R17

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Michelin Alpin 5 225/50 R17 98 V 536,08 zł ZOBACZ Opona Michelin Alpin 5 to opona przeznaczona do samochodów miejskich, średnich sedanów i minivanów. Bezkopromisowa w starciu z najtrudniejszymi zimowymi warunkami, gwarantuje pełne bezpieczeństwo zarówno podczas jazdy miejskiej jak i w trakcie pokonywania górskich serpentyn z aurą godną rejonów okołobiegunowych. Stawiasz przed sobą cel na mapie- najsłabszym punktem stajesz się Ty. Opony Alpin 5 za każdym razem spełnią swoje zadanie.Nie wiesz jaki model zimowych opon Michelin powinieneś zastosować? Skontaktuj się z nami przed zakupem- fachowo dobierzemy model. NOWA RZEŹBA BIEŻNIKAMICHELIN Alpin 5 posiada nową rzeźbę bieżnika gwarantującą udoskonaloną trakcję na śniegu, pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning i większą precyzję kierowania pojazdem (3). Lamele na całej głębokości klocków bieżnika Alpin 5 zapewniają utrzymanie osiągów opony zimą przez cały okres jej eksploatacji. ProgresywnA MIESZANKA GUMOWAInnowacyjna mieszanka gumy bieżnika MICHELIN Alpin 5 optymalizuje osiągi opony w niskich temperaturach, ulepszoną przyczepność na mokrej i zaśnieżonej jezdni i zagwarantuje niższe zużycie paliwa. PerfekcyjnE OSIĄGI NA NAWIERZCHNIMOKREJ I ZAŚNIEŻONEJ Najwyższa ocena osiągów w teście opon zimowych ADAC z 2015 r. W zakresie :> Trakcji na śniegu > Przyczepności na mokrej nawierzchni > Hamowania na lodzie ...
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 98
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Kleber Krisalp HP3 225/50 R17 98 V 403 zł ZOBACZ Kleber Krisalp HP3 225/50R17 98V opona osobowa zimowa " wykonana do jazdy w warunkach zimowych " NA ŚNIEGU; świetna skuteczność na śniegu Najwyższy poziom bezpieczeństwa na zaśnieżonych nawierzchniach dzięki liczniejszym i lepiej rozmieszczonym lamelom.Oznaczenia 3PMSF* i M+S**.* Oznaczenie 3 Peak Mountain Snow Flake. ** Mud & Snow. NA LODZIE; Lepsze hamowanie i przyczepność na oblodzonych nawierzchniach Skrócona o prawie 1 m droga hamowania na oblodzonej nawierzchni(1) dzięki nowej mieszance gumowej na bazie elastomerów ergonomicznych(1). 1) Skrócona o 8% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w wymiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone poprzez Grupę Michelin w październiku 2014 roku na torze lodowym w Clermont-Ferrand. NA MOKRYCH NAWIERZCHNIACH; Jedna z najskuteczniejszych przystępnych na rynku opon zimowych na mokrych nawierzchniach Lepsze osiągi na mokrej nawierzchni: Podwyższone o jedną klasę oznaczenie przyczepności na mokrej drodze (z C do B)(2).Skrócona o 2,2 m droga hamowania(3).Kierunkowa rzeźba bieżnika w układzie „V" i kanały rynnowe „Toboggan" upraszczają odprowadzanie wody i zniżają ryzyko aquaplaningu(4).2) Podwyższone o jedną klasę oznaczenie (z C do B) w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2. Źródło: raport z monitorowania artykułu, sierpień 2015 r. (3) Skrócona o 2,2 m, czyli o 6% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w rozmiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w grudniu 2014 roku w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux. (4) oporność na aquaplaning zwiększona o 15% na prostej i o 13% na zakrętach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w rozmiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w grudniu 2014 roku w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux.
  • Producent Kleber
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 98
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Petlas W651 215/55 R17 98 V 282,84 zł ZOBACZ Opony Petlas to opony należące do klasy ekonomicznej. Opony tej klasy słuszny poziom osiągów w najlepszej cenie. Przeznaczone są do samochodów osobowych, terenowych i dostawczych. Dzięki innowacyjnej rzeźbie bieżnika uzyskano nieszablonowe osiągi równocześnie na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Do produkcji tego bieżnika zastosowano wysokiej jakości mieszankę gumową o powiększonej wytrzymałości na ścieranie. Specjalna rzeźba bieżnika zaowocowała produktywniejszą ewakuacją wody na boki, dzięki temu uzyskano wysoką wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu. użycie nowej generacji komponentów pozwoliło na ulepszenie wskaźników oporów toczenia, co zapewnia niższe spalanie paliwa. Nowa rzeźba bieżnika ułatwia hamowanie na mokrej nawierzchni. Specjalny kształt bieżnika redukuje powstawanie hałasu i drgań, co gwarantuje cichą jazdę. Bieżnik został zaprojektowany tak, by oferować lekkie i przyjemne prowadzenie pojazdu. Producent Petlas powstała w roku 1976 w Turcji. Oferuje pełną gamę towarów nie tylko do samochodów osobowych, SUV-ów, aut dostawczych,również do samochodów ciężarowych, rolniczych, przemysłowych, autobusów, a nawet samolotów i pojazdów wojskowych. Do firmy Petlas należy także inna znana producent na świecie - Starmaxx.
  • Producent Petlas
  • Szerokość przekroju 215
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 98
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Nokian WR D4 215/60 R17 96 H 500,37 zł ZOBACZ niezrównana przyczepność Pierwsza zimowa opona z wyższej półki do samochodów osobowych z notą A w kategorii przyczepności na mokrej nawierzchni, która oznacza o dużo krótszą drogę hamowania.Dzięki licznym innowacjom Nokian WR D4 jest mistrzem przyczepności i gwarantuje bezpieczną, jednostajną jazdę. najlepsza przyczepność zimąStabilność i komfort jazdySamochody klasy przeciętnej pokaźniejsza przyczepność zimą, ulepszone wyczucie prowadzeniaKażdy blok i lamela w szykownym wzorze bieżnika ma dokładny kształt i skrupulatnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na doskonałą przyczepność i prowadzenie. Kontrolowane prowadzenieObszar centralny jest zdominowany przez solidne i masywne żebro centralne. Lamele konkretnego żebra centralnego nie biegną poprzez całą jego szerokość, co rozszerza precyzję i kontrolę prowadzenia. precyzyjna przyczepność, perfekcyjna wytrzymałość na ścieranie, niskie zużycie paliwanieszablonowe rozłożenie cząsteczek mieszanki kauczukowej Nokian Twin Trac Silica, zawierającej naturalny kauczuk, krzemionkę i olej rzepakowy, gwarantuje idealne wyniki na śniegu i mokrej nawierzchni. technologia cichych ścian bocznychSpecjalnie dopasowana mieszanka gumy pomiędzy ścianami bocznymi a bieżnikiem sprawnie tłumi hałas i wibracje, które są przenoszone z nawierzchni do we wnętrzu pojazdu przez ściany boczne. Wskaźnik bezpieczeństwa opon zimowych z płatkiem śniegu wznosi poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy.Wskaźnik bezpieczeństwa opon zimowych z płatkiem śniegu w modelu Nokian WR D4 zagwarantuje Ci bezpieczne prowadzenie w zimowych warunkach. Głębokość bieżnika podawana jest w liczbach od 8 do 4 mm. Liczby znikają jedna po drugiej wraz z stoponiowym zużywaniem się opony i zmniejszaniem się głębokości bieżnika. Płatek śniegu pozostaje widoczny do momentu osiągnięcia 4mm głębokości. Gdy przestanie być dostrzegalny, oznacza to, że czas na wymianę opon. Rowki muszą posiadać conajmniej 4 mm głebokości, by zapewnić odpowiednią przyczepność na śniegu i uniemożliwiać zjawisku aquaplaningu. Firma Nokian Tyres opracowała i opantentowała wskaźnik bezpieczeństwa opon zimowych. Takiej innowacji nie wprowadził żaden inny producent.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 215
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 96
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
Vredestein Wintrac Xtreme S 255/60 R17 106 H 602 zł ZOBACZ Vredestein Wintrac Xtreme S właściwości nowoczesna technika lamelekLamelki produkowane w technice ISLT (Internal Sipe Locking Technology)Dwa wyjątkowo obfite rowki wzdłużneRzeźba bieżnika i ściana boczna opracowane poprzez GiugiaroIndeksy prędkości H, V i YOpony z podwójną osnową i wytrzymałym opasaniem Korzyści Proste lamelki: stosowna trakcja i krótka droga hamowaniaZygzakowate lamelki: dodatkowa przyczepność na zakrętachgenialna trakcja i precyzja prowadzenia bez względu na warunkiidealne odprowadzanie wody, nawet przy wyjątkowo wielkiej szerokości oponyNiski poziom hałasuSportowy wygląd i intensywne, zdecydowane linieOpona przypasowana do prędkości jazdy do 300 km/hprzeznaczone w dodatku do samochodów rodzaju SUV Opona zimowa Wintrac xtreme S klasy Ultra High Performance została zaprojektowana z myślą o sprostaniu nieprzewidywalnym warunkom pogodowym najzimniejszej pory roku. W sytuacji opon Wintrac xtreme S maksimum bezpieczeństwa przy jeździe po śniegu i lodzie jest czymś tak samo oczywistym, jak zapewnienie dobrej przyczepności i precyzji prowadzenia. Dotyczy to także niezaśnieżonych, zamarzniętych nawierzchni, które są na ogół spotykanymi warunkami drogowymi zimą. Dzięki zastosowaniu technologii ISLT (Internal Sipe Locking Technology) model Wintrac xtreme S na nowo definiuje charakterystykę opony zimowej najwyższej klasy. Technologia ta pozwala na ograniczenie deformacji lamelek bieżnika do minimum. Konsekwencją tego jest nadzwyczajna stabilność kierunkowa i obszerniejsza precyzja prowadzenia. Daje to kierowcy rewelacyjne poczucie bezpieczeństwa przy sporych prędkościach. Opony Wintrac xtreme S z indeksem szybkości Y powstały we współpracy z Giugiaro i są przystępne w bogatej gamie wymiarów, co czyni z nich korzystny dobór dla najszybszych i najmocniej wytwornych samochodów.
  • Producent Vredestein
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 106
  • Indeks prędkości H
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Continental ContiWinterContact TS 830P 215/60 R17 96 H 542 zł ZOBACZ Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium. Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i obfita ilość lameli z krawędziami rozszerzającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach. Lepsza trakcja na śniegu znaczna ilość bloków i lameli w częściach grzbietowych opony formuje zbiór krawędzi rozszerzających przyczepność co w rezultacie daje udoskonaloną trakcję na śniegu. szerokie przebiegi Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków oraz nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami. Najważniejsze właściwości: Niezwykła siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogachLepsza trakcja na śnieguznaczne przebiegi Continental proponuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o optymalnych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Wyjątkowa siła hamowania na lodzie i śniegu. Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony zastosowane m. In w modelach.: Audi A1/A3/A6/A8, BMW Series 1/3/5/6 i Porsche 911/Macan/Panamera.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 215
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 96
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Bridgestone Blizzak LM-25 205/45 R17 88 V 597,72 zł ZOBACZ Bridgestone Blizzak LM-25 RFT to opony zimowe rodzaju Run Flat, zwiększając tym samym bezpieczeństwo i komfort. Stworzone dla pojazdów wysokich osiągów, limuzyn i samochodów klasy GT.Te dwa świeże lamelowane modele opon zawdzięczają świetnie zrównoważone osiągi najnowszym osiągnięciom Bridgestone w zakresie technologii symulacji komputerowej. Zbalansowanie parametrów dotyczących optymalnej przyczepności oraz bezpiecznego prowadzenia na lodzie, śniegu oraz błocie pośniegowym przy jednoczesnym zachowaniu idealnych cechy jezdnych na mokrej oraz suchej nawierzchni jest szczególnie niełatwym zadaniem. Kompromis został jednak osiągnięty dzięki zaimplementowaniu progresywnych intensywnych programów symulacji zachowania opony na ośnieżonej i mokrej nawierzchni.skutkiem badań jest nowy wzór bieżnika ze zmniejszoną o 9% powierzchnią niezabudowaną, gwarantującą lepszą przyczepność na lodzie. Soczewkowy kształt klocków bieżnika w jego centralnej części redukuje turbulencje wodne, zniżając w ten sposób ryzyko aquaplaningu. Natomiast blokowy układ klocków w części bocznej bieżnika wpływa na obniżenie poziomu hałasu.Trójwymiarowe nacięcia krawędzi bieżnika, zaprojektowane przy wykorzystaniu najnowszej technice symulacji nacisku zwiększają twardość klocków o 10% pomimo ich pokaźnego zagęszczenia, co z kolei wpływa na zwiększenie przyczepności opony. Taka konstrukcja zagwarantuje większą powierzchnię kontaktu opony z nawierzchnią w centralnej części bieżnika, ulepszając w ten sposób przyczepność i hamowanie na śniegu i lodzie. Jednocześnie równomierny rozkład sztywności klocków na całej szerokości bieżnika zwiększa odporność opony na nieregularne zużycie.Mieszanka bieżnika nowych opon gromadzi niezaprzeczalnie więcej krzemionki aniżeli mieszanka LM18 i LM22. Ta sama formuła znajduje zastosowanie w LM25V, wpływając na zbalansowanie osiągów na mokrej, a także suchej nawierzchni, a także poprawę żywotności opony.Najpopularniejsze wymiary nowych opon Blizzak zostały wprowadzone na polski rynek w lipcu 2004. Asortyment przystępnych rozmiarów będzie sukcesywnie powiększany w kolejnych latach.
  • Producent Bridgestone
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 88
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Nokian WR A4 225/45 R17 91 H 509,52 zł ZOBACZ świeże opony zimowe Nokian WR A4 zostay zaprojektowane pod ktem zmiennych warunkw znamionujcych polsk zim. nowe sportowe opony Nokian WR A4 oferowane poprzez najbardziej wysunitego na pnoc producenta stosownie cz doskonae waciwoci jezdne z bezawaryjn przyczepnoci zim. Lamelka Functional Performance Siping i mieszanka gumy Performance Traction Silica to tylko podstawa, na ktrej budowane s innowacje wykorzystane w tych niezrwnanych oponach zimowych asygnowanych do jazdy zim i w szybko zmieniajcych si temperaturach wystpujcych w Polsce. Zapewniaj one doskona stabilno w czasie burz nienych, na bocie poniegowym, w ulewnym deszczu i na spalonym socem asfalcie, ktry zachca do szybkiej jazdy. Inspirowana natur lamela Centipede Siping umieszczona na rodkowym ebrze to innowacja wprowadzona poprzez firm Nokian Tyres zapewniajca zim dodatkow przyczepno. Postrzpione lamele 3D przypominajce stonog wczepiaj si w nawierzchni, maksymalizujc przyczepno na niegu i stabilno prowadzenia. Pynna, bezproblemowa jazda. Asymetryczna rzeba bienika użyta w oponach Nokian WR A4 zezwala na precyzyjne kierowanie i sprawia, e opony lepiej reaguj zarwno na drogach czarnych, jak i pokrytych botem poniegowym. Doskonae prowadzenie i kontrola nad wszystkimi czynnikami wystpujcymi zim s moliwe dziki kilku innowacjom i zwykle dziki technice Functional Performance Siping, ktra sprawia, e kady obszar, kada kostka bienika i kada lamela uyta w stylowej rzebie bienika peni okrelon, zaprojektowan komputerowo rol. Niesprężysty zewntrzny bark opony, lamela Centipede Siping w czci centralnej, a także przypasowanie lameli do obszaru opony, ktre jest w peni produktywne rwnie na wewntrznej krawdzi, to czci skadowe pozwalajce oponom Nokian WR A4 toczy si bezpiecznie i wygodnie. Mocny i sztywny zewntrzny bark pozwala zachowa kontrol przy wyszych prdkociach. Bloki bienika o rnych wymiarach pozostaj nieruchome w trakcie wzrostu prdkoci, poniewa s cile ze sob poczone wypornikami. Blokujce lamele 3D blokw bienika zwikszaj niesprężyście poprzeczn. Najwysza przyczepno na niegu – lamela Centipede Siping. Obszar centralny jest zdominowany przez konkretne podune ebro, skadajce si z blokw bienika z postrzpionymi lamelami, ktre przypominaj lady pozostawiane poprzez stonog. Naprzemienny, trjwymiarowy ukad lameli Centipede Siping oferuje najwiksz powierzchni styku i jest w peni sprawny przy rnym skrcie k, zwikszajc przyczepno na niegu (take topniejcym), i pozwala zachowa wiksz kontrol. „Przyczepno jest niezmienna i logiczna. Kierowca moe bez trudu wyczu kiedy nastpi jej utrata, co jest szczeglnie przydatne podczas szybkich manewrw na drogach liskich od niegu i bota poniegowego. Ebro ma take specjalne komponenty konstrukcyjne na kocach blokw ograniczajce moliwo ich ruchu. Pozwala to obniy opr w trakcie toczenia i w wyniku czego ograniczy spalanie paliwa i zwikszy odporno na zuycie” – mwi Seppl. Umieszczone na wewntrznym barku ebra w ksztacie opatek wentylatora wraz z ergonomicznymi blokami bienika i rowkami w ksztacie naci produktywnie odprowadzaj nieg i boto poniegowe od powierzchni styku. Lamelki ustawione pod rnymi ktami zapewniaj adekwatny przyczepno wzdun i odpowiednie przyspieszenie, szczeglnie na niegu. Spore rowki wzdune zapewniaj przyczepno boczn. nieprzeciętna przyczepno zim jest jeszcze lepsza dziki bienikowi blokowemu na wewntrznym barku ebra rodkowego. Wynajduj si te na nim specjalne komponenty konstrukcyjne i lamelki. Mae bloki bienika s gsto poprzecinane lamelami i rowkami umieszczonymi naprzemiennie po lewej i prawej stronie.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Nexen WINGUARD SPORT 215/50 R17 95 V 313 zł ZOBACZ stworzonE W KOREINexen WinGuard Sport to opona, której powstaniu przyświecała idea bezpiecznej, prędkiej jazdy w warunkach zimowych. Nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,ponadto na jezdniach odśnieżonych i suchych. Cel ten osiągnięto dzięki dokładnemu opracowaniu bieżnika, a także zastosowaniu krzemionkowej mieszanki. 3+1 Rowki odprowadzające wodę Poprzeczne rowki w centralnej części Ochrona przed bocznym uślizgiem opony, zawirowaniami wody w bieżniku ( odczuwalnymi jako drgania ) i zjawiskiem aquaplaningu przez użycie innowacyjnego połączenia rowków obwodowych z rowkami z barkach opony. Zwiększona stabilność jazdy poprzez usprawnienie szybkiego odpływu wody i udoskonalonej dystrybucji jej ciśnienia pod oponą, co skutkuje ulepszoną kontrolą na mokrych, pokrytych błotem pośniegowym jezdniach. Większa przyczepność na oblodzonych i zaśnieżonych drogach zwiększone możliwości jazdy z wysokimi prędkościami rewelacyjna siła przyczepności i hamowania na zaśnieżonych, oblodzonych drogach drogach dzięki nowym lamelkom na całej powierzchni opony. Dzięki zastosowaniu lamelek Zig- Zag rozszerzają się możliwości szybkiej jazdy w nieprzystępnych warunkach- udoskonalona przyczepność = większe bezpieczeństwo Specjalny wzór na barkach oponyKrzemionkowa mieszanka większa oporność opony na zużycie, wyjątkowo przy wysokich prędkościach pozostała osiągnięta przez wykorzystanie dodatkowego wzoru bieżnika na barkach. Dzięki niemu, na bieżnik są kierowane uzupełniające masy powietrza, które efektywnie chłodzą oponę. Mieszanka krzemionkowa odpowiada w znacznej mierze za absorpcję drgań. W dodatku, powiększa stabilność prowadzenia na nawierzchniach oblodzonych i zaśnieżonych. ...
  • Producent Nexen
  • Szerokość przekroju 215
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 95
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Kleber Krisalp HP3 215/50 R17 95 V 427 zł ZOBACZ NA ŚNIEGU nadzwyczajna efektywność na śniegu Najwyższy poziom bezpieczeństwa na zaśnieżonych nawierzchniach dzięki liczniejszym i lepiej rozmieszczonym lamelom. Oznaczenia 3PMSF* i M+S**. * Oznaczenie 3 Peak Mountain Snow Flake. ** Mud & Snow. NA LODZIE Lepsze hamowanie i przyczepność na oblodzonych nawierzchniach Skrócona o prawie 1 m droga hamowania na oblodzonej nawierzchni(1) dzięki nowej mieszance gumowej na bazie elastomerów użytecznych(1). 1) Skrócona o 8% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w rozmiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone poprzez Grupę Michelin w październiku 2014 roku na torze lodowym w Clermont-Ferrand. NA MOKRYCH NAWIERZCHNIACH Jedna z najskuteczniejszych dostępnych na rynku opon zimowych na mokrych nawierzchniach Lepsze osiągi na mokrej nawierzchni: Podwyższone o jedną klasę oznaczenie przyczepności na mokrej drodze (z C do B)(2). Skrócona o 2,2 m droga hamowania(3). Kierunkowa rzeźba bieżnika w układzie „V” i kanały rynnowe „Toboggan” upraszczają odprowadzanie wody i ograniczają ryzyko aquaplaningu(4). 2) Podwyższone o jedną klasę oznaczenie (z C do B) w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2. Źródło: raport z monitorowania towaru, sierpień 2015 r. (3) Skrócona o 2,2 m, czyli o 6% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w wymiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone poprzez Grupę Michelin w grudniu 2014 roku w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux. (4) odporność na aquaplaning zwiększona o 15% na prostej i o 13% na zakrętach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w wymiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w grudniu 2014 roku w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux. źródło: https://www.kleber.pl
  • Producent Kleber
  • Szerokość przekroju 215
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 95
  • Indeks prędkości V
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Petlas W651 215/45 R17 91 V 278,29 zł ZOBACZ Opony Petlas to opony należące do klasy ekonomicznej. Opony tej klasy adekwatny poziom osiągów w najlepszej cenie. Dedykowane są do samochodów osobowych, terenowych, a także dostawczych. Dzięki zaawansowanej rzeźbie bieżnika uzyskano unikatowe osiągi równocześnie na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Do produkcji tego bieżnika użyto wysokiej jakości mieszankę gumową o rozszerzonej wytrzymałości na ścieranie. Specjalna rzeźba bieżnika zaowocowała produktywniejszą ewakuacją wody na boki, dzięki czemu uzyskano wysoką niepodatność na zjawisko aquaplaningu. zastosowanie nowej generacji składników pozwoliło na udoskonalenie wskaźników oporów toczenia, co gwarantuje niższe spalanie paliwa. Nowa rzeźba bieżnika ułatwia hamowanie na mokrej nawierzchni. Specjalny zarys bieżnika redukuje powstawanie hałasu i drgań, co gwarantuje cichą jazdę. Bieżnik pozostał zaprojektowany tak, aby oferować lekkie i przyjemne prowadzenie pojazdu. Producent Petlas powstała w roku 1976 w Turcji. Oferuje całkowitą gamę artykułów nie tylko do samochodów osobowych, SUV-ów, aut dostawczych,ponadto do samochodów ciężarowych, rolniczych, przemysłowych, autobusów, a nawet samolotów i pojazdów wojskowych. Do producenta Petlas należy także inna znana producent na świecie - Starmaxx.
  • Producent Petlas
  • Szerokość przekroju 215
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Hankook i*cept Evo 2 W320A SUV 235/65 R17 108 V 419,78 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony oraz dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma obszerny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie stosowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Właściwości: Sezon: ZIMOWA Producent: HANKOOK Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 235 Profil opony: 65 Indeks prędkości: V-240KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R17 Poziom hałasu: 72 dB
  • Producent Hankook
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 108
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Continental ContiWinterContact TS 860 225/50 R17 98 H 548,28 zł ZOBACZ Maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach zimowych dla samochodów klasy kompaktowej i średniej. technologia Cool Chili™ zagwarantuje najwyższą wydajność hamowania w każdych zimowych warunkach Liquid Layer Drainage™ skraca drogę hamowania na oszronionej i oblodzonej nawierzchni technologia Snow Curve⁺ poprawia bezpieczeństwo jazdy w zakrętach na ośnieżonych drogach Nowo opracowana technika Cool Chili™ obejmuje maksymalizującą trakcję mieszankę krzemionkową, która gwarantuje znakomitą przyczepność i tym samym istotnie produktywność hamowania. Dzięki żywicom poprawiającym zimowe i elastycznej matrycy polimerowej opona WinterContact™ TS 860 zachowuje rozciągliwość przy każdej pogodzie zimą, a także bezpiecznie przenosi siły powstające podczas hamowania na mokrą, oblodzoną i ośnieżoną nawierzchnię. Nowy, trudny układ kanalików lameli Multi Channel Sipe Design pomaga nieustannie odprowadzać wodę z powierzchni styku opony z nawierzchnią, poprawiając efektywność hamowania na oblodzonych i oszronionych drogach. Pionowe kanaliki lameli wspierają kanaliki poziome w odprowadzaniu wody, następnie kanaliki poziome kierują wodę do głównego rowka bieżnika. W ten sposób system Liquid Layer Drainage™ likwiduje niebezpieczeństwo w sytuacjach, gdy skuteczność hamowania pogorszy się z powodu topniejącego lodu — ciekła warstwa pomiędzy oponą i lodem jest usuwana z powierzchni styku. Wynikiem jest nadzwyczajna wydajność hamowania, pozwalająca szybciej zatrzymać pojazd. Nowa struktura rowków 3D opony WinterContact™ TS 860 o wyższej przyczepności wspomaga wgryzanie się opony w ośnieżoną nawierzchnię, zwłaszcza w zakrętach. Śnieg zostaje skompresowany nie tylko w głównym rowku bieżnika, ale także w całej rowkowanej strukturze ściany opony o wyższej przyczepności – w ponad 1000 punktów na całym profilu. Technika SnowCurve⁺ pozwala oponie przenosić wyższe siły boczne i w ten sposób udoskonaloną ogólną przyczepność podczas pokonywania zakrętów. źródło: https://www.continental-opony.pl
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 98
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Continental ContiWinterContact TS 830P 225/55 R17 97 H 565,86 zł ZOBACZ Opis opony Continental ContiWinterContact TS830 P Continental ContiWinterContact TS830P to asymetryczna opona zimowa klasy premium (wysokiej). Marka opony, niemiecki koncern Continental zaprojektował ją z myślą o użytkownikach postępowych samochodów wyposażonych w systemy wspomagające kontrolę trakcji. Opona Continental ContiWinterContact TS830P proponuje adekwatną charakterystykę jazdy na każdym rodzaju nawierzchni. Gwarantuje przyczepność, a także staranne sterowanie w trakcie pokonywania zakrętów i szybkiej jazdy choćby na oblodzonej i zaśnieżonej drodze. Continental ContiWinterContact TS830P to postępowa i wytrzymała opona wysokich osiągów. Dzięki zaimplementowaniu asymetrycznej rzeźby bieżnika uzyskano lepszą współpracę bieżnika z systemem ABS, ESP, a także innymi. Continental ContiWinterContact TS830P gwarantuje bardzo obfite przebiegi. Inżynierowie koncernu Continental zadbali o stosowne wyważenie opony. Naciski są odpowiednio rozłożone na całej powierzchni styku bieżnika z podłożem, co przyczynia się do równomiernego zużycia bieżnika. Asymetryczna rzeźba zagwarantuje ulepszoną przyczepność na śliskiej drodze. Centralna część bieżnika pozostała produkowana z klocków o rozmaitej wielkości. Ich ostre krawędzie odpowiadają za trzymanie się drogi. Dodatkowo ich powierzchnia pozostała pokryta specjalnymi nacięciami lamelkowymi, które "wgryzają się" w podłoże. Dzięki nim samochód aktywnie rusza i przyśpiesza, a droga hamowania jest krótsza niż w poprzednim modelu opony. Takie atrybuty gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa nawet podczas szybkiej jazdy. Po zewnętrznej stronie, w strefie barków umieszczono specjalne, wystające bloki, które stabilizują tor jazdy oraz polepszają tzw. Przyczepność boczną na zakrętach. Opona Continental ContiWinterContact TS830P prawidłowo radzi sobie na mokrej nawierzchni. Cztery, obfite kanały obwodowe prędkie i efektywne odprowadzanie wody i błota pośniegowego. Jest to też zabezpieczenie przed zjawiskiem aqua i snowplaningu. Opona Continental ContiWinterContact TS830P to produkt klasy High Performance, asygnowany dla samochodów wyższej I średniej klasy o pokaźnych mocach i pojemnościach silnika. Bardzo korzystnie sprawdza się w codziennej eksploatacji w zimowych warunkach. Zagwarantuje sportowe wrażenia podczas jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Opona Continental ContiWinterContact TS830P znalazła się w seryjnym wyposażeniu samochodów producenta Mercedes-Benz.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 97
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Dunlop SP Winter Sport 4D 235/45 R17 94 H 570,97 zł ZOBACZ Dunlop SP WINTER SPORT 4D mocne strony: budowa oszczędzająca paliwowspaniałe zachowanie na zimowych drogachKontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni rewelacyjne prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych nadzwyczajne zachowanie na zimowych drogach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie.budowa oszczędzająca paliwo. doskonałe zachowanie na zimowych drogach SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych gwarantująca wspaniałe prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie nieszablonowa konstrukcja bieżnika, a także duża ilość chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, polepsza zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika rozszerzają przyczepność podczas przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie W oponie SP Winter Sport 4D użyto kierunkowe rowki, które prędkie odprowadzanie wody i uniemożliwiają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o nad wyraz wysokiej przyczepności zapewnia krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.budowa oszczędzająca paliwo Dzięki lekkiej konstrukcji i użytym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 podczas jazdy. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje wyjątkowo dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy. Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest ekspresowo odprowadzana spod powierzchni opony, ograniczając ryzyko aquaplaningu.atuty Niższe ryzyko aquaplaningu. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego innowacyjnania. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia szczególnie prawidłową przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.atuty genialna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. System lameli 4D. W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na mnóstwo klocków, co zwiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli zagwarantuje idealną przyczepność poprzeczną na śniegu.zalety nieprzeciętne prowadzenie na zakrętach, nawet na śniegu. Rowki bieżnika w profilu litery V. Rowki bieżnika w zarysie litery V, w połączeniu z podstawowymi rowkami bieżnika, tworzą rozbudowaną sieć kanalików, służącą do chwytania śniegu leżącego na jezdni. Efektem jest poprawa atrybuty trakcyjnych i przyczepności.. Udoskonalone prowadzenie na śniegu. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i gwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. System zróżnicowanych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie przeróżna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Najróżniejsze typy lameli używane w oponach Dunlop, przypasowane do najróżniejszych wariantów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Mieszanka z ergonomicznymi polimerami. Polimery poręczne użyte w mieszance bieżnika poprawiają cechy opony w niskich temperaturach, zwiększając przyczepność do nawierzchni w zimowych warunkach.zalety wspaniała przyczepność w niskich temperaturach. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. technologia Foam-In-Tire (FIT) Powstawanie hałasu we wnętrzu pojazdu wynika z następujących, głównych przyczyn: Hałas powstający poprzez wiatr (wywołany przez strumienie powietrza przy osiąganiu wysokich prędkości) Odgłos silnika Hałas toczenia opony: Odgłosy bieżnika/uderzeń klocków bieżnika. Zwany ponadto jako „Airpumping" albo „groove resonance". Efekt polega na pęcznieniu rowków opony podczas nabierania wody do bieżnika, a także na ich poluzowaniu, przy odprowadzaniu wody. Wahania w strukturze opony / karkasu. Foamin Tire (FIT) Hałas toczenia opony „Dlaczego stosuje się w oponie technologię Foam?" Hałas toczenia opony jest przenoszony typowo przez: Fale dźwiękowe przenoszone poprzez powietrze Wibracje mechaniczne przenoszone poprzez zawieszenie pojazdu Jednym z największych źródeł powstawania dźwięku jest tzw. wnęka rezonansowa, który w formie wibracji mechanicznych jest przenoszony przez zawieszenie pojazdu. technika Foam Tire „Jak działa technologia Foam?" technika Po nagrzaniu się opony od we wnętrzu, na jej powierzchni nakłada się tworzywo piankowe. Pozwala na to pokaźną redukcję poziomu hałasu toczenia opony. Sposób działania Eliminacja szczytów rezonansowych Efekt: Redukcja poziomu hałasu we wnętrzu pojazdu o kilka dB. Wrażenie zmniejszenia emisji hałasu toczenia opony o połowę. atuty: ciekawa cenowo zrównoważone działanie poprzez cały czas wykorzystywania opony Pozwala z łatwością uniknąć krzywdzącego wpływu na: przebieg, opór toczenia, wytrzymałość przy uzyskiwaniu wysokich szybkości. W tym momencie technologia jest przystępna w oponach letnich i zimowych. W późniejszym czasie będzie przystępna ponadto w oponach całorocznych i Runflat. w sytuacji uszkodzenia, da się ją naprawić Wpływ opony na odczuwanie hałasu Hałas toczenia przenoszony jest za pośrednictwem dwóch mechanizmów: za pomocą fal przenoszonych przez powietrze („fale dźwiękowe"): (Faliste) cząsteczki powietrza są zmuszane do drgań. przy pomocy fal powstałych w danej konstrukcji („wibracje mechaniczne"): Wibracje są przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu. Ze względu na drgania opony, największy udział w powstawaniu hałasu we wnętrzu pojazdu mają wibracje. Są one przenoszone przez konstrukcję pojazdu do jego wnętrza („wibracje mechaniczne") zastosowane tutaj metody są prostsze i bardziej sprawne w zaimplementowaniu ich bezpośrednio w oponie, niżeli w innych elementach pojazdu, jak np. W podwoziu albo karoserii. Rozwiązanie W jaki sposób zniżyć wibracje opony? Skutecznym rozwiązaniem może być montaż pasa piankowego po wewnętrznej stronie opony, który pomaga pokaźnie zredukować hałas toczenia opony. Redukcja wibracji w najwyższych punktach choćby o 11 dB(A) pozwala na to zmniejszenie hałasu we wnętrzu pojazdu choćby o 3-4 dB(A) To oznacza,we wnętrzu pojazdu hałas będzie o połowę niższy, jak przy jeździe na normalnej oponie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R17
  • Indeks nośności 94
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C

 

 

R17
5 (100%) 1 vote