R19

 

Aby poznać więcej szczegółów / wybrać parametry – przejdź do wybranego produktu.

 

 

 

Nowości:

Continental ContiSportContact 6 225/35 R19 88 Y 674 zł ZOBACZ Continental SportContact 6 Bezkompromisowe bezpieczeństwo. Zaprojektowana do samochodów sportowych i aut o wysokich osiągach. Bezpieczeństwo na każdej drodze. Pełna kontrola przy każdej szybkości. Mieszanka Black Chili to maksymalna przyczepność we wszystkich kierunkach i najwyższa przyjemność z jazdy. technologia Continental Black Chili ulepszone przyspieszenie i skrócenie drogi hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Force Vectoring - maksymalna kontrola, nowy rozdział w projektowaniu rzeźby bieżnika. Precyzja kierowania i powiększona przyczepnośćz jazdy podczas wchodzenia w zakręty. Nowoczesna budowa makro bloków gwarantuje obszerniejsze bezpieczeństwo i kontrolę podczas pokonywania zakrętów. Aralon350 – nowe, adaptacyjne opasanie hybrydowe zapewniające maksymalną stabilność przy prędkościach do 350km/h. progresywna adaptacyjna technologia Aralon350 zapewnia zachowanie określonego kształtu opony choćby przy szybkościach do 350km/h, co w konsekwencji stanowczo ulepsza stabilność prowadzenia pojazdu i powiększa bezpieczeństwo. Continental oferuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o słusznych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Mieszanka gumy Black Chili zagwarantuje maksymalną przyczepność we wszelkich kierunkach i zapewnia niezwykłe wrażenia z jazdy. Wybierana poprzez czołowych producentów samochodów, a także poszczególnych modeli, np. Honda Civic R.
  • Producent Continental
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 88
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Barum Bravuris 3 235/35 R19 91 Y 333,33 zł ZOBACZ Barum Bravuris 3HM Opona letnia Barum Bravuris 3 HM asygnowana jest dla kierowcw, ktrzy oczekuj od opon dobrej jakoci oraz dugich przebiegw. Oznaczenie HM wskazuje na zastosowanie specjalnej technologii w tworzeniu mieszanki, ktra gwarantuje wysokie przebiegi w poczeniu ze zrwnowaonymi parametrami jezdnymi zarwno na suchej jak i mokrej nawierzchni. parametry i budowa modelu Bravuris 3HM Dugie przebiegi Cecha: pokaźny paski kontur z licznymi klockami i lamelami Efekt: rwnomierny rozkad cinienia i ograniczona deformacja blokw bienika na powierzchni styku Korzy: Dusze przebiegi dziki ograniczonemu i rwnomiernemu zuywaniu si Hamowanie na suchej nawierzchni Cecha: Wysoka niesprężyście poprzeczna dziki zamknitym barkom z makro blokami Efekt: obfite centralne i porednie ebra bienika uatwiaj przenoszenie si bocznych przy niewielkim skrcie k Korzy: dokładne prowadzenie i dobra stabilno prowadzenia na krtych drogach Hamowanie na mokrej nawierzchni Cecha: udoskonalony kontakt opony z nawierzchni dziki duej liczbie krawdzi styku (chwytajcych brzegw) Efekt: postępowa mieszanka lepsz przyczepno na mokrych nawierzchniach Korzy: Krtka droga hamowania Trzystopniowa budowa rowkw bienika 1. Warstwa zewntrzna usztywnia i ulepsza prowadzenie 2. Struktura szerokich rowkw udoskonala absorpcj wody i prowadzenie na mokrej nawierzchni 3. Krawd stabilizujca wspomaga hamowanie na mokrych drogach zapewniajc kontakt z nawierzchni
  • Producent Barum
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 91
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Pirelli P ZERO 255/40 R19 96 Y 615,76 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technicznE"Ten model pozostał opracowany z myślą o samochodach najwyższej klasy z silnikami szerokiej mocy ale może być używany także w pojazdach przeciętnej klasy o solidnym silniku. Jak największa kontrola w trakcie jazdy i sportowe osiągi to głowne właściwości P ZERO™. Model ten został wybrany jako oryginalne wyposażenie do najmocniej zorientowanych na sprawność i maksymalną moc pojazdów na rynku.Opona cechuje się asymetryczną rzeźbą bieżnika i stanowi wzorzec dla segmentu ultra produktywnych pojazdów. cechy jezdneDynamiczne manewry i skręcanie stają się płynne i zrównoważone, ponieważ użyto bark zewnętrzny z wielkimi sztywnymi blokami, dzięki którym powiększono sztywność boczną i reakcję na kierowanie. wykorzystanie trzech solidnych żeber w centralnej części spowodowało powiększoną sztywność i stałą powierzchnie styku opony z nawierzchnią w rezultacie czego uzyskano doskonałą przyczepność i hamowanie równocześnie na morkrej jak i suchej nawierzchniZużycieOpona została wytworzona z nowoczesnej mieszanki z domieszką krzemionki dzięki czemu uzyskano dużą trwałość opony jednocześnie na uszkodzenia mechaniczne jak i zużycie. BezpieczeństwoTrzy obfite rowki natychmiastowo odprowadzają wodę co zwiększona poziom bezpieczeństwa przy sytuacjach zagrażających utratą przyczepności opon na nawierzchniach pokrytych warstwą wody.Producent:PirelliPirelli to producent z ponad 140 letnią tradycją w wytwarzaniu opon. firma Pirelli zawsze znajdowała się w czołówce światowych producentów, walnie przyczyniając się do rozwoju jakości, a także parametrów tworzonych opon. Pirelli to włoska marka, która plasuje się na piątym miejscu na świecie pod względem sprzedaży opon. Zwracała ona szczególną uwagę na nowości techniczne. Oferowany asortyment opon jest jednym z najszczególniej złożonym w przemyśle. Pirelli proponuje opony typowe jak i do jazdy wyczynowej i typowo sportowe....
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 96
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 73
  • Efektywność paliwowa F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Pirelli P Zero 255/55 R19 111 W 454,38 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technicznE"Ten model pozostał opracowany z myślą o samochodach najwyższej klasy z silnikami szerokiej mocy ale może być użytkowany także w pojazdach średniej klasy o potężnym silniku. Jak największa kontrola w trakcie jazdy i sportowe osiągi to głowne właściwości P ZERO™. Model ten pozostał wybrany jako oryginalne wyposażenie do najbardziej zorientowanych na sprawność i maksymalną moc pojazdów na rynku.Opona znamionuje się asymetryczną rzeźbą bieżnika i stanowi wzorzec dla segmentu ultra sprawnych pojazdów. atrybuty jezdneDynamiczne manewry i skręcanie stają się płynne i stabilne, ponieważ zastosowano bark zewnętrzny z znacznymi sztywnymi blokami, dzięki którym powiększono sztywność boczną i reakcję na kierowanie. użycie trzech konkretnych żeber w centralnej części spowodowało zwiększoną sztywność oraz stałą powierzchnie styku opony z nawierzchnią w efekcie czego uzyskano znakomitą przyczepność, a także hamowanie jednocześnie na morkrej jak i suchej nawierzchniZużycieOpona została wytwarzana z nowoczesnej mieszanki z domieszką krzemionki dzięki temu uzyskano dużą trwałość opony równocześnie na uszkodzenia mechaniczne jak i zużycie. BezpieczeństwoTrzy wielkie rowki natychmiastowo odprowadzają wodę co rozszerzona poziom bezpieczeństwa przy sytuacjach zagrażających utratą przyczepności opon na nawierzchniach pokrytych warstwą wody.Producent:PirelliPirelli to producent z ponad 140 letnią tradycją w produkcji opon. producent Pirelli zawsze znajdowała się w czołówce światowych producentów, walnie przyczyniając się do rozwoju jakości oraz parametrów wyprodukowanych opon. Pirelli to włoska producent, która plasuje się na piątym miejscu na świecie pod względem sprzedaży opon. Zwracała ona szczególną uwagę na nowości technologiczne. Oferowany asortyment opon jest jednym z najbardziej złożonym w przemyśle. Pirelli proponuje opony typowe jak i do jazdy wyczynowej oraz z zasady sportowe....
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 111
  • Indeks prędkości W
Pirelli P Zero 225/35 R19 88 Y 772 zł ZOBACZ DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technicznE"Ten model został opracowany z myślą o samochodach najwyższej klasy z silnikami znacznej mocy lecz może być stosowany także w pojazdach średniej klasy o konkretnym silniku. Jak największa kontrola w trakcie jazdy i sportowe osiągi to głowne atrybuty P ZERO™. Model ten został wybrany jako oryginalne wyposażenie do najbardziej zorientowanych na efektywność i maksymalną moc pojazdów na rynku.Opona charakteryzuje się asymetryczną rzeźbą bieżnika i stanowi wzorzec dla segmentu ultra sprawnych pojazdów. właściwości jezdneDynamiczne manewry i skręcanie stają się płynne i jednostajne, ponieważ zastosowano bark zewnętrzny z obfitymi sztywnymi blokami, dzięki którym zwiększono sztywność boczną i reakcję na kierowanie. wykorzystanie trzech mocnych żeber w centralnej części spowodowało rozszerzoną sztywność oraz stałą powierzchnie styku opony z nawierzchnią na skutek czego czego uzyskano rewelacyjną przyczepność i hamowanie zarówno na morkrej jak i suchej nawierzchniZużycieOpona została wytwarzana z innowacyjnej mieszanki z domieszką krzemionki dzięki czemu uzyskano dużą solidność opony zarówno na uszkodzenia mechaniczne jak i zużycie. BezpieczeństwoTrzy spore rowki natychmiastowo odprowadzają wodę co zwiększona poziom bezpieczeństwa przy sytuacjach zagrażających utratą przyczepności opon na nawierzchniach pokrytych warstwą wody.Producent:PirelliPirelli to marka z ponad 140 letnią tradycją w produkowaniu opon. producent Pirelli zawsze znajdowała się w czołówce światowych producentów, walnie przyczyniając się do rozwoju jakości i parametrów wytworzonych opon. Pirelli to włoska firma, która plasuje się na piątym miejscu na świecie pod względem sprzedaży opon. Zwracała ona szczególną uwagę na nowości techniczne. Oferowany asortyment opon jest jednym z najmocniej złożonym w przemyśle. Pirelli oferuje opony standardowe jak i do jazdy wyczynowej oraz z reguły sportowe....
  • Producent Pirelli
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 88
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 72
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Dunlop SP Sport Maxx RT 235/40 R19 96 Y 652,78 zł ZOBACZ Dunlop Sport Maxx RT mocne strony: idealnie trzymanie na mokrymKrótka droga hamowaniagenialna do jazdy sportowej Opis opony: Pewna aktywna jazda dzięki przyczepności i sprawności hamowania na wyczynowym poziomie unikatowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchniLepsza kontrola na zakrętachKrótsza droga hamowania przy znacznych prędkościachbudowa gwarantująca oszczędność paliwa perfekcyjna przyczepność Opona Sport Maxx RT zagwarantuje nieprzeciętną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.Lepsza kontrola na zakrętach Ciesz się jednostajną jazdą przy sporych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach postępowe bloki bieżnika Short Braking marki Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z sporymi prędkościami. Zaprojektowane do prędkiej, intensywnej jazdy, te w dodatku wzmocnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania. Aerodynamiczny zarysOpona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję zmniejszającą opory toczenia, co obniża zużycie paliwa i emisję CO2. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy. Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Powiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro udoskonala ogólną przyczepność.mocne strony idealna przyczepność i sprawność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas energicznego hamowania. Usztywniona sztywność pozwala utrzymać adekwatny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z obszernej prędkości.atuty Krótsza droga hamowania, nad wyraz przy wysokich szybkościach. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje wyjątkowo dobrą przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie, znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.atuty idealna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, iż opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i gwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wyśmienita stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i progresywne reagowanie.zalety pokaźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także powiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie, perfekcyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 235
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 96
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 68
  • Efektywność paliwowa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Dunlop SP Sport Maxx GT 275/35 R19 96 Y 1023 zł ZOBACZ świetna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę genialna przyczepność na suchej nawierzchni precyzyjne prowadzenie i reagowanie na atrybuty nawierzchni Wysoka stabilność podczas prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów RUNONFLAT technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną szybkością 80 km/h. WYSOKA STABILNOŚĆ w trakcie prędkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW Opona Sport Maxx GT zachowuje swój zarys przy wysokich prędkościach, co udoskonala jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty. skrupulatnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA cechy NAWIERZCHNI technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka zaawansowanych funkcji, które dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje rozszerzenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co udoskonala dokładność prowadzenia oraz liczba informacji przekazywanych poprzez oponę do kierowcy. znakomitA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technologii Opona Sport Maxx GT uwydatnia się znakomitą przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika użyto sadzy używanej w oponach wyścigowych, co radykalnie polepsza przyleganie do suchej nawierzchni i skuteczność hamowania. SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zagwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, genialna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning. PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także rozszerza jej odporność na zużycie eksploatacyjne.zalety perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie; nieprzeciętne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie. BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD) Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i innowacyjne reagowanie.atuty istotnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. OCHRANIACZ FELGI (MFS) System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB) technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.atuty idealna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. RUNONFLAT Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego progresywnania. SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy. MIESZANKA KRZEMIONKOWA Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje bardzo korzystną przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie; obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia. ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różnorodną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest wyjątkowo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie nieprzeciętne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka odporność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. NANOCZĄSTECZKI Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając w efekcie genialną przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony doskonała przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, dokładne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie. żródło:https://www.dunlop.eu
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 96
  • Indeks prędkości Y
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Michelin Primacy 3 245/45 R19 102 Y 880 zł ZOBACZ Michelin Primacy 3 atuty: niedługie hamowanie na mokrymświetne osiągi na suchymBezpieczeństowo i bezusterkowość Opis opony: BEZPIECZEŃSTWO DO POTĘGI 3 nadzwyczajne osiągiW hamowaniu na SUCHEJ nawierzchniW hamowaniu na MOKREJ nawierzchniW przyczepności na ZAKRĘTACH na mokrej nawierzchni, oraz wyjątkowe doświadczenie MICHELIN w dziedzinie trwałości opon i oszczędności paliwa TYLKO Z MICHELIN OSIĄGI BEZ ŻADNYCH KOMPROMISÓW: Z oponami MICHELIN nie musisz wybierać pomiędzy bezpieczeństwem, trwałością opon i oszczędnością paliwa. BEZPIECZEŃSTWO DROGOWE W CENTRUM UWAGI: Wkład Michelin w bezpieczeństwo drogowe. NOWA RZEŹBA BIEŻNIKA Dzięki nowej, opatentowanej rzeźbie bieżnika z samoblokującymi się lamelami, w trakcie intensywnego hamowania cała powierzchnia klocków bieżnika opony MICHELIN Primacy 3 przylega do podłoża. W konstrukcji lameli zastosowano podpory przylegające do klocków bieżnika, które podczas hamowania zapobiegają odkształceniu się klocków bieżnika, w wyniku czego uzyskuje się pokaźniejszą siłę hamowania i krótszą drogę hamowania. NOWA, zastrzeżonA MIESZANKA GUMY Nowa, opatentowana mieszanka gumy MICHELIN Primacy 3 optymalizuje przyczepność we wszystkich warunkach wykorzystywania bez poświęcania innych parametrów osiągów, czyli zużycia paliwa i trwałości. Nowa mieszanka jest unikatowym i złożonym połączeniem różnorodnych elastomerów, środka wzmacniającego na bazie krzemionki i żywicowych substancji zmiękczających. To, co czyni mieszankę nowoczesną, to nie tylko same jej komponenty,optymalne proporcje każdego ze i sposób ich połączenia. Wytrzymuje o 11 miesięcy dłużej niż modele konkurencji (1) (2) polecana poprzez 86% kierowców (3) (1) Wyniki testów DEKRA TESTCENTERS z roku 2014 ew. 2015, przeprowadzonych na zlecenie Michelin – w zależności od asortymentu oraz interwałów pomiędzy średnimi przebiegami opon znajdujących się w ofercie producenta MICHELIN w porównaniu z konkurencją. - MICHELIN Primacy 3 vs. BRIDGESTONE Turanza T0001, CONTINENTAL ContiPremiumContact 5, DUNLOP Sport BluResponse, GOODYEAR EfficientGrip Performance, PIRELLI Cinturato P7 Ecoimpact. (2) Roczny przebieg, osiągnięty poprzez użytkowników: średni roczny dystans wynosi 7891 mil/rok (dystans liczony w milach/pojazd) np. 658 mil/miesięcznie. (Według badań instytutu Insee przeprowadzonych w 2013). Prosimy o pobranie naszych zaleceń dotyczących bezpieczeństwa żeby zapewnić wysoką jakość i osiągi opon, a także dowiedzieć się więcej o naszych wskazówkach odnośnie bezpieczeństwa, a także prawidłowego używania. (3) Model Primacy 2 jest zwycięzcą testu opon letnich ADAC przeprowadzonego w lutym 2015 roku. Testowano oponę w rozmiarze 205/55 R16 91V.
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 245
  • Wysokość profilu 45
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 102
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 69
  • Efektywność paliwowa B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Dunlop SP Sport Maxx 275/30 R19 96 Y 690,45 zł ZOBACZ Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów. genialne osiągi na suchych i mokrych powierzchniachperfekcyjne hamowanie i przyspieszanieWysoka oporność na zjawisko aquaplaninguStabilność i komfort jazdy perfekcyjne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za nieszablonowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technologia Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony posiadającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się nad wyraz płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie zapotrzebowania. znakomite hamowanie i przyspieszanie Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych lepszą przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest jeszcze bardzo trwała, co rozszerza żywotność opony.Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu Opona SP Sports Maxx szczególnie dobrze zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika błyskawicznie odprowadzają wodę spod kół, zniżając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach. Stabilność i komfort jazdy jednostajne centralne żebra bieżnika zapewniają płynne i staranne prowadzenie przy wysokich prędkościach. Wzór bieżnika obniża poziom emitowanego hałasu, polepszając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także rozszerza jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.atuty genialne hamowanie i przyspieszanie, znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.zalety wspaniała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na staranniejsze i postępowe reagowanie.atuty znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania, a także zwiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, doskonałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 275
  • Wysokość profilu 30
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 96
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni B
  • Mocne strony Array
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 225/40 R19 89 Y 635 zł ZOBACZ Opona o najwyższych osiągach zapewniająca krótką drogę hamowania w najważniejszych momentach Krótsza droga hamowaniastaranne prowadzenierozszerzona oszczędność paliwa Ultrawydajna opona gwarantująca stosowne hamowanie na mokrych i suchych nawierzchniach. Zmaksymalizuj osiągi swojego samochodu dzięki ultrawydajnym oponom Eagle F1 Asymmetric 2. Dowiedz się więcej na temat jej idealnych osiągów podczas hamowania, oszczędności paliwa i innych atutów. dokładne i solidne prowadzenie Zapewnij najkorzystniejsze osiągi swojego samochodu dzięki oponie opracowanej z myślą o rozszerzaniu sprawności. Specjalna mieszanka krzemionkowa zagwarantuje bezusterkową przyczepność, równocześnie na mokrej, jak i suchej nawierzchni, podczas gdy sztywna osnowa opony zezwala na staranne kierowanie pojazdem choćby przy wysokiej prędkości. niezawodne hamowanie na krótkich powiększoną trwałość i skuteczność. Odcinkach technika ActiveBraking pomaga ekspresowo zatrzymać pojazd wtedy, gdy ma to największe znaczenie. Pokaźniejszy kontakt między oponą i powierzchnią drogi wpływa na obfite zmniejszenie drogi hamowania – aż do trzech metrów mniej na mokrej nawierzchni i do dwóch metrów mniej na suchej drodze, jak pokazują testy porównawcze z konkurencyjnymi produktami.* Oszczędność paliwa pokaźniejsza oszczędność paliwa wpływa na zmniejszenie kosztów i emisji CO2 – zaleta dla portfela i dla środowiska. Technika FuelSaving producenta Goodyear oznacza mniejszą masę opony i mniejszy opór w trakcie toczenia, co zagwarantuje powiększoną trwałość i efektywność. Shorter braking distances on wet and dry roads Stop with confidence when split seconds count thanks to ActiveBraking technology, which increases tire contact with the road as you brake. In tests against leading competitors, the Eagle F1 Asymmetric 2 delivered three meters shorter braking on wet roads and two meters shorter on dry roads.*
  • Producent Goodyear
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 40
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 89
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 70
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony Array
Michelin Pilot Super Sport 225/35 R19 88 Y 814 zł ZOBACZ Michelin Pilot Super Sport Opona opracowana specjalnie dla seryjnie wyprodukowanych samochodów sportowych oraz pojazdów tuningowanych, o ultrawysokich osiągach. Skonstruowana w oparciu o doświadczenie nabyte w trakcie wyścigów wytrzymałościowych, żeby dostarczać najszczególniej ekscytujących wrażeń z jazdy! KORZYŚCI produktu: Bezpieczeństwo nawet w najistotniej wymagających warunkachnajlepsza kierowalność na suchej nawierzchni.Opracowana wspólnie z Porsche, BMW M i Ferrari. najlepsza kierowalność na suchej nawierzchniNr 1 pod względem kierowalności na suchej nawierzchni. Najszybsza opona świata.Opracowana wspólnie z Porsche, BMW M i Ferrari. BI-COMPOUND – technika PODWÓJNEJ MIESZANKIpostępowe rozmieszczenie 2 najróżniejszych mieszanek gumy na wewnętrznej i zewnętrznej stronie bieżnika.Strona zewnętrzna: niepowtarzalny, wzmocniony sadzą elastomer opracowany specjalnie na 24-godzinne wyścigi Le Mans.Rezultat: skrajna wytrzymałość nawet na najostrzejszych zakrętach.Strona wewnętrzna: elastomery najnowszej generacji przecinają film wodny i nieszablonową przyczepność dzięki przyleganiu do najmniejszych nierówności nawierchni.
  • Producent Michelin
  • Szerokość przekroju 225
  • Wysokość profilu 35
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 88
  • Indeks prędkości Y
  • Typ pojazdu osobowy
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni A
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Dunlop SP QuattroMaxx 255/55 R19 111 W 481,38 zł ZOBACZ Dunlop SP QuattroMaxx Sportowa precyzja i przyjemność jazdy w prędkich SUVach. genialne wyczucie drogiPrecyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar®Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogachWysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu Wysoka oporność na aquaplaning. Głębokie i znaczne rowki w bieżniku szybko odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych. Idealne wyczucie drogi dzięki technice Touch Technology W oponie Dunlop SP QuattroMaxx wykorzystano technologię Dunlop Touch Technology, która istotnie udoskonala jakość danych o drodze przekazywanych przez oponę. W wyniku czego jazda jest bardziej bezpieczna i komfortowa.Precyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar® Boczne ściany opony SP QuattroMaxx są umocnione przy użyciu technologii DuPont™ Kevlar®. Rozszerza to precyzję kierowania i stabilność w trakcie pokonywania zakrętów. Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogach Mieszanka krzemionkowa Dual Silica gwarantuje bardzo prawidłową przyczepność efektywność hamowania na suchych i mokrych drogach. Jest także szczególnie trwała, dzięki czemu komplet opon starczy na dłużej. Wysoka niepodatność na aquaplaning Głębokie i znaczne rowki w bieżniku błyskawicznie odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę choćby w najtrudniejszych warunkach pogodowych. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.atuty wspaniała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest nad wyraz odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie perfekcyjne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka niepodatność na aquaplaning, ulepszony kontakt z jezdnią, obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, że opona lepsze prowadzenie i obszerniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa wytrzymałość na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zagwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej starannie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na precyzyjniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty istotnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz powiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.zalety świetne hamowanie i przyspieszanie, wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.
  • Producent Dunlop
  • Szerokość przekroju 255
  • Wysokość profilu 55
  • Średnica osadzenia R19
  • Indeks nośności 111
  • Indeks prędkości W
  • Typ pojazdu SUV
  • Poziom emisji hałasu 71
  • Efektywność paliwowa E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni C
  • Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

 

 

R19
5 (100%) 1 vote