R21

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Dunlop SP Winter Sport 4D 275/30 R21 98 W 1322,52 zł ZOBACZ Dunlop SP WINTER SPORT 4D mocne strony: kompozycja oszczędzająca paliwoznakomite zachowanie na zimowych drogachKontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni znakomite prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych rewelacyjne zachowanie na zimowych drogach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie.kompozycja oszczędzająca paliwo. doskonałe zachowanie na zimowych drogach SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych zapewniająca nadzwyczajne prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie wyjątkowa kompozycja bieżnika oraz obfita liczba chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, ulepsza zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika powiększają przyczepność podczas przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie W oponie SP Winter Sport 4D zastosowano kierunkowe rowki, które prędkie odprowadzanie wody i zapobiegają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o wyjątkowo wysokiej przyczepności gwarantuje krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.kompozycja oszczędzająca paliwo Dzięki lekkiej konstrukcji oraz użytym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 podczas jazdy. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy. Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest prędko odprowadzana spod powierzchni opony, ograniczając ryzyko aquaplaningu.zalety Niższe ryzyko aquaplaningu. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego innowacyjnania. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje bardzo dobrą przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, obfita przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.zalety wyśmienita stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. System lameli 4D. W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na mnóstwo klocków, co zwiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli gwarantuje rewelacyjną przyczepność poprzeczną na śniegu.mocne strony nieprzeciętne prowadzenie na zakrętach, choćby na śniegu. Rowki bieżnika w zarysie litery V. Rowki bieżnika w profilu litery V, w połączeniu z podstawowymi rowkami bieżnika, tworzą rozbudowaną sieć kanalików, służącą do chwytania śniegu leżącego na jezdni. Efektem jest poprawa cechy trakcyjnych i przyczepności.. Ulepszone prowadzenie na śniegu. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nieprzeciętna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. System najróżniejszych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Różnorodne rodzaje lameli stosowane w oponach Dunlop, przypasowane do zróżnicowanych wariantów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Mieszanka z poręcznymi polimerami. Polimery praktyczne użyte w mieszance bieżnika poprawiają cechy opony w niskich temperaturach, powiększając przyczepność do nawierzchni w zimowych warunkach.mocne strony rewelacyjna przyczepność w niskich temperaturach. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.zalety istotnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. technologia Foam-In-Tire (FIT) Powstawanie hałasu w środku pojazdu wynika z następujących, głównych przyczyn: Hałas powstający przez wiatr (wywołany poprzez strumienie powietrza przy osiąganiu wysokich szybkości) Odgłos silnika Hałas toczenia opony: Odgłosy bieżnika/uderzeń klocków bieżnika. Zwany również jako „Airpumping" albo „groove resonance". Efekt polega na pęcznieniu rowków opony w trakcie nabierania wody do bieżnika, a także na ich poluzowaniu, przy odprowadzaniu wody. Wahania w strukturze opony / karkasu. Foamin Tire (FIT) Hałas toczenia opony „Dlaczego stosuje się w oponie technikę Foam?" Hałas toczenia opony jest przenoszony z reguły poprzez: Fale dźwiękowe przenoszone przez powietrze Wibracje mechaniczne przenoszone poprzez zawieszenie pojazdu Jednym z największych źródeł powstawania dźwięku jest tzw. wnęka rezonansowa, który w formie wibracji mechanicznych jest przenoszony poprzez zawieszenie pojazdu. technika Foam Tire „Jak działa technika Foam?" technika Po nagrzaniu się opony od wewnątrz, na jej powierzchni nakłada się tworzywo piankowe. Umożliwia to wyraźną redukcję poziomu hałasu toczenia opony. Sposób działania Eliminacja szczytów rezonansowych Efekt: Redukcja poziomu hałasu we wnętrzu pojazdu o kilka dB. Wrażenie zmniejszenia emisji hałasu toczenia opony o połowę. mocne strony: interesująca cenowo jednostajne działanie przez cały czas używania opony Pozwala prosto uniknąć krzywdzącego wpływu na: przebieg, opór toczenia, odporność przy uzyskiwaniu wysokich szybkości. W tym momencie technika jest dostępna w oponach letnich i zimowych. W późniejszym czasie będzie przystępna w dodatku w oponach całorocznych i Runflat. w przypadku uszkodzenia, da się ją naprawić Wpływ opony na odczuwanie hałasu Hałas toczenia przenoszony jest za pośrednictwem dwóch mechanizmów: za pomocą fal przenoszonych poprzez powietrze („fale dźwiękowe"): (Faliste) cząsteczki powietrza są zmuszane do drgań. przy pomocy fal powstałych w danej konstrukcji („wibracje mechaniczne"): Wibracje są przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu. Ze względu na drgania opony, największy udział w powstawaniu hałasu w środku pojazdu mają wibracje. Są one przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu do jego wnętrza („wibracje mechaniczne") zastosowane tutaj metody są prostsze i bardziej wydajne w zaimplementowaniu ich bezpośrednio w oponie, niż w innych elementach pojazdu, jak np. W podwoziu lub karoserii. Rozwiązanie W jaki sposób zmniejszyć wibracje opony? Skutecznym rozwiązaniem może być montaż pasa piankowego po wewnętrznej stronie opony, który pomaga istotnie zredukować hałas toczenia opony. Redukcja wibracji w najwyższych punktach nawet o 11 dB(A) pozwala na to zmniejszenie hałasu w środku pojazdu choćby o 3-4 dB(A) To oznacza,we wnętrzu pojazdu hałas będzie o połowę niższy, jak przy jeździe na normalnej oponie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 30
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 98
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Pirelli SottoZero 3 275/35 R21 103 W 1690,61 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obfity wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 275 Profil opony: 35 Indeks prędkości: W-270KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 73 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 103
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Nokian WR SUV 3 275/45 R21 110 W 1035 zł ZOBACZ genialne cechy jezdne na śniegu i błocie pośniegowymOpona Nokian WR SUV w zmiennych warunkach zimowych w Polsce czuje się jak u siebie i gwarantuje świetną przyczepność zimą oraz nadzwyczajne cechy jezdne. Zimowa opona Nokian WR SUV 3 broni przed aquaplaningiem i aquaplaningiem na błocie pośniegowym oraz pozwala uniknąć wszelkich nieoczekiwanek, jakie niesie ze sobą zima. Opona ta płynnie się toczy i zapewnia staranne prowadzenie, jak ponadto równowagę na śniegu, błocie pośniegowym i na suchych nawierzchniach.Nowy symetryczny bieżnik kierunkowy opony Nokian WR SUV 3, liczne nacięcia lameli i zimowa mieszanka gumowa na bazie krzemionki do samochodów SUV o obszernej mocy niezwykle jednostajne cechy jezdne i korzystną przyczepność nawet przy wysokich szybkościach. Z kolei innowacje takie jak system Snow Claws znakomitą przyczepność na śniegu i lodzie – był to cel specjalny, który postawiono sobie przy projektowaniu tej opony. Unikatowy wzór bieżnika i polerowane rowki poprzeczne pomagają usunąć niebezpieczny aquaplaning i aquaplaning na błocie pośniegowym.nieszablonowy wzór bieżnika – doskonałe prowadzenieBieżnik opon SUV High Performance optymalizuje prowadzenie pojazdu i cechy zabezpieczające przed aquaplaningiem i aquaplaningiem na błocie pośniegowym. Wzdłużne żebro środkowe stabilizuje jazdę na wszelkich powierzchniach, zwłaszcza przy dużych szybkościach. Poza logicznym i wyważonym prowadzeniem opona Nokian WR SUV 3 dokładnie się zatrzymuje i lekko toczy, dzięki czemu kierowca oszczędza paliwo, a także chroni środowisko.Stabilizatory na blokach bieżnika obok żebra środkowego i żeber wzdłużnych dopełniającą sztywność w niełatwych i zmiennych warunkach, w jakich eksploatuje się samochody SUV. Trójwymiarowe lamele blokujące, rozciągające się od barku do barku, polepszają prowadzenie opon zimowych Nokian na zakrętach i w trakcie wymijania. W przeciwieństwie do lameli prostej lamela blokująca 3D wspomaga blok bieżnika wtedy, gdy się otwiera, co zapewnia mechanizm blokujący, który jest w nią zaimplementowany.nowoczesny system Snow Claws – stosowna przyczepność na śnieguSpecjalne „pazurki" systemu Snow Claws są wycięte w rowkach wzdłużnych i poprzecznych bloków bieżnika, aby zapewnić konieczną przyczepność na drogach w warunkach zimowych. Konkretnie wbijają się w powierzchnię na miękkim śniegu i na miękkim podłożu. Obfita ilość lameli w blokach bieżnika zapewnia rezerwę przyczepności na dni deszczowe. Opona Nokian WR SUV 3 momentalnie reaguje na ruchy kierownicy, łatwo się ją prowadzi na suchych i mokrych nawierzchniach, jest także bezusterkowa w trakcie szybkiego skręcania albo zmiany pasa ruchu na oblodzonej drodze.dobrana mieszanka bieżnika maksymalizuje przyczepność i odpornośćsztywna zimowa mieszanka na bazie krzemionki do samochodów SUV, dostosowana do zmiennych warunków i znacznych prędkości, zapewnia rewelacyjną przyczepność zimą i odporność na ścieranie we wszystkich temperaturach. Przyczepność na mokrych nawierzchniach jest optymalizowana przez dużą zawartość krzemionki w mieszance, która bezawaryjnie reaguje na wzrost i spadek temperatury. ARAMID BOCZNE ŚCIANY – Wytrzymałe jak nigdy wcześniej Opony marki Nokian Tyres z technologią aramidowych ścian bocznych oferują Ci dopełniające bezpieczeństwo i solidność na wymagających nawierzchniach oraz w złych warunkach pogodowych. Nieporównywalnie wytrzymałe ściany boczne są niezwykle odporne na zużycie i przecięcia. Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają bok opony, dzięki temu jest ona w stanie jeszcze lepiej znosić uderzenia.Ten sam materiał stosuje się w lotnictwie oraz w przemyśle zbrojeniowym. Z powodzeniem wykorzystywany jest w kamizelkach kuloodpornych.Aramid chroni opony marki Nokian Tyres. Opony Nokian Tyres bronią życie.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 110
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Michelin PILOT ALPIN PA4 285/30 R21 100 W 1808 zł ZOBACZ MICHELIN PILOT ALPIN PA4 285/30R21 100W (XL)Michelin Pilot Alpin PA4 to następca Michelin Pilot Alpin PA3. Opona skierowana jest do sportowych samochodów z silnikami o szerokiej mocy. Opona została skonstruowana według najnowszej technologii Ridge-n-Flex, która łączy przygotowany na jazdę zimową bieżnik z miękką mieszanką tworzywa (tzw. Helio Compound 3D). W kontraście do poprzednika Pilot Alpin PA4 ma pokaźniejszą o 74% liczbę krawędzi i o 135% więcej lameli. Lamele pozostały tworzone w technologii StabiliGrip, która daje im pokaźniejszą głębokość i ułożenie pod zróżnicowanym kątem, co skutkuje najwyższym poziomem motoryczności bez względu na promień skrętu kierownicy. Technika ta jest także gwarancją prawidłowego i prędkiego odprowadzania wody spod opony. Michelin Pilot Alpin produkowany jest z tworzywa bazującego na krzemionce i oleju słonecznikowym, które zachowuje elastyczność także przy niskiej temperaturze i dzięki temu osiąga prawidłową przyczepność na mokrej, zaśnieżonej i oblodzonej powierzchni.KORZYŚCI:pokaźniejsze biezpieczeństwo- Hamuj o 3 metry krócej na mokrej drodze i o 4 metry krócej na drodze zaśnieżonej.pokaźniejsza mobilność- obszerniejsza trakcja na zaśnieżonej i oblodzonej drodze.Lepsze panowanie nad pojazdem- lepsze panowanie nad pojazdem we wszelkich warunkach drogowych zimą.Plus doświadczenie Michelin w zakresie trwałosći i oszczędności paliwa technika:agresywna rzeźba bieżnika- Bieżnik z licznymi krawędziami i obszerniejszą liczbą lameli. Korzyści: lepsza trakcja i hamowanie na śniegu i lodzie.StabiliGrip- Głębokie, usytuowane pod różnymi kątami trójwymiarowe lamele gwarantujące: - więcej krawędzi dla obszerniejszej trakcji - przełamywanie warstwy wody i odsączanie nawierzchni pod oponą - większą stabilność klocków bieżnika Korzyści: przyczepność i precyzja toru jazdyHelio Compound 3G- 3-cia generacja mieszanki gumowej Helio Compound. Nowa mieszanka gumy z dodatkiem krzemionki i oleju słonecznikowego dla lepszej elastycznośći w niskich temperaturach. Korzyść: pokaźniejsza przyczepność na mokrej nawierzchni, śniegu i lodzie.Ridge N Flex- zestaw technice dla pokaźniejszej przyczepności na zimowych drogach i pokaźniejszej precyzji prowadzenia.
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 285
  • Wysokość profilu 30
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 75
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Dunlop SP Winter Sport 4D 285/30 R21 100 W 1410 zł ZOBACZ Dunlop SP WINTER SPORT 4D atuty: kompozycja oszczędzająca paliwowspaniałe zachowanie na zimowych drogachKontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni wyśmienite prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych rewelacyjne zachowanie na zimowych drogach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie.budowa oszczędzająca paliwo. doskonałe zachowanie na zimowych drogach SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych gwarantująca świetne prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie unikatowa konstrukcja bieżnika oraz duża ilość chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, poprawia zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika zwiększają przyczepność w trakcie przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie W oponie SP Winter Sport 4D zastosowano kierunkowe rowki, które prędkie odprowadzanie wody i zapobiegają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o niezwykle wysokiej przyczepności zapewnia krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.konstrukcja oszczędzająca paliwo Dzięki lekkiej konstrukcji i użytym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 podczas jazdy. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy. Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest szybko odprowadzana spod powierzchni opony, obniżając ryzyko aquaplaningu.mocne strony Niższe ryzyko aquaplaningu. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego innowacyjnania. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje bardzo prawidłową przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, obfita przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.zalety perfekcyjna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. System lameli 4D. W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na dużo klocków, co rozszerza siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli zagwarantuje genialną przyczepność poprzeczną na śniegu.zalety świetne prowadzenie na zakrętach, nawet na śniegu. Rowki bieżnika w zarysie litery V. Rowki bieżnika w profilu litery V, w połączeniu z podstawowymi rowkami bieżnika, tworzą rozbudowaną sieć kanalików, służącą do chwytania śniegu leżącego na jezdni. Konsekwencją jest poprawa właściwości trakcyjnych i przyczepności.. Ulepszone prowadzenie na śniegu. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. System najróżniejszych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle różnorodna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Najróżniejsze typy lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, dobrane do przeróżnych typów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Mieszanka z funkcjonalnymi polimerami. Polimery praktyczne zastosowane w mieszance bieżnika poprawiają atrybuty opony w niskich temperaturach, zwiększając przyczepność do nawierzchni w zimowych warunkach.zalety świetna przyczepność w niskich temperaturach. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na precyzyjniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. technika Foam-In-Tire (FIT) Powstawanie hałasu we wnętrzu pojazdu wynika z następujących, głównych przyczyn: Hałas powstający poprzez wiatr (wywołany poprzez strumienie powietrza przy osiąganiu wysokich szybkości) Odgłos silnika Hałas toczenia opony: Odgłosy bieżnika/uderzeń klocków bieżnika. Zwany ponadto jako „Airpumping" lub „groove resonance". Efekt polega na pęcznieniu rowków opony w trakcie nabierania wody do bieżnika, a także na ich poluzowaniu, przy odprowadzaniu wody. Wahania w strukturze opony / karkasu. Foamin Tire (FIT) Hałas toczenia opony „Dlaczego stosuje się w oponie technologię Foam?" Hałas toczenia opony jest przenoszony głównie przez: Fale dźwiękowe przenoszone przez powietrze Wibracje mechaniczne przenoszone poprzez zawieszenie pojazdu Jednym z największych źródeł powstawania dźwięku jest tzw. wnęka rezonansowa, który w formie wibracji mechanicznych jest przenoszony poprzez zawieszenie pojazdu. technologia Foam Tire „Jak działa technika Foam?" technika Po nagrzaniu się opony od wewnątrz, na jej powierzchni nakłada się tworzywo piankowe. Pozwala na to pokaźną redukcję poziomu hałasu toczenia opony. Sposób działania Eliminacja szczytów rezonansowych Efekt: Redukcja poziomu hałasu w środku pojazdu o kilka dB. Wrażenie zmniejszenia emisji hałasu toczenia opony o połowę. mocne strony: interesująca cenowo zrównoważone działanie przez cały czas używania opony Pozwala z łatwością uniknąć krzywdzącego wpływu na: przebieg, opór toczenia, odporność przy uzyskiwaniu wysokich szybkości. W tym momencie technologia jest dostępna w oponach letnich i zimowych. W późniejszym czasie będzie dostępna na dodatek w oponach całorocznych i Runflat. w przypadku uszkodzenia, da się ją naprawić Wpływ opony na odczuwanie hałasu Hałas toczenia przenoszony jest za pośrednictwem dwóch mechanizmów: za pomocą fal przenoszonych poprzez powietrze („fale dźwiękowe"): (Faliste) cząsteczki powietrza są zmuszane do drgań. przy pomocy fal powstałych w danej konstrukcji („wibracje mechaniczne"): Wibracje są przenoszone przez konstrukcję pojazdu. Ze względu na drgania opony, największy udział w powstawaniu hałasu we wnętrzu pojazdu posiadają wibracje. Są one przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu do jego wnętrza („wibracje mechaniczne") użyte tutaj metody są prostsze i bardziej skuteczne w zaimplementowaniu ich bezpośrednio w oponie, niżeli w innych elementach pojazdu, jak np. W podwoziu lub karoserii. Rozwiązanie W jaki sposób obniżyć wibracje opony? Skutecznym rozwiązaniem może być montaż pasa piankowego po wewnętrznej stronie opony, który pomaga znacznie zredukować hałas toczenia opony. Redukcja wibracji w najwyższych punktach nawet o 11 dB(A) pozwala na to zmniejszenie hałasu we wnętrzu pojazdu nawet o 3-4 dB(A) To oznacza,wewnątrz pojazdu hałas będzie o połowę niższy, jak przy jeździe na normalnej oponie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 285
  • Wysokość profilu 30
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Hankook i*cept Evo 2 W320A SUV 265/40 R21 105 V 823,24 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma znaczny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: HANKOOK Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 265 Profil opony: 40 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 73 dB
  • Producent Hankook
  • Szerokość przekroju 265
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 105
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
Pirelli SottoZero 3 275/35 R21 103 V 1564 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma szeroki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 275 Profil opony: 35 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 73 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 103
  • Indeks prędkości V
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Michelin Pilot Alpin PA4 255/35 R21 98 W 1487 zł ZOBACZ Michelin Pilot Alpin PA4 Korzyści: obszerniejsze bezpieczeństwopokaźniejsza mobilnośćLepsze panowanie nad pojazdem ponadto doświadczenie MICHELIN w zakresie trwałości i oszczędności paliwa. większe bezpieczeństwo Hamuj o 3 metry krócej na mokrej drodze i o 4 metry krócej na drodze zaśnieżonej większa mobilność większa trakcja na zaśnieżonej i oblodzonej drodze Lepsze panowanie nad pojazdem Lepsze panowanie nad pojazdem we wszelkich warunkach drogowych zimą. Plus doświadczenie MICHELIN w zakresie trwałości i oszczędności paliwa. technologia: agresywna rzeźba bieżnikaStabiliGripHelio Compound 3GRidge N Flex dane prawne:(1) przeciętnie, w porównaniu do opony poprzedniej generacji. Na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Automotive w 2012 r. Na oponach w wymiarze 245/40 R 18 V.(2) przeciętnie, w kontraście do opony poprzedniej generacji (panowanie nad pojazdem na mokrej i zaśnieżonej nawierzchni oraz przyczepność poprzeczna na mokrej, zaśnieżonej i oblodzonej nawierzchni). Na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Automotive w 2012 r. Na oponach w wymiarze 245/40 R 18 V.(3) nawet o 74% więcej w kontraście do opony poprzedniej generacji.(4) choćby o 135% więcej w kontraście do opony poprzedniej generacji.(5) Patent Michelin.
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 98
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Michelin Latitude Alpin LA2 275/45 R21 110 V 1155,75 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obfity wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyszczególniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Atrybuty: Sezon: ZIMOWA Producent: MICHELIN Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 275 Profil opony: 45 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 110
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Pirelli Scorpion Winter 315/40 R21 111 V 1393,57 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma wielki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Właściwości: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 315 Profil opony: 40 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 73 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 315
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 111
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 75
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Pirelli Scorpion Winter 255/40 R21 102 V 1083,47 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma duży wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 255 Profil opony: 40 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 102
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
Pirelli Scorpion Winter 275/40 R21 107 V 1488 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a używanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma pokaźny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyznaczony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 275 Profil opony: 40 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 73 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 107
  • Indeks prędkości V
Pirelli SottoZero 3 305/35 R21 109 W 2402,57 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a stosowanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma pokaźny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 305 Profil opony: 35 Indeks szybkości: W-270KMH Opory toczenia: B Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 71 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 305
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 109
  • Indeks prędkości W
Pirelli Scorpion Winter 295/35 R21 107 V 1191,10 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony, a także kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma szeroki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wskazany adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 295 Profil opony: 35 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 73 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 295
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 107
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Yokohama W.drive 295/35 R21 107 V 1098,82 zł ZOBACZ Celebruj piękno zimy i inspiruj się żywiołamiOpony W.drive 902 marki YOKOHAMA pozostały skonstruowane specjalnie, by zapewnić trakcję na pokrytych śniegiem drogach. Te opony zapewniające wysokie osiągi zachowują giętkość w niskich temperaturach i odznaczają się nieszablonową konstrukcją bieżnika, zapewniającą lepszą trakcjęOpony zimowe W.drive 902 marki Yokohama pobudzają emocję, przenosząc doznania z zimowej jazdy na nowy poziom.funkcjonalne wzory bieżników, unikatowe kształty lamel i użycie innowacyjnej mieszanki gumowej gwarantują wybitne osiągi na wszelkich rodzajach nawierzchni.adekwatne rozmieszczenie głównych wzdłużnych rowków umożliwia odpływ topniejącego śniegu i wody i utrzymanie maksymalnej powierzchni kontaktu opony na wszystkich rodzajach nawierzchni.Zoptymalizowana szerokość rowków między klockami umożliwia odpływ topniejącego śniegu gwarantując dopełniającą przyczepność przez umocniony efekt krawędziowy.Oryginalny trójwymiarowy zarys lamel o polihedrylowej powierzchni gwarantuje wysokie osiągi na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni.zwiększona gęstość lamel maksymalnie wzmacnia efekt krawędziowy na ośnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.Wskaźniki głębokości bieżnika na rowku głównym stanowią dopełniające środki bezpieczeństwa.Mieszanka opon W.drive odpowiada szerokiemu zakresowi temperatur, gwarantując słuszne osiągi w różnorodnych warunkach zimowych."elastyczny polimer" utrzymuje miękkość i rozciągliwość w niskich temperaturach."Mikro Silika" o cząsteczkach mniejszych tradycyjna silika zachowuje sztywność i stabilność w wysokich temperaturach, poprzez konkretne łączenie polimerów, pomimo,wykorzystano polimerów miękkich.ZERUMA™ jest specjalnym dodatkiem, opracowanym przez YOKOHAMA,ulepszającym dyspersję krzemionki w oponie.Mieszanka krzemowa ZERUMA™ ogranicza zależność od temperatury w porównaniu z konwencjonalnym sposobem mieszania.Asymetryczny bieżnik o wielkiej sztywnościAsymetryczna budowa bieżnika o sporej sztywności zapewnia dobre stabilnie osiągów na nawierzchniach suchych, mokrych i pokrytych śniegiem.W strefie wewnętrznej znajdują się bloki o średniej sztywności i produktywne rowki, gwarantujące trakcję na śniegu. W strefie zewnętrznej znajdują się bloku o pokaźnej sztywności, upraszczające pokonywanie zakrętów na suchej nawierzchni. Optymalnie wyrównane główne, proste rowki odprowadzają skutecznie śnieg, błoto i wodę, zachowując produktywnie maksymalną powierzchnię styku w szerokim zakresie nawierzchni. Zoptymalizowane rowki w nadlewie wydajnie odprowadzają śnieg i błoto, powiększają trakcję dzięki zwiększeniu efektu krawędziowego.Trójwymiarowe rowki wzdłużneRowki wzdłużne o oryginalnym trójwymiarowym zarysie, z wielościenną powierzchnią, zapewniają wysokie osiągi na nawierzchniach suchych, mokrych i pokrytych śniegiem.wielki obszar powierzchni powoduje, że bloki zachowują twardość i pozwala na im efektywne wzajemne podpieranie.powiększona gęstość rowków wzdłużnych maksymalizuje efekt krawędziowy na pokrytych śniegiem i lodem nawierzchniach.Uniwersalna budowa zużywalnego bieżnikaWskaźniki głębokości bieżnika na głównym rowku powiększają bezpieczeństwo, zapewniając informację.Opon, których pozostała głębokość bieżnika wynosi do 4 mm nie należy używać jako zimowych.Pozostałą głębokość bieżnika można sprawdzić za pomocą płytek śnieżnych umieszczonych na głównym rowku.Wskaźnik "4 mm" i znak w profilu strzałki umieszczone na ścianie bocznej informują o położeniu płytki śnieżnej.(* Ten wskaźnik 4mm jest przystępny tylko dla opon W.drive)technologia mieszanki dla szerokiego zakresu stref temperaturowychMieszanka opony W.drive jest adekwatna dla szerokiego zakresu stref temperaturowych, gwarantując adekwatne osiągi w przeróżnych warunkach zimowych. sprężyste polimery większą miękkość i rozciągliwość w niskich temperaturach.Mikrocząstki krzemionki mają mniejsze rozmiary tradycyjna krzemionka i zachowują sztywność i stabilność w wysokich temperaturach, dzięki konkretnym wiązaniom z polimerami, nawet jeśli stosowane są miękkie polimery."ZERUMA™" to oryginalny środek procesowy producenta YOKOHAMA, poprawiający dyspersję krzemionki w mieszance. Mieszanka krzemionkowa w ZERUMA™ ogranicza zależność od temperatury w porównaniu z tradycyjnym procesem mieszania.
  • Producent Yokohama
  • Szerokość przekroju 295
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 107
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 74
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Hankook i*cept Evo 2 W320A SUV 275/45 R21 110 V 871 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma wielki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: HANKOOK Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 275 Profil opony: 45 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R21 Poziom hałasu: 73 dB
  • Producent Hankook
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 110
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
Goodyear UltraGrip PERFORMANCE 2 255/50 R21 106 H 752 zł ZOBACZ Odnosząca zwycięstwa w wielu testach zimowa opona do szybkich samochodów Pewna przyczepność na śliskich, zimowych drogach.prawidłowe prowadzenie na mokrych i suchych drogach.Wysoka wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu.Cicha i wygodna jazda. Pewna przyczepność na śliskich zimowych drogachOpona UltraGrip Extreme nadzwyczajnie spisuje się w każdych zimowych warunkach. Mieszanka zastosowana w bieżniku utrzymuje przyczepność do nawierzchni nawet w silnym mrozie. Zygzakowane rowki wycięte w klockach na całym obwodzie bieżnika ułatwiają przyspieszanie i wjeżdżanie pod górę. Technologia Adaptive SipeGrip rozszerza przyczepność i zdolność hamowania na jezdniach pokrytych ubitym śniegiem i lodem.korzystne prowadzenie na mokrych i suchych drogachUltraGrip Performance 2 to opona o wysokich osiągach. Cały czas zachowuje słuszną sztywność, gwarantując pewność prowadzenia na mokrych i suchych nawierzchniach. Centralna strefa bieżnika zagwarantuje bezustanny kontakt z podłożem, zwiększając precyzję sterowania na suchych drogach.Niższe ryzyko aquaplaninguRowki bieżnika w profilu litery V momentalnie usuwają wodę z powierzchni opony, ułatwiając kontrolowanie pojazdu na drodze w czasie deszczu czy odwilży.Cicha i komfortowa jazdaCiesz się ciszą i spokojem jazdy dzięki układowi klocków bieżnika, który minimalizuje hałas emitowany poprzez oponę.
  • Producent Goodyear
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R21
  • Indeks nośności 106
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 67
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C