R16

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Goodride SW608 205/55 R16 91 H 166 zł ZOBACZ bezawaryjność, prawidłowe zachowanie na każdym typie nawierzchni i prawidłowa cena to główne mocne strony opony Goodride SW608. Model jest nieprzeciętnym rozwiązaniem dla wszelkich kierowców, którzy od opony oczekują nie tylko bezpieczeństwa w niełatwych, zimowych warunkach, lecz także stabilnej i płynnej jazdy. Ogumienie powstało na bazie progresywnej mieszanki, która cechuje się korzystną rozciągliwością w niskich temperaturach. Powoduje,zwiększa się powierzchnia styku opony z podłożem, a to prowadzi do ulepszonej przyczepności i spokój jazdy. Goodride SW608 pozostała wyposażona w kierunkowy bieżnik, który jest nieraz preferowany w oponach zimowych ze względu na swoje atrybuty na śniegu, błocie i lodzie. Szerokie rowki ekspresowo i rewelacyjnie odprowadzają wodę spod czoła opony, a także gwarantują wydajne osuszanie bieżnika. W rezultacie maleje ryzyko aquaplaningu, a bezpieczeństwo jazdy zostaje zachowane choćby w najtrudniejszych warunkach pogodowych. Konstruktorzy zoptymalizowali kierunek lameli bieżnika, co pomogło w uzyskaniu wyśmienitej trakcji i kontroli nad pojazdem w zimowych warunkach drogowych. Goodride SW608 zapewnia dobrą stabilność jazdy i szybką dane między kierowca a oponą. Samochód zachowuje przyczepność w trakcie zakrętów i realizowania gwałtownych manewrów jak np. Awaryjne hamowanie. Goodride SW608 stanie na wysokości zadania kierowców, dla których opony oprócz dobrej ceny i optymalnych parametrów powinno charakteryzować się trwałością i bezawaryjnością.
  • Producent Goodride
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Continental ContiWinterContact TS 830P 205/60 R16 92 T 364,81 zł ZOBACZ Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium. Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i duża ilość lameli z krawędziami powiększającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach. Lepsza trakcja na śniegu spora liczba bloków i lameli w częściach grzbietowych opony formuje zbiór krawędzi zwiększających przyczepność co na skutek czego daje ulepszoną trakcję na śniegu. znaczne przebiegi Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków oraz nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami. Najważniejsze cechy: Niezwykła siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogachLepsza trakcja na śnieguwielkie przebiegi Continental oferuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o słusznych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Nieszablonowa siła hamowania na lodzie i śniegu. Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony zastosowane m. In w modelach.: Audi A1/A3/A6/A8, BMW Series 1/3/5/6 i Porsche 911/Macan/Panamera.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 92
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Nokian WR SUV 3 225/70 R16 107 H 502 zł ZOBACZ znakomite właściwości jezdne na śniegu i błocie pośniegowymOpona Nokian WR SUV w zmiennych warunkach zimowych w Polsce czuje się jak u siebie i gwarantuje wyśmienitą przyczepność zimą, a także wyśmienite atrybuty jezdne. Zimowa opona Nokian WR SUV 3 broni przed aquaplaningiem i aquaplaningiem na błocie pośniegowym i pozwala uniknąć wszelkich nieprzewidzianek, jakie niesie ze sobą zima. Opona ta płynnie się toczy i gwarantuje skrupulatne prowadzenie, jak jeszcze równowagę na śniegu, błocie pośniegowym i na suchych nawierzchniach.Nowy symetryczny bieżnik kierunkowy opony Nokian WR SUV 3, liczne nacięcia lameli i zimowa mieszanka gumowa na bazie krzemionki do samochodów SUV o obfitej mocy stanowczo zrównoważone właściwości jezdne i korzystną przyczepność nawet przy wysokich prędkościach. Z kolei innowacje takie jak system Snow Claws genialną przyczepność na śniegu i lodzie – był to cel specjalny, który postawiono sobie przy projektowaniu tej opony. Nieszablonowy wzór bieżnika i polerowane rowki poprzeczne pomagają usunąć niebezpieczny aquaplaning i aquaplaning na błocie pośniegowym.nieszablonowy wzór bieżnika – nieprzeciętne prowadzenieBieżnik opon SUV High Performance optymalizuje prowadzenie pojazdu i atrybuty zabezpieczające przed aquaplaningiem i aquaplaningiem na błocie pośniegowym. Wzdłużne żebro środkowe stabilizuje jazdę na wszystkich powierzchniach, zwłaszcza przy obfitych szybkościach. Poza logicznym i wyważonym prowadzeniem opona Nokian WR SUV 3 starannie się zatrzymuje i lekko toczy, dzięki temu kierowca oszczędza paliwo i chroni środowisko.Stabilizatory na blokach bieżnika obok żebra środkowego i żeber wzdłużnych dopełniającą sztywność w niełatwych i zmiennych warunkach, w jakich eksploatuje się samochody SUV. Trójwymiarowe lamele blokujące, rozciągające się od barku do barku, poprawiają prowadzenie opon zimowych Nokian na zakrętach i w trakcie wymijania. W przeciwieństwie do lameli prostej lamela blokująca 3D wspomaga blok bieżnika wtedy, gdy się otwiera, co gwarantuje mechanizm blokujący, który jest w nią zaimplementowany.postępowy system Snow Claws – trafna przyczepność na śnieguSpecjalne „pazurki" systemu Snow Claws są wycięte w rowkach wzdłużnych i poprzecznych bloków bieżnika, by zapewnić niezbędną przyczepność na drogach w warunkach zimowych. Konkretnie wbijają się w powierzchnię na miękkim śniegu i na miękkim podłożu. Znaczna ilość lameli w blokach bieżnika zapewnia rezerwę przyczepności na dni deszczowe. Opona Nokian WR SUV 3 ekspresowo reaguje na ruchy kierownicy, łatwo się ją prowadzi na suchych i mokrych nawierzchniach, jest także bezusterkowa podczas prędkiego skręcania lub zmiany pasa ruchu na oblodzonej drodze.przypasowana mieszanka bieżnika maksymalizuje przyczepność i wytrzymałośćniesprężysta zimowa mieszanka na bazie krzemionki do samochodów SUV, przypasowana do zmiennych warunków i pokaźnych prędkości, gwarantuje perfekcyjną przyczepność zimą i oporność na ścieranie we wszelkich temperaturach. Przyczepność na mokrych nawierzchniach jest optymalizowana poprzez dużą zawartość krzemionki w mieszance, która bezawaryjnie reaguje na wzrost i spadek temperatury. ARAMID BOCZNE ŚCIANY – Wytrzymałe jak nigdy wcześniej Opony marki Nokian Tyres z technologią aramidowych ścian bocznych proponują Ci dodatkowe bezpieczeństwo i trwałość na wymagających nawierzchniach, a także w złych warunkach pogodowych. Nieporównywalnie wytrzymałe ściany boczne są szczególnie oporne na zużycie i przecięcia. Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają bok opony, dzięki czemu jest ona w stanie jeszcze lepiej znosić uderzenia.Ten sam materiał stosuje się w lotnictwie i w przemyśle zbrojeniowym. Z powodzeniem używany jest w kamizelkach kuloodpornych.Aramid broni opony marki Nokian Tyres. Opony Nokian Tyres bronią życie.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 107
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu SUV
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Continental VancoWinter 2 205/75 R16 110 R 461 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony i kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma duży wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyszczególniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona DOSTAWCZA. Właściwości: Sezon: ZIMOWA Producent: CONTINENTAL Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 205 Profil opony: 75 Indeks prędkości: R-170KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R16 Poziom hałasu: 73 dB
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 75
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 110
  • Indeks prędkości R
  • Typ pojazdu dostawczy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Nokian WR D4 195/55 R16 91 H 303,67 zł ZOBACZ niespotykana przyczepność Pierwsza zimowa opona z wyższej półki do samochodów osobowych z notą A w kategorii przyczepności na mokrej nawierzchni, która oznacza o mnóstwo krótszą drogę hamowania.Dzięki licznym innowacjom Nokian WR D4 jest mistrzem przyczepności i gwarantuje bezpieczną, jednostajną jazdę. najlepsza przyczepność zimąStabilność i komfort jazdySamochody klasy przeciętnej pokaźniejsza przyczepność zimą, lepsze wyczucie prowadzeniaKażdy blok i lamela w wykwintnym wzorze bieżnika ma precyzyjny zarys i skrupulatnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na genialną przyczepność i prowadzenie. Kontrolowane prowadzenieObszar centralny jest zdominowany poprzez mocne i masywne żebro centralne. Lamele potężnego żebra centralnego nie biegną poprzez całą jego szerokość, co powiększa precyzję i kontrolę prowadzenia. staranna przyczepność, świetna odporność na ścieranie, niskie zużycie paliwanieszablonowe rozłożenie cząsteczek mieszanki kauczukowej Nokian Twin Trac Silica, zawierającej naturalny kauczuk, krzemionkę i olej rzepakowy, zagwarantuje znakomite wyniki na śniegu i mokrej nawierzchni. technologia cichych ścian bocznychSpecjalnie dopasowana mieszanka gumy między ścianami bocznymi a bieżnikiem sprawnie tłumi hałas i wibracje, które są przenoszone z nawierzchni do we wnętrzu pojazdu poprzez ściany boczne. Wskaźnik bezpieczeństwa opon zimowych z płatkiem śniegu podnosi poziom bezpieczeństwa oraz komfortu jazdy.Wskaźnik bezpieczeństwa opon zimowych z płatkiem śniegu w modelu Nokian WR D4 zapewnia Ci bezpieczne prowadzenie w zimowych warunkach. Głębokość bieżnika podawana jest w liczbach od 8 do 4 mm. Liczby znikają jedna po drugiej wraz z stoponiowym zużywaniem się opony i ograniczaniem się głębokości bieżnika. Płatek śniegu pozostaje widoczny do momentu osiągnięcia 4mm głębokości. Gdy przestanie być dostrzegalny, oznacza to, iż czas na podmianę opon. Rowki muszą posiadać conajmniej 4 mm głebokości, żeby zapewnić odpowiednią przyczepność na śniegu i zapobiegać zjawisku aquaplaningu. Marka Nokian Tyres opracowała i opantentowała wskaźnik bezpieczeństwa opon zimowych. Takiej innowacji nie wprowadził żaden inny producent.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 195
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
Dunlop Winter Sport 5 205/60 R16 96 H 329 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma pokaźny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie używana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyszczególniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Właściwości: Sezon: ZIMOWA Producent: DUNLOP Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 205 Profil opony: 60 Indeks prędkości: H-210KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R16 Poziom hałasu: 70 dB
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 60
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 96
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Nokian WR D4 205/50 R16 91 H 563 zł ZOBACZ niezrównana przyczepność Pierwsza zimowa opona z wyższej półki do samochodów osobowych z notą A w kategorii przyczepności na mokrej nawierzchni, która oznacza o mnóstwo krótszą drogę hamowania.Dzięki licznym innowacjom Nokian WR D4 jest mistrzem przyczepności i zapewnia bezpieczną, stabilną jazdę. najkorzystniejsza przyczepność zimąStabilność i komfort jazdySamochody klasy przeciętnej większa przyczepność zimą, lepsze wyczucie prowadzeniaKażdy blok i lamela w wykwintnym wzorze bieżnika ma staranny kształt i skrupulatnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na wyśmienitą przyczepność i prowadzenie. Kontrolowane prowadzenieObszar centralny jest zdominowany przez potężne i masywne żebro centralne. Lamele solidnego żebra centralnego nie biegną przez całą jego szerokość, co rozszerza precyzję i kontrolę prowadzenia. skrupulatna przyczepność, znakomita oporność na ścieranie, niskie zużycie paliwawyjątkowe rozłożenie cząsteczek mieszanki kauczukowej Nokian Twin Trac Silica, zawierającej naturalny kauczuk, krzemionkę i olej rzepakowy, gwarantuje świetne wyniki na śniegu i mokrej nawierzchni. technologia cichych ścian bocznychSpecjalnie przypasowana mieszanka gumy pomiędzy ścianami bocznymi a bieżnikiem efektywnie tłumi hałas i wibracje, które są przenoszone z nawierzchni do wewnątrz pojazdu poprzez ściany boczne. Wskaźnik bezpieczeństwa opon zimowych z płatkiem śniegu podnosi poziom bezpieczeństwa oraz komfortu jazdy.Wskaźnik bezpieczeństwa opon zimowych z płatkiem śniegu w modelu Nokian WR D4 zapewnia Ci bezpieczne prowadzenie w zimowych warunkach. Głębokość bieżnika podawana jest w liczbach od 8 do 4 mm. Liczby znikają jedna po drugiej wraz z stoponiowym zużywaniem się opony i obniżaniem się głębokości bieżnika. Płatek śniegu pozostaje widoczny do momentu osiągnięcia 4mm głębokości. Gdy przestanie być dostrzegalny, oznacza to, iż czas na wymianę opon. Rowki muszą posiadać conajmniej 4 mm głebokości, aby zapewnić odpowiednią przyczepność na śniegu i zapobiegać zjawisku aquaplaningu. Firma Nokian Tyres opracowała i opantentowała wskaźnik bezpieczeństwa opon zimowych. Takiej innowacji nie wprowadził żaden inny producent.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Continental ContiWinterContact TS 860 215/55 R16 93 H 423,21 zł ZOBACZ Maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach zimowych dla samochodów klasy kompaktowej i średniej. technologia Cool Chili™ gwarantuje najwyższą skuteczność hamowania w każdych zimowych warunkach Liquid Layer Drainage™ skraca drogę hamowania na oszronionej i oblodzonej nawierzchni technika Snow Curve⁺ polepsza bezpieczeństwo jazdy w zakrętach na ośnieżonych drogach Nowo opracowana technologia Cool Chili™ obejmuje maksymalizującą trakcję mieszankę krzemionkową, która zagwarantuje wyśmienitą przyczepność i tym samym widocznie efektywność hamowania. Dzięki żywicom poprawiającym zimowe i elastycznej matrycy polimerowej opona WinterContact™ TS 860 zachowuje rozciągliwość przy każdej pogodzie zimą oraz bezpiecznie przenosi siły powstające podczas hamowania na mokrą, oblodzoną i ośnieżoną nawierzchnię. Nowy, nieprzystępny układ kanalików lameli Multi Channel Sipe Design pomaga nieprzerwanie odprowadzać wodę z powierzchni styku opony z nawierzchnią, ulepszając wydajność hamowania na oblodzonych i oszronionych drogach. Pionowe kanaliki lameli wspierają kanaliki poziome w odprowadzaniu wody, następnie kanaliki poziome kierują wodę do głównego rowka bieżnika. W ten sposób system Liquid Layer Drainage™ likwiduje niebezpieczeństwo w sytuacjach, gdy skuteczność hamowania pogorszy się z powodu topniejącego lodu — ciekła warstwa między oponą i lodem jest usuwana z powierzchni styku. Wynikiem jest nadzwyczajna skuteczność hamowania, pozwalająca szybciej zatrzymać pojazd. Nowa struktura rowków 3D opony WinterContact™ TS 860 o wyższej przyczepności wspomaga wgryzanie się opony w ośnieżoną nawierzchnię, zwłaszcza w zakrętach. Śnieg zostaje skompresowany nie tylko w głównym rowku bieżnika, ale także w całej rowkowanej strukturze ściany opony o wyższej przyczepności – w ponad 1000 punktów na całym profilu. Technika SnowCurve⁺ pozwala oponie przenosić wyższe siły boczne i w ten sposób lepszą ogólną przyczepność podczas pokonywania zakrętów. źródło: https://www.continental-opony.pl
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 215
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 93
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Dunlop Winter Sport 5 205/55 R16 91 T 309 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony, a także dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma pokaźny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wskazany adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem lub fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Właściwości: Sezon: ZIMOWA Producent: DUNLOP Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 205 Profil opony: 55 Indeks szybkości: T-190KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: B Średnica obręczy [cal]: R16 Poziom hałasu: 69 dB
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Kleber Krisalp HP3 205/55 R16 91 H 232,42 zł ZOBACZ Kleber Krisalp HP3 205/55R16 91H opona osobowa zimowa etykieta; ( E, B, 1), 69dB ) " tworzona do jazdy w warunkach zimowych " NA ŚNIEGU; znakomita efektywność na śniegu Najwyższy poziom bezpieczeństwa na zaśnieżonych nawierzchniach dzięki liczniejszym i lepiej rozmieszczonym lamelom.Oznaczenia 3PMSF* i M+S**.* Oznaczenie 3 Peak Mountain Snow Flake. ** Mud & Snow. NA LODZIE; Lepsze hamowanie i przyczepność na oblodzonych nawierzchniach Skrócona o prawie 1 m droga hamowania na oblodzonej nawierzchni(1) dzięki nowej mieszance gumowej na bazie elastomerów ergonomicznych(1). 1) Skrócona o 8% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w wymiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone poprzez Grupę Michelin w październiku 2014 roku na torze lodowym w Clermont-Ferrand. NA MOKRYCH NAWIERZCHNIACH; Jedna z najskuteczniejszych dostępnych na rynku opon zimowych na mokrych nawierzchniach Lepsze osiągi na mokrej nawierzchni: Podwyższone o jedną klasę oznaczenie przyczepności na mokrej drodze (z C do B)(2).Skrócona o 2,2 m droga hamowania(3).Kierunkowa rzeźba bieżnika w układzie „V" i kanały rynnowe „Toboggan" usprawniają odprowadzanie wody i zniżają ryzyko aquaplaningu(4).2) Podwyższone o jedną klasę oznaczenie (z C do B) w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2. Źródło: raport z monitorowania towaru, sierpień 2015 r. (3) Skrócona o 2,2 m, czyli o 6% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w rozmiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone poprzez Grupę Michelin w grudniu 2014 roku w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux. (4) oporność na aquaplaning rozszerzona o 15% na prostej i o 13% na zakrętach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w wymiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone poprzez Grupę Michelin w grudniu 2014 roku w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux.
  • Producent Kleber
  • Szerokość przekroju 205
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R16
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości H
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B

 

 

R16
5 (100%) 1 vote