R13

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Fulda KRISTALL MONTERO 3 165/70 R13 79 T 158,19 zł ZOBACZ cechy: Indeks nośności i prędkości: 79T-190KMHOpory toczenia: EPrzyczepność na mokrej nawierzchni: CZewnętrzny hałas (dB): 68 DBZewnętrzny hałas (klasa): 1Termin realizacji: 2_3 KRISTALL MONTERO 3 Opona zimowa, uzyskująca wysokie osiągi Ciesz się szczególnie prawidłowymi własnościami trakcyjnymi w każdych zimowych warunkach. Opona Kristall Montero 3 bez problemu radzi sobie z chłodem, deszczem, śniegiem i lodem, a do tego jest dostępna cenowo. wyjątkowo dobra trakcja na śniegunależycie spisuje się w każdych warunkachwyśmienita przyczepność w niskich temperaturach NAJWAŻNIEJSZE zalety szczególnie dobra trakcja na śniegu Ciesz się bardzo dobrymi własnościami trakcyjnymi w okresie zimowym dzięki technice SnowCatcher marki Fulda. Rowki w centralnej strefie bieżnika tworzą sieć wzajemnie blokujących się klocków chwytających śnieg, zwiększając przyczepność opony na zaśnieżonej drodze. dobrze spisuje się w każdych warunkach W oponie Kristall Montero 3 użyto technologię Bubble Blade. Powiększona ilość trójwymiarowych lameli zapewnienia ulepszoną przyczepności na śniegu i lodzie, zaś zimowy wzór bieżnika daje zrównoważone prowadzenie na śnieżnych drogach. szczególnie dobra przyczepność w niskich temperaturach W oponie użyto specjalną mieszankę gumową, która pozostaje sprężysta w niskich temperaturach. Dzięki temu opona zachowuje idealne cechy użytkowe nawet w wyjątkowo niskich temperaturach.
  • Producent Fulda
  • Szerokość przekroju 165
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 79
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Barum POLARIS 3 135/80 R13 70 T 119 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technologicznE" Opona Polaris 3 to rewelacyjny dobór dla oszczędnych kierowców, dzięki jej długiej żywotności, a także niskim oporom toczenia. Wykorzystane "śnieżne łapacze" utrudniają przesuwanie się śniegu w kanałach bieżnika udoskonalając tym samym przyśpieszanie i hamowanie na ośnieżonej drodzę.Barum Polaris 3 to sugestia skierowana do kierowców, którzy cenią sobie bezpieczeństwo w zimowych podróżach w dostępnej cenie.Opory toczenia: Dodatkowy obwodowy kanał w cześci barkowej, który został zastosowany przy budowie Polaris 3, pozwala na całkowitą kontrolę i przyczepność pojazdu w zimowych warunkach na ośnierzonych, czy oblodzych drogach. ponadto wpływa na zmniejszenie oporów toczenia zezwalając cieszyć się użytkownikom niższym zużyciem paliwa w trakcie podróży.Cecha: Dodatkowy obwodowy kanał w części barkowejEfekt: Niższe opory toczeniaKorzyść: Zmniejszone zużycie paliwaProwadzenie na mokrej drodze:znaczne rowki umieszczone w części barkowej opony w połączeniu z lamelami o różnorodnej głębokości sprawiają, że opona szybko i efektywnie odprowadza wodę, śnieg, czy błoto pośniegowe, gwarantując tym samym wyśmienitą przyczepność w każdych warunkach, które mogą zaskoczyć kierowcę zimową porą.Cecha: szerokie rowki w części barkowejEfekt: Rowki tworzą efekt wycieraczki, perfekcyjnie odprowadzając wodęKorzyść: doskonałe prowadzenie na mokrej drodzeTrakcja/Hamowanie na śniegu:Opona Barum Polaris 3 pozostała wyekwipowana w technikę tzw: "Śnieżnych Łapaczy", które uniemożliwiają przedostawaniu się śniegu do kanałów bieżnika. System ten usprawnia ruszanie w zimowych warunkach oraz widocznie skraca drogę hamowania, powodując, iż staję sie ono bardziej efektywne. Dzięki czemu opona może poszczycić się wysoką wytrzymałością na poślizg, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo użytkowników w zimowych warunkach.Cecha: "Śnieżny łapacz" w kanałach bieżnikaEfekt: wspaniała przyczepność na śnieguKorzyść: optymalne przyśpieszanie i hamowanie na śnieguŻywotność:Kierunkowa rzeźba bieżnika połączona z najróżniejszą głębokościa lameli bezdyskusyjnie i zauważalnie wpływa na ograniczenie zużycia bieżnika. dzięki temu model Polaris 3 proponuje użytkownikowi dłuższą żywotność opony oraz zrównoważone osiągi poprzez cały okres eksploatacji.Cecha: Lamele o różnej głębokości po przekątnejEfekt: większa trwałość oznacza dłuższą żywotnośćKorzyść: Dodatkowa oszczędność Producentem i gwarantem jakości opon jest firma: BarumHistoria marki Barum sięga lat dwudziestych ubiegłego wieku. Na początku marka produkowała… buty i podeszwy do butów. Aż z powodów ekonomicznych najpierw Bata zaczęła inwestować w rynek opon i w końcu doszło do fuzji trzech firm – Bata, Rubena i Mitas, i to od pierwszych liter tych firm powstała nazwa Barum. obecnie producent należy do grupy Continental AG. Podstawową filozofią firmy Barum jest dobra opona w interesującej cenie na podstawie mądrych rozwiązań. Z roku na rok pozycja tej marki jest coraz mocniejsza, a opony Barum są produktami zaufanymi wśród kupujących. Europejskie zakłady Barum stanowią jedne z najmocniej progresywnych w całej Europie, a każda opona poddawana jest detalicznemu audytowi. Barum to opony idealnej jakości, zapewnia o długim przebiegu, komforcie cichej jazdy i bezpieczeństwie. Opony Barum to opony na każdą porę roku, jednocześnie dla osobówek jak i samochodów pokaźniejszych. Świetnie znana jest linia Brillantis, która w klasie ekonomicznej eksponuje się na tle swych konkurentów. Zaś opony Polaris, rekomendowane na zimę, to nieraz wybierane poprzez konsumentów gumy zapewniające szczególnie bezpieczną jazdę. Przy zakupie, proszę zapoznać się ze specyfikacja opon tej producenta....
  • Producent Barum
  • Szerokość przekroju 135
  • Wysokość profilu 80
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 70
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa G
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Dębica FRIGO 2 175/70 R13 82 T 236 zł ZOBACZ parametry: Indeks nośności i szybkości: 82T-190KMHRocznik: 2014Rocznik (CSV): DOT2014Opory toczenia: EPrzyczepność na mokrej nawierzchni: FZewnętrzny hałas (dB): 70 dBZewnętrzny hałas (klasa): 2 Opona zimowa łącząca parametry opon z kategorii , a także Komfort: innowacyjna technologicznie konstrukcja zagwarantuje wysokie przebiegi i wygodną jazdę zimą. Frigo 2 znamionuje się składem mieszanki gumowej, oferującym wyjątkowo dobrą rozciągliwość choćby w trakcie niskich temperatur występujących w Polsce. Specjalna mieszanka gumowa oraz obszerniejsza ilość lameli bieżnika wpływają na polepszenie przyczepności w skomplikowanych warunkach zimowych. Oponę Dębica Frigo 2 cechuje ponadto powiększona ilość rowków obwodowych i poprzecznych, dzięki temu woda i błoto pośniegowe są wydajnie odprowadzane spod opony. Rowki bieżnika minimalizują dodatkowo ryzyko wystąpienia aquaplaningu. Konstrukcja opony gwarantuje wysokie przebiegi i wygodną jazdę zimą. Opona dedykowana do aut miejskich, kompaktowych, a także samochodów przeciętnej. . TC Dębica S.A. Jest największym polskim producentem opon do samochodów osobowych i dostawczych. Wiodącą pozycję zajmuje ponadto na rynku opon całostalowych do samochodów ciężarowych, opon do samochodów terenowych, maszyn i urządzeń rolniczych i innych artykułów z branży oponiarskiej. Produkty TC Dębica S.A. Odpowiadają wszelkim światowym standardom i wymogom.Według informacji Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, TC Dębica S.A. Jest największym inwestorem i zakładem pracy w Dębicy i na Podkarpaciu. Zatrudnia blisko 2800 pracowników, współpracując z ponad 300 firmami lokalnymi.Od 1995 r. Spółka pozyskała inwestora strategicznego, amerykański koncern The Goodyear Tyre & Rubber Company, który obecnie posiada 66,052% akcji Spółki.marka produkuje opony takich marek, jak: Dębica, Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava. Sprzedaje swoje produkty w 60 krajach na 6 kontynentach, m.in. W pokaźnej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, USA i Brazylii. .
  • Producent Dębica
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni F
Goodyear UltraGrip 8 175/70 R13 82 T 248,20 zł ZOBACZ parametry: Indeks nośności i prędkości: 82T-190KMHRocznik: Produkcja z roku: 2011Rocznik (CSV): DOT2011Opory toczenia: EPrzyczepność na mokrej nawierzchni: EZewnętrzny hałas (dB): 68 DBZewnętrzny hałas (klasa): 1Termin realizacji: 2_3 UltraGrip 8 Zima jest wyzwaniem dla większości kierowców: nagłe spadki temperatury i ekspresowo zmieniające się warunki na drodze - ze śniegu na błoto pośniegowe, z wody na lód, z suchej nawierzchni na mokrą. Opony zimowe, trafne umiejętności jazdy samochodem i korzystne progresywnanie na drodze podczs nieprzewidywalnych warunków pogodowych udoskonalają w obfitym stopniu bezpieczeństwo na drodze. Now opona UltraGrip 8 jest pierwszą, kierunkową oponą, w której pozostała wykorzystana technologia 3D-BIS (system trójwymiarowego blokowania klocków bieżnika). Proponuje większą przyczepność, krótszą drogę hamowania, a także udoskonalone prowadzenie. W niektórych sytuacjach o 1 metr krótsza droga hamowania może stanowić widoczną różnicę. technika 3D-BIS - to udoskonalona przyczepność w warunkach zimowych, wyższy komfort jazdy. Dawniej zmieniające się warunki zimowe stanowiły źródło najróżniejszych problemów dla prokektantów opon. Na mokrych i suchych nawierzchniach stabilność w czasie jazdy zależy od sztwności bloków bieżnika. W oponach zimowych stosuje się krawędzie dla ulepszonej przyczepności na śniegu i lodzie. Krawędzie te dzielą każdy blok bieżnika na strefy, co sprawia, iż każdy blok staje się sprężysry i ogranicza stabilność na mokrych i suchych nawierzchniach. idealna technika Goodyear 3D-BIS utrzymuje każdą strefę bloków razem i gwarantuje sztywność bloków, co rozszerza stabilność kierowania na mokych i suchych nawierzchniach i przekłada się na bardziej wygodną i mniej męczącą podróż. Jednocześnie pozwala zwiększyć liczbę krawędzi, a w wyniku czego poprawić przyczepność na śniegu i lodzie. w środku otwartej krawędzi znajdują się podniesione pęcherzyki gumy z precyzyjnie zaprojektowanymi dziurkami po każdej stronie krawędzi. Po zetknięciu każdego klocka bieżnika z nawierzchnią drogową wypustki po obydwu stronach krawędzi dopasowują się solidnie do trafnej dziurki po drugiej stronie. Podzielone strefy są zespolone razem w obydwu płaszczyznach w celu utrzymania sztywności bloków. Oznacza to o niemało więcej bloków - albo krawędzi tnących - co w efekcie przekłada się na lepszą przyczepność na śniegu i lodzie. Testy przeprowadzoen przez TUV SUD Automotive, niemiecki instytut testów i certyfikacji, pokazują, że nowa opona Goodyear UltraGrip 8 osiągnęła niezwykle dobre wyniki: 3% krótszą drogę hamowania na śniegu*5% lepsza przyczepność i trakcja na śniegu*16% udoskonalona niepodatność na zjawisko aquaplaningu na zakrętach* *W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów, test przeprowadzonyprzez TUV SUD Automotive w grudniu 2010 r.;rozmiar opon 205/55R16 91H; samochód testowy: Golf VI; lokalizacja: Ivalo (FIN), tor lodowy w Montpellier (FR), Mireval (RF); raport nr: 76244609 WSTĄP DO KLUBU GOODYEAR Do Klubu Goodyear mogą należeć osoby, które zakupiły komplet opon (cztery sztuki) producenta Goodyear.
  • Producent Goodyear
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Barum POLARIS 3 165/80 R13 83 T 151 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technologicznE" Opona Polaris 3 to wspaniały dobór dla oszczędnych kierowców, dzięki jej długiej żywotności oraz niskim oporom toczenia. Zastosowane "śnieżne łapacze" utrudniają przesuwanie się śniegu w kanałach bieżnika udoskonalając tym samym przyśpieszanie i hamowanie na ośnieżonej drodzę.Barum Polaris 3 to propozycja skierowana do kierowców, którzy cenią sobie bezpieczeństwo w zimowych podróżach w dostępnej cenie. Opory toczenia: Dodatkowy obwodowy kanał w cześci barkowej, który został użyty przy budowie Polaris 3, umożliwia pełną kontrolę i przyczepność pojazdu w zimowych warunkach na ośnierzonych, czy oblodzych drogach. na dodatek wpływa na zmniejszenie oporów toczenia zezwalając cieszyć się użytkownikom niższym zużyciem paliwa podczas podróży.Cecha: Dodatkowy obwodowy kanał w części barkowejEfekt: Niższe opory toczeniaKorzyść: Zmniejszone zużycie paliwaProwadzenie na mokrej drodze:wielkie rowki umieszczone w części barkowej opony w połączeniu z lamelami o najróżniejszej głębokości sprawiają, że opona ekspresowo i efektywnie odprowadza wodę, śnieg, czy błoto pośniegowe, zapewniając tym samym wspaniałą przyczepność w każdych warunkach, które mogą zaskoczyć kierowcę zimową porą.Cecha: pokaźne rowki w części barkowejEfekt: Rowki tworzą efekt wycieraczki, świetnie odprowadzając wodęKorzyść: znakomite prowadzenie na mokrej drodzeTrakcja/Hamowanie na śniegu:Opona Barum Polaris 3 pozostała zaopatrzona w technologię tzw: "Śnieżnych Łapaczy", które uniemożliwiają przedostawaniu się śniegu do kanałów bieżnika. System ten ułatwia ruszanie w zimowych warunkach oraz znacznie skraca drogę hamowania, sprawiając, iż staję sie ono bardziej produktywne. Dzięki czemu opona może poszczycić się wysoką opornością na poślizg, zapewniając równocześnie bezpieczeństwo użytkowników w zimowych warunkach.Cecha: "Śnieżny łapacz" w kanałach bieżnikaEfekt: doskonała przyczepność na śnieguKorzyść: trafne przyśpieszanie i hamowanie na śnieguŻywotność:Kierunkowa rzeźba bieżnika połączona z przeróżną głębokościa lameli bezspornie i zauważalnie wpływa na ograniczenie zużycia bieżnika. dzięki czemu model Polaris 3 proponuje użytkownikowi dłuższą żywotność opony oraz zrównoważone osiągi poprzez cały okres eksploatacji.Cecha: Lamele o przeróżnej głębokości po przekątnejEfekt: większa solidność oznacza dłuższą żywotnośćKorzyść: Dodatkowa oszczędność Producentem i gwarantem jakości opon jest firma: BarumHistoria producenta Barum sięga lat dwudziestych ubiegłego wieku. Na początku producent produkowała… buty i podeszwy do butów. Aż z powodów ekonomicznych najpierw Bata zaczęła inwestować w rynek opon i w końcu doszło do fuzji trzech firm – Bata, Rubena i Mitas, i to od pierwszych liter tych firm powstała nazwa Barum. obecnie marka należy do grupy Continental AG. Podstawową filozofią marki Barum jest dobra opona w atrakcyjnej cenie na podstawie mądrych rozwiązań. Z roku na rok pozycja tej firmy jest coraz mocniejsza, a opony Barum są produktami zaufanymi wśród klientów. Europejskie zakłady Barum stanowią jedne z najistotniej progresywnych w całej Europie, a każda opona poddawana jest detalicznemu audytowi. Barum to opony perfekcyjnej jakości, zapewnia o długim przebiegu, komforcie cichej jazdy, a także bezpieczeństwie. Opony Barum to opony na każdą porę roku, jednocześnie dla osobówek jak i samochodów pokaźniejszych. Wspaniale znana jest linia Brillantis, która w klasie ekonomicznej uwydatnia się na tle swoich konkurentów. Zaś opony Polaris, sugerowane na zimę, to często wybierane poprzez klientów gumy gwarantujące niezwykle bezpieczną jazdę. Przy zakupie, proszę zapoznać się ze specyfikacja opon tej producenta....
  • Producent Barum
  • Szerokość przekroju 165
  • Wysokość profilu 80
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 83
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Vredestein Snowtrac 5 175/70 R13 82 T 228,55 zł ZOBACZ właściwości: Indeks nośności i prędkości: 82T-190KMHOpory toczenia: EPrzyczepność na mokrej nawierzchni: CZewnętrzny hałas (dB): 69 dBZewnętrzny hałas (klasa): 2 Przyczepność, precyzja układu kierowniczego i komfort będące konsekwencją najnowocześniejszych rozwiązań, ogromnego doświadczenia i nowej techniki mieszaniamarka Apollo Vredestein demonstruje model Snowtrac 5, zimową oponę, która sprosta najtrudniejszym i najistotniej nieprzewidywalnym warunkom. Ten model bez trudu poradzi sobie z mokrą, zmrożoną i śliską nawierzchnią. Głównym założeniem inżynierów było zapewnienie maksymalnego poziomu bezpieczeństwa, nieszablonowych osiągów i niezwykle obszernej trwałości. Vredestein Snowtrac 5 to zwycięzca w każdej kategorii.Opona Vredestein Snowtrac 5 została opracowana przez globalne centrum badawczo-rozwojowe producenta Apollo Tyres zlokalizowane w holenderskim mieście Enschede. Skrupulatnie zaprojektowane boczne rowki na bocznej części bieżnika rozszerzają stabilność opony, a optymalny kontakt z nawierzchnią zwiększa kontrolę i precyzję układu kierowniczego w trakcie pokonywania łuków. Specjalny skład gumy bieżnika poprawia charakterystykę opony w warunkach zimowych. Dzięki czemu opona gwarantuje bezkonkurencyjną trakcję. Znakomite parametry to po części efekt wykorzystania progresywnej techniki mieszania, która pozwala na równoczesne mieszanie wstępne i krzemionkowanie. W rezultacie powstaje guma o bardzo wysokiej zawartości krzemionki.Wytrzymała, innowacyjna budowaOpona cechuje się agresywnymi, ostrymi liniami, które podkreślają jej solidność. Dzięki jednolitej części środkowej bieżnik w konwencjonalnym profilu litery V zagwarantuje obszerniejszą sztywność. Opona Vredestein Snowtrac 5 ma specyficzne nacięcia geometryczne w środkowej strefie, które tworzą ciągły rowek centralny. Takie rozwiązanie zwiększa stabilność i precyzję działania układu kierowniczego, a co z tego wynika – komfort prowadzenia samochodu. Opony Vredestein Snowtrac 5 świetną przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni.niepowtarzalna technika lamelekwykorzystanie długich lamelek o nierównoległym układzie ułatwia przebijanie warstwy utworzonej poprzez gołoledź, wodę albo śnieg. Lamelki mają urozmaicony zarys i różną głębokość. W dodatku są ułożone w przeróżnych kierunkach. Ponadto, kompletna długość głębokich lamelek została zwiększona o ponad trzydzieści procent w porównaniu z modelem Vredestein Snowtrac 3. Trafna liczba i ułożenie lamelek ustawionych wzdłużnie i poprzecznie sprawia, że model Vredestein Snowtrac 5 oferuje bezkonkurencyjną trakcję i stanowczo krótką drogę hamowania na mokrej, ośnieżonej i oblodzonej nawierzchni.Cichy bieżnik Stealth Designtechnologia Stealth Design – opracowana poprzez wojsko w celu stworzenia możliwie cichych, nieprzystępnych do wykrycia pojazdów – zapewnia wyjątkowo niski poziom hałasu podczas jazdy. Bieżnik w kształcie litery V minimalizuje wibracje i obniża poziom hałasu, który formuje opona w trakcie jazdy. Rowki ustawione wzdłużnie i poprzecznie sprawiają, iż opona Vredestein Snowtrac 5 zachowuje genialne atrybuty na najróżniejszych nawierzchniach. W dodatku opona formuje nieznaczny hałas jednocześnie wewnątrz, jak i na zewnątrz pojazdu.technologia użyta w oponie Vredestein Snowtrac 5 w skrócie:• oryginalna budowa lamelek: obszerniejsza ilość lamelek o różnorodnych kształtach, kierunkach i głębokościach bieżnika zagwarantuje szczególnie korzystną przyczepność na mokrej nawierzchni, śniegu i lodzie.• nowoczesna mieszanka o wysokiej zawartości krzemionki: udoskonalona przyczepność na śniegu i lodzie, niższe opory toczenia.• umocniona środkowa część: dodatkowe wzmocnienie środkowej części bieżnika zagwarantuje powiększoną przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni.• rodzaju Stealth: niski poziom wewnętrznego hałasu, dźwięk absorbowany poprzez dużo powierzchni w rowkach wzdłużnych i bocznych.• krągła powierzchnia styku i stopniowane rowki wzdłużne: minimalne ryzyko wystąpienia zjawiska aquaplaningu, nad wyraz prawidłowe atrybuty jezdne na mokrej nawierzchni drogi.
  • Producent Vredestein
  • Szerokość przekroju 175
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 82
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Sava Eskimo S3+ 145/80 R13 75 T 147,46 zł ZOBACZ innowacyjna opona o nad wyraz prawidłowej przyczepności i własnościach hamowania na zimowych drogach. Dobre zachowanie opony w warunkach zimowych nie musi kosztować fortuny. Sava Eskimo S3+ zachowuje przyczepność na mokrych i zaśnieżonych drogach. W ten sposób usuwa jedno z największych zmartwień towarzyszących kierowcom w czasie spadków temperatury. Opona oznaczona symbolem płatka śniegu potwierdzającym przynależność do klasy opon zimowych. Dobra przyczepność na zimowych drogachPewne hamowanie na mokrej nawierzchnioporność na aquaplaningDługie przebiegi Długie przebiegi. Ciesz się pokaźniejszym przebiegiem na jednym zestawie opon. Kształt bieżnika zoptymalizowano pod kątem uzyskania jednolitego nacisku na całej powierzchni kontaktu opony z drogą. Dzięki czemu opona pracuje równomiernie i dłużej zachowuje właściwości użytkowe. Opona Sava eskimo s3+ ma podwyższoną żywotność, co przekłada się na rozszerzoną oszczędność. Budowa opony gwarantuje równomierne zużywanie bieżnika na całej powierzchni. Specjalna mieszanka bieżnika pozwala wydłzastosować okres używania opony. Dobra przyczepność na zimowych drogach. Korzystaj z ulepszonej kontroli nad pojazdem na zmrożonych i zaśnieżonych nawierzchniach. Zaawansowana zimowa mieszanka krzemionkowa powoduje, iż opona Eskimo s3+ pozostaje miękka i sprężysta w niskich temperaturach. Pokaźnie udoskonala to przyczepność i prowadzenie samochodu. Symbol płatka śniegu oznacza, że opona spełnia rygorystyczne normy zezwalające na zaliczenie jej do grupy opon zimowych. Pewne hamowanie na mokrej nawierzchni. W oponie eskimo s3+ zastosowano specjalną żywicę, która powiększa przyczepność i skraca odległość hamowania na mokrych drogach. Budowa krawędzi klocków bieżnika na dodatek ulepsza własności trakcyjne. niepodatność na aquaplaning. Kierunkowy bieżnik z szerokimi rowkami produktywnie usuwa wodę i błoto pośniegowe spod czoła opony, zmniejszając ryzyko aquaplaningu.
  • Producent Sava
  • Szerokość przekroju 145
  • Wysokość profilu 80
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 75
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 67
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni F
Barum POLARIS 3 155/65 R13 73 T 209,10 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technicznE" Opona Polaris 3 to doskonały wybór dla oszczędnych kierowców, dzięki jej długiej żywotności i niskim oporom toczenia. Wykorzystane "śnieżne łapacze" utrudniają przesuwanie się śniegu w kanałach bieżnika ulepszając tym samym przyśpieszanie i hamowanie na ośnieżonej drodzę.Barum Polaris 3 to sugestia skierowana do kierowców, którzy cenią sobie bezpieczeństwo w zimowych podróżach w przystępnej cenie. Opory toczenia: Dodatkowy obwodowy kanał w cześci barkowej, który pozostał wykorzystany przy budowie Polaris 3, umożliwia pełną kontrolę i przyczepność pojazdu w zimowych warunkach na ośnierzonych, czy oblodzych drogach. ponadto wpływa na zmniejszenie oporów toczenia zezwalając radować się użytkownikom niższym zużyciem paliwa w trakcie podróży.Cecha: Dodatkowy obwodowy kanał w części barkowejEfekt: Niższe opory toczeniaKorzyść: Zmniejszone zużycie paliwaProwadzenie na mokrej drodze:szerokie rowki umieszczone w części barkowej opony w połączeniu z lamelami o przeróżnej głębokości sprawiają, iż opona szybko i sprawnie odprowadza wodę, śnieg, czy błoto pośniegowe, gwarantując tym samym idealną przyczepność w każdych warunkach, które mogą zaskoczyć kierowcę zimową porą.Cecha: szerokie rowki w części barkowejEfekt: Rowki tworzą efekt wycieraczki, idealnie odprowadzając wodęKorzyść: perfekcyjne prowadzenie na mokrej drodzeTrakcja/Hamowanie na śniegu:Opona Barum Polaris 3 została zaopatrzona w technologię tzw: "Śnieżnych Łapaczy", które uniemożliwiają przedostawaniu się śniegu do kanałów bieżnika. System ten upraszcza ruszanie w zimowych warunkach i znacznie skraca drogę hamowania, sprawiając, iż staję sie ono bardziej efektywne. Dzięki czemu opona może poszczycić się wysoką opornością na poślizg, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo użytkowników w zimowych warunkach.Cecha: "Śnieżny łapacz" w kanałach bieżnikaEfekt: świetna przyczepność na śnieguKorzyść: optymalne przyśpieszanie i hamowanie na śnieguŻywotność:Kierunkowa rzeźba bieżnika połączona z różnorodną głębokościa lameli zdecydowanie i zauważalnie wpływa na ograniczenie zużycia bieżnika. dzięki czemu model Polaris 3 oferuje użytkownikowi dłuższą żywotność opony i zrównoważone osiągi poprzez cały okres eksploatacji.Cecha: Lamele o różnej głębokości po przekątnejEfekt: pokaźniejsza solidność oznacza dłuższą żywotnośćKorzyść: Dodatkowa oszczędność Producentem i gwarantem jakości opon jest marka: BarumHistoria producenta Barum sięga lat dwudziestych ubiegłego wieku. Na początku firma produkowała… buty i podeszwy do butów. Aż z powodów ekonomicznych najpierw Bata zaczęła inwestować w rynek opon i w końcu doszło do fuzji trzech firm – Bata, Rubena i Mitas, i to od pierwszych liter tych firm powstała nazwa Barum. aktualnie producent należy do grupy Continental AG. Podstawową filozofią producenta Barum jest dobra opona w niebanalnej cenie na podstawie mądrych rozwiązań. Z roku na rok pozycja tej producenta jest coraz mocniejsza, a opony Barum są produktami zaufanymi wśród kupujących. Europejskie zakłady Barum stanowią jedne z najbardziej nowoczesnych w całej Europie, a każda opona poddawana jest detalicznemu audytowi. Barum to opony genialnej jakości, gwarantuje o długim przebiegu, komforcie cichej jazdy i bezpieczeństwie. Opony Barum to opony na każdą porę roku, równocześnie dla osobówek jak i samochodów obszerniejszych. Doskonale znana jest linia Brillantis, która w klasie ekonomicznej uwydatnia się na tle swych konkurentów. Zaś opony Polaris, rekomendowane na zimę, to nieraz wybierane przez klientów gumy zapewniające wyjątkowo bezpieczną jazdę. Przy zakupie, proszę zapoznać się ze specyfikacja opon tej producenta....
  • Producent Barum
  • Szerokość przekroju 155
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 73
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa G
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Uniroyal MS Plus 77 155/65 R13 73 T 146 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się podczas jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a używanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najkorzystniejszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma duży wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej naturalna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie wykorzystywana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest zawsze ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wskazany adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona OSOBOWA. Parametry: Sezon: ZIMOWA Producent: UNIROYAL Klasa: MIDDLE Szerokość opony: 155 Profil opony: 65 Indeks prędkości: T-190KMH Opory toczenia: F Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R13 Poziom hałasu: 71 dB
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 155
  • Wysokość profilu 65
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 73
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa F
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Dębica Frigo 2 165/70 R13 79 T 228 zł ZOBACZ parametry: Indeks nośności i szybkości: 79T-190KMHRocznik: 2015Opory toczenia: EPrzyczepność na mokrej nawierzchni: EZewnętrzny hałas (dB): 68 DBZewnętrzny hałas (klasa): 1Termin realizacji: 1 Opona zimowa łącząca atrybuty opon z kategorii i Komfort: nowoczesna technicznie budowa zagwarantuje wysokie przebiegi i komfortową jazdę zimą. Frigo 2 znamionuje się składem mieszanki gumowej, proponującym niezwykle dobrą sprężystość choćby podczas niskich temperatur występujących w Polsce. Specjalna mieszanka gumowa, a także obszerniejsza liczba lameli bieżnika wpływają na polepszenie przyczepności w trudnych warunkach zimowych. Oponę Dębica Frigo 2 cechuje dodatkowo powiększona liczba rowków obwodowych i poprzecznych, dzięki czemu woda i błoto pośniegowe są wydajnie odprowadzane spod opony. Rowki bieżnika minimalizują dodatkowo ryzyko wystąpienia aquaplaningu. Kompozycja opony zapewnia wysokie przebiegi oraz komfortową jazdę zimą. Opona przeznaczona do aut miejskich, kompaktowych, a także samochodów przeciętnej. . TC Dębica S.A. Jest największym polskim producentem opon do samochodów osobowych i dostawczych. Wiodącą pozycję zajmuje na dodatek na rynku opon całostalowych do samochodów ciężarowych, opon do samochodów terenowych, maszyn i maszyn rolniczych, a także innych towarów z branży oponiarskiej. Produkty TC Dębica S.A. Odpowiadają wszelkim światowym standardom i wymogom.Według informacji Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, TC Dębica S.A. Jest największym inwestorem i zakładem pracy w Dębicy i na Podkarpaciu. Zatrudnia blisko 2800 pracowników, współpracując z ponad 300 firmami lokalnymi.Od 1995 r. Spółka pozyskała inwestora strategicznego, amerykański koncern The Goodyear Tyre & Rubber Company, który obecnie posiada 66,052% akcji Spółki.firma produkuje opony takich marek, jak: Dębica, Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava. Sprzedaje swoje produkty w 60 krajach na 6 kontynentach, m.in. W znacznej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, USA i Brazylii. .
  • Producent Dębica
  • Szerokość przekroju 165
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 79
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa E
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni E
Nokian WR D3 155/70 R13 75 T 165 zł ZOBACZ Bez względu na pogodę bezawaryjna przyczepność jednocześnie na mokrej, suchej, jak i ośnieżonej nawierzchniSkuteczne zapobieganie ryzyku wystąpienia aquaplaningu i poślizgów na błocie pośniegowymNiskie opory toczenia, przychylność artykułu dla środowiska, ekonomiczna jazda Nowa opona Nokian WR D3 oferuje fachowe połączenie bezpieczeństwa i niczym nie zakłóconej przyjemności z jazdy. Dzięki nanotechnologii, nowym bezkompromisowcom i postępowym rozwiązaniom ta przychylna środowisku opona klasy premium gwarantuje pierwszorzędną przyczepność i genialne sterowanie w typowo zmiennych warunkach Europy Centralnej.Nowa opona Nokian WR D3 z kierunkowym bieżnikiem w postaci ostro zakończonej strzałki jest konkretnym wyborem dla małych i przeciętnej wielkości samochodów rodzinnych oraz dla kierowców, którzy stawiają na bezpieczeństwo i ekonomiczną jazdę.Innowacja w budowie krawędzi przedniej do walki z błotem pośniegowymBadania wykazały, iż błoto pośniegowe na drodze jest pokaźniejszym zagrożeniem dla kierowców aniżeli lód czy aquaplaning.Opona Nokian WR D3 ma kierunkowy bieżnik wzbogacony o rozwiązania, które aktywnie uczestniczą w uniemożliwianiu poślizgom na błocie pośniegowym.Nasze testy poślizgu na błocie pośniegowym dowiodły także, że nowa nowoczesna budowa krawędzi przedniej bloków bieżnika (ang. Slush Blower) gwarantuje jeszcze bardziej produktywne odprowadzanie wody oraz błota pośniegowego z przestrzeni kontaktu pomiędzy oponą a nawierzchnią, co podciąga bezpieczeństwo jazdy i powoduje rozszerzenie limitu szybkości, przy której wzrasta ryzyko wystąpienia poślizgu. Polerowane rowki jeszcze usprawniają eliminowanie wody oraz błota pośniegowego.Niższe opory toczeniaWnikliwie testowane rozwiązania użyte w strukturze i rzeźbie bieżnika opony WR D3 korzystną stabilność jazdy i nieprzeciętną kierowalność. Na dodatek, kilka nowych rozwiązań i innowacji wpłynęło na ulepszenie wytrzymałości i obniżenie oporu toczenia opony.Aby znaleźć optymalny bieżnik symetryczny, wykorzystaliśmy komputerowe i termograficzne symulacje kamery. Mimo gęstej sieci lameli opona utrzymuje swoją sztywność. Nowe rozwiązanie pomaga zmniejszyć tarcie oraz stopień generowanego przez oponę ciepła spowodowanego ruchem nacięć. Niższe opory toczenia oznaczają niższy stopień zużycia paliwa i mniejszą emisję zgubnych substancji do atmosfery.większy komfort i bezpieczeństwo dzięki Wskaźnikowi Bezpieczeństwa Zimąznakomita jazda zimą realna jest jedynie wówczas, gdy opony są w korzystnym stanie.Opona Nokian WR A3 posiada Wskaźnik Zużycia Bieżnika (DSI), dodatkowo wzbogacony o specyficzny symbol płatka śniegu, który stanowi Wskaźnik Bezpieczeństwa Zimą.Ten opatentowany poprzez Nokian Tyres charakterystyczny składnik zlokalizowany na blokach bieżnika, wskazuje aktualną wysokość rzeźby bieżnika w mm. Symbol płatka śniegu pozostaje widoczny tak długo, jak głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm.Na ścianach bocznych opony znajduje się znane już z poprzednich modeli pole informacyjne dotyczące zalecanego ciśnienia powietrza w oponie. Właściwe ciśnienie w oponie pozwala na jej skrupulatną pracę, zmniejsza stopień jej zużycia i obniża koszty eksploatacji pojazdu. Wskaźniki zużycia DSI i WSIWskaźnik zużycia DSI (Driving Safety Indicator) oraz symbol płatka śniegu WSI (Winter Safety Indicator) służą powiększeniu poziomu bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Liczby określają w milimetrach głębokość głównych rowków bieżnika. Poszczególne liczby znikają w zależności od stopnia zużucia opony. Dla bezpiecznej jazdy wymagana jest głębokość bieżnika wynosząca 4-5 mm. Gdy płatek śniegu przestanie być widoczny, wówczas należy wymienić opony na nowe i tym samym zapewnić bezpieczene prowadzenie zimą.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 155
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 75
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa C
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Barum POLARIS 3 165/70 R13 79 T 194,62 zł ZOBACZ Barum Polaris 3 165/70R13 79T opona zimowa osobowa ( G, C, 2)), 71dB ) DOT(2113) Czeska marka i niemiecka technologia powiązana z koncernem Continental jest szeroko znaną i renomowaną przez użytkowników w Polsce. Opony samochodowe Barum Polaris 3 przyciągają wysoką jakością, ciekawą ceną oraz budową dostosowaną do warunku atmosferycznych Europy Wschodniej. Barum Polaris 3 to zimowa opona samochodowa, następczyni popularnego, w opiniach użytkowników, modelu Barum Polaris 2. Oponę samochodową Barum Polaris 3 charakteryzuje doskonała trakcja w skomplikowanych, zimowych warunkach, co w wyniku czego powoduje bezpieczne prowadzenie pojazdu. Niskie opory toczenia, powodujące zmniejszone zużycie paliwa, uzyskane pozostały dzięki zastosowaniu w oponie uzupełniającego kanału obwodowego w części barkowej. Dłuższa żywotność opony realna jest poprzez zastosowanie lamel o najróżniejszej głębokości, ułożonych po przekątnej. Te dwie właściwości zezwalają na niższe koszty eksploatacji opony, a także całego pojazdu. Obszerne rowki w części barkowej rewelacyjnie odprowadzają wodę, a tak zwany "śnieżny łapacz" w kanałach bieżnika daje efekt nieprzeciętnej przyczepności na śniegu. Pozwala to na uniknięcie poślizgu w trakcie hamowania i przyśpieszania, dając użytkownikowi poczucie bezpieczeństwa na drodze. Opony samochodowe Barum Polaris 3 są rekomendowane przez wielu użytkowników, co daje swój wyraz w entuzjastycznych opiniach na forach internetowych. Potwierdzają to także liczne testy opon np. ADAC.
  • Producent Barum
  • Szerokość przekroju 165
  • Wysokość profilu 70
  • Średnica osadzenia R13
  • Indeks nośności 79
  • Indeks prędkości T
  • Typ pojazdu osobowy
  • Efektywność paliwowa G
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C