterosuwowych motocyklowych z mokrym sprzęgłem cena za 1szt. Korzyści z zastosowania Ceramizera®:zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.Regeneruje powierzchnie tarcia w trakcie eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu.podnosi i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.produktywna solidność odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 25 000-30 000 km przebiegu.usuwa suche straty i upraszcza rozruch (bardzo zimą).zniża zużycie oleju.Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.Zastępuje w większości przypadków naprawy, zniżając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z konwencjonalnym remontem.Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej aniżeli przy styku stal-stal.w przypadku awaryjnego wycieku oleju, wyprodukowana warstwa ceramiczno-metalowa pozwala na kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test - kliknij).Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy wykorzystywany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).zniża temperaturę silnika.Wycisza pracę silnika, obniża wibrację.obniża niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.Preparat można stosować do dowolnych sprzętów (też przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®. Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o specyficznych właściwościach. Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu sprzętów, podczas ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju (w silniku, skrzyni biegów, układzie wspomagania kierownicy) albo do paliwa (w przypadku uszlachetniacza paliw). Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a wyjątkowo w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze obniżaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie wspaniały. Oznacza to, iż w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa aniżeli w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia poprzez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min. Cykl budowy warstwy ceramicznej trwa 1,5 tys. Km albo 25 motogodzin.Cząsteczki Ceramizera® cechują się wysokim stopniem połączenia z metalem, przenoszą cząsteczki metalu (selektywne przenoszenie) w zużyte miejsca, gdzie występuje podwyższona temperatura spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie wytwarzając warstwę ceramiczno-metalową. W efekcie dyfuzji Ceramizera® z metalową powierzchnią, poprawia się struktura siatki przezroczystej metalu, tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa powłoka ochronna). Proces powstawania warstwy nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu. Ceramizer® wykorzystuje zjawiska: Ceramizacji powierzchni metalowych która polega na wytworzeniu warstwy ceramiczno-metalowej na metalowych powierzchniach tarcia, w częściach maszyn i urządzeń, w czasie ich normalnej eksploatacji. przez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej Ceramizer® regeneruje i odbudowuje trące się metalowe powierzchnie, integrując trwale z metalem na poziomie molekularnym. Wykonana powłoka ceramiczno-metalowa jest twarda, trwała, ma niski współczynnik tarcia, znakomicie odprowadza ciepło i jest oporna na wysokie temperatury i obciążenia mechaniczne. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni trących się detali. Na skutek wysokiej lokalnej temperatury (ponad 900 oC), powstającej w miejscach lokalnego tarcia, następuje topnienie Ceramizera®. Stopione cząsteczki Ceramizera®, cechują się wysokim stopniem adhezji (łączenia) z metalem, przenoszą cząsteczki metalu zawarte w oleju albo smarze w zużyte miejsca (selektywne przenoszenie), gdzie występuje podwyższona temperatura, spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie, wytwarzając warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji Ceramizera® z metalową powierzchnią, ulepsza się struktura siatki przejrzystej metalu i tym samym utwardza i wypełnia się powłoka wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa powłoka ochronna).Zachodzące procesy termodynamiczne na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zniżaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do automatycznej optymalizacji szczelin trących się detali. Po osiągnięciu wartości nominalnych, narastanie warstwy zatrzymuje się, odbudowując powierzchnie w sposób prawie genialny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza powłoka aniżeli w miejscach mniej wytartych, co na skutek czego prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. Trwały efekt ceramizacji w silnikach spalinowych utrzymuje się po kolejnych podmianach oleju przynajmniej do 70 000 km przebiegu, a w przypadku skrzyń biegów do 100 000 km przebiegu.Tzw. Magnetyzacji oleju - dzięki technologi GP, cząsteczki oleju przylegają ściśle do powierzchni metali, tym samym ulepszają smarowanie i odprowadzanie ciepła z ich powierzchni. cykl magnetyzacji oleju utrzymuje się do kolejnej zamiany oleju, ponieważ wraz z zamianą pozbywamy się namagnetyzowanych cząsteczek oleju.Selektywnego przenoszenia - luźne molekuły metalu zawarte w oleju lub smarze są przenoszone w węzły tarcia i uzupełniają siatkę przezroczystą odbudowywanej powierzchni metalu. Proces ten w teoretycznych warunkach (bez podmiany oleju) prowadzi do bezzużyciowości trących się powierzchni detali. Zakładając, że nie musimy zmieniać oleju to w wyniku cyklu selektywnego przenoszenia mielibyśmy do czynienia ze 100% bezzużyciowością trących się powierzchni.Niestety olej ulega zużyciu, więc musimy go okresowo wymieniać tym samym pozbywamy się resztek cząsteczek Ceramizera® i proces selektywnego przenoszenia zanika.na dodatek technologia ceramizacji wykorzystuje zjawisko plateryzacji.Ceramizery® nie zawierają teflonu, ołowiu, molibdenu, nie zapychają filtrów oleju ani kanałów olejowych, ponieważ cząsteczki Ceramizera® są mniejsze od porów filtra. Cząsteczki Ceramizera® są wielkości do 2 mikronów a szczeliny filtra oleju silnikowego są wielkości ponad 5 mikrometrów. Dodatkowo powłoka ceramiczno metalowa powstaje wyłącznie w miejscach tarcia metalu o metal, więc wykluczone jest powstawanie warstwy w kanałach olejowych czy filtrach oleju. Ceramizer® nie jest zagęszczaczem oleju, ani tzw. Motodoktorem, jedna dawka Ceramizera® to 4 g. Towar nie usuwa brania oleju poprzez uszczelniacze zaworowe, gdyż w przeciwieństwie do pary tłok cylinder nie występuje tarcie matalu o metal.stworzone warstwy ceramiczno-metalowe pozostają sprawne i trwałe na około 70 000 km przebiegu lub 6000 mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować Ceramizer®.
  • Producent CERAMIZER SP. Z O.O.
Ceramizer sp. z o.o. Ceramizer cm2t do silników dwusuwowych motocyklowych 44 zł ZOBACZ Ceramizer CM2TŸ do silników dwusuwowych motocyklowych artykuł może być stosowany we wszystkiego rodzaju silnikach dwusuwowych np: kosiarki, piły spalinowe, itd. Cena za 1szt. Korzyści z wykorzystania Ceramizera®:Korzyści:Wycisza i wyrównuje pracę silnika, poprawia dynamikę skutera.Zabezpiecza silnik przed zużyciem i wydłuża jego trwałość.Regeneruje powierzchnie tarciaPozwala w większości przypadków uniknąć kosztownych napraw, ograniczając wielokrotnie koszty w porównaniu z klasycznym remontem.Skuteczny równocześnie w skuterach jak i innych pojazdach, a także mechanizmach napędzanych silnikiem dwusuwowym (m. In. W kosiarkach i piłach spalinowych).Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, przez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach. Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, podczas ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju (w silniku, skrzyni biegów, układzie wspomagania kierownicy) albo do paliwa (w sytuacji uszlachetniacza paliw). Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a wyjątkowo w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze ograniczaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do automatycznej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niżeli w miejscach mniej wytartych, co na skutek czego prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu powiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min. Proces budowy warstwy ceramicznej trwa 1,5 tys. Km lub 25 motogodzin.Cząsteczki Ceramizera® cechują się wysokim poziomym połączenia z metalem, przenoszą cząsteczki metalu (selektywne przenoszenie) w zużyte miejsca, gdzie występuje podwyższona temperatura spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie stwarzając warstwę ceramiczno-metalową. Na skutek czego dyfuzji Ceramizera® z metalową powierzchnią, ulepsza się struktura siatki przezroczystej metalu, tym samym utwardza i wypełnia się powłoka wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna). Proces powstawania warstwy nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu. Ceramizer® wykorzystuje zjawiska: Ceramizacji powierzchni metalowych która polega na wytworzeniu warstwy ceramiczno-metalowej na metalowych powierzchniach tarcia, w częściach sprzętów i sprzętów, w czasie ich normalnej eksploatacji. przez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej Ceramizer® regeneruje i odbudowuje trące się metalowe powierzchnie, integrując trwale z metalem na poziomie molekularnym. Wytworzona powłoka ceramiczno-metalowa jest twarda, trwała, posiada niski współczynnik tarcia, nieprzeciętnie odprowadza ciepło i jest odporna na wysokie temperatury i obciążenia mechaniczne. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni trących się detali. Na skutek wysokiej lokalnej temperatury (ponad 900 oC), powstającej w miejscach lokalnego tarcia, następuje topnienie Ceramizera®. Stopione cząsteczki Ceramizera®, charakteryzują się wysokim poziomym adhezji (łączenia) z metalem, przenoszą cząsteczki metalu zawarte w oleju albo smarze w zużyte miejsca (selektywne przenoszenie), gdzie występuje podwyższona temperatura, spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie, tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji Ceramizera® z metalową powierzchnią, udoskonala się struktura siatki transparentnej metalu i tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa powłoka ochronna).Zachodzące procesy termodynamiczne na powierzchniach trących się, wywołują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a bardzo w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze obniżaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali. Po osiągnięciu wartości nominalnych, narastanie warstwy zatrzymuje się, odbudowując powierzchnie w sposób prawie znakomity. Oznacza to, iż w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza powłoka niż w miejscach mniej wytartych, co w wyniku czego prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. Trwały efekt ceramizacji w silnikach spalinowych utrzymuje się po kolejnych podmianach oleju przynajmniej do 70 000 km przebiegu, a w przypadku skrzyń biegów do 100 000 km przebiegu.Tzw. Magnetyzacji oleju - dzięki technologi GP, cząsteczki oleju przylegają ściśle do powierzchni metali, tym samym udoskonalają smarowanie i odprowadzanie ciepła z ich powierzchni. cykl magnetyzacji oleju utrzymuje się do kolejnej wymiany oleju, ponieważ wraz z zamianą pozbywamy się namagnetyzowanych cząsteczek oleju.Selektywnego przenoszenia - swobodne molekuły metalu zawarte w oleju lub smarze są przenoszone w węzły tarcia i uzupełniają siatkę transparentną odbudowywanej powierzchni metalu. Proces ten w teoretycznych warunkach (bez zamiany oleju) prowadzi do bezzużyciowości trących się powierzchni detali. Zakładając, że nie musimy zmieniać oleju to w wyniku procesu selektywnego przenoszenia mielibyśmy do czynienia ze 100% bezzużyciowością trących się powierzchni.Niestety olej ulega zużyciu, więc musimy go okresowo wymieniać tym samym pozbywamy się resztek cząsteczek Ceramizera® i cykl selektywnego przenoszenia zanika.na dodatek technika ceramizacji wykorzystuje zjawisko plateryzacji.Ceramizery® nie zawierają teflonu, ołowiu, molibdenu, nie zapychają filtrów oleju ani kanałów olejowych, ponieważ cząsteczki Ceramizera® są mniejsze od porów filtra. Cząsteczki Ceramizera® są wielkości do 2 mikronów a szczeliny filtra oleju silnikowego są wielkości ponad 5 mikrometrów. Na dodatek powłoka ceramiczno metalowa powstaje wyłącznie w miejscach tarcia metalu o metal, więc wykluczone jest powstawanie warstwy w kanałach olejowych czy filtrach oleju. Ceramizer® nie jest zagęszczaczem oleju, ani tzw. Motodoktorem, jedna dawka Ceramizera® to 4 g. Produkt nie likwiduje brania oleju przez uszczelniacze zaworowe, gdyż w przeciwieństwie do pary tłok cylinder nie występuje tarcie matalu o metal.wytwarzane warstwy ceramiczno-metalowe pozostają skuteczne i trwałe na około 70 000 km przebiegu albo 6000 mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie wykorzystać Ceramizer®.
  • Producent CERAMIZER SP. Z O.O.

 

 

Pozostałe akcesoria motocyklowe
5 (100%) 1 vote