Piasty kół

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Piasta tylna Shimano FH-M475 36H 8/9/10 rz czarna 6 śrub 79,99 zł ZOBACZ Piasta tylna Shimano FH-M475 Piasta Shimano FH-M475 jest niezwykle popularną i sprawdzoną konstrukcją. Dedykowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock ale może byćwykorzystywana w rowerach z hamulcami typu V-Brake oraz kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Można ją stosować w większości typów rowerów m.in.: górski, crossowy albo trekkingowy. Korpus piasty wykonany jest z aluminium. Posiada łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelkami stykowymi. Piasta wyekwipowana jest w zacisk, który zezwala na prędki montaż / demontaż koła bez wykorzystania narzędzi. Najważniejsze cechy artykułu: Producent: ShimanoModel: FH-M475przystosowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowychŁożyska: kulkowo - stożkowe Uszczelnienia: stykoweKorpus: aluminiumZacisk: dźwignia stalowa oś stalowaSzerokość montażowa: 135 mm standard mocowania tarczy: 6 śrub liczba otworów na szprychy: 36 Srednica osi: 10 mm Srednia waga towaru: 455 g + zacisk 85 g Kolor: czarny matowy zastosowane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są nieprzeciętnie płynne obroty i dłuższa żywotność. standard MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB (6 bolts standard) Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest wyjątkowo modnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza z reguły jest montowana przy pomocy śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.
  • Producent Shimano
Piasta tylna Shimano Deore FH-M525 36H 8/9/10 rz czarna 6 śrub 99,99 zł ZOBACZ Piasta tylna FH-M525Piasta Shimano FH-M615 jest nad wyraz popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do wielu różnych typów rowerów ale także i stylów jazdy od cross country do trailu. Dedykowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy na 6 śrub lecz może byćużywana w rowerach z hamulcami rodzaju V-Brake. Jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został wytwarzany z anodowanego aluminium. Ma ona ponadto wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują nad wyraz lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta zaopatrzona jest w lekki i konkretny zacisk, który umożliwia prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Najważniejsze cechy artykułu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: DeoreModel: FH-M525przypasowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowychŁożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: tuleja wewnętrznaKorpus: aluminiumanodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 135 mmkanon mocowania tarczy: 6 śrub liczba otworów na szprychy: 36 Srednica osi: 10 mm Srednia waga produktu: 440 g + zacisk 65 g Kolor: czarny matowy użyte technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego skutkiem są genialnie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. kanon MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB (6 bolts standard) Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest niezwykle popularnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza przede wszystkim jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.
  • Producent Shimano
Shimano Piasta przednia hb-m475 6 śrub 32h czarna (4524667870111) 58,99 zł ZOBACZ Piasta przednia Shimano HB-M475 Piasta Shimano HB-M475 jest nad wyraz popularną i sprawdzoną konstrukcją. Asygnowana do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy na 6 śrub. Piasta również współpracuje z rowerami mającymi hamulce rodzaju V-Brake. Można ją stosować w większości typów rowerów m.in.: górski, crossowy albo trekkingowy. Korpus piasty wykonany jest z aluminium. Ma łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelkami stykowymi. Piasta zaopatrzona jest w zacisk, który zezwala na szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi. Najważniejsze właściwości artykułu: Producent: Shimano Model: HB-M475 Łożyska: kulkowo - stożkoweUszczelnienie: uszczelki stykoweKorpus: aluminiumZacisk: dźwignia stalowa oś stalowastandard mocowania tarczy: 6 śrub liczba otworów na szprychy: 32 Srednica osi: 9 mm Kolor: czarny matowy Srednia waga artykułu: 250 g + zacisk 80 g wykorzystane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego skutkiem są wyśmienicie płynne obroty i dłuższa żywotność. kanon MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB (6 bolts kanon) Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest nad wyraz modnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza na ogół jest montowana przy pomocy śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.
  • Producent Shimano
Piasta tylna Shimano Deore FH-T610 V-Brake 36H 8/9/10 rz czarna 94,99 zł ZOBACZ Piasta tylna Shimano Deore FH-T610Piasta Shimano FH-T610 jest nad wyraz popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do rowerów turystycznych lecz także crossowych i górskich. Przeznaczona jest do współpracy z hamulcami rodzaju V-Brake, a jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Dla zmniejszenia wagi korpus piasty został wykonany z aluminium. Posiada ona w dodatku wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zaimplementowaniu tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują niezwykle lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyekwipowana jest w lekki i solidny zacisk, który pozwala na prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Najważniejsze atrybuty produktu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: DeoreModel: FH-T610dopasowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowychŁożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkoweUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminiumZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 135 mmilość otworów na szprychy: 36 Srednica osi: 10 mm Srednia waga produktu: 370 g + zacisk 64 g Kolor: czarny blaskUwagi: Piasty mogą posiadać zarysowania albo obicia spowodowane dostawą w opakowaniach zbiorczych.zastosowane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są wspaniale płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Piasta tylna Shimano FH-M475 32H 8/9/10 rz czarna 6 śrub (4524667870302) 82,99 zł ZOBACZ Piasta tylna Shimano FH-M475 Piasta Shimano FH-M475 jest nad wyraz popularną i sprawdzoną konstrukcją. Dedykowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock lecz może byćwykorzystywana w rowerach z hamulcami rodzaju V-Brake, a także kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Można ja stosować w większości typów rowerów m.in.: górski, crossowy albo trekkingowy. Korpus piasty produkowany jest z aluminium. Ma łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelkami stykowymi. Piasta wyposażona jest w zacisk, który zezwala na szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi. Najważniejsze atrybuty towaru: Producent: ShimanoModel: FH-M475przystosowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowychŁożyska: kulkowo - stożkowe Uszczelnienia: stykoweKorpus: aluminiumZacisk: dźwignia stalowa oś stalowaSzerokość montażowa: 135 mm standard mocowania tarczy: 6 śrub ilość otworów na szprychy: 32 Srednica osi: 10 mm Srednia waga towaru: 455 g + zacisk 85 g Kolor: czarny matowy wykorzystane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są świetnie płynne obroty i dłuższa żywotność. standard MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB (6 bolts standard) Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest szczególnie lubianym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza w głównej mierze jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.
  • Producent Shimano
Piasta tylna deore xt fh-m756 36h 8/9/10 rz czarna 6 śrub marki Shimano 166,99 zł ZOBACZ Piasta tylna FH-M756Piasta Shimano FH-M756 jest wyjątkowo zrównoważoną, mocną i konkretną konstrukcją. Dzięki bardzo wyokiej klasy skośnym łożyskom kulkowo - stożkowym zabezpieczonych uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. Technologie te ograniczają jeszcze do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi kołnierze piaty zostały nawiercone, a dla poprawienia trwałości korpus został tworzony z anodowanego aluminium oraz pozostał przystosowany do konstrukcji tarcz hamulcowych w standardzie 6 śrub. Piasta też współpracuje z hamulcami typu V-Brake. Bębenek jest on kompatybilny z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Piasta wyekwipowana jest w lekki i konkretny zacisk, który umożliwia prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Wybierają ją z reguły rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność zezwala na montaż w rowerach rodzaju crossowego czy turystycznego. Najważniejsze parametry towaru: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore XTModel: FH-M756dostosowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowychŁożyska: skośne kulkowo - stożkoweKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSzerokość montażowa: 135 mmkanon mocowania tarczy: 6 śrub ilość otworów na szprychy: 36 Srednica osi: 10 mm Srednia waga produktu: 407 g + zacisk 65 g Kolor: czarny matowywykorzystane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego rezultatem są świetnie płynne obroty i dłuższa żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. kanon MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB (6 bolts standard) Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest szczególnie lubianym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza z reguły jest montowana przy pomocy śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.
  • Producent Shimano
Shimano Piasta tylna alivio fh-m4050 8/9/10rz 32h czarna centerlock (4524667591269) 89,90 zł ZOBACZ Piasta tylna FH-M4050 CenterLock Piasta Shimano FH-M4050 jest wyjątkowo udaną konstrukcją. Grupa Alivio to znakomity wstęp do bardziej mistrzowskiego kolarstwa. Dzięki innowacyjnym technologiom z wyższych grup w bardziej przystępnych cenach, jest często wybierana przez rowerzystów oczekujących udoskonalonych osiągów od swoich rowerów. Wybierana jest nie tylko do rowerów turystycznych ale także crossowych i górskich. przeznaczona jest do współpracy z hamulcami tarczowymi, a jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Dla zmniejszenia wagi korpus piasty został stworzony z aluminium. posiada ona ponadto wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują nad wyraz lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyekwipowana jest w lekki i solidny zacisk, który zezwala na szybki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Najważniejsze parametry produktu: Producent: ShimanoGrupa osprzętu: AlivioModel: FH-M4050przypasowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowychŁożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkoweUszczelnienie: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminiumZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 146 mmkanon mocowania tarczy: Center Lockliczba otworów na szprychy: 32 Średnica osi: 10 mm przeciętna waga towaru: 381 g + zacisk 77 g Kolor: czarnywykorzystane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE(Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się obszerniejszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego wynikiem są genialnie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zniżając potrzebę konserwacji, jak na dodatek gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Shimano Piasta tylna deore fh-t610 v-brake 32h 8/9/10 rz czarna 94,99 zł ZOBACZ Piasta tylna FH-T610Piasta Shimano FH-T610 jest nad wyraz popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do rowerów turystycznych lecz także crossowych i górskich. Dedykowana jest do współpracy z hamulcami rodzaju V-Brake, a jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Dla zmniejszenia wagi korpus piasty pozostał wytwarzany z aluminium. Ma ona ponadto wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują szczególnie lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyposażona jest w lekki i mocny zacisk, który pozwala na szybki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Najważniejsze atrybuty produktu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: DeoreModel: FH-T610przystosowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowychŁożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkoweUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminiumZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 135 mmliczba otworów na szprychy: 32 Srednica osi: 10 mm Srednia waga produktu: 370 g + zacisk 64 g Kolor: czarny połyskwykorzystane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są znakomicie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Piasta tylna deore lx fh-t670 v-brake 32h 8/9/10 rz srebrna marki Shimano 109 zł ZOBACZ Piasta tylna Shimano FH-T670Piasta Shimano FH-T670 jest aktualnie jednym z najlepszych modeli dostępnych na rynku pod hamulce typu V-brake. Jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Swoją bezawaryjność i niską wagę zawdzięcza najwyższej klasy skośnym łożyskom kulkowo – stożkowym z uszczelnieniami kontaktowo - labiryntowymi i tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożysk. Korpus pozostał wytwarzanemu z anodowanego aluminium. Stała się ona symbolem turystyki rowerowej, a jej jakość przekonała do siebie tysiące turystów. Doskonale będzie się sprawdzała w rowerach rodzaju trekkingowego, górskiego czy crossowego. Piasta wyposażona jest w lekki i konkretny zacisk, który zezwala na szybki montaż / demontaż koła bez wykorzystania narzędzi. Najważniejsze właściwości produktu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore LXModel: FH-T670 przystosowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowychŁożyska: skośne kulkowo - stożkowe Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweKorpus: aluminium anodowaneilość otworów na szprychy: 32Szerokość montażowa: 135 mmŚrednica osi: 10 mm Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSrednia waga produktu: 360 g + zacisk 65 g Kolor: metaliczny blask wykorzystane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są nadzwyczajnie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
  • Producent Shimano
Piasta przednia deore hb-m525 6 śrub 32h czarna marki Shimano 74,99 zł ZOBACZ Piasta przednia HB-M525Piasta Shimano HB-M525 jest bardzo popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do wielu zróżnicowanych typów rowerów ale także i stylów jazdy od cross country do trailu. Asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy na 6 śrub. Piasta w dodatku współpracuje z rowerami posiadającymi hamulce typu V-Brake. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty pozostał wyprodukowany z anodowanego aluminium. Ma ona również wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowe, a dzięki zastosowaniu tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują nad wyraz lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyekwipowana jest w lekki i solidny zacisk, który pozwala na szybki montaż / demontaż koła bez wykorzystania narzędzi. Najważniejsze właściwości towaru: Producent: Shimano Grupa osprzętu: DeoreModel: HB-M525Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: tuleja wewnętrznaKorpus: aluminiumanodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 100 mmstandard mocowania tarczy: 6 śrub ilość otworów na szprychy: 32 Srednica osi: 9 mm Kolor: czarny matowy wykorzystane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są nadzwyczajnie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. standard MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB (6 bolts kanon) Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest bardzo popularnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza zwykle jest montowana przy pomocy śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.
  • Producent Shimano
Shimano Piasta tylna deore fh-m6000 8/9/10rz 36h czarna centerlock (4524667392712) 108,90 zł ZOBACZ Piasta tylna z grupy FH-M6000 Piasta Shimano FH-M6000 jest nad wyraz popularną i wszechstronną konstrukcją.Wybierana jest nie tylko do wielu rozmaitych typów rowerów lecz także i stylów jazdy od cross country do trailu. asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock ale może byćużywana w rowerach z hamulcami rodzaju V-Brake. Jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty pozostał wytwarzany z anodowanego aluminium. ma ona także wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują bardzo lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyposażona jest w lekki i solidny zacisk, który zezwala na prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Najważniejsze parametry artykułu: Producent: ShimanoGrupa osprzętu: DeoreModel: FH-M6000dostosowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowychŁożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkoweUszczelnienia: labiryntowo - kontaktoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaSzerokość montażowa: 135 mmDługość zacisku: 173 mmkanon mocowania tarczy: CenterLock ilość otworów na szprychy: 36 Średnica osi: 10 mm Kolor: czarny Waga: 366 g + zacisk 66 g zastosowane technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE(Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki produktywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego wynikiem są wyśmienicie płynne obroty i dłuższa żywotność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK(Center Lock) System mocowania tarczy CENTER LOCK usprawnia montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania oraz pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze poprzez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Na dodatek, bezpieczne mocowanie przez wypusty zwiększa precyzję i sztywność równocześnie udoskonalając sprawność hamowania.
  • Producent Shimano
Shimano Piasta przednia deore xt hb-m785 centerlock 32h czarna (4524667676201) 134,99 zł ZOBACZ Piasta przednia HB-M785Piasta Shimano HB-M785 jest prawie najwyższym modelem ustępującym tylko królewskiemu XTR. Deore XT ma wszystkie technologie co grupa wyższa ustępuje mu jedynie pod względem wagi. Postawiono tutaj na trwałość i solidność tych składników. Piastę wyekwipowano w tuleję z wewnętrznym smarowaniem, a także niezwykle wyokiej klasy skośne łożyska kulkowo - stożkowym zabezpieczone dwurzędowymi uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Dzięki temu poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. W porównaniu z piastą SLX (FH-M675) ewidentnie lepiej przemyślany dostęp do łożysk i sposób kontrowania stożków. Technologie te ograniczają dodatkowo do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus pozostał wytworzony z anodowanego aluminium oraz pozostał przypasowany do montażu tarcz hamulcowych w systemie CenterLock. Piasta na dodatek współpracuje z rowerami posiadającymi hamulce rodzaju V-Brake. Wyekwipowana jest w lekki i potężny zacisk, który pozwala na szybki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Wybierają ją najczęściej rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność umożliwia montaż w rowerach typu crossowego czy turystycznego. Najważniejsze parametry artykułu: Producent: Shimano Grupa osprzętu: Deore XTModel: HB-M785Łożyska: skośne kulkowo - stożkoweSmarowanie: wewnętrzna tuleja smarującaKorpus: aluminium anodowaneZacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowaUszczelnienia: dwurzędowe labiryntowo - kontaktoweSzerokość montażowa: 100 mmkanon mocowania tarczy: CenterLock liczba otworów na szprychy: 32 Srednica osi: 9 mm Srednia waga artykułu: 164 g + zacisk 59 g Kolor: czarny matowyużyte technologie Shimano: ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE (Cup & Con bearing) Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są nieprzeciętnie płynne obroty i dłuższa żywotność. prędkiE ZAŁĄCZANIE(Quick Engagement) W przeciwieństwie do wyścigów szosowych, trasy MTB XC składają się z wielu ostrych zakrętów i stromych wzniesień, które wymagają szybszego załączania napędu. SHIMANO udoskonaliło tylne piasty i koła najwyższej klasy zestawów grup MTB i wyposażyło je w zęby 18/16 i dwa zestawy zapadek, aby podwoić szybkość załączania napędu i zoptymalizować przyczepność. TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM(Internal Grease Sleeve) Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność. LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE(Labyrinth & Contact Sealing) Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK(Center Lock) System mocowania tarczy CENTER LOCK upraszcza montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania, a także pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze przez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. W dodatku, bezpieczne mocowanie poprzez wypusty zwiększa precyzję i sztywność równocześnie polepszając skuteczność hamowania.
  • Producent Shimano

 

 

Piasty kół
5 (100%) 1 vote