R19

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Dunlop SP Winter Sport 3D 235/50 R19 99 H 811,63 zł ZOBACZ Dunlop SP WINTER SPORT 3D mocne strony: nadzwyczajne prowadzenie na suchej nawierzchnigenialna przyczepność na mokrych i suchych drogachodporność na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę prawidłowe prowadzenie w każdych warunkach pogodowychidealne prowadzenie na suchej nawierzchni.Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogachodporność na zjawisko aquaplaningu dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem przeróżnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D genialnie radzi sobie na każdym typu nawierzchni w trakcie zimy. świetne prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D użyto technikę Dunlop Touch Technology. Udoskonala ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D generuje jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. nadzwyczajna przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, gwarantując genialną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na poprawę przyczepności wpływa też równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. niepodatność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ niezwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, znacznie zwiększając odporność na zjawisko aquaplaningu. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego nowoczesnania. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia nad wyraz korzystną przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty wyśmienite hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych prędkościach.mocne strony rewelacyjna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być bardzo zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Przeróżne warianty lameli używane w oponach Dunlop, dostosowane do zróżnicowanych wariantów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony wyraźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 99
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Vredestein Wintrac Xtreme S 235/45 R19 99 V 647,84 zł ZOBACZ Vredestein Wintrac Xtreme S atrybuty innowacyjna technika lamelekLamelki tworzone w technice ISLT (Internal Sipe Locking Technology)Dwa istotnie szerokie rowki wzdłużneRzeźba bieżnika i ściana boczna opracowane przez GiugiaroIndeksy szybkości H, V i YOpony z podwójną osnową i wytrzymałym opasaniem Korzyści Proste lamelki: optymalna trakcja i krótka droga hamowaniaZygzakowate lamelki: dodatkowa przyczepność na zakrętachperfekcyjna trakcja i precyzja prowadzenia bez względu na warunkidoskonałe odprowadzanie wody, nawet przy niezwykle znacznej szerokości oponyNiski poziom hałasuSportowy wygląd i intensywne, zdecydowane linieOpona dopasowana do prędkości jazdy do 300 km/hprzeznaczone w dodatku do samochodów typu SUV Opona zimowa Wintrac xtreme S klasy Ultra High Performance pozostała zaprojektowana z myślą o sprostaniu nieprzewidywalnym warunkom pogodowym najzimniejszej pory roku. W przypadku opon Wintrac xtreme S maksimum bezpieczeństwa przy jeździe po śniegu i lodzie jest czymś równie oczywistym, jak zapewnienie dobrej przyczepności i precyzji prowadzenia. Dotyczy to także niezaśnieżonych, zamarzniętych nawierzchni, które są głównie spotykanymi warunkami drogowymi zimą. Dzięki zaimplementowaniu technice ISLT (Internal Sipe Locking Technology) model Wintrac xtreme S na nowo definiuje charakterystykę opony zimowej najwyższej klasy. Technologia ta pozwala na ograniczenie deformacji lamelek bieżnika do minimum. Konsekwencją tego jest nadzwyczajna stabilność kierunkowa i większa precyzja prowadzenia. Daje to kierowcy idealne poczucie bezpieczeństwa przy obszernych szybkościach. Opony Wintrac xtreme S z indeksem prędkości Y powstały we współpracy z Giugiaro i są dostępne w bogatej gamie wymiarów, co czyni z nich korzystny dobór dla najszybszych i najbardziej ekskluzywnych samochodów.
  • Producent Vredestein
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 99
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Pirelli SottoZero 2 255/40 R19 100 V 799,40 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obszerny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyznaczony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Atrybuty: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 255 Profil opony: 40 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R19 Poziom hałasu: 73 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Pirelli SottoZero 2 235/40 R19 92 V 820 zł ZOBACZ mocne strony: znakomita trakcja w każdych warunkachkorzystne hamowanie na mokrej i zaśnieżonej nawierzchnipowiększona skuteczność i bezpieczeństwo Winter SOTTOZERO™serie II to opona zimowa najwyższej klasy, która opracowana została z myślą o zaspokojeniu potrzeb najszczególniej wymagających kierowców. Potrafi rozpoznawać stan asfaltu typowy dla okresu jesienno-zimowego i stosownie się do niego dostosować. właściwości eksponujące nową oponę Pirelli to bezpieczeństwo i troska o środowisko naturalne, dzięki połączeniu wielu pionierskich i bezprecedensowych technologii, zapewniających produktywne i bezawaryjne działanie, nie tylko na śniegu i lodzie, lecz także na nawierzchniach mokrych przy charakterystycznych temperaturach, panujących w okresie zimowym, czyli poniżej +7°C. Niskie opory toczenia Winter SOTTOZERO™ Serie II gwarantują wysoki komfort jazdy także przy dużych prędkościach. Podstawowe homologacje: Alfa Romeo, Aston Martin, Bentley, BMW, Ferrari, Jaguar, Lamborghini, Mercedes, Porsche. właściwości: opatentowana technologia IBS - część bieżnika w kształcie ceglanego muruelementy mieszanki akwynie reagujące na zmiany temperatury(TDC)
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 92
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Pirelli SottoZero 3 235/45 R19 99 V 719,32 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a używanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma wielki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyszczególniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Atrybuty: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 235 Profil opony: 45 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R19 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 99
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Vredestein Wintrac Xtreme S 265/55 R19 109 H 769 zł ZOBACZ Vredestein Wintrac Xtreme S właściwości progresywna technika lamelekLamelki wykonane w technologii ISLT (Internal Sipe Locking Technology)Dwa nad wyraz pokaźne rowki wzdłużneRzeźba bieżnika i ściana boczna opracowane przez GiugiaroIndeksy prędkości H, V i YOpony z podwójną osnową i wytrzymałym opasaniem Korzyści Proste lamelki: stosowna trakcja i krótka droga hamowaniaZygzakowate lamelki: dodatkowa przyczepność na zakrętachznakomita trakcja i precyzja prowadzenia bez względu na warunkiznakomite odprowadzanie wody, nawet przy niezwykle sporej szerokości oponyNiski poziom hałasuSportowy wygląd i energiczne, zdecydowane linieOpona dopasowana do prędkości jazdy do 300 km/hprzeznaczone również do samochodów rodzaju SUV Opona zimowa Wintrac xtreme S klasy Ultra High Performance pozostała zaprojektowana z myślą o sprostaniu nieprzewidywalnym warunkom pogodowym najzimniejszej pory roku. W przypadku opon Wintrac xtreme S maksimum bezpieczeństwa przy jeździe po śniegu i lodzie jest czymś równie oczywistym, jak zapewnienie dobrej przyczepności i precyzji prowadzenia. Dotyczy to także niezaśnieżonych, zamarzniętych nawierzchni, które są przeważnie spotykanymi warunkami drogowymi zimą. Dzięki zastosowaniu technologii ISLT (Internal Sipe Locking Technology) model Wintrac xtreme S na nowo definiuje charakterystykę opony zimowej najwyższej klasy. Technologia ta zezwala na ograniczenie deformacji lamelek bieżnika do minimum. Konsekwencją tego jest idealna stabilność kierunkowa i pokaźniejsza precyzja prowadzenia. Daje to kierowcy perfekcyjne poczucie bezpieczeństwa przy wielkich szybkościach. Opony Wintrac xtreme S z indeksem szybkości Y powstały we współpracy z Giugiaro i są przystępne w bogatej gamie wymiarów, co czyni z nich prawidłowy dobór dla najszybszych i najistotniej luksusowych samochodów.
  • Producent Vredestein
  • Szerokość przekroju 265
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 109
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Dunlop SP Winter Sport 3D 255/30 R19 91 W 932 zł ZOBACZ Dunlop SP WINTER SPORT 3D zalety: nadzwyczajne prowadzenie na suchej nawierzchniznakomita przyczepność na mokrych i suchych drogachwytrzymałość na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę prawidłowe prowadzenie w każdych warunkach pogodowychrewelacyjne prowadzenie na suchej nawierzchni.Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogachoporność na zjawisko aquaplaningu dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem najróżniejszym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D świetnie radzi sobie na każdym typu nawierzchni w trakcie zimy. wyśmienite prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technikę Dunlop Touch Technology. Polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D stwarza jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. wyśmienita przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, gwarantując nieprzeciętną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na udoskonalenie przyczepności wpływa również równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. niepodatność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ bezzwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, istotnie rozszerzając wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego innowacyjnania. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje niezwykle prawidłową przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty doskonałe hamowanie i przyspieszanie, szeroka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.zalety świetna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. System różnych lamelek. Pogoda zimą może być nad wyraz przeróżna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Rozmaite typy lameli stosowane w oponach Dunlop, dobrane do zróżnicowanych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na staranniejsze i progresywne reagowanie.zalety znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 30
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Pirelli Scorpion Winter 235/55 R19 105 H 720 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej naturalne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obfity wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie stosowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyodrębniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 235 Profil opony: 55 Indeks prędkości: H-210KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R19 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 105
  • Indeks prędkości H
  • Efektywność paliwowa B
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Continental ContiWinterContact TS 850P 255/50 R19 107 V 749,43 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technologicznE" Opony CONTINENTAL ContiWinterContactTM TS 850 to opony zimowe dedykowane do samochodów średnich i kompaktowych. Nowość koncernu Continental niemało najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. W charakterystycznych warunkach zimowych proponuje jeszcze lepszą przyczepność, aniżeli jej poprzedniczka.cechuje ją także krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni, lepsze prowadzenie, obszerniejszy przebieg, a także redukcja oporów toczenia. Aby opony były bardziej bezpieczne, efektywne i przyjazne środowisku inżynierowie w firmie Continental z pasją dbają o wszystkie części konstrukcyjne opon zimowych. Stosowne hamowanie i prowadzenie w warunkach zimowychDuża ilość bloków i lameli udoskonala przyczepność oraz hamowanie na śniegu i lodzie. jednocześnie powiększona liczba krawędzi ulepszone przenoszenie sił poprzecznych podczas pokonywania zakrętów, lub zmiany pasa przy szerokiej szybkości. Gwarantuje to idealne prowadzenie i rewelacyjną przyczepność choćby w ekstremalnie niełatwych warunkach. Krótka droga hamowania na lodzieZwiększona pełna długość lameli lepsze odprowadzanie wody i tym samym zdecydowaną udoskonalenie przyczepności na lodzie – efekt wycieraczki. Dzięki czemu Twój samochód zatrzyma się szybciej. wygodna jazda i poprawa oporu toczeniaUżycie twardszego wypełniacza wraz z dodatkowym wzmocnieniem stopki udoskonalone przenoszenie sił bocznych. W dodatku optymalna rozciągliwość ściany bocznej zmniejsza stratę energii podczas uginania. na skutek czego opona zagwarantuje bardziej wygodną jazdę, ulepszone prowadzenie, a także zmniejszenie oporów toczenia. NATYCHMIASTOWA dostawaPRZEDPŁATA- KOSZT DOSTAWY 0złPOBRANIE - KOSZT DOSTAWY 9zł Producentem i gwarantem jakości opon jest firma: ContinentalGrupa Continental pozostała założona w roku 1871 w Hanowerze w Niemczech. aktualnie zajmuje czwarte miejsce w światowym rankingu producentów opon, posiadając około 6% udziałów w rynku.Grupa Continental obecna jest na całym świecie. Jej obroty w roku 2008 osiągnęły poziom 6,5 miliarda euro, a wynik finansowy netto wyniósł 656 milionów euro.Continental ma konkretną pozycję na rynku europejskim, jeśli chodzi o produkcję opon do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. cieszy się renomą ze względu na gamy opon zimowych i wysoką jakość swych artykułów.Niemiecka grupa ma 26 zakładów. Na koniec roku 2008 zatrudniała ponad 56 000 pracowników w 14 krajach.Wśród innowacji, które przyniosły rozgłos marce, można wymienić opnę M+S („mud + snow", błoto i śnieg) i oponę o ultrawysokich osiągach ContiSportContact Vmax, pierwszą oponę homologowaną do prędkości przekraczających 360 km/h.W roku 2008 grupa Continental przeznaczyła 222 miliony euro na badania naukowe i rozwój, co stanowiło 3,4% jej obrotów.Pozostałe linie artykułów Continental to opony do motocykli, samochodów ciężarowych, urządzeń budowlanych i rolniczych, a także rowerów.Oprócz opon Continental produkuje inne elementy montowane w samochodach nowych, plasując się w tej branży na piątym miejscu w rankingu światowym....
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 107
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Bridgestone Blizzak LM-32 255/40 R19 100 V 756,16 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a używanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma znaczny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Cechy: Sezon: ZIMOWA Producent: BRIDGESTONE Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 255 Profil opony: 40 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R19 Poziom hałasu: 73 dB
  • Producent Bridgestone
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 100
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Nokian WR A4 235/40 R19 96 V 712,58 zł ZOBACZ Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technice Functional Performance Siping szczególnie stabilne i wyważone zachowanie przy dużych szybkościach Najwyższy komfort Najważniejsze innowacje: Functional Performance Siping. udoskonalona przyczepność zimą, większa precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w wytwornym wzorze bieżnika ma skrupulatny zarys i starannie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na idealną przyczepność i znakomite prowadzenie. Nieelastyczny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej oraz dopasowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i komfortowo toczyć się w rozmaitych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej. Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez mocne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane przez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping proponuje największą powierzchnię styku i jest w pełni sprawny przy zróżnicowanym skręcie kół, powiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym), oraz pozwala zachować większą kontrolę. Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, doskonała niepodatność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która zawiera kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zapewnia perfekcyjną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka udoskonala stabilność w trakcie jazdy i wytrzymałość opony. Olej rzepakowy „canola" zapewnia trwałość na rozerwanie. Dzięki niej opona jest niezwykle wytrzymała na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zapewnia wyśmienitą przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe atrybuty niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa. Groove Lifts. Wyśmienite prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które rozszerzają sztywność i udoskonalają prowadzenie. Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak niezwykle koniecznej przyczepności na drogach w zimie. Zapewniają one za każdym razem korzystną przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie. technologia Nokian Tyres Coanda. wydajna ochrona przed aquaplaningiem. Odkształcona forma bloków bieżnika o profilu rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Genialna wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana choćby pomimo stopniowego zużywania się opony. technologia Silent Sidewall. większy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem energicznie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i zapobiega przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych poprzez ścianę boczną do kabiny samochodu. Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa wytrzymałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, zwiększając solidność okolic stopki. Ta innowacja równie wydajnie ogranicza hałas w środku pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu. Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki ułatwiają usuwanie śniegu i błota pośniegowego.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 96
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Pirelli Scorpion Ice & Snow 255/50 R19 107 H 696 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma duży wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: PIRELLI Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 255 Profil opony: 50 Indeks szybkości: H-210KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R19 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 107
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Continental ContiWinterContact TS 850P 235/40 R19 96 V 829,33 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma szeroki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyszczególniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Właściwości: Sezon: ZIMOWA Producent: CONTINENTAL Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 235 Profil opony: 40 Indeks szybkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R19 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 96
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C