Piasty kół

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Piasta przednia Shimano Deore HB-M615 CenterLock 36H srebrna (grafitowa) matowa 64,99 zł ZOBACZ Piasta przednia HB-M615Piasta Shimano HB-M615 jest nad wyraz popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do wielu przeróżnych typów rowerów lecz także i stylów jazdy od cross country do trailu. Asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock. Piasta też współpracuje z rowerami mającymi hamulce typu V-Brake. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został wytwarzany z anodowanego aluminium. Ma ona w dodatku wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują szczególnie lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta zaopatrzona jest w lekki i konkretny zacisk, który zezwala na szybki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Najważniejsze cechy produktu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: DeoreModel: HB-M615Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkoweUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 100 mmstandard mocowania tarczy: CenterLock ilość otworów na szprychy: 36 Srednica osi: 9 mm Srednia waga produktu: 180 g + zacisk 60 g Kolor: srebrny (grafitowy) matowyzastosowane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego skutkiem są nieprzeciętnie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK(Center Lock) System mocowania tarczy CENTER LOCK ułatwia montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania oraz pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze poprzez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Dodatkowo, bezpieczne mocowanie przez wypusty zwiększa precyzję i sztywność jednocześnie polepszając produktywność hamowania.
  • Producent Shimano
Shimano Piasta tylna deore fh-m6000 8/9/10rz 36h czarna centerlock (4524667392712) 108,90 zł ZOBACZ Piasta tylna z grupy FH-M6000 Piasta Shimano FH-M6000 jest nad wyraz popularną i wszechstronną konstrukcją.Wybierana jest nie tylko do wielu rozmaitych typów rowerów lecz także i stylów jazdy od cross country do trailu. asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock ale może byćużywana w rowerach z hamulcami rodzaju V-Brake. Jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty pozostał wytwarzany z anodowanego aluminium. ma ona także wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują bardzo lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyposażona jest w lekki i solidny zacisk, który zezwala na prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Najważniejsze parametry artykułu: Producent: ShimanoGrupa osprzętu: DeoreModel: FH-M6000dostosowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowychŁożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkoweUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 135 mmDługość zacisku: 173 mmkanon mocowania tarczy: CenterLock ilość otworów na szprychy: 36 Średnica osi: 10 mm Kolor: czarny Waga: 366 g + zacisk 66 g zastosowane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE(Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki produktywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego wynikiem są wyśmienicie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK(Center Lock) System mocowania tarczy CENTER LOCK usprawnia montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania oraz pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze poprzez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Na dodatek, bezpieczne mocowanie przez wypusty zwiększa precyzję i sztywność równocześnie udoskonalając sprawność hamowania.
  • Producent Shimano
Shimano deore mtb hb-m6000 piasta czarny 32 otworów 2018 piasty mtb (4524667392705) 61,90 zł ZOBACZ Piasta przednia HB-M6000 Piasta Shimano HB-M6000 jest wyjątkowo popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do wielu zróżnicowanych typów rowerów lecz także i stylów jazdy od cross country do trailu. asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock.Piasta również współpracuje z rowerami mającymi hamulce rodzaju V-Brake. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został wytwarzany z anodowanego aluminium. posiada ona ponadto wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują niezwykle lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta zaopatrzona jest w lekki i konkretny zacisk, który zezwala na prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Najważniejsze atrybuty towaru: Producent: ShimanoGrupa osprzętu: DeoreModel: HB-M6000Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkoweUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 100 mmkanon mocowania tarczy: CenterLock liczba otworów na szprychy: 32 Średnica osi: 9 mm Kolor: czarny Waga: 180 g + zacisk 60 gużyte technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE(Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego rezultatem są wspaniale płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK(Center Lock) System mocowania tarczy CENTER LOCK usprawnia montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania i pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze przez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. W dodatku, bezpieczne mocowanie przez wypusty rozszerza precyzję i sztywność jednocześnie udoskonalając sprawność hamowania.
  • Producent Shimano
Piasta tylna deore lx fh-t670 v-brake 32h 8/9/10 rz srebrna marki Shimano 109 zł ZOBACZ Piasta tylna Shimano FH-T670Piasta Shimano FH-T670 jest aktualnie jednym z najlepszych modeli dostępnych na rynku pod hamulce typu V-brake. Jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Swoją bezawaryjność i niską wagę zawdzięcza najwyższej klasy skośnym łożyskom kulkowo – stożkowym z uszczelnieniami kontaktowo - labiryntowymi i tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożysk. Korpus pozostał wytwarzanemu z anodowanego aluminium. Stała się ona symbolem turystyki rowerowej, a jej jakość przekonała do siebie tysiące turystów. Doskonale będzie się sprawdzała w rowerach rodzaju trekkingowego, górskiego czy crossowego. Piasta wyposażona jest w lekki i konkretny zacisk, który zezwala na szybki montaż / demontaż koła bez wykorzystania narzędzi. Najważniejsze właściwości produktu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore LXModel: FH-T670 przystosowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowychŁożyska: skośne kulkowo - stożkowe Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweKorpus: aluminium anodowaneilość otworów na szprychy: 32Szerokość montażowa: 135 mmŚrednica osi: 10 mm Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSrednia waga produktu: 360 g + zacisk 65 g Kolor: metaliczny blask wykorzystane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są nadzwyczajnie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Shimano Piasta tylna deore lx fh-t670 v-brake 32h 8/9/10 rz czarna (4524667354925) 109 zł ZOBACZ Piasta tylna Shimano FH-T670Piasta Shimano FH-T670 jest obecnie jednym z najkorzystniejszych modeli dostępnych na rynku pod hamulce typu V-brake. Jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Swoją bezawaryjność i niską wagę zawdzięcza najwyższej klasy skośnym łożyskom kulkowo – stożkowym z uszczelnieniami kontaktowo - labiryntowymi i tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożysk. Korpus został wykonanemu z anodowanego aluminium. Stała się ona symbolem turystyki rowerowej, a jej jakość przekonała do siebie tysiące turystów. Doskonale będzie się sprawdzała w rowerach rodzaju trekkingowego, górskiego czy crossowego. Piasta wyekwipowana jest w lekki i solidny zacisk, który zezwala na prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Najważniejsze właściwości towaru: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore LXModel: FH-T670 dopasowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowychŁożyska: skośne kulkowo - stożkowe Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweKorpus: aluminium anodowaneliczba otworów na szprychy: 32Szerokość montażowa: 135 mmŚrednica osi: 10 mm Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSrednia waga artykułu: 360 g + zacisk 65 g Kolor: czarny lśnienie użyte technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są perfekcyjnie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Piasta tylna Shimano Deore XT FH-T780 V-Brake 32H 8/9/10 rz czarna 169 zł ZOBACZ Piasta tylna FH-T780Piasta Shimano FH-T780 jest prawie najwyższym modelem ustępującym jedynie królewskiemu XTR. Deore XT ma wszystkie technologie co grupa wyższa ustępuje mu jedynie pod względem wagi. Postawiono tutaj na trwałość i solidność tych części. Piastę wyposażono w tuleję z wewnętrznym smarowaniem oraz niezwykle wyokiej klasy skośne łożyska kulkowo - stożkowym zabezpieczone dwurzędowymi uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Dzięki temu poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. W porównaniu z piastą SLX (FH-M675) zdecydowanie lepiej przemyślany dostęp do łożysk i sposób kontrowania stożków. Technologie te ograniczają na dodatek do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus został wyprodukowany z anodowanego aluminium. Przeznaczona jest do współpracy z hamulcami typu V-Brake. Na uwagę zasługuje także bębenek, w którym użyto 4 zapadki. Zwiększa to jego i zapewnia mniejsze straty energii przy każdym ruszaniu. Oczywiście jest on kompatybilny z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Piasta wyekwipowana jest w lekki i potężny zacisk, który umożliwia prędki montaż / demontaż koła bez wykorzystania narzędzi. Wybierają ją przeważnie rowerzyści uprawiający turystykę rowerową, a jej uniwersalność zezwala na montaż w rowerach rodzaju crossowego czy górskiego. Najważniejsze właściwości artykułu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore XTModel: FH-T780dopasowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowychBębenek: 4 zapadkiŁożyska: skośne kulkowo - stożkoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaUszczelnienia: dwurzędowe labiryntowo - kontaktoweSzerokość montażowa: 135 mmilość otworów na szprychy: 32 Srednica osi: 10 mm Srednia waga artykułu: 338 g + zacisk 65 g Kolor: czarny matowyużyte technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego rezultatem są idealnie płynne obroty i dłuższa żywotność. prędkiE ZAŁĄCZANIE(Quick Engagement) W przeciwieństwie do wyścigów szosowych, trasy MTB XC składają się z wielu ostrych zakrętów i stromych wzniesień, które wymagają szybszego załączania napędu. SHIMANO udoskonaliło tylne piasty, a także koła najwyższej klasy zestawów grup MTB i wyposażyło je w zęby 18/16 i dwa zestawy zapadek, aby podwoić szybkość załączania napędu i zoptymalizować przyczepność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Piasta tylna deore xt fh-m756 36h 8/9/10 rz czarna 6 śrub marki Shimano 166,99 zł ZOBACZ Piasta tylna FH-M756Piasta Shimano FH-M756 jest wyjątkowo zrównoważoną, mocną i konkretną konstrukcją. Dzięki bardzo wyokiej klasy skośnym łożyskom kulkowo - stożkowym zabezpieczonych uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. Technologie te ograniczają jeszcze do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi kołnierze piaty zostały nawiercone, a dla poprawienia trwałości korpus został tworzony z anodowanego aluminium oraz pozostał przystosowany do konstrukcji tarcz hamulcowych w standardzie 6 śrub. Piasta też współpracuje z hamulcami typu V-Brake. Bębenek jest on kompatybilny z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Piasta wyekwipowana jest w lekki i konkretny zacisk, który umożliwia prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Wybierają ją z reguły rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność zezwala na montaż w rowerach rodzaju crossowego czy turystycznego. Najważniejsze parametry towaru: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore XTModel: FH-M756dostosowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowychŁożyska: skośne kulkowo - stożkoweKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSzerokość montażowa: 135 mmkanon mocowania tarczy: 6 śrub ilość otworów na szprychy: 36 Srednica osi: 10 mm Srednia waga produktu: 407 g + zacisk 65 g Kolor: czarny matowywykorzystane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego rezultatem są świetnie płynne obroty i dłuższa żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. kanon MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB (6 bolts standard) Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest szczególnie lubianym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza z reguły jest montowana przy pomocy śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.
  • Producent Shimano
Piasta tylna Shimano Deore FH-T610 V-Brake 36H 8/9/10 rz czarna 94,99 zł ZOBACZ Piasta tylna Shimano Deore FH-T610Piasta Shimano FH-T610 jest nad wyraz popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do rowerów turystycznych lecz także crossowych i górskich. Przeznaczona jest do współpracy z hamulcami rodzaju V-Brake, a jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Dla zmniejszenia wagi korpus piasty został wykonany z aluminium. Posiada ona w dodatku wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zaimplementowaniu tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują niezwykle lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyekwipowana jest w lekki i solidny zacisk, który pozwala na prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Najważniejsze atrybuty produktu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: DeoreModel: FH-T610dopasowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowychŁożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkoweUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminiumZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 135 mmilość otworów na szprychy: 36 Srednica osi: 10 mm Srednia waga produktu: 370 g + zacisk 64 g Kolor: czarny blaskUwagi: Piasty mogą posiadać zarysowania albo obicia spowodowane dostawą w opakowaniach zbiorczych.zastosowane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są wspaniale płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Piasta tylna Shimano Deore FH-M525 36H 8/9/10 rz czarna 6 śrub 99,99 zł ZOBACZ Piasta tylna FH-M525Piasta Shimano FH-M615 jest nad wyraz popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do wielu różnych typów rowerów ale także i stylów jazdy od cross country do trailu. Dedykowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy na 6 śrub lecz może byćużywana w rowerach z hamulcami rodzaju V-Brake. Jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został wytwarzany z anodowanego aluminium. Ma ona ponadto wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują nad wyraz lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta zaopatrzona jest w lekki i konkretny zacisk, który umożliwia prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Najważniejsze cechy artykułu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: DeoreModel: FH-M525przypasowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowychŁożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: tuleja wewnętrznaKorpus: aluminiumanodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 135 mmkanon mocowania tarczy: 6 śrub liczba otworów na szprychy: 36 Srednica osi: 10 mm Srednia waga produktu: 440 g + zacisk 65 g Kolor: czarny matowy użyte technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego skutkiem są genialnie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. kanon MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB (6 bolts standard) Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest niezwykle popularnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza przede wszystkim jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.
  • Producent Shimano
Shimano Piasta przednia deore xt hb-m785 centerlock 32h czarna (4524667676201) 134,99 zł ZOBACZ Piasta przednia HB-M785Piasta Shimano HB-M785 jest prawie najwyższym modelem ustępującym tylko królewskiemu XTR. Deore XT ma wszystkie technologie co grupa wyższa ustępuje mu jedynie pod względem wagi. Postawiono tutaj na trwałość i solidność tych składników. Piastę wyekwipowano w tuleję z wewnętrznym smarowaniem, a także niezwykle wyokiej klasy skośne łożyska kulkowo - stożkowym zabezpieczone dwurzędowymi uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Dzięki temu poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. W porównaniu z piastą SLX (FH-M675) ewidentnie lepiej przemyślany dostęp do łożysk i sposób kontrowania stożków. Technologie te ograniczają dodatkowo do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus pozostał wytworzony z anodowanego aluminium oraz pozostał przypasowany do montażu tarcz hamulcowych w systemie CenterLock. Piasta na dodatek współpracuje z rowerami posiadającymi hamulce rodzaju V-Brake. Wyekwipowana jest w lekki i potężny zacisk, który pozwala na szybki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Wybierają ją najczęściej rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność umożliwia montaż w rowerach typu crossowego czy turystycznego. Najważniejsze parametry artykułu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore XTModel: HB-M785Łożyska: skośne kulkowo - stożkoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaUszczelnienia: dwurzędowe labiryntowo - kontaktoweSzerokość montażowa: 100 mmkanon mocowania tarczy: CenterLock liczba otworów na szprychy: 32 Srednica osi: 9 mm Srednia waga artykułu: 164 g + zacisk 59 g Kolor: czarny matowyużyte technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są nieprzeciętnie płynne obroty i dłuższa żywotność. prędkiE ZAŁĄCZANIE(Quick Engagement) W przeciwieństwie do wyścigów szosowych, trasy MTB XC składają się z wielu ostrych zakrętów i stromych wzniesień, które wymagają szybszego załączania napędu. SHIMANO udoskonaliło tylne piasty i koła najwyższej klasy zestawów grup MTB i wyposażyło je w zęby 18/16 i dwa zestawy zapadek, aby podwoić szybkość załączania napędu i zoptymalizować przyczepność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK(Center Lock) System mocowania tarczy CENTER LOCK upraszcza montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania, a także pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze przez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. W dodatku, bezpieczne mocowanie poprzez wypusty zwiększa precyzję i sztywność równocześnie polepszając skuteczność hamowania.
  • Producent Shimano
Piasta przednia Shimano Deore XT HB-M785 CenterLock 36H czarna (4524667676188) 134,99 zł ZOBACZ Piasta przednia HB-M785Piasta Shimano HB-M785 jest prawie najwyższym modelem ustępującym jedynie królewskiemu XTR. Deore XT posiada wszystkie technologie co grupa wyższa ustępuje mu wyłącznie pod względem wagi. Postawiono tutaj na odporność i odporność tych składników. Piastę wyekwipowano w tuleję z wewnętrznym smarowaniem, a także nad wyraz wyokiej klasy skośne łożyska kulkowo - stożkowym zabezpieczone dwurzędowymi uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Dzięki czemu poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. W porównaniu z piastą SLX (FH-M675) niezaprzeczalnie lepiej przemyślany dostęp do łożysk i sposób kontrowania stożków. Technologie te ograniczają jeszcze do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus został wyprodukowany z anodowanego aluminium, a także pozostał dopasowany do montażu tarcz hamulcowych w systemie CenterLock. Piasta w dodatku współpracuje z rowerami posiadającymi hamulce typu V-Brake. Zaopatrzona jest w lekki i solidny zacisk, który umożliwia szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi. Wybierają ją przede wszystkim rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność pozwala na montaż w rowerach typu crossowego czy turystycznego. Najważniejsze cechy produktu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore XTModel: HB-M785Łożyska: skośne kulkowo - stożkoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaUszczelnienia: dwurzędowe labiryntowo - kontaktoweSzerokość montażowa: 100 mmstandard mocowania tarczy: CenterLock liczba otworów na szprychy: 36 Srednica os i: 9 mm Srednia waga artykułu: 164 g + zacisk 59 g Kolor: czarny matowyzastosowane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego wynikiem są perfekcyjnie płynne obroty i dłuższa żywotność. szybkiE ZAŁĄCZANIE(Quick Engagement) W przeciwieństwie do wyścigów szosowych, trasy MTB XC składają się z wielu ostrych zakrętów i stromych wzniesień, które wymagają szybszego załączania napędu. SHIMANO udoskonaliło tylne piasty, a także koła najwyższej klasy zestawów grup MTB i wyposażyło je w zęby 18/16 i dwa zestawy zapadek, żeby podwoić szybkość załączania napędu i zoptymalizować przyczepność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zniżając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK(Center Lock) System mocowania tarczy CENTER LOCK upraszcza montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania, a także pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze poprzez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Na dodatek, bezpieczne mocowanie przez wypusty zwiększa precyzję i sztywność równocześnie ulepszając wydajność hamowania.
  • Producent Shimano
Piasta tylna Shimano FH-M475 32H 8/9/10 rz czarna 6 śrub (4524667870302) 82,99 zł ZOBACZ Piasta tylna Shimano FH-M475 Piasta Shimano FH-M475 jest nad wyraz popularną i sprawdzoną konstrukcją. Dedykowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock lecz może byćwykorzystywana w rowerach z hamulcami rodzaju V-Brake, a także kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Można ja stosować w większości typów rowerów m.in.: górski, crossowy albo trekkingowy. Korpus piasty produkowany jest z aluminium. Ma łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelkami stykowymi. Piasta wyposażona jest w zacisk, który zezwala na szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi. Najważniejsze atrybuty towaru: Producent: ShimanoModel: FH-M475przystosowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowychŁożyska: kulkowo - stożkowe Uszczelnienia: stykoweKorpus: aluminiumZacisk: dźwignia stalowa oś stalowaSzerokość montażowa: 135 mm standard mocowania tarczy: 6 śrub ilość otworów na szprychy: 32 Srednica osi: 10 mm Srednia waga towaru: 455 g + zacisk 85 g Kolor: czarny matowy wykorzystane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są świetnie płynne obroty i dłuższa żywotność. standard MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB (6 bolts standard) Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest szczególnie lubianym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza w głównej mierze jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.
  • Producent Shimano
Piasta przednia Shimano Deore LX HB-T670 V-Brake 32H srebrna (4524667354932) 69,99 zł ZOBACZ Piasta przednia Shimano HB-T670Piasta Shimano HB-T670 jest obecnie jednym z najlepszych modeli dostępnych na rynku pod hamulce rodzaju V-brake. Swoją bezusterkowość i niską wagę zawdzięcza najwyższej klasy skośnym łożyskom kulkowo – stożkowym z uszczelnieniami kontaktowo - labiryntowymi, a także tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożysk. Korpus został stworzony z anodowanego aluminium. Stała się ona symbolem turystyki rowerowej, a jej jakość przekonała do siebie tysiące turystów. Wyśmienicie będzie się sprawdzała w rowerach rodzaju trekkingowego, górskiego czy crossowego. Piasta wyekwipowana jest w lekki i konkretny zacisk, który umożliwia prędki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi. Najważniejsze parametry towaru: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore LXModel: HB-T670 Łożyska: skośne kulkowo - stożkowe Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweKorpus: aluminium anodowaneilość otworów na szprychy: 32Szerokość montażowa: 100 mmŚrednica osi: 9 mm Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSrednia waga artykułu: 158 g + zacisk 59 g Kolor: metaliczny blask zastosowane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego skutkiem są wspaniale płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Shimano Piasta przednia deore lx hb-t670 v-brake 36h srebrna 69,99 zł ZOBACZ Piasta przednia Shimano HB-T670Piasta Shimano HB-T670 jest aktualnie jednym z najkorzystniejszych modeli dostępnych na rynku pod hamulce typu V-brake. Swoją bezusterkowość i niską wagę zawdzięcza najwyższej klasy skośnym łożyskom kulkowo – stożkowym z uszczelnieniami kontaktowo - labiryntowymi, a także tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożysk. Korpus został stworzony z anodowanego aluminium. Stała się ona symbolem turystyki rowerowej, a jej jakość przekonała do siebie tysiące turystów. Genialnie będzie się sprawdzała w rowerach typu trekkingowego, górskiego czy crossowego. Piasta zaopatrzona jest w lekki i konkretny zacisk, który umożliwia prędki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi. Najważniejsze parametry produktu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore LXModel: HB-T670 Łożyska: skośne kulkowo - stożkowe Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweKorpus: aluminium anodowaneliczba otworów na szprychy: 36Szerokość montażowa: 100 mmŚrednica osi: 9 mm Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSrednia waga produktu: 158 g + zacisk 59 g Kolor: srebrny blask użyte technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są idealnie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Piasta przednia deore xt hb-t780 v-brake 32h czarna marki Shimano 119,99 zł ZOBACZ Piasta przednia HB-T780Piasta Shimano HB-T780 jest prawie najwyższym modelem ustępującym wyłącznie królewskiemu XTR. Deore XT posiada wszystkie technologie co grupa wyższa ustępuje mu wyłącznie pod względem wagi. Postawiono tutaj na trwałość i trwałość tych części. Piastę wyposażono w tuleję z wewnętrznym smarowaniem oraz bardzo wyokiej klasy skośne łożyska kulkowo - stożkowym zabezpieczone dwurzędowymi uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Dzięki czemu poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. W porównaniu z piastą SLX (FH-M675) bezspornie lepiej przemyślany dostęp do łożysk i sposób kontrowania stożków. Technologie te ograniczają jeszcze do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus pozostał stworzony z anodowanego aluminium. Dedykowana jest do współpracy z hamulcami typu V-Brake.. Piasta wyposażona jest w lekki i potężny zacisk, który umożliwia szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi. Wybierają ją przede wszystkim rowerzyści uprawiający turystykę rowerową, a jej uniwersalność pozwala na montaż w rowerach typu crossowego czy górskiego. Najważniejsze właściwości artykułu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Dere XTModel: HB-T780Łożyska: skośne kulkowo - stożkoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaUszczelnienia: dwurzędowe labiryntowo - kontaktoweSzerokość montażowa: 100 mmliczba otworów na szprychy: 32 Srednica osi: 9 mm Srednia waga produktu: 153 g + zacisk 59 g Kolor: czarny matowyzastosowane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego rezultatem są doskonale płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zniżając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Shimano Piasta przednia deore xt hb-t780 v-brake 36h czarna 119,99 zł ZOBACZ Piasta przednia HB-T780Piasta Shimano HB-T780 jest prawie najwyższym modelem ustępującym wyłącznie królewskiemu XTR. Deore XT posiada wszystkie technologie co grupa wyższa ustępuje mu wyłącznie pod względem wagi. Postawiono tutaj na odporność i wytrzymałość tych elementów. Piastę wyposażono w tuleję z wewnętrznym smarowaniem, a także nad wyraz wysokiej klasy skośne łożyska kulkowo - stożkowym zabezpieczone dwurzędowymi uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Dzięki temu poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. W porównaniu z piastą SLX (FH-M675) zdecydowanie lepiej przemyślany dostęp do łożysk i sposób kontrowania stożków. Technologie te ograniczają jeszcze do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus został wyprodukowany z anodowanego aluminium. Dedykowana jest do współpracy z hamulcami typu V-Brake.. Piasta zaopatrzona jest w lekki i mocny zacisk, który zezwala na prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Wybierają ją głównie rowerzyści uprawiający turystykę rowerową, a jej uniwersalność zezwala na montaż w rowerach rodzaju crossowego czy górskiego. Najważniejsze parametry produktu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore XTModel: HB-T780Łożyska: skośne kulkowo - stożkoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaUszczelnienia: dwurzędowe labiryntowo - kontaktoweSzerokość montażowa: 100 mmilość otworów na szprychy: 36 Srednica osi: 9 mm Srednia waga artykułu: 153 g + zacisk 59 g Kolor: czarny matowywykorzystane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są nadzwyczajnie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Piasta przednia Shimano Deore LX HB-T670 V-Brake 32H czarna 69,99 zł ZOBACZ Piasta przednia Shimano HB-T670Piasta Shimano HB-T670 jest aktualnie jednym z najkorzystniejszych modeli dostępnych na rynku pod hamulce typu V-brake. Swoją niezawodność i niską wagę zawdzięcza najwyższej klasy skośnym łożyskom kulkowo – stożkowym z uszczelnieniami kontaktowo - labiryntowymi oraz tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożysk. Korpus został tworzony z anodowanego aluminium. Stała się ona symbolem turystyki rowerowej, a jej jakość przekonała do siebie tysiące turystów. Idealnie będzie się sprawdzała w rowerach typu trekkingowego, górskiego czy crossowego. Piasta wyekwipowana jest w lekki i solidny zacisk, który pozwala na szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi. Najważniejsze atrybuty produktu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore LXModel: HB-T670 Łożyska: skośne kulkowo - stożkowe Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweKorpus: aluminium anodowaneliczba otworów na szprychy: 32Szerokość montażowa: 100 mmŚrednica osi: 9 mm Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSrednia waga artykułu: 158 g + zacisk 59 g Kolor: czarny blask zastosowane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są doskonale płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Shimano Piasta przednia deore lx hb-t670 v-brake 36h czarna 69,99 zł ZOBACZ Piasta przednia Shimano HB-T670Piasta Shimano HB-T670 jest obecnie jednym z najkorzystniejszych modeli przystępnych na rynku pod hamulce rodzaju V-brake. Swoją bezawaryjność i niską wagę zawdzięcza najwyższej klasy skośnym łożyskom kulkowo – stożkowym z uszczelnieniami kontaktowo - labiryntowymi, a także tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożysk. Korpus pozostał produkowany z anodowanego aluminium. Stała się ona symbolem turystyki rowerowej, a jej jakość przekonała do siebie tysiące turystów. Doskonale będzie się sprawdzała w rowerach rodzaju trekkingowego, górskiego czy crossowego. Piasta zaopatrzona jest w lekki i potężny zacisk, który umożliwia szybki montaż / demontaż koła bez wykorzystania narzędzi. Najważniejsze parametry produktu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore LXModel: HB-T670 Łożyska: skośne kulkowo - stożkowe Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweKorpus: aluminium anodowaneliczba otworów na szprychy: 36Szerokość montażowa: 100 mmŚrednica os i: 9 mm Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSrednia waga artykułu: 158 g + zacisk 59 g Kolor: czarny połysk użyte technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego skutkiem są rewelacyjnie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Piasta przednia Shimano Deore XT HB-M756 6 śrub 36H czarna 129 zł ZOBACZ Piasta przednia HB-M756Piasta Shimano HB-M756 jest prawie najwyższym modelem ustępującym tylko królewskiemu XTR. Deore XT posiada wszystkie technologie co grupa wyższa ustępuje mu wyłącznie pod względem wagi. Postawiono tutaj na solidność i wytrzymałość tych składników. Piastę wyposażono w tuleję z wewnętrznym smarowaniem i nad wyraz wysokiej klasy łożyska kulkowo - stożkowe zabezpieczone dwurzędowymi uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Dzięki temu poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. Technologie te ograniczają na dodatek do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus został wyprodukowany z anodowanego aluminium i pozostał przystosowany do konstrukcji tarcz hamulcowych w systemie 6 śrub. Piasta jeszcze współpracuje z rowerami mającymi hamulce rodzaju V-Brake. Wyposażona jest w lekki i potężny zacisk, który umożliwia szybki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Wybierają ją najczęściej rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność pozwala na montaż w rowerach typu crossowego czy turystycznego. Najważniejsze parametry produktu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: DEORE XTModel: HB-M756Łożyska: skośne kulkowo - stożkoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaUszczelnienia: dwurzędowe labiryntowo - kontaktoweSzerokość montażowa: 100 mmkanon mocowania tarczy: 6 śrub liczba otworów na szprychy: 36 Średnica osi: 9 mm Średnia waga produktu: 239 g + zacisk 60 g Kolor: czarny matowyużyte technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się większą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są znakomicie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zniżając potrzebę konserwacji, jak na dodatek gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. kanon MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB (6 bolts standard) Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest niezwykle modnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza z zasady jest montowana przy pomocy śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.
  • Producent Shimano