R19

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Michelin Latitude Sport 3 235/55 R19 101 Y 810 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa podczas jazdy a użytkowanie pojazdu jest bardziej organiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje podczas jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma wielki wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej ekologiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana cena jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyrózniony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Fotografie zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: Opona 4X4. Atrybuty: Sezon: LETNIA Producent: MICHELIN Klasa: PREMIUM Szerokość opony: 235 Profil opony: 55 Indeks prędkości: Y-300KMH Opory toczenia: C Przyczepność na mokrej nawierzchni: A Średnica obręczy [cal]: R19 Poziom hałasu: 70 dB
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 101
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu SUV
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Goodyear EFFICIENTGRIP 245/45 R19 102 Y 1372 zł ZOBACZ Goodyear Efficient Grip ROF Oszczędzająca paliwo opona, która dłużej zachowuje swoje parametry trakcyjne. Oszczędzająca paliwo i przychylna środowiskuwiększa trwałośćLepsze hamowanie na mokrej nawierzchniCicha i komfortowa jazda Oszczędzająca paliwo i przyjazna środowiskuOszczędzaj paliwo i pozostawiaj mniejsze skażenie środowiska dzięki oponie EfficientGrip wyekwipowanej w technologię FuelSaving. Lekka budowa i zaawansowana mieszanka użyta w budowie bieżnika powodują, iż do wprawienia opony w ruch potrzeba mniej energii. Zniża to koszty paliwa, a także emisję CO2 w trakcie każdej podróży.pokaźniejsza solidnośćOpona EfficientGrip zagwarantuje dłuższe przebiegi. Krzemionkowa mieszanka wykorzystana w konstrukcji bieżnika wydłuża okres przydatności opony do eksploatacji, odciążając kieszeń użytkownika.Lepsze hamowanie na mokrej nawierzchniDzięki specjalnie zaprojektowanemu bieżnikowi, a także lamelom odprowadzającym wodę opona EfficientGrip proponuje na mokrych nawierzchniach ulepszoną trakcję i krótszą drogę hamowania niż inne opony w tej klasie.*Cicha i komfortowa jazdaCiesz się komfortem jazdy dzięki konstrukcji klocków bieżnika zniżającej poziom emitowanego hałasu. RunOnFlat Nigdy więcej nie dopuść do tego, by samochód po przebiciu opony utkwił na drodze. Dzięki naszej bezprecedensowej technologii RunOnFlat na oponie bez powietrza przejedziesz nawet 80 km. Koniec z niebezpieczną podmianą opon na poboczuMniejsze ryzyko wybuchu opony przy wielkich prędkościach
  • Producent Goodyear
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 102
  • Indeks prędkości Y
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Pirelli P Zero 255/30 R19 91 Y 831,33 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "dane technicznE"Ten model pozostał opracowany z myślą o samochodach najwyższej klasy z silnikami obszernej mocy lecz może być stosowany także w pojazdach przeciętnej klasy o mocnym silniku. Jak największa kontrola w trakcie jazdy i sportowe osiągi to głowne właściwości P ZERO™. Model ten pozostał wybrany jako oryginalne wyposażenie do najszczególniej zorientowanych na sprawność i maksymalną moc pojazdów na rynku.Opona cechuje się asymetryczną rzeźbą bieżnika i stanowi wzorzec dla segmentu ultra produktywnych pojazdów. właściwości jezdneDynamiczne manewry i skręcanie stają się płynne i jednostajne, ponieważ użyto bark zewnętrzny z pokaźnymi nieelastycznymi blokami, dzięki którym powiększono sztywność boczną, a także reakcję na kierowanie. wykorzystanie trzech potężnych żeber w centralnej części spowodowało zwiększoną sztywność oraz stałą powierzchnie styku opony z nawierzchnią w rezultacie czego uzyskano perfekcyjną przyczepność i hamowanie równocześnie na morkrej jak i suchej nawierzchniZużycieOpona została tworzona z postępowej mieszanki z domieszką krzemionki dzięki temu uzyskano dużą odporność opony jednocześnie na uszkodzenia mechaniczne jak i zużycie. BezpieczeństwoTrzy spore rowki natychmiastowo odprowadzają wodę co powiększona poziom bezpieczeństwa przy sytuacjach zagrażających utratą przyczepności opon na nawierzchniach pokrytych powłoką wody.Producent:PirelliPirelli to firma z ponad 140 letnią tradycją w tworzeniu opon. firma Pirelli zawsze znajdowała się w czołówce światowych producentów, walnie przyczyniając się do rozwoju jakości oraz parametrów produkowanych opon. Pirelli to włoska firma, która plasuje się na piątym miejscu na świecie pod względem sprzedaży opon. Zwracała ona szczególną uwagę na nowości techniczne. Oferowany asortyment opon jest jednym z najistotniej złożonym w przemyśle. Pirelli oferuje opony typowe jak i do jazdy wyczynowej, a także zwykle sportowe....
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 30
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Dunlop SP QuattroMaxx 255/55 R19 111 W 536 zł ZOBACZ Dunlop SP QuattroMaxx Sportowa precyzja i przyjemność jazdy w prędkich SUVach. genialne wyczucie drogiPrecyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar®Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogachWysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu Wysoka oporność na aquaplaning. Głębokie i znaczne rowki w bieżniku szybko odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych. Idealne wyczucie drogi dzięki technice Touch Technology W oponie Dunlop SP QuattroMaxx wykorzystano technologię Dunlop Touch Technology, która istotnie udoskonala jakość danych o drodze przekazywanych przez oponę. W wyniku czego jazda jest bardziej bezpieczna i komfortowa.Precyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar® Boczne ściany opony SP QuattroMaxx są umocnione przy użyciu technologii DuPont™ Kevlar®. Rozszerza to precyzję kierowania i stabilność w trakcie pokonywania zakrętów. Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogach Mieszanka krzemionkowa Dual Silica gwarantuje bardzo prawidłową przyczepność efektywność hamowania na suchych i mokrych drogach. Jest także szczególnie trwała, dzięki czemu komplet opon starczy na dłużej. Wysoka niepodatność na aquaplaning Głębokie i znaczne rowki w bieżniku błyskawicznie odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę choćby w najtrudniejszych warunkach pogodowych. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.atuty wspaniała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest nad wyraz odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie perfekcyjne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka niepodatność na aquaplaning, ulepszony kontakt z jezdnią, obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, że opona lepsze prowadzenie i obszerniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa wytrzymałość na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zagwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej starannie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na precyzyjniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty istotnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz powiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.zalety świetne hamowanie i przyspieszanie, wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 111
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu SUV
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Uniroyal Rainsport 3 255/50 R19 107 Y 449 zł ZOBACZ Uniroyal Rainsport 3 Opona RainSport 3 zostaa wyposaona w bienik o strukturze wzorowanej na skrze rekina. Ten specjalny wariant bienika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza j z powierzchni opony, zapewniajc w ten sposb najwyszy poziom ochrony przed aquaplaningiem. na dodatek użycie licznych krawdzi tncych bienika zapewnia doskona przyczepno. w wyniku czego skraca si droga hamowania zarwno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Bienik opony RainSport 3 gwarantuje stosowne waciwoci w kontakcie z nawierzchni, ograniczajc straty energii wywoływane tarciem. konsekwencją s nisze opory toczenia na kadej nawierzchni, a także wyduone przebiegi. Budowa i właściwości Uniroyal Rainsport 3 Doskonaa ochrona przed aquaplaningiem UFS (Ultimate Flow Structure):Zoptymalizowana struktura wzoru bienika zapewniajca szybkie odprowadzanie wody.SST (Shark Skin Technology):Tumienie turbulencji wody na powierzchni kanau bienika. Krtka droga hamowania na mokrej nawierzchni Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni Wicej krawdzi trzymajcych:Krawdzie trzymajce zwikszaj przyczepno do powierzchni drogi. RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie duych si w czasie hamowania dziki ulepszonemu wypenianiu przez mieszank bienika porowatej struktury nawierzchni. nad wyraz dobra przyczepno na suchej i mokrej nawierzchni w trakcie pokonywania zakrtw FCC (Fast Curve Configuration): Dua niesprężyście poprzeczna blokw barkowych bienika redukuje odksztacenia wpywajc na udoskonalone przenoszenie si bocznych. sprężyste w kierunku wzdunym bloki barkowe:obszerny odcisk bienika dziki stosownemu dobraniu blokw barkowych do powierzchni drogi. Niski poziom haasu poprzez cay okres eksploatacji opony GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom haasu w caym zakresie czstotliwoci i regularne zuycie. Asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody marka Uniroyal przy projektowania modelu RainSport 3 opracowaa „asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody", ktry czy w sobie atuty koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeby.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 50
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 107
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu SUV
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Uniroyal Rainsport 3 245/45 R19 102 Y 537,81 zł ZOBACZ Uniroyal Rainsport 3 Opona RainSport 3 zostaa wyposaona w bienik o strukturze wzorowanej na skrze rekina. Ten specjalny rodzaj bienika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza j z powierzchni opony, zapewniajc w ten sposb najwyszy poziom ochrony przed aquaplaningiem. dodatkowo użycie licznych krawdzi tncych bienika zagwarantuje doskona przyczepno. na skutek czego skraca si droga hamowania zarwno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Bienik opony RainSport 3 gwarantuje adekwatne waciwoci w kontakcie z nawierzchni, ograniczajc straty energii wywoływane tarciem. konsekwencją s nisze opory toczenia na kadej nawierzchni i wyduone przebiegi. Opona wyposaona w rant ochronny. Budowa i cechy Uniroyal Rainsport 3 Doskonaa ochrona przed aquaplaningiem UFS (Ultimate Flow Structure):Zoptymalizowana struktura wzoru bienika zapewniajca prędkie odprowadzanie wody.SST (Shark Skin Technology):Tumienie turbulencji wody na powierzchni kanau bienika. Krtka droga hamowania na mokrej nawierzchni Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni Wicej krawdzi trzymajcych:Krawdzie trzymajce zwikszaj przyczepno do powierzchni drogi. RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie duych si w czasie hamowania dziki lepszemu wypenianiu przez mieszank bienika porowatej struktury nawierzchni. niezwykle dobra przyczepno na suchej i mokrej nawierzchni podczas pokonywania zakrtw FCC (Fast Curve Configuration): Dua niesprężyście poprzeczna blokw barkowych bienika redukuje odksztacenia wpywajc na udoskonalone przenoszenie si bocznych. elastyczne w kierunku wzdunym bloki barkowe:duży odcisk bienika dziki adekwatnemu przypasowaniu blokw barkowych do powierzchni drogi. Niski poziom haasu przez cay okres eksploatacji opony GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom haasu w caym zakresie czstotliwoci i regularne zuycie. Asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody firma Uniroyal przy projektowania modelu RainSport 3 opracowaa „asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody", ktry czy w sobie zalety koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeby.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 102
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Dunlop SP Sport Maxx GT 255/40 R19 96 V 666 zł ZOBACZ rewelacyjna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę genialna przyczepność na suchej nawierzchni dokładne prowadzenie i reagowanie na atrybuty nawierzchni Wysoka stabilność podczas prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów RUNONFLAT technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h. WYSOKA STABILNOŚĆ podczas prędkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich prędkościach, co ulepsza jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty. dokładnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA atrybuty NAWIERZCHNI technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka zaawansowanych funkcji, które staranne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje rozszerzenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co ulepsza dokładność prowadzenia i liczba informacji przekazywanych poprzez oponę do kierowcy. doskonałA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technice Opona Sport Maxx GT uwydatnia się znakomitą przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika użyto sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie polepsza przyleganie do suchej nawierzchni i efektywność hamowania. SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, doskonała stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza wytrzymałość na aquaplaning. PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania oraz powiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony świetne hamowanie i przyspieszanie; perfekcyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, niepodatność na zużycie. BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD) Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na dokładniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony istotnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów. OCHRANIACZ FELGI (MFS) System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB) technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.mocne strony idealna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. RUNONFLAT Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego nowoczesnania. SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy. MIESZANKA KRZEMIONKOWA Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje nad wyraz prawidłową przyczepność niezwykle na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie; obfita przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia. ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze przeróżną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest bardzo oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie idealne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka odporność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. NANOCZĄSTECZKI Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy używanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając na skutek czego doskonałą przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony doskonała przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, dokładne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie. żródło:https://www.dunlop.eu
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 96
  • Indeks prędkości V
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 67
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Barum Bravuris 3 245/40 R19 98 Y 377,15 zł ZOBACZ Barum Bravuris 3HM Opona letnia Barum Bravuris 3 HM asygnowana jest dla kierowcw, ktrzy oczekuj od opon korzystnej jakoci, a także dugich przebiegw. Oznaczenie HM wskazuje na wykorzystanie specjalnej technologii w tworzeniu mieszanki, ktra zagwarantuje wysokie przebiegi w poczeniu ze zrwnowaonymi parametrami jezdnymi zarwno na suchej jak i mokrej nawierzchni. parametry i budowa modelu Bravuris 3HM Dugie przebiegi Cecha: szeroki paski kontur z licznymi klockami i lamelami Efekt: rwnomierny rozkad cinienia i ograniczona deformacja blokw bienika na powierzchni styku Korzy: Dusze przebiegi dziki ograniczonemu i rwnomiernemu zuywaniu si Hamowanie na suchej nawierzchni Cecha: Wysoka nieelastycznie poprzeczna dziki zamknitym barkom z makro blokami Efekt: pokaźne centralne i porednie ebra bienika uatwiaj przenoszenie si bocznych przy niewielkim skrcie k Korzy: dokładne prowadzenie i dobra stabilno prowadzenia na krtych drogach Hamowanie na mokrej nawierzchni Cecha: udoskonalony kontakt opony z nawierzchni dziki duej liczbie krawdzi styku (chwytajcych brzegw) Efekt: innowacyjna mieszanka ulepszon przyczepno na mokrych nawierzchniach Korzy: Krtka droga hamowania Trzystopniowa budowa rowkw bienika 1. Powłoka zewntrzna usztywnia i udoskonala prowadzenie 2. Struktura szerokich rowkw poprawia absorpcj wody i prowadzenie na mokrej nawierzchni 3. Krawd stabilizujca wspomaga hamowanie na mokrych drogach zapewniajc kontakt z nawierzchni
  • Producent Barum
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 98
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Barum Bravuris 3 255/35 R19 96 Y 409,74 zł ZOBACZ Opory toczenia: Opory toczenia to inaczej straty energii, które powstają gdy opona odkształca się w trakcie jazdy na skutek kontaktu z nawierzchnią. Im mniejszy opór toczenia, tym opona zużywa się wolniej, samochód spala mniej paliwa w trakcie jazdy a wykorzystywanie pojazdu jest bardziej ekologiczne i ekonomiczne. Opory toczenia na etykiecie oznaczone są logiem opony i dystrybutora paliwa a jego skala określona jest literami A-G, gdzie A to najniższe opory toczenia a G to najwyższe. Przyczepność na mokrej nawierzchni: Hamowanie auta na mokrej nawierzchni mierzone jest w metrach i mierzone jest od momentu rozpoczęcia hamowania do pełnego zatrzymania auta. Jest to kluczowy parametr dotyczący bezpieczeństwa jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni na etykiecie oznaczona jest logiem opony oraz kropli deszczu. Jej skala określona jest literami A-G, gdzie A oznacza najlepszą przyczepność a G najgorszą. Zewnętrzny hałas opony: Hałas, który powstaje w trakcie jazdy, mierzony w decybelach, cichość opony ma pokaźny wpływ na ochronę środowiska a im cichsza opona tym bardziej organiczna. Oferowana opona jest nowa nigdy nie użytkowana, oferowane opony są produkcji 2017/2018, oferowana wartość jest za każdym razem ceną BRUTTO. Wszystkie opony zakupione w dzień roboczy do godziny 14:00 dostarczamy następnego dnia kurierem pod wyznaczony adres. Jesteśmy legalnie działającą firmą więc zgodnie z Państwa życzeniem na każdą sprzedaną oponę wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę Vat. Wszystkie zakupione w naszym sklepie opony objęte są gwarancją 24miesiące od daty zakupu poświadczonego paragonem albo fakturą. Zdjęcia zamieszczonych opon są poglądowe i mogą sporadycznie odbiegać od rzeczywistości, w sytuacji wątpliwości prosimy o kontakt bezpośredni. Przeznaczenie: OSOBOWA parametry: Sezon: LETNIA Producent: BARUM Klasa: BUDGET Szerokość opony: 255 Profil opony: 35 Indeks prędkości: Y-300KMH Opory toczenia: E Przyczepność na mokrej nawierzchni: C Średnica obręczy [cal]: R19 Poziom hałasu: 73 dB
  • Producent Barum
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 96
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Nokian ZLINE 235/35 R19 91 Y 579 zł ZOBACZ Nokian zLine – Cool Performerstabilna, staranna i cicha.Utrzymuje swoje atrybuty trakcyjne nawet przy nad wyraz wielkich szybkościach.wyśmienita przyczepność na mokrej nawierzchni.Opona Nokian zLine jest profesjonalnym produktem, wytwarzanym do jazdy w skomplikowanych warunkach, dzięki nowej generacji mieszance bieżnikowej, nanotechnologicznej strukturze i specjalnej rzeźbie bieżnika dedykowanej do prędkiej jazdy. Opona reaguje natychmiast na ruchy kierownicy, co decyduje o bezpieczeństwie.Nowa, inteligentna mieszanka bieżnikowa Nokian UHP Silica: mniejsze nagrzewanie i udoskonalona przyczepność na mokrej nawierzchni.Nowa, inteligentna mieszanka wykorzystana w warstwie bieżnika Nokian UHP Silica została produkowana specjalnie dla Nokian zLine z myślą o wielkich obciążeniach powstających podczas jazdy z wysoką szybkością. Nowa mieszanka bieżnikowa klasy UHP pozostała udoskonalona, żeby zminimalizować nagrzewanie się opony, zapewnić jej jak największą żywotność i wysoką odporność konstrukcyjną. Wykorzystana mieszanka gumowa funkcjonuje rewelacyjnie w szerokim zakresie temperatur, polepszając przyczepność i gwarantując kierowcy obszerniejsze bezpieczeństwo. Kierowca ma zapewnione trafne czucie drogi i unika tym samym nieprzewidzianych sytuacji w każdych warunkach.Rzeźba bieżnika zagwarantuje optymalne prowadzenienowoczesna, postępowa rzeźba bieżnika wysokowydajnej opony Nokian zLine przyczynia się w do precyzji prowadzenia. Podobnie jak w innych oponach letnich producenta Nokian zaprojektowanych do prędkiej jazdy, bieżnik ma asymetryczny profil. Sztywna powierzchnia wewnętrznego i zewnętrznego barku opony łączy się z blokami wzmocnionymi przez żebra wzdłużne. Pokaźne, masywne żebra usztywniają oponę i obniżają ruch bloków profilowych przy kontakcie z powierzchnią drogi.Żebra wzdłużne przy wewnętrznym barku opony zaopatrzone są w głębokie, stabilizujące prowadzenie, poprzeczne rowki. Jednocześnie, postępowe rowki wodne (Hydro Grooves) uniemożliwiają aquaplaningowi, zatrzymując wodę znajdującą się między oponą a powierzchnią szosy, i odprowadzając ją do rowków wzdłużnych. To postępowe rozwiązanie zagwarantuje bezpieczeństwo w trakcie jazdy w deszczu.W celu uniemożliwiania aquaplaningowi w rowkach poprzecznych zewnętrznego ramienia opony zostały w dodatku wyżłobione oddzielne rowki retencyjne (Swoop Grooves).Wyższy komfort jazdy i dłuższa żywotnośćokrągłe otwory w ściankach poprzecznych rowków, przypominające profil piłki golfowej, gwarantują dodatkowy komfort jazdy. Rozwiązanie określane jako wzór cichych rowków ogranicza hałas w środku samochodu i hałas toczącej się opony.
  • Producent Nokian
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Continental ContiSportContact 5 225/45 R19 92 W 806 zł ZOBACZ Nieograniczona przyjemność z jazdy dzięki fenomenalnej przyczepności. ContiSportContact 5 – Sportowe emocje pod kontrolą.Opona ContiSportContact 5 korzystnie nadaje się do aut sportowych, jak i SUV-ów ze sportowymi ambicjami. W porównaniu ze swoją poprzedniczką, nowy model odzwierciedla postęp, jaki poczynili inżynierowie z branży oponiarskiej: Krótsza droga hamowania w każdych warunkach pogodowych. znakomita przyczepność i bezpieczeństwo w trakcie pokonywania zakretów. Mniejsze zużycie paliwa i większe przebiegi. Wszystko to dzięki zaimplementowaniu postępowej mieszanki BlackChilli, gwarantującej maksymalne przenoszenie sił podczas hamowania i niski opór toczenia w czasie jazdy. By było to realne, nowoczesny technicznie skład mieszanki, wykorzystuje zróżnicowane wibracje opony. Opony ContiSportContact 5 dostępne są w w kilku rozmiarach od 17 cali wzwyż dla samochodów osobowych, a także od 18 cali wzwyż dla SUV-ów. Do samochodów o wysokich osiągach i ekskluzywnych. Opona o wysokich osiągach zapewniająca genialne prowadzenie i kontrolę. Producent Continental oferuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o stosownych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Technika Black Chilli gwarantuje nadzwyczajną przyczepność, prowadzenie i bezpieczeństwo ponadto na zakrętach. Wysoce rekomendowa poprzez Auto Bild w testach opon letnich z 2014 roku (wymiar testowanej opony 225/50 R 17 W/Y).mocne strony Krótsza droga hamowania w każdych warunkach pogodowychperfekcyjna przyczepność i bezpieczeństwo w trakcie pokonywania zakretówMniejsze zużycie paliwa i większe przebiegi Zasada działania systemu SSR: W przeciwieństwie do charakterystycznych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na umocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Uniemożliwiają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi oraz felgą, a także uniemożliwiają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w sytuacji utraty ciśnienia. Usztywnione ścianki boczne opon SSR zezwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, poprzez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni oraz wagi samochodu.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 92
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Uniroyal Rainsport 3 255/35 R19 96 Y 543 zł ZOBACZ Uniroyal Rainsport 3 Opona RainSport 3 zostaa wyposaona w bienik o strukturze wzorowanej na skrze rekina. Ten specjalny typ bienika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza j z powierzchni opony, zapewniajc w ten sposb najwyszy poziom ochrony przed aquaplaningiem. w dodatku użycie licznych krawdzi tncych bienika gwarantuje doskona przyczepno. w konsekwencji skraca si droga hamowania zarwno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Bienik opony RainSport 3 zagwarantuje trafne waciwoci w kontakcie z nawierzchni, ograniczajc straty energii wywoływane tarciem. konsekwencją s nisze opory toczenia na kadej nawierzchni, a także wyduone przebiegi. Budowa i atrybuty Uniroyal Rainsport 3 Doskonaa ochrona przed aquaplaningiem UFS (Ultimate Flow Structure):Zoptymalizowana struktura wzoru bienika zapewniajca prędkie odprowadzanie wody.SST (Shark Skin Technology):Tumienie turbulencji wody na powierzchni kanau bienika. Krtka droga hamowania na mokrej nawierzchni Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni Wicej krawdzi trzymajcych:Krawdzie trzymajce zwikszaj przyczepno do powierzchni drogi. RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie duych si w czasie hamowania dziki udoskonalonemu wypenianiu przez mieszank bienika porowatej struktury nawierzchni. bardzo dobra przyczepno na suchej i mokrej nawierzchni podczas pokonywania zakrtw FCC (Fast Curve Configuration): Dua niesprężyście poprzeczna blokw barkowych bienika redukuje odksztacenia wpywajc na lepsze przenoszenie si bocznych. elastyczne w kierunku wzdunym bloki barkowe:obfity odcisk bienika dziki adekwatnemu dostosowaniu blokw barkowych do powierzchni drogi. Niski poziom haasu poprzez cay okres eksploatacji opony GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom haasu w caym zakresie czstotliwoci i regularne zuycie. Asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody firma Uniroyal przy projektowania modelu RainSport 3 opracowaa „asymetryczny bienik ze zoptymalizowanym przepywem wody", ktry czy w sobie zalety koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeby.
  • Producent Uniroyal
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 96
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array